Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Tuosta "maaheitto-jutusta": mulla toimii noin 50% se, että teen jomman kumman irtautumisen, eli d+PG tai df+PG kun ruho mätkähtää kenttään. Aoilla ja Gohillariski ottaa vahinkoa on suurempi kuin esim. Jeffryllä ja Wolfilla, joilla vain joko toinen tai ei kumpikaan jatkoheitto tee/tekee vahinkoa. Murtautuminen on kyllä samaa niillekin heitoille...

Heh heh, et olekaan pelannut ilkeää nosturiwolfia vastaan jota vastaan ylösnostomaaheitto oli painajainen. Sitä söi aina jatkot ylösnoston jälkeen. Olkaamme onnellisia että ylösnostosta voi Evossa karata.

b+P, ylösnosto, HCB+P+G, P+G, ylösnosto, shoulder, P, b+P, ylösnosto, Korean swing -> Knock Out tai suurinpiirtein esimerkiksi noin.

- ManjiMaru
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru

Gazza, jos sun tikkusi on 9kk vanha, niin mitenköhän vanha se mun Jupsilta saatu Aski on? Mun mielestä Gazzan tikku oli aika okei. Pieni liikerata riitti käyttöön. Päinvastoin kuin westin konvertoitu DC arcade jolla mä en pystynyt pelaamaan lainkaan. Tuntui kauhean löysältä.

- ManjiMaru


en muista enää itse.. mutta oliko se Ascii avonainen päältä? mun tikussa nimittäin pääsee tosta tikun väleistä kaikennäköstä pientä kamaa sinne sisälle, joka siis ottaa nimenomaan tikun väleihin kiinni, ja aiheuttaa tätä tahmeutta.. siinä on päällä (tikun juuressa) vaan sellainen liikkuva muoviläpyskä, joka ei kyllä hirveästi auta..

Itselläni oli kaikkein eniten ongelmia sen Jupsin (?) keltamustan tikun kanssa.. se tuntui aivan liian löysältä, mutta kai sitä siihenkin ajan myötä tottuisi. Westin DC- tikkua en tainnut edes kokeilla..
 
Itse pelaan ihan hyvin kaikilla tikuilla ( myös tekkenin arcade version ). Löysyys on tietysti makuasia, mutta omaan peliin se ei vaikuta mitenkään. Minulle kriiterit ovat tarkkuus ja käsien asennon mukavuus. DC- tikku on minulle sopivan leveä joten voin "nojata" käsiäni siihen, plussana melkein viirheetön tarkkuus ( napit ovat tosin segamaisesti turhan tunnottomat ). ASCII tikku on mielestäni liian ahdas. HORI ja Namco tikut ovat molemmat todella käypiä, tosin maksavatkin aika reilusti ja/tai ovat pirun vaikeita saada mistään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru

b+P, ylösnosto, HCB+P+G, P+G, ylösnosto, shoulder, P, b+P, ylösnosto, Korean swing -> Knock Out tai suurinpiirtein esimerkiksi noin.

- ManjiMaru
Hehe! Erittäin veemäinen liike á la Tommi/Jupsi. Ei enää tepsi Evossa, ho ho ho!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
Itse pelaan ihan hyvin kaikilla tikuilla ( myös tekkenin arcade version ). Löysyys on tietysti makuasia, mutta omaan peliin se ei vaikuta mitenkään. Minulle kriiterit ovat tarkkuus ja käsien asennon mukavuus. DC- tikku on minulle sopivan leveä joten voin "nojata" käsiäni siihen, plussana melkein viirheetön tarkkuus ( napit ovat tosin segamaisesti turhan tunnottomat ). ASCII tikku on mielestäni liian ahdas. HORI ja Namco tikut ovat molemmat todella käypiä, tosin maksavatkin aika reilusti ja/tai ovat pirun vaikeita saada mistään.
Hehe! Tekkenin arcade tikut oli iha perseestä! paskempaa ei voinu olla! DC tikkuun pääsee sisään aika nopeasti, siinä on arcade kabinettitikun tuntuma. Pornofiilis DC tikus, kookas ja ruhtinaallisesti tilaa kädelle!
Tottunu ASCIIn, ei mitään pahaa sanottavaa. Paitsi mun tikku on aika huono veivaamisen, Manjin ASCII toimii aika hyvin.

BTW West, jos sul ei oo käyttöä ASCII:llasi, myypäs se mulle:)
 
riippu paljonko olet valmis maksamaan :) Ei siitä kovin halvalla luovuta kuin korvavaa ei löydy mistään
 
Hmm...sanotaan 10? Riittääkö? Maksoin edellisestä tikusta 10
Voidaan me neuvotella siitä vielä:)
 
Täällä kun tuntuu moni omistavan tikun niin rankatkaapas tietämänne tikut järjestykseen perustein. Etenkin lukisin mielelläni mielipiteitä x-arcadesta.
 
..

jottei nyt mennä ihan täysin OT.. niin kysytäänpäs tällästä..

Huomasin tossa yhtenä päivänä, että esim Aoin uusi sabaki (d,df,f+P+K) aiheuttaa wall staggerissa crumblen, vaikka normaalisti crumble tulee vaan kun sabaki onnistuu. Samoin b,df+P+K aiheuttaa collapsen wall staggerissa (norm vain MC:llä)..

Kyselin tätä vfdc:ssä, ja sieltä tuli vielä muutama esimerkki lisää, eli Wolfin f+P, sekä f+K ja Laun f+P+K.

Onko teillä tietoa muista hyökkäyksistä, joiden ominaisuudet muuttuvat wall staggereissa? lähinnä mua kiinnostaa crumblet, collapset yms... tää tuntuu olevan yleistä tietoa, mutta kukaan ei ole ikinä oikein vaivautunut tutkimaan sitä, tai ainakaan mitään listaa ei ilmeisesti ole olemassa (lue: en ole löytänyt sellasta)..
 
Nyt kun tuosta Wolfista tuli puhetta, niin löytyykö Pexi jotain varmoja tilanteita mihin saa Wolfin uuden down attackin (df+P+K) osumaan? Muistaakseni viime miitingissä käytit sitä jonkin verran...tai ehkä meikäläinen oli vaan turhan laiska rimpuilemaan ylös.

Entä oletko löytänyt käyttöä Wolfin guard breakille (f+P+K)?

Ja on se silti väärin että ylösnostosta pystyy karkaamaan nyt...:)
 
West:
Löysyys on tietysti makuasia, mutta omaan peliin se ei vaikuta mitenkään. Minulle kriiterit ovat tarkkuus ja käsien asennon mukavuus. DC- tikku on minulle sopivan leveä joten voin "nojata" käsiäni siihen, plussana melkein viirheetön tarkkuus ( napit ovat tosin segamaisesti turhan tunnottomat ). ASCII tikku on mielestäni liian ahdas. HORI ja Namco tikut ovat molemmat todella käypiä, tosin maksavatkin aika reilusti ja/tai ovat pirun vaikeita saada mistään.

Sä et olekaan maankuulu crouch dasheistäs niinkuin me muut. Suunnat mä itsekin pystyn painamaan oikeaan paikkaan millä tikulla vain (poislukien Tekken-arcaden legendaariset hieromasauvat) mutta kun kysymys on siitä että tikun pitää palautua neutraaliin itse ILMAN APUNEUVOJA riittävän nopeasti, niin siinä syntyy ero.

Meikäläisen rating:
1-2. Hori/Ascii
3. Namco
4. DC arcade

Gazza: mun asciissani on tosiaankin melkoinen reikä tikun ympärillä ja kun sitä kerran katsoin, en tiedä haluanko nähdä mitä sieltä löytyy jos sen avaan... Hyvin se tikku silti toimii. Rakennettu kestämään.

- ManjiMaru
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan thr
Nyt kun tuosta Wolfista tuli puhetta, niin löytyykö Pexi jotain varmoja tilanteita mihin saa Wolfin uuden down attackin (df+P+K) osumaan? Muistaakseni viime miitingissä käytit sitä jonkin verran...tai ehkä meikäläinen oli vaan turhan laiska rimpuilemaan ylös.

Entä oletko löytänyt käyttöä Wolfin guard breakille (f+P+K)?

Ja on se silti väärin että ylösnostosta pystyy karkaamaan nyt...:)

Down attackista, pistä free trainingin CPU fast recoveroimaan ja koeta itse.

Guard breakia käytetään käsittääkseni guardin breikkaamiseen.

......

Olenpas hauskalla tuulella tänään. Johtuu varmaan kahvista.

Edit: b+P näyttäisi olevan varma guard breakin jälkeen.

- Manji
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Täällä kun tuntuu moni omistavan tikun niin rankatkaapas tietämänne tikut järjestykseen perustein. Etenkin lukisin mielelläni mielipiteitä x-arcadesta.

Mikä on x-arcade?

-ManjiMaru
 
Nyt et Manji lukenut mun viestiä kunnolla. Aoin d,df,f+P+K ei aiheuta stomach crumblea MC:llä, ainoastaan kun Sabaki onnistuu. Myös b,df+P+K aiheuttaa Vital point collapsen suoraan wall staggerista (normaali osuma), vaikka yleensä vaatii MC:n...

hmm.. se viesti katosi jonnekin.. no olkoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
Nyt et Manji lukenut mun viestiä kunnolla. Aoin d,df,f+P+K ei aiheuta stomach crumblea MC:llä, ainoastaan kun Sabaki onnistuu. Myös b,df+P+K aiheuttaa Vital point collapsen suoraan wall staggerista (normaali osuma), vaikka yleensä vaatii MC:n...

hmm.. se viesti katosi jonnekin.. no olkoon.

AARRRGH!! Relaa mies nyt vähän! Saa kai sitä ihminen sanoa vähän höperyyksiä välillä! Deletoin postini kun tajusin että jostain pulpahti sammakko. Katson vähän tarkemmin seuraavan kerran kun tästä aiheesta postitan.

- Manji
 
Ylös Bottom