Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Nisupulla sanoi:
Tässä oli ehkä messujen paras anti grafiikan osalta. Vielä jää kuitenkin nähtäväksi, onko tästä Tomb Raiderin tasoiseksi seikkailuklassikoksi. Viitteet siihen suuntaan ovat vahvat, jopa tuota 'kehnoa' ampumista myöten :D

No en mä kyllä nostais tota grafiikan perusteella ykköseksi. Jotenkin niin.. nähtyä? Ei se siis huonoa ole, mutta ei siinä mun mielestä mitään mullistavaa ollut. Eikä se pelaaminenkaan ollut kovin kiinnostavan näköistä ja tuntuista. Jotain siitä puuttui, en vaan keksi mitä :confused: Pelistä jäi sellaisen vahvan 8:n fiilis. Jos omistaisin PS3:n, ostaisin kyllä Unchartedin. Mutta en lähde konsolikauppaan. Vieläkään.

EDIT: Puhan kehuessa mukana roikkuvan naishenkilön (Eleena?) tekoälyä, "unohti" hän kokonaan paikallaan seisovat viholliset :rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kabanossi sanoi:
No en mä kyllä nostais tota grafiikan perusteella ykköseksi. Jotenkin niin.. nähtyä? Ei se siis huonoa ole, mutta ei siinä mun mielestä mitään mullistavaa ollut. Eikä se pelaaminenkaan ollut kovin kiinnostavan näköistä ja tuntuista. Jotain siitä puuttui, en vaan keksi mitä :confused: Pelistä jäi sellaisen vahvan 8:n fiilis. Jos omistaisin PS3:n, ostaisin kyllä Unchartedin. Mutta en lähde konsolikauppaan. Vieläkään.

EDIT: Puhan kehuessa mukana roikkuvan naishenkilön (Eleena?) tekoälyä, "unohti" hän kokonaan paikallaan seisovat viholliset :rolleyes:
Gearsin tasoiset grafiikat,paremmat animaatiot,pelissä on juoni, samanlainen ampumismekaniikka kuin gearsissa, tiukan näköisiä nyrkkirysyjä, sulavaa tasohyppelyä, hyvä ääninäyttely ja hauskoja bonuksia avattavaksi, kuten bloom-efekti. Näillä ominaisuuksilla 10+;)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kabanossi sanoi:
No en mä kyllä nostais tota grafiikan perusteella ykköseksi. Jotenkin niin.. nähtyä? Ei se siis huonoa ole, mutta ei siinä mun mielestä mitään mullistavaa ollut. Eikä se pelaaminenkaan ollut kovin kiinnostavan näköistä ja tuntuista. Jotain siitä puuttui, en vaan keksi mitä :confused: Pelistä jäi sellaisen vahvan 8:n fiilis. Jos omistaisin PS3:n, ostaisin kyllä Unchartedin. Mutta en lähde konsolikauppaan. Vieläkään.

EDIT: Puhan kehuessa mukana roikkuvan naishenkilön (Eleena?) tekoälyä, "unohti" hän kokonaan paikallaan seisovat viholliset :rolleyes:

Täytyy aina muistaa että grafiikalla saa pienet tekoälyongelmat anteeksi. Se näkyy automaattisesti Gearsin arvosanassa ( peli josta pidän todella paljon) jossa maailman tyhmin aisapari Dom juoksee keskelle tulitusta ja pystyy olemaan hyödytön vaikka kuinka monta pelikertaa putkeen. Puhumattakaan vihuista jotka ottaessaan hittiä sopivasti päättävät lähteä pois suojasta, jolloin noutaja tulee välittömästi. Täytyy aina muistaa että ei se tekoäly niin fantastista ole messiaspeleissäkään ;)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Ihmetyttää tosin jos se akka roikkuu enemmänkin mukana, niin miksi ihmeessä on CoOp jätetty pois :confused:
Tai toinen hyvä idea olisi kuten SC: Chaos Theoryssa, tehdään ihan oma CoOp peli eri hahmoille..

Mutta ei kaikkea voi saada, ja täytyy vain toivoa että peli olisi mukavan pituinen, ja löytyisi replay valueta useammallekkin kerralle..
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

samuel6 sanoi:
Täytyy aina muistaa että ei se tekoäly niin fantastista ole messiaspeleissäkään ;)

No ei GoW olekaan messiaspeli. Saman vahvan kasin antaisin.

Mutta sen myönnän, että kotona pelatessa on varmaan ihan eri fiilis. Saa rauhassa nauttia eikä tarvitse kuunnella takana odottavan jonon kitinöitä. Ja kun sen PS3:n ostan, ostan samalla varmaan Unchartedin.

Muuten siinä kohtauksessa kun jeepillä lähdettiin karkuun ja itse istuttuun tykkitornissa, hajosiko luonto skriptatusti?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kabanossi sanoi:
No en mä kyllä nostais tota grafiikan perusteella ykköseksi. Jotenkin niin.. nähtyä? Ei se siis huonoa ole, mutta ei siinä mun mielestä mitään mullistavaa ollut. Eikä se pelaaminenkaan ollut kovin kiinnostavan näköistä ja tuntuista. Jotain siitä puuttui, en vaan keksi mitä :confused: Pelistä jäi sellaisen vahvan 8:n fiilis. Jos omistaisin PS3:n, ostaisin kyllä Unchartedin. Mutta en lähde konsolikauppaan. Vieläkään.

EDIT: Puhan kehuessa mukana roikkuvan naishenkilön (Eleena?) tekoälyä, "unohti" hän kokonaan paikallaan seisovat viholliset :rolleyes:
X360-versio? :D
Siinäpä syy vahvalle kasille.
Okeiokei, turha flameviesti ja paska läppä, lopetan.

Ja luonnon voi tuhota? :eek:
Komiata sanoisinko
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Muntu sanoi:
X360-versio? :D
Siinäpä syy vahvalle kasille.
Okeiokei, turha flameviesti ja paska läppä, lopetan.

Ja luonnon voi tuhota? :eek:
Komiata sanoisinko


Heh. No se hyppiminen ja pomppiminen näytti kyllä kivalta. Mutta ne nähdyt puzzlet olivat niin peruskamaa. Ja ampuminen ei kyllä sovi tohon. Olis vaan sitä seikkailua haastavilla puzzleilla.

No puut katkeilivat, tai pikemminkin kaatuivat, kun Nathan ampui rakentinheittimeillä vihujen autoja ja mönkijöitä. Varmaan vaan sen yhden kohtauksen ominaisuus?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kabanossi sanoi:
EDIT: Puhan kehuessa mukana roikkuvan naishenkilön (Eleena?) tekoälyä, "unohti" hän kokonaan paikallaan seisovat viholliset :rolleyes:
Paikallaan seisovat? Eivät ne koko ajan seiso paikoillaan. :rolleyes: Tietty viholliset pysähtyvät paikoilleen ampumaan (mikä on periaatteessa vain realistista, eihän sitä oikeastikaan osu mihinkään jos juoksee ja ampuu samaan aikaan), mutta muuten ne kyllä näyttäisivät liikkuvan suht aktiivisesti suojasta toiseen lähemmäs pelaajaa.

Mutta ne nähdyt puzzlet olivat niin peruskamaa.
Varmasti näitkin kaikki ne puzzlet, mitä pelissä on tarjottavanaan.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

FamaZ sanoi:
Paikallaan seisovat? Eivät ne koko ajan seiso paikoillaan. :rolleyes: Tietty viholliset pysähtyvät paikoilleen ampumaan (mikä on periaatteessa vain realistista, eihän sitä oikeastikaan osu mihinkään jos juoksee ja ampuu samaan aikaan), mutta muuten ne kyllä näyttäisivät liikkuvan suht aktiivisesti suojasta toiseen lähemmäs pelaajaa.

No muutamaan otteeseen vihut seisoivat avoimella, vaikka suojaakin olisi tarjolla. Tosin ei moni muukaan muila osa-alueilla loistava peli hätkähdytä tekoälyllään. Ei peli siis tuohon kaadu. Kunhan heitin vaan kommentin. Ja en ole katsonut videoita pelistä. Mielipiteeni on muodostettu vain messujen esittelystä ja demosta.


Varmasti näitkin kaikki ne puzzlet, mitä pelissä on tarjottavanaan.

Nähdyt. Siis kaikki mitkä minä näin, olivat erittäis yksinkertaisia. Tuolla esittellyllähän niitä pelejä yritetään myydä. Unchartedia ei onnistuttu myymään minulle. Olisivat voineet edes yhden haastavamman puzzlen näyttää ja kertoa, että näitä on lisääkin. Paljon.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kabanossi sanoi:
Olisivat voineet edes yhden haastavamman puzzlen näyttää ja kertoa, että näitä on lisääkin. Paljon.
Tuskin voivat hyppiä demossa eestaas eri kohtien välillä. Demo oli muutenkin mitä luultavimmin alkupuolelta peliä, jolloin ei ole edes tarjolla niitä kaikkein vaikeimpia puzzleja, joita näyttää. En vielä tiedä yhtäkään peliä, joka heittäisi pelaajaa päin ne kaikista vaikeimmat pulmat heti pelin alkupuolella.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

FamaZ sanoi:
Tuskin voivat hyppiä demossa eestaas eri kohtien välillä. Demo oli muutenkin mitä luultavimmin alkupuolelta peliä, jolloin ei ole edes tarjolla niitä kaikkein vaikeimpia puzzleja, joita näyttää. En vielä tiedä yhtäkään peliä, joka heittäisi pelaajaa päin ne kaikista vaikeimmat pulmat heti pelin alkupuolella.

Puhalla tais olla pelin kokoversio lavalla? Kenttävalikoimaa selatessa oli vaihtoehtoja pitkä jono. Ja kenttien välillä hypittiin rutkasti. Väiillä pelattiin alkupään kenttiä, välillä hypättiin puoleen väliin jne.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Pelasin omaa kokoversiotani, jonka olin pelannu läpi, joten kaikki kappaleet olivat avattu.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Parempi olisi, sillä ilman mainontaa on turha odottaa satunnais pelaajien ostavan tätä paljoakaan..
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Gamer.tv:n kolmen Youtube-videon paketti, tämän pelin ennakkosilmäyksestä. Todella hyvä kokonaisuus, jossa paitsi käydään läpi pelin tekniikoita myös haastatellaan tekijöitä ja ennenkaikkea näytetään paljon itse pelistä.

Tuli mieleen ne klassiset, pitkälle yöhön venyneet - osin tuskalliset Tomb Raider kokemukset, kun yrität keksiä epätoivoisesti miten tästä eteenpäin ja kokeilet mitä ihmeellisimpiä loikkauksia ja yritelmiä joita ei kehdannut edes kavereille kertoa :D No, tässä varmaan vähän samoja tilanteita tiedossa. Hienoa on myös tuo, miten elokuvamaiset tapahtumat tuodaan luontevasti osaksi pelaamista. Grafiikka ja sen varjojen leikit ovat kyllä mahtavan näköistä, voi kuvitella minkälaista tämä voisi olla joltain suurelta tykiltä katsottuna..

#1: http://www.youtube.com/watch?v=BetFuPWknLI
#2: http://www.youtube.com/watch?v=OtjBxDlpCoA
#3: http://www.youtube.com/watch?v=8QzLChD90Ks

Eiköhän sieltä ihan kelpo seikkailupeli vielä sukeudu.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kannattaako noita videoita katsella? Peliä näytetään niin paljon loppupeleissä, että hyvät viilikset menee siihen kun näkee etukäteen paljon maisemia. Itse en ainakaan katsele :p

Vähän kun leffojen trailerit sivuutan melkain aina, kun niissä varsinkin parhaat palat napattu, niin kun itse leffaa katselee niin ne on sitten no nähnyt.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

XShava sanoi:
Kannattaako noita videoita katsella? Peliä näytetään niin paljon loppupeleissä, että hyvät viilikset menee siihen kun näkee etukäteen paljon maisemia. Itse en ainakaan katsele :p

Jep, videoissa on spoilausvaaraa, mutta ei tuo nyt liikoja kertonut. Ei pilannut omia odotuksia, tosin yksi torni-kohtaus näytetään alusta alkaen ja ehkä siinä kannattaa simmut sulkea :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

XShava sanoi:
Kannattaako noita videoita katsella?.......
Vähän kun leffojen trailerit sivuutan melkain aina, kun niissä varsinkin parhaat palat napattu, niin kun itse leffaa katselee niin ne on sitten no nähnyt.
Täysin samaa mieltä. Ärsyttää aina suunnattomasti, kun tapahtumat etenevät huipennuskohtaan ja -bang- muistat leikkauksen trailerista ja tiedät mitä kohtauksessa tapahtuu. Latistaa tunnelmaa niin leffoissa kuin peleissäkin.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Naughty Dog on panostanut arvostelukappaleeseen pelistä :D
Linkki

Onko demosta kuulunut mitään?
 
Ylös Bottom