Quantum
Well-Known Member
Sinä saat nähdä ihan mitä haluat. Valinta on sinun.-Venäjä ja Amerikka=sama asia.
-Väyrynen on viisas.
-Venäjä on kommunistivaltio
-Avoin ja puolueeton tieto tulee somesta.
Näin kai se on sitten nähtävä.
Anna tulla vaan. Sanon vaan sen, että se on aivan sama mitä te nimimerkit avaudutte koska se ei minun mielipiteisiin vaikuta enkä todellakaan hiljene sen takia. Tämäkin piirileikki nyt pyörii vain siksi koska jotkut eivät osaa lopettaa ajoissa.Painokelvotonta tekstiä, jos alkaisin kirjoittaa Quantumille vastausta. Varmaan bannin arvoista. Jätetään siis väliin. Silti pakko kommentoida tämän verran.
Nimenomaan. Tämäkään ei paksukalloisilla mene perille. USA on aina ollut sotimassa jossain ja se haluaa Venäjän rajalle ärsyttämään toista suurvaltaa. Ja jokainen tietää näiden kahden välillä olevan huonot välit kautta historian.Venäjän uhkaamisella Suomea ja Naton laajentumisella Suomeen on aika selkeä yhteys.
Ja sieltä heilahdettiin henkilökohtaisuuksiin. Sinunhan piti jo aikoja sitten jättäytyä keskustelusta Kyllä, olen kuullut medialukutaidosta ja nimenomaan lähdekritiikistä. Siksi en luotakaan aukottomasti mitä meidän valtamedia pravdat ja "asiantuntijat" syöttää vaan etsin tietoa muualtakin. Siksi puhun lampaista koska lampaat tekee kuten sanotaan eikä kyseenalaista. Koronasekoilu oli loistava esimerkki tästä esimerkin mainitakseni.Joopajoo! Oikee Einstein. Oletkos koskaan kuullut sellaisista termeistä kuin medialukutaito ja lähdekritiikki? Jos on joku asia mistä ei itse kaikkea ymmärrä, niin kannattaa kuunnella oikeita asiantuntijoita, eikä somevaikuttajia.
Viimeksi muokattu: