Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Odotuksia ei ollut käytännössä ollenkaan ja ehkä just sen takia innostuin tästä oikein kunnolla. Todellakin joutuu hankkimaan kun ilmestyy. Demossa suurimman vaikutuksen tekivät kontrollit ja animaatio.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Olenko ainoa täällä joka on niin kädetön ettei pääse demoa läpi? En keksi mitä pitää tehdä kohdassa, jossa peli kehottaa painamaan L2 ja viidakossa näkyy joku pääkalloristi. Auttakaa!

Nätti engine. Taas otettu askel eteenpäin realismissa, lammessa kieriskelyn jälkeen Draken vaatteet olivat aidosti märän näköisiä. Harmi vaan että miljoonat making of yms. videot ovat tainneet tehokkaasti spoilata koko pelin :( Toivottavasti tää nyt kuitenkin myy hyvin ja saadaan lisää yhtä tyylikästä kamaa.

Itse jäin koukkuun tähän pelin mainostus-ARG:iin (http://www.sullivansstories.com/) ja sen kautta odotukset ovat huipussa. Tuosta ARG:sta on tähän mennessä selvinnyt kolme ohjauskoodia, jotka eivät ainakaan demossa tunnu tekevän yhtään mitään.

Edit: Nevermind, pelasin demon läpi. Se pääkalloristi tais olla vain tunnelmaa antamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Nyt unohtu totaalisesti noista hyvistä puolista se tarina, on nimittäin yllättävän kiinnostava. Voi olla että tämä hyvinkin sattuu sinne joululahjoihin...
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kovalta peliltä vaikuttaa kyllä demon perusteella. Uskomattoman kauniit maisemat kyllä tässä lyhyessäkin demossa. Demo tosin sisältää ehkä liikaa räiskintää, ja taustatarinaa tuntematta tuntuu vähän hölmöltä että jollain trooppisella saarella on rykmentin verran aseistettuja miehiä. No ehkä se perustellaan jotenkin sitten tarinan kautta. Olisi saanut joku puzzlekin demossa olla. Toivottavasti täydessä pelissä niitä sitten riittää. Räiskintä on ihan hauskaa, mutta seesteisemmät osuudet joissa voi vähän tarkkailla maisemia ja ratkoa pulmia tuovat mukavaa rytmitystä peliin kuin peliin.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Psyke sanoi:
Sorry off-topic, mutta palatsissako asut, jos pelkät korot tuon verran?
Helekuta kun repes. Pirhana sentään kun demo tulee EuroStoreen vasta 22 päivä. Kovalta peli näyttää. Jouluna tulee.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

voi juku oli hyvä toi demo. tietääks kukaa et onks täs nettipelii ja et oks yksinpeli koko ajan tollases putkes vai voiks liikkuu vapaastiki niiku jakeis??
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Joo-o. Nauran jo valmiiksi winetyksillenne, mutta en todellakaan RIEHAANTUNUT demosta. Vedetään fiilikset tylsästi miinuksilla ja plussilla.

+ Drake ei kestä liikoja!!!
+ Näyttää lomakohteelta ja pyörii sulavasti!
+ ohjaus toimii
+ animaatio ja pikku viimeistelyt näyttävät komeilta
+ locationit houkuttelevat tutkimaan...

-...mutta eipä demossa ainakaan ollut mitään tutkittavaa
- oikeasti minä aloin jo demossa kyllästymään ampumiseen
- ampuminen on suht munatonta, mutta kuitenkin vielä siedettävällä tasolla
- ruumisläjät eivät todellakaan sovi peliin. (kulti mä tapoin parisataa pahista tässä eilen)
- hypetetty grafiikka oli loppujen lopuksi pieni pettymys varsinkin kun peli on vielä näinkin ohut putki (ei tämä eroa esmes XO/PS3 Tomb Raiderista niin paljoa)
- suojaan hakeutuminen vaatii vielä hiomista
- Drake = bald space marine


Ehdottomasti keskivertoa luikerompi peli, mutta henkilökohtaisesti karsastan kaikkea missä ammutaan ja paljon. Tomb Raider Naughty Dog touchilla.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Zoukka sanoi:
Joo-o. Nauran jo valmiiksi winetyksillenne, mutta en todellakaan RIEHAANTUNUT demosta. Vedetään fiilikset tylsästi miinuksilla ja plussilla.

+ Drake ei kestä liikoja!!!
+ Näyttää lomakohteelta ja pyörii sulavasti!
+ ohjaus toimii
+ animaatio ja pikku viimeistelyt näyttävät komeilta
+ locationit houkuttelevat tutkimaan...

-...mutta eipä demossa ainakaan ollut mitään tutkittavaa
- oikeasti minä aloin jo demossa kyllästymään ampumiseen
- ampuminen on suht munatonta, mutta kuitenkin vielä siedettävällä tasolla
- ruumisläjät eivät todellakaan sovi peliin. (kulti mä tapoin parisataa pahista tässä eilen)
- hypetetty grafiikka oli loppujen lopuksi pieni pettymys varsinkin kun peli on vielä näinkin ohut putki (ei tämä eroa esmes XO/PS3 Tomb Raiderista niin paljoa)
- suojaan hakeutuminen vaatii vielä hiomista
- Drake = bald space marine


Ehdottomasti keskivertoa luikerompi peli, mutta henkilökohtaisesti karsastan kaikkea missä ammutaan ja paljon. Tomb Raider Naughty Dog touchilla.

Ei tuossa mitään whinetystä tarvita. Ihan hyviä pointteja kerroit, joiden kanssa olen suurimmaksi osaksi samaa mieltä! Graafisesti peli on vain Gearsin tasolla, ja ylikin, joten ei se pettymys ollut ainakaan itselleni. Tottakai, jos sitä täysillä hype-laivaan hyppäsi;) Eiköhän tuossa kokonaisessa ole komeampia ympäristöjä hieman laajempina. Ja toivon mukaan enemmän tutkimistakin. Osuvasti sanoit aiemmin "väkivalta myy valitettavan hyvin". Itsekkin olisin halunnut peliin enemmän Jak 1:n kaltaista menoa ilman tuikkuja, mutta mutta...

Eikö Gears muuten ollutkaan mielestäsi hyvä peli?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Olen kerran kokeillut Gearsia. Hieno peli, mutta ei mun juttuni.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

karpaasi sanoi:
Ei tuossa mitään whinetystä tarvita. Ihan hyviä pointteja kerroit, joiden kanssa olen suurimmaksi osaksi samaa mieltä! Graafisesti peli on vain Gearsin tasolla, ja ylikin, joten ei se pettymys ollut ainakaan itselleni. Tottakai, jos sitä täysillä hype-laivaan hyppäsi;) Eiköhän tuossa kokonaisessa ole komeampia ympäristöjä hieman laajempina. Ja toivon mukaan enemmän tutkimistakin. Osuvasti sanoit aiemmin "väkivalta myy valitettavan hyvin". Itsekkin olisin halunnut peliin enemmän Jak 1:n kaltaista menoa ilman tuikkuja, mutta mutta...

Eikö Gears muuten ollutkaan mielestäsi hyvä peli?


Gears on malliesimerkki siitä miten putki tehdään hyvin. Siinähän juostaan pelkkää putkea pitkin ja aivot voi heittää narikkaan, mutta hyvin se on tehty. Tuskinpa Unchartedissa joutuu kuitenkaan räiskimään koko aikaa, tuo oli varmaan helpoin tapa näyttää peliä paljastamatta suuria juonenkäänteitä.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Zoukka sanoi:
Joo-o. Nauran jo valmiiksi winetyksillenne, mutta en todellakaan RIEHAANTUNUT demosta. Vedetään fiilikset tylsästi miinuksilla ja plussilla.

+ Drake ei kestä liikoja!!!
+ Näyttää lomakohteelta ja pyörii sulavasti!
+ ohjaus toimii
+ animaatio ja pikku viimeistelyt näyttävät komeilta
+ locationit houkuttelevat tutkimaan...

-...mutta eipä demossa ainakaan ollut mitään tutkittavaa
- oikeasti minä aloin jo demossa kyllästymään ampumiseen
- ampuminen on suht munatonta, mutta kuitenkin vielä siedettävällä tasolla
- ruumisläjät eivät todellakaan sovi peliin. (kulti mä tapoin parisataa pahista tässä eilen)
- hypetetty grafiikka oli loppujen lopuksi pieni pettymys varsinkin kun peli on vielä näinkin ohut putki (ei tämä eroa esmes XO/PS3 Tomb Raiderista niin paljoa)
- suojaan hakeutuminen vaatii vielä hiomista
- Drake = bald space marine


Ehdottomasti keskivertoa luikerompi peli, mutta henkilökohtaisesti karsastan kaikkea missä ammutaan ja paljon. Tomb Raider Naughty Dog touchilla.
idiootti sen päähenkilön nimi ei oo drake, vaa joku nathan. se oli kait nii et ne menee ettii jonku francis drake nimisen hemmon aarretta (eldoradoa)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Duraisuka28 sanoi:
idiootti sen nimi ei oo drake, vaa joku nathan. se oli kai nii et ne menee ettii yhen drake francis-hemmon aarretta (muistaakseni sen nimi oli tollane, luin akkarist)

Suosittelisin vaikkapa käyttämään googlea ennenkuin alat ketään nimitellä idiootiksi.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Joo.. turha käydä huutelee toisia idiootiksi kun itse on tyhmä! :p
Se on Nathan DRAKE. Kannattaa lukea läksyt eka ennen ku tulee pätemään tänne. :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Zoukka,

Mitä tarkotit tuolla 'Drake = bald space marine' -kommentilla? En tajunnut.

Muuten voisin kuvitella, että saatoit olla melko varma kauan etukäteenkin ettei peli tule olemaan sinun juttusi - konsolipelien ladattavat demot on kyllä loistava juttu. Haluaisin kovasti Wiin Zack & Wiki -pelin demoa koittaa, koska olen vähän samoilla linjoilla sen kanssa kuin sinä tästä pelistä. Sääli, että Nintendo on online-toiminnassa niin paljon aikaansa jäljessä.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Linkitys sanoi:
Zoukka,

Mitä tarkotit tuolla 'Drake = bald space marine' -kommentilla? En tajunnut.

Muuten voisin kuvitella, että saatoit olla melko varma kauan etukäteenkin ettei peli tule olemaan sinun juttusi - konsolipelien ladattavat demot on kyllä loistava juttu. Haluaisin kovasti Wiin Zack & Wiki -pelin demoa koittaa, koska olen vähän samoilla linjoilla sen kanssa kuin sinä tästä pelistä. Sääli, että Nintendo on online-toiminnassa niin paljon aikaansa jäljessä.

Ei se online pelkästään vaan se Wiin hurja puolen gigan muisti :eek:

Ja Drake nyt oli yhtä persoonallinen tuttavuus kuin Antti Tuisku. Kyllä NG osaa animoida hahmonsa suunliikkeitä myöten, mutta eivät ne osaa niihin eloa puhaltaa. Mutta ei osaa moni muukaan. Tosin ei tämä mikään suuri miinus todellakaan ole. En ole hyviä hahmoja odottanut peleiltä enää pitkään pitkään aikaan.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Toivon kuitenkin, että loppupeleissä Drake pyyhkii lattiaa ainakin geneerinen-jrpg-päähahmo-nr-x:ltä. Onhan tuo hitusen kökkö, mutta ihan toimiva hahmo demon perusteella.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Linkitys sanoi:
Toivon kuitenkin, että loppupeleissä Drake pyyhkii lattiaa ainakin geneerinen-jrpg-päähahmo-nr-x:ltä. Onhan tuo hitusen kökkö, mutta ihan toimiva hahmo demon perusteella.

Siis tämä riippuu aivan siitä mitä haluaa. Itse olen jo oppinut ottamaan läpällä pelihahmot paria harvaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta kun peleissä on niin vähän tilaa hahmonkehitykselle ja dialogin määrä on niin naurettavaa, niin onhan se melkein mahdotonta luoda hyvä hahmo.

"Hyvä" voi toki monille merkitä Drakea. Hauskan näköinen ja hyvin animoitu pekka perus-jenkki. Ei siinä mitään, ei tuo hahmo minua mitenkään vituta, mutta samaa pelihahmo-puuroa se on kuin mikä ja kuka tahansa muukin Lara, Baldie ja Mestari-kokki.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Duraisuka28 sanoi:
idiootti sen päähenkilön nimi ei oo drake, vaa joku nathan. se oli kait nii et ne menee ettii jonku francis drake nimisen hemmon aarretta (eldoradoa)

Hyvän paluun jäähyltä otti kaveri...

Mutta tosiaan positiivista, että joku muukin huomannut tuon motion blurrin, josta aikaisemmin mainitsin. Mutta eiköhän tämä tule jossain vaiheessa lainattua ja pelattua.
 
Ylös Bottom