Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeksi pelatut pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lego horizon adventure (ps5)

Tämä tarttui tänään prismasta mukaan 20e hintaan ja tuli pelattua heti läpi.
Alunperin mun ei pitänyt tätä edes hommata, koska mua suorastaan vitutti se kaikki tuohon maailmaan sopimaton tauhka mitä videoissa näki eli se koko kotikylä oli täynnä jotain hodarin myyjää, huvipuistolaitteita ja muuta vastaavaa.
Hyvä uutinen on, että noita ei ole pakko laittaa sinne ellei halua.
Aavikko alueella on kyllä iso tanssilattia ja Sylens on dj ja toisella alueella on kolme massiivista donitsia, koska Erend on donitsi addikti.

Toki jos haluaa kaikki kultaiset palikat kerätä niin sitten täytyy suorittaa kaikki keikkataulun tehtävät ja niissä pitää tehdä eri asioita esim kanaksi, poliisiksi, kosmonautiksi ja eri ninjago hahmoiksi pukeutuneena.
Anteeksi, mutta mä luulin ostavani HORIZON pelin.
Onneksi jopa platinaa varten noita täytyy tehdä vain 20 ja siellä on myös tehtäviä joissa ei tarvitse tuota typeryyttä harrastaa.

Muuten pelin huumori kyllä sai jatkuvasti hymyilyttämään ja ilmeisesti arvostelu videoissa oli just ne mua eniten ärsyttävät asiat aina esillä.
Se täytyy myös mainita, että tässä ei voi tuhota oikeastaan mitään ympäristöstä.
Aluksi mua häiritse se kuinka pelin maailma on niin täynnä tavaraa, että on vaikea erottaa mitä voi rikkoa, mutta sitten huomasin, että niitä rikottavia tavaroita on ehkä 10 erilaista ja siinä se.

Taistelu oli jouskarin kanssa ihan kivaa, mutta mitään hiiviskelyä tässä ei kannata yrittää harrastaa sillä heti kun ammut jonkun niin kaikki tietää missä olet.
Erikois aseita kuten tulinuolet ja tripcasterit ja muut tippuu joskus vihollisilta ja niitä voi löytää myös arkuista.
Lisäksi pelattavana on Varl, Erend ja Teersa.
Varl ei lopulta hirveästi eroa Aloysta sillä vaikka sillä on keihäs niin sitä vaan heitellään.
Erend on ainoa melee taistelija ja sillä en vielä edes pelannut kun odotin jos sinne tehtävä taululle olis tullut sillä pelattava keikka.
Teersa käyttää pommeja ja on mun mielestä se huonoin pelattava sillä pommeja heitellään pitämällä neliö pohjassa ja sitten sun pitää tähdätä mihin se heitetään ja mä onnistun jatkuvasti missaamaan vihollisen ellei ne pysy paikoillaan.
Jos halua platinan niin kaikki pitää grindata tasolle 20.
Mä pelasin Teersalla ja Varlilla yhden kentän kummallakin ja kaikki muut Aloylla ja Tarinan läpäisyn jälkeen Aloy tais olla tasolla 17 tai 18.

Oli tämä paljon parempi mitä videoiden perusteella oletin sillä tarina oli hauska ja mun kylä näyttää niin paljon perus nora kylältä kuin mahdollista.
Tarina kesti 7 tuntia. Kentät kyllä tuntui olevan paljon yksinkertaisempia mitä muissa lego peleissä ja yhden arvostelun mukaan niihin ei voi enää edes palata uudestaan vaan tarinan jälkeen on muutama kovempi pomo voitettava ja niiden jälkeen aukeaa free moodi, mutta siinä peli kuulemma jotenkin generoi ne alueet tai jtn ja niissä sitten tehdään se hahmojen grindaus.
Palaan sitten noiden pariin kun tekee mieli pelata jotain yksinkertaista tai vaikka vaan lepuuttaa hermoja :D

20e hinnalla kiva pikku välipala horizon fanille.

Ylös Bottom