Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainoa joka todella säväytti olilaivakohtaus
No siis räiskintäähän on tässä osassa vähemmän kuin sarjan aiemmissa peleissä? Tähän mennessä räiskintää on ollut juuri sopivasti ja mielestäni seikkailu/kiipeily/tutkiminen/puzzlejen ratkominen on näytellyt pääosaa (Chapter 6-7:ssa menossa, en muista kummassa).Tää peli on helppo tiivistää...
Potenttiaalisesti hyvä seikkailupeli jossa on liikaa räiskintää ja liian vähän seikkailua. Kontrollejakaan ei kehtaa kehua. Harmi.
...
Potenttiaalisesti hyvä seikkailupeli jossa on liikaa räiskintää ja liian vähän seikkailua. Kontrollejakaan ei kehtaa kehua. Harmi.
Tuossa heti alkutaipaleella kun palataan ajassa 20 vuotta taaksepäin ja ollaan siellä museossa. Niin ruudulla vilisee pikseleitä, joten mahtaako olla yleinen "vika" vai veteleekö mulla sitten kone viimesiään?
Tuossa heti alkutaipaleella kun...
...palataan ajassa 20 vuotta taaksepäin ja ollaan siellä museossa. Niin ruudulla vilisee pikseleitä, joten mahtaako olla yleinen "vika" vai veteleekö mulla sitten kone viimesiään?
No siis räiskintäähän on tässä osassa vähemmän kuin sarjan aiemmissa peleissä? Tähän mennessä räiskintää on ollut juuri sopivasti ja mielestäni seikkailu/kiipeily/tutkiminen/puzzlejen ratkominen on näytellyt pääosaa (Chapter 6-7:ssa menossa, en muista kummassa).
Tätä ei vissiin kukaan vahvistanut, joten vahvistan itse. Olleeni väärässä siis. Eli tällä kertaa Crushing näköjään avautuu normaalinkin läpipeluun myötä.Voisiko joku vahvistaa tämän? Muutamalla foorumilla on mainittu, että crushing unlockkaantuu kun pelaa peli läpi normalilla.