Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samoja tunnelmia täällä Tuon trailerin perusteella ääninäyttelykin tuntuisi olevan kohdallaan.Psyke sanoi:Erittäin tyylikäs traileri. Nälkä kasvaa ja odottamisen aika muuttuu koko ajan tuskallisemmmaksi. Peliä pelanneiden kehut saavat minut tuntemaan samoin tätä peliä kohtaan kuin Homer donitsejaan... mmm... *kuola valuu*
Tombraiderissa oli aivan kaameat kontrollit kolmessa ekassa. Niiden takia en enempää viitsinytkään pelta kyseistä sarjaa.XShava sanoi:Sanos muuta.
Tässä mietin, että jos tätä nyt vertaa Laraan. Niin eikös Larassa hahmon ohjaus ollut hivenen tönkkö. Ei silleen aina mennyt ihan minne piti ja tuntuma vähän hukassa. Mulla nyt on viimeisestä larasta aikaa kun oon pelannut, mutta sellainen muistikuva jäänyt. No jos noita kahta vertaan, niin tämä tuntuu paljon paremmalta minun mielestä kuin Lara aikoinaan. No onhan tietty vuosia välissä ja paljon on taustat ja maisemat niistä ajosita muuttuneet. Mutta kuitenkin.
Ovat yksinkertaisesti saaneet kontrollit toimimaan ja hahmo tuntuu menevän juuri sinne minne haluaa. Ja tottelee ohjausta todella jouheesti. Mahtava fiilis hyppiä pitkin seiniä, kun hahmo menee sinne minne yrittääkin.
Oletko laittanut Naughtylle postia? Jos et, niin laita ihmeessä. Pidetään sitten peukkuja, että ottavat neuvosta vaarin!Pibe sanoi:Kauniimpaa ja täydellisempää ulkoasua pelissä saa kyllä hakea... Kaikki kohdallaan. Nyt pitää vaan toivoa niitä vasurin ohjauksia.
Oliver sanoi:Voi juma! Nyt päässyt hakkaamaan eteenpäin edellisen koodin lopusta ja kyllä tää on on ihan killeriseikkailua.
Omasta mielestäni ammuskeluissa ei ole haettukaan mitään FPS-pelien tuntua, vaan jotain arcademaisempaa meininikiä, jolloin räiskinnät ovat vähän kuin puzzleja muiden joukossa.
Ja maisemilla kyllä tykitetään hyvää tahtia eteenpäin mennessä.
Everlast sanoi:Ei se räiskintä vain oikein tunnut jännittävältä, todella vaikea selittää mikä siinä mättää. Ei siinä mikään mättää mekaanisesti tai ohjauksessa, mutta fiilis on vähän hukassa. Vastustajat tuntuu liian kevyiltä tms.
Yksi odotetuimmista PS3-peleistä pilalla. Kiitos suuri Naughty Dog, respect!Everlast sanoi:Ei ole lefty-kontrolleja.
Pibe sanoi:Yksi odotetuimmista PS3-peleistä pilalla. Kiitos suuri Naughty Dog, respect!
käytännöllisesti katsoen... voisin kokeilla kääntää toisesta sixaxisista tatit, kunhan ds3 saapunee.Pibe sanoi:Yksi odotetuimmista PS3-peleistä pilalla. Kiitos suuri Naughty Dog, respect!
EDIT: Pitäisiköhän tehdä samat kuin PS2:lla, että sijoittaa reippaat sata euroa että joku oppii kääntämään tatit ohjaimen sisäisesti.
onhan tuota tullut kaikennäköistä väkerrettyä, mutta en nyt itseäni kovinkaan elektroniikkahirmuna pidä.Pibe sanoi:Oletkos sitten kovakin elektroniikkahirmu? Se ei nimittäin kuulemma ole ihan helposti tajuttava homma... Ei onnistu vain niin, että piuhat tuosta tuonne ja nyt toimii. Pitää oikeasti tutkia reittejä tajuta niistä muutenkin.
TJS sanoi:Miten tämä pitäisi ymmärtää.... pidät pelistä vai et pidä ? Pelaajalehden puolella aloitit oikeen ketjun tämän hehkuttamiseksi, niin mulla vähän hämää kun tällä boardilla ja (vanhoissa pelaajalehdissä) olet lähes joka viestissä ollut melko negatiivinen ton toiminnan suhteen.
Oliver ja xshava(näistä muista joiden tiedän päässeen peliä pelaamaan) on antaneet todella innostuneita kommenteja, niin kyseessä ilmeisesti on vaan henkilökohtaiset näkemyserot, eikä ammuskelua noin perusteiltaan ole ryssitty vai miten asiaa kuvailisit?
Ratchetin ohella odotus on kova tätä peliä kohtaan, niin sen takia kiinnostaisi kaikki ensikädentieto peliin liittyen.
Kysymys kuuluukin, että miten olennainen osa tuo räiskintä on peliä?Kyseessähän on juurikin TR:n ,ei gearsin kaltainen teos ilmeisesti? Nythän perskules se on kysyttävä, että mites nuo lähitaistelut?Näyttävät ilmeisesti helvetin hienoilta, mutta miten ne toimivat?Everlast sanoi:Ööh..siis mähän sanon, että fiilis on kateissa mutta mekaanisesti homma toimii tosi hyvin. Mun mielestä räiskimisessä ei Unchartedissa oikein ole fiilistä. Ei se meinaa että homma olis teknisesti hiekkoa, ei todellakaan. Ohjaus on ihan helvetin hyvin toteutettu ja peli on viihdyttävä.
Ok, ymmärsin kommentisi fiiliksestä ehkä hiukan väärin. Omalla kohdalla jos jossain ei ole fiilistä, on se melkeenpä yhtäkuin, että se joku on huono.Everlast sanoi:Mun mielestä räiskimisessä ei Unchartedissa oikein ole fiilistä.............. Ohjaus on ihan helvetin hyvin toteutettu ja peli on viihdyttävä.
Kerrotko vielä noista käsiryssyistä?Kukaan ei ole tainnut mainita niistä enempiä...XShava sanoi:Taitaa Uncharted maistua...
karpaasi sanoi:Kerrotko vielä noista käsiryssyistä?Kukaan ei ole tainnut mainita niistä enempiä...
Itse ajattelen asian niin, että tässäkin asiassa mennään Indiana Jonesin jalanjäljissäXShava sanoi:Eilen kerkesin vähän taas jatkaa pelaamista, vaikka piti kirjailla ylös Eyen onlinen puolen optiot. Mutta kun tuli käynnistettyä väärä PS3 kun poika oli kaikki 3 ohjainta kasannut samaan kasaan. niin jatkoin sitten tämän pelaamista.
Jokainenhan meistä on ihminen ja jokaisella omat mielipiteet. Ja kuten Everlast mainitsi, homma toimii loistavasti ja loppu hänen henkilökohtainen mielipiteensä.
Itse ampumakohtauksista olen pitänyt ja välillä pulssi mulla ainakin noussut. Sain eilen jo 30 pääosuman mitalin
Ampuminen ei ole pelin pääasia, vaan sitä, tasoloikkaa ja seikkailua piisaa. Vaikka kyllähän eilen tuli porukkaa vastaan kuin sieniä sateella ja niin tuo pelihahmokin ihmetteli itsekseen että mistä näitä sikiää kun tuli takaa ja edestä porukkaa
Jokin aika sitten puhetta siitä, että vihollisilla muutamat eri kuolin animaatiot ja kun ne kuolee niin hyppäävät ilmaan vetäen melkein muutamat voltit. Eli vähän liioiteltua. Tosin olin ainut, joka ei noihin ollut kiinnittänyt huomiota. Todistanee että eri ihmiset kiinnittävät eri asioihin huomiota.
Tuossa katselin niin pelistä löytyy yhteensä 60 eri aarretta, joitka siis voi löytää pelin kenttien sopukoista. Lisäksi oli jaossa 1000 pistettä, joita saa esim pelaamalla pelin läpi. Tappamalla vihollisia selän takaa, päälaukauksista jne.
Eilinen pelaaminen päättyi siihen, kun tulitaistelun tiimellyksessä kävelin muinaiseen ansaa ja henki lähti. Sitten piti malttaa lopettaa, että jaksoi heräillä. Tosin muutaman aukaistun videon katsoin silti vielä illan päätteksi. Noitakin tuonne on auvennut katseltavaksi mukavasti.
An Uncharted: Drake's Fortune demo will be available on the US PlayStation Network store on November the 8th - just over a week away! So if you're available on that day and you're not swamped with all the recent-and-upcoming new releases then make sure you give it a download.