Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Halo-ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Kabanossin huomiosta päästiinkin muuten sitten siihen ainoaan asiaan, mikä ei meikäläistä miellytä, meinaan tuo laajeneva tähtäin. Halo on puhdasta äärimmilleen jalostettua gameplayta, eikä siihen mikään tarkkuuden menettäminen kuulu missään tapauksessa. Tosin menettäähän Assault Riflekin tarkkuutta ampuessa sarjaa Halo 3:ssa, mutta tämä suunta ei kuitenkaan miellytä. Ei aseiden tai tähtäimen huojuntaa tai mitään keinotekoista häirintää gameplayhyn, kiitos.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Kabanossin huomiosta päästiinkin muuten sitten siihen ainoaan asiaan, mikä ei meikäläistä miellytä, meinaan tuo laajeneva tähtäin.

AR:n tapauksessa sen voi ajatella niin, että nyt näytetään se laajeneminen, mitä ei yleensä näytetä. Mutta muuten olet kyllä oikeassa, Battle riflen tapauksessa (tosin ei varmaa, että tulee Reachiin) tuo tähtäimen laajeneminen olisi mielestäni persiistä. Laukausten vaikutuksen laajenemiseen vielä ymmärrän, mutta Halojen kohdalla hyppiminen yms. on varsin oleellista, joten jos se alkaa vaikuttamaan tähtäämiseen, mennään näiltä osin mielestäni metsään. Mutta kattellaan, kattellaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Ai että oli kaunis tuo Sniper Rifle. Huhhuh. Oli muuten sulavan ja tyylikkään näköistä touhua. Grafiikatkaan ei ollut enää sitä 2000-lukua! :cool:
Selvästi uudistuksia on ja löytyy. Helkutti se Needlertykki mikälie näytti mukavalta laitokselta. Muutenkin aseet tuntuvat muuttuneen järeämmiksi, huono/hyvä ken tietää.
Toivottavasti aseet kuullostavat aseilta, vaikka mistä sitä tietää miltä ne alientussarit kuullosta, mutta aseiden äänet kyllä hieman häiritsi Halo 3:ssa ennen vanhaan.

Btw, kai kampanjasta löytyy yhä legendaariset Skullit?
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Nyt löytyy ihan Bungienkin toimesta sama traileri. --->CLICK<---

Pikkuisen höpöttävät trailerista ja ovat laittaneet yhden konseptikuvan lisäksi sivuilleen.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Siisti traileri. Video on leikattu todella nopeasti, joten sekin varmasti lisää vaikutelmaa nopeammasta pelitemmosta. Paremman käsityksen kyseisestä aspektista saa, kun nähdään kunnollista pelikuvaa eikä tällaista "highlight reeliä".

Ensimmäisenä videosta tuli mieleen ehkä Shadowrun: kepeästi liikkuvat hahmot, laajeneva tähtäin, ilmoitus paikasta ruudun vasemmassa reunassa. Hauska nähdä, mitä esimerkiksi tuo Invasion käytännössä sisältää. Ruudulla kaartava Phantom vihjailee jo jotakin.

Paljon uutta näyttäisi olevan luvassa, mutta mitään kovin tarkkaa tuo traileri ei kerro.

[MEDIA]2051[/media]
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Pikkuisen tarkemmin traileria ihmettelemällä näyttäisi siltä, että Jetpackit olisivat käytössä vain tietyissä pelimuodoissa tai tilanteissa, ja toisissa (toiv. useimmissa) sitten eivät. Täten rakettireppujen hauskuutus säilyy, mutta Halosta ei kuitenkaan tule mitään Tribesin, Section 8:n tai Shattered Horizonin kaltaista mättöä. Onhan nekin oikein mainioita, mutta haluankin ne uuteen Halooni vain rajatuksi mahdollisuudeksi enkä dominoivaksi ominaisuudeksi.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Olihan tuo traileri ihan hieno. Tuttua halomeininkiä näyttäisi pääosin olevan, vaikka paljon uusia ominaisuuksia onkin mukana. Erityisesti assasination-animaatiot miellyttivät. Uskoisin, että tavallinen lyönti selkään ei enää tapa, koska kukaan tuskin silloin käyttäisi uudempaa tyyliä. Semmoinen ajatus omasta mielestäni olisi kiva, että tavallisesta lyönnistä ei kuolisi, vaan horjahtaisi eteenpäin(esim. niinkuin Left 4 Deadissa, jos pelaat zombilla ja joku lyö sinua) menettäen samalla suurimman osan shieldeistä tai vaikka kaiken.

Saa nähdä, miten hyvin nuo jetpackit toimivat, toivottavasti niitä käytetään vain joissakin pelimuodoissa, koska niitä käytettäisiin muuten liian paljon, ja taisteluita käytäisiin vain ilmassa leijaillen.

DMR:ssä tuo laajeneva tähtäin ei erityisemmin haittaa mutta snaipperissa se jo vähän häiritsee. Onhan se toki aidomman tuntuista kuin aikaisemmissa osissa, vaikka eihän halo ole varsinaisesti mikään realistinen peli.
Ja eikös tuo "mysteeriase" paljastettu, jonkinlainen fuel rodin kaltainen tykki ohjautuvilla ammuksilla.
Ja gravity hammer oli myös trailerissa ja toivoisin että sitäkin käytetään vain esim. grifballissa, koska en halua moninpelistä liian samanlaista Halo 3:n kanssa. :)
AR näyttää aika samanlaiselta puksuttimelta kuin ennenkin, tosin ehkä vähän tehokkaampi.

Grafiikat näyttävät ehkä liikaa Halo 3:lta, mutta eiköhän lopputulos ole tarpeeksi miellyttävä.

Jos tuo headhunter on uusi pelimuoto, onkohan kyse siitä että pitää heduttaa vastustajaa jolloin siltä tippuu kalloja, joiden tarkoitus sitten on mikä onkaan...
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

DMR:ssä tuo laajeneva tähtäin ei erityisemmin haittaa mutta snaipperissa se jo vähän häiritsee.
Mihin tämä ajatus perustuu? Kyllä mielestäni DRM:llä pitää pystyä losottamaan putkeen, kun taas snaipperilla on luonnollista ettei äkillinen toinen kuti lähtisi ihan niin tarkasti.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Mihin tämä ajatus perustuu? Kyllä mielestäni DRM:llä pitää pystyä losottamaan putkeen, kun taas snaipperilla on luonnollista ettei äkillinen toinen kuti lähtisi ihan niin tarkasti.
Itse olen sitä mieltä, että tähtäimen pitäisi pysyä ruodussa sekä Sniper Riflellä että DRM:llä. Tähtäimen laajeneminen on taas sitä ylimääräistä kotkotusta gameplayhyn ja häiritsee optimaalista suoritusta.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

:eek:
Voi Jeesus sentään kun on kaunis peli!

Tämmöstä action-täytteistä Haloa halusin, en mitään kiddie-shit Halo 3:sta, jonka sain...
Syksylläkö tämä tulee? Miten muuten toi beta? ODST:ssä oli se turha lappu joka mainosti moninpelibetaa, mutta ei mitään koodia tai kummempia lupalappuja siinä ollut. Oletan että se on sitten siinä levyssä, se beta.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Miten muuten toi beta? ODST:ssä oli se turha lappu joka mainosti moninpelibetaa, mutta ei mitään koodia tai kummempia lupalappuja siinä ollut. Oletan että se on sitten siinä levyssä, se beta.

ODST:n kampanjalevy Xbox 360:n sisuksiin 3. toukokuuta, peli käyntiin, valikoista Extras-kohta, lataa Reachin beta, pelaa ja nauti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Mihin tämä ajatus perustuu? Kyllä mielestäni DRM:llä pitää pystyä losottamaan putkeen, kun taas snaipperilla on luonnollista ettei äkillinen toinen kuti lähtisi ihan niin tarkasti.

Hmm, saattoi olla vain jokin aivopieru kun kirjoitin asian ajattelematta tarkemmin. Lähinnä meinasin sitä että en vain pidä siitä näystä kun Sniper Riflen tähtäin paisuu suuremmaksi, kun semmoista ei ole ennen ollut. En ajatellut asiaa käytännöllisyyden kantilta, minun virheeni.

Miten muuten toi beta? ODST:ssä oli se turha lappu joka mainosti moninpelibetaa, mutta ei mitään koodia tai kummempia lupalappuja siinä ollut. Oletan että se on sitten siinä levyssä, se beta.

Juu, syksyllä ilmestyy ja beta tulee toukokuun kolmas, niin kuin trailerissakin luki. Ja betan pitäisi muistaakseni olla siinä ODST:n main menun "Extras" osiossa.
EDIT: Ja myöhässä olin tietenkin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Tuli viimeinkin eilen tuo legendsin spessu postissa ja tuli molemmat kiekot katsottua. Ei tuossa ole kyllä yhtään huonoa episodia ja paljon parempi oli mitä waypointin jaksojen perusteella odotin ja nekin oli mielestäni hyviä. Varsinkin odd one out oli aivan loistava ja täysi ylläri. Kaikki spartalaisen nimeä myöden (spartan 1337 = leet) oli lyöty niin läskiksi että nauraa sai kokoajan.
Extra levy oli myös ok ja ihan mielellään katsoi läpi vaikka ei ne making of pätkät nyt mitään syväluotaavia olleet ja se connorin selostama "story so far" oli myös hyvä ja halo ummikotkin pääsee sen avulla hyvin perille tapahtumista joita on selostettu myös pelkästään kirjoissa.

Vielä kun tuolla oli hintaa playssa vaivaiset 12.9e niin ei voi kun suositella jos halot iskee. You tubestahan noita episodeja myös löytyy ettei ihan sikaa säkissä tarvitse ostaa.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Jos tuo headhunter on uusi pelimuoto, onkohan kyse siitä että pitää heduttaa vastustajaa jolloin siltä tippuu kalloja, joiden tarkoitus sitten on mikä onkaan...

Headhunter pudotettiin ilmeisesti pois Halo 3:sta aikoinaan:

Headhunter was a scrapped game variant for Halo 3. It existed during the Halo 3 Alpha, but was decided to be scrapped before the Halo 3 Beta was released.

The objective of this game was to pick up skulls scattered across the map and carry them to certain points on the map to score points. When the player killed another player, that player lost all the skulls he carried.

Headhunter (Game Variant) - Halopedia, the Halo Wiki - Halo 2, Halo 3, ODST, and more

Active Roster voisi periaatteessa viitata siihen, että matseihin voi liittyä kesken kaiken.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Active Roster voisi periaatteessa viitata siihen, että matseihin voi liittyä kesken kaiken.

Ja tämä onkin yksi niistä ainoista asioista, joita Halo 3:een kaipaisin. Sinänsä voin ymmärtää tuon "kerätään pelaajat ja pelataan yksi suljettu peli"-systeemin, mutta tuleehan siinä vaikkapa CoDia ikävä, kun omasta tiimistä lähtee porukka käpälämäkeen eikä oma luonto anna periksi lopettamiseen. Myöskin helpotettaisiin myös jonkin verran sitä tuttua ongelmaa, jossa kaverin kanssa pelatessa joutuu aina odottelemaan, että jompi kumpi saa nykyisen pelinsä pelattua. Ja tietysti pelatusta matsista saisi maininnan vain, jos on pelannut sen alusta loppuun (tai 75%->, ei kuitenkaan lopettaessa) ja lopettamisesta saisi edelleen miinusta, joskaan ei niin paljoa kuin Halo 3:ssa.

Eli sormet ristiin ainakin täällä, että aktiivinen kulkeminen peleissä on mahdollista.

EDIT: Melko uskomatonta touhua.

V2.fi | Uudessa Halossa Killzone 2:ta kulmikkaammat päät
Split-Screen :: The Game-Geek’s Daily Read Killzone 2 Has 72% More Head Polygon Count than Halo: Reach
There have been numerous visual comparisons between Bungie’s upcoming Halo: Reach and Guerrilla Games’ Killzone 2. Now it’s time to let the numbers do the talking and tell you for real which game looks better.

Tiedä sitten kumpi on naurettavampi; tämän uutisen alkuperäinen lähde vai sitä levittämään lähtenyt taho. Kaiken lisäksi tämän laskenut neropatti teki vielä melko alkeellisen virheenkin tuossa 72%-päätelmässään.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Tiedä sitten kumpi on naurettavampi; tämän uutisen alkuperäinen lähde vai sitä levittämään lähtenyt taho.
Bungie itse debunkkasi koko vertailun, sillä kyseessä oli työnäytteeksi tarkoitettua konseptimatskua, ei varsinaisen pelin hahmomalli.
They are models created as part of a submission portfolio/test when the artist was seeking contract employment with Bungie.

Lähde: Bungie
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Miltäköhän tuo näyttää 1persoonassa kun tuossa mp videossa eliitti hyppää tollasen "ukemin" eteenpäin?:confused:
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Miltäköhän tuo näyttää 1persoonassa kun tuossa mp videossa eliitti hyppää tollasen "ukemin" eteenpäin?:confused:
Luultavasti Halolle ominaiseen tapaan kuvakulma siirtyy tässä kolmanteen persoonaan, tosin olisihan se melko tuoretta, jos ihan hahmon silmin mentäisiin mukkelis makkelis.

Ilmeisesti tuo ominaisuus on vain kuitenkin Eliteiden käytössä, tai ainakin pelkästään Elitet sitä videossa käyttivät.
 
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Luultavasti Halolle ominaiseen tapaan kuvakulma siirtyy tässä kolmanteen persoonaan, tosin olisihan se melko tuoretta, jos ihan hahmon silmin mentäisiin mukkelis makkelis.

Ilmeisesti tuo ominaisuus on vain kuitenkin Eliteiden käytössä, tai ainakin pelkästään Elitet sitä videossa käyttivät.

Tästä tulikin mieleen, että onkohan assassinaatiot sitten vain spartalaisten etuoikeus... Voihan olla että eliteillä olisi käytössä joku hieno tappoliike miekan kanssa.

Tässä IGN:in pieni analyysi trailerista IGN Video: Halo: Reach Xbox 360 Video - IGN_Rewind Theater: Multiplayer Trailer

EDIT: Tässä olisi kyllä tarkempi ja parempi... http://www.youtube.com/watch?v=xJKvdYB1t1w
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Mietin tuossa, että kun raketti reput sun muut ovat ovat ilmeisesti poimittavia. Voisi kuvitella, että spartanit aloittaisivat sprintin kanssa ja elitet "kuperkeikan" kanssa.
 
Ylös Bottom