Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sorry off-topic, mutta palatsissako asut, jos pelkät korot tuon verran?Baron sanoi:(asuntolainan korot 800/kk)...
Helekuta kun repes. Pirhana sentään kun demo tulee EuroStoreen vasta 22 päivä. Kovalta peli näyttää. Jouluna tulee.Psyke sanoi:Sorry off-topic, mutta palatsissako asut, jos pelkät korot tuon verran?
Zoukka sanoi:Joo-o. Nauran jo valmiiksi winetyksillenne, mutta en todellakaan RIEHAANTUNUT demosta. Vedetään fiilikset tylsästi miinuksilla ja plussilla.
+ Drake ei kestä liikoja!!!
+ Näyttää lomakohteelta ja pyörii sulavasti!
+ ohjaus toimii
+ animaatio ja pikku viimeistelyt näyttävät komeilta
+ locationit houkuttelevat tutkimaan...
-...mutta eipä demossa ainakaan ollut mitään tutkittavaa
- oikeasti minä aloin jo demossa kyllästymään ampumiseen
- ampuminen on suht munatonta, mutta kuitenkin vielä siedettävällä tasolla
- ruumisläjät eivät todellakaan sovi peliin. (kulti mä tapoin parisataa pahista tässä eilen)
- hypetetty grafiikka oli loppujen lopuksi pieni pettymys varsinkin kun peli on vielä näinkin ohut putki (ei tämä eroa esmes XO/PS3 Tomb Raiderista niin paljoa)
- suojaan hakeutuminen vaatii vielä hiomista
- Drake = bald space marine
Ehdottomasti keskivertoa luikerompi peli, mutta henkilökohtaisesti karsastan kaikkea missä ammutaan ja paljon. Tomb Raider Naughty Dog touchilla.
karpaasi sanoi:Ei tuossa mitään whinetystä tarvita. Ihan hyviä pointteja kerroit, joiden kanssa olen suurimmaksi osaksi samaa mieltä! Graafisesti peli on vain Gearsin tasolla, ja ylikin, joten ei se pettymys ollut ainakaan itselleni. Tottakai, jos sitä täysillä hype-laivaan hyppäsi Eiköhän tuossa kokonaisessa ole komeampia ympäristöjä hieman laajempina. Ja toivon mukaan enemmän tutkimistakin. Osuvasti sanoit aiemmin "väkivalta myy valitettavan hyvin". Itsekkin olisin halunnut peliin enemmän Jak 1:n kaltaista menoa ilman tuikkuja, mutta mutta...
Eikö Gears muuten ollutkaan mielestäsi hyvä peli?
idiootti sen päähenkilön nimi ei oo drake, vaa joku nathan. se oli kait nii et ne menee ettii jonku francis drake nimisen hemmon aarretta (eldoradoa)Zoukka sanoi:Joo-o. Nauran jo valmiiksi winetyksillenne, mutta en todellakaan RIEHAANTUNUT demosta. Vedetään fiilikset tylsästi miinuksilla ja plussilla.
+ Drake ei kestä liikoja!!!
+ Näyttää lomakohteelta ja pyörii sulavasti!
+ ohjaus toimii
+ animaatio ja pikku viimeistelyt näyttävät komeilta
+ locationit houkuttelevat tutkimaan...
-...mutta eipä demossa ainakaan ollut mitään tutkittavaa
- oikeasti minä aloin jo demossa kyllästymään ampumiseen
- ampuminen on suht munatonta, mutta kuitenkin vielä siedettävällä tasolla
- ruumisläjät eivät todellakaan sovi peliin. (kulti mä tapoin parisataa pahista tässä eilen)
- hypetetty grafiikka oli loppujen lopuksi pieni pettymys varsinkin kun peli on vielä näinkin ohut putki (ei tämä eroa esmes XO/PS3 Tomb Raiderista niin paljoa)
- suojaan hakeutuminen vaatii vielä hiomista
- Drake = bald space marine
Ehdottomasti keskivertoa luikerompi peli, mutta henkilökohtaisesti karsastan kaikkea missä ammutaan ja paljon. Tomb Raider Naughty Dog touchilla.
Duraisuka28 sanoi:idiootti sen nimi ei oo drake, vaa joku nathan. se oli kai nii et ne menee ettii yhen drake francis-hemmon aarretta (muistaakseni sen nimi oli tollane, luin akkarist)
Linkitys sanoi:Zoukka,
Mitä tarkotit tuolla 'Drake = bald space marine' -kommentilla? En tajunnut.
Muuten voisin kuvitella, että saatoit olla melko varma kauan etukäteenkin ettei peli tule olemaan sinun juttusi - konsolipelien ladattavat demot on kyllä loistava juttu. Haluaisin kovasti Wiin Zack & Wiki -pelin demoa koittaa, koska olen vähän samoilla linjoilla sen kanssa kuin sinä tästä pelistä. Sääli, että Nintendo on online-toiminnassa niin paljon aikaansa jäljessä.
Linkitys sanoi:Toivon kuitenkin, että loppupeleissä Drake pyyhkii lattiaa ainakin geneerinen-jrpg-päähahmo-nr-x:ltä. Onhan tuo hitusen kökkö, mutta ihan toimiva hahmo demon perusteella.
Duraisuka28 sanoi:idiootti sen päähenkilön nimi ei oo drake, vaa joku nathan. se oli kait nii et ne menee ettii jonku francis drake nimisen hemmon aarretta (eldoradoa)
nothing sanoi:Hyvän paluun jäähyltä otti kaveri...