Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jep, 1/60th listaa sen -4.
Kokeile Manji sitä niin, että nauhoitat sille vastustajalle ne likkeet mitä oot testaamassa ja yrität itse kontrata..

Ehdottomasti paras tapa testata asioita, samalla systeemillä on selvinnyt moni asia Tekkeneissäkin.

Tässäpä muutama Laucombo samalla kun olin harjoitusmoodin ääressä testailemassa palautumisia.

(Closed Stance) b, f+P, d+P, f+K+G (50)
(CS) b, f+P, P, b+P, P (55)
(CS) b, f+P, d+P, (FC) f+K (54)

(Open Stance) b, f+P, d+P, (FC) d/f+P, d/f+P+K (51)
(OS) b, f+P, d+P, d/b+K, K (48)

(From crouch) d/f+P (MC), P, G, P, P, P, d+K (71)
(From crouch) d/f+P (MC), P, G, d/f+P, P, P, d+K (74)
(From crouch) d/f+P (MC), d/f+P+K, d/f+K, P, P (76) (hold forward)
(From crouch) d/f+P (MC), d/f+P+K, d/f+P, P, P, d+K (79)

(CS, FC) d/f+P (MC), d/f+P+K, K, K (77)
(CS, FC) d/f+P (MC), d/f+P+K, P, G, K, K (80) (hold forward)

Tuo viimeinen combo meni Bradille. En jaksanut tarkistaa painoluokkia. Sitä saa itse kukin kokeilla.

Sitten sain tehtyä d/f, d/f+P (MC), P, b+P, G, P, P, P, d+K :n mutta sweep taitaa olla techrollattavissa.

- ManjiMaru

Danke schön. Tosin noita FC df+p (MC) comboja ei oo vielä tullu käytettyä, enemmän menny sinne df+p+k -puolelle. Ja b,f+p -comboista tykkään ja, ne on ihan tyylikkäitä.

Öh, mikähän se on se lopullinen totuus noista Evon rankingeista? Ja miten se voittoprosentti vaikuttaa rankingiin saman tier-luokan sisällä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Öh, mikähän se on se lopullinen totuus noista Evon rankingeista? Ja miten se voittoprosentti vaikuttaa rankingiin saman tier-luokan sisällä?

Tästä on threadi VFDC:ssä, täällä .

Yksinkertaistettuna, 10.kyu -> 1. kyu riippuu kokemuksesta. Sen kun voitat vain kaiken mikä tulee vastaan niin nouset.

1. dan -> 10.dan eteneminen vaatii että voittaa 5 kertaa samantasoisen vastustajan putkeen. Muilla matseilla ei ole väliä

1.tier: warrior -> veteran -> gladiator ->

2.tier: hunter -> slayer -> destroyer ->

3. tier: sentinel -> protector -> guardian ->

Näissä pitää myös voittaa samantasoisia vastustajia, käsittääkseni 7 .kertaa putkeen. Takapakkia tulee jos häviää samantasoisille hahmoille. Muistaakseni viisi häviötä putkeen samantasoisille - > yksi rank alas.

Guardianista etenee Hero-tasolle jos voittaa 10 guardiania tai yhden Heron (?).En ole vielä siellä asti.

Kun on Hero, etenee championiksi jos voittaa 15 guardiania putkeen. Kait. EN ole ihan varma. Champion on joka tapauksessa korkein arvonimi. Huomaa että yksikin häviö guardianille kun on hero pudottaa sut guardianiksi.

Ohsu Akiran ja Napoleonin Daredevil- ja phoenix- rankingit ovat erityisrankingejä jotka niille myönnettiin palkinnoksi kun ne voitti isot turnaukset. Evossa näitä rankingejä ei voi saavuttaa.

Evossa ei ilmeisesti ole haaraumia rankingissä kuten VF4:ssä, joten voittoprosenteilla ei ole merkitystä.

Gazza varmaan korjaa jos noissa on jotain virheitä.

Mun Akirani on nyt protector jotain 1020 voittoa...
Ja mä en oo vieläkään voittanut sitä vikaa turnausta.

- ManjiMaru

Hehe! Kivat tulokset! Itse en ole jaksanu säätää Questin parissa No joskus sit. Pelannu muutama pelin päivittäin jotta pidän taitoni yllä:) Shunilla ja Pailla voisi seuraavaksi alkaa harjoitella. Mahdollisimman monella hahmolla ois kivaa pelata, monipuolisuutta ja vaihtelevuutta peliin. Hehe! Mähän pelaan melkein kaikilla hahmoilla. Eikai täällä löydy Vanessan-vihaajii;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Hehe! Kivat tulokset! Itse en ole jaksanu säätää Questin parissa No joskus sit. Pelannu muutama pelin päivittäin jotta pidän taitoni yllä:) Shunilla ja Pailla voisi seuraavaksi alkaa harjoitella. Mahdollisimman monella hahmolla ois kivaa pelata, monipuolisuutta ja vaihtelevuutta peliin. Hehe! Mähän pelaan melkein kaikilla hahmoilla. Eikai täällä löydy Vanessan-vihaajii;)

Tässä on yksi. Hehe.

Edit: Ei vaineskaan. Vanessakin käy.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo, kiitokset noista rankeista. Ne Daredevil ja Phoenix niissä vaan olikin se hämärä seikka...

Lau on nyt Warrior, seitsemäs arcade alullaan. Tuli muuten BunBunMarun Champion (Wolf) kuudennessa arcadessa vastaan, meni viidenteen erään(!) ja ihan hölmöyttäni hävisin. Ne kaks erää mitkä voitin niin meni tosin todella komeasti. Ottaen huomioon mun kokemuksen. :) Vielä on matkaa mutta hyvältä näyttää so far.

okei, tässä on sit nämä mun korjaukset, osa tekstistä on suoraan Manjin käsialaa..

Yksinkertaistettuna, 10.kyu -> 1. kyu riippuu kokemuksesta. Sen kun voitat vain kaiken mikä tulee vastaan niin nouset. 100pts riittää aina nousuun, rankkeja ei voi menettää, koska tappioistakin tulee pisteitä.

itse asiassa tämä jakautuu näin:
1st Dan: 2 suoraa
2nd - 4th Dan: 3 suoraa, tai +3, demote 5 suoraan tai -7
5th - 7th Dan: 4 suoraa, tai +4, demote 5 suor tai -6
8th - 10th Dan: 5 suoraa,t ai +5, demote 5 /-5

vaaditaan 5 suoraa nousuun, tai +5,
demotion 3 suoraa tappiota tai -3

vaaditaan 7 suoraa, tai +7
demotion 3 suoraa, tai -3

10 suoraa, tai +10
demotion 3/ -3

Guardianista etenee Hero-tasolle jos voittaa 10 guardiania tai yhden Heron.

Kun on Hero, etenee championiksi jos voittaa 15 guardiania putkeen. Champion on joka tapauksessa korkein arvonimi, eikä sitä voi menettää. Huomaa että yksikin häviö guardianille kun on hero pudottaa sut guardianiksi.

:D Vanessasta sen verran että toi hyökkäävä tyyli on aika ovela nykyään, b,f+p,p,p-variaatiot ovat hyvää ring out-kamaa. Heitot on kyllä jaettu vähän hassusti tyylien kesken. df+PKG on kyllä hauskan hilpeä liike...

Aijoo, itse olen edellen Aoilla Sentinel (vajaa 900 voittoa) ja Akiralla Hunter.. questi ei ole viime aikoina hirveästi napannut.. jos on tullut vf:ää pelattua on se aika käytetty harjoitusmoodissa.. pääsin Akirallakin eilen lopultakin ne viimeset guarding-challenget läpi, ja sain sentään ihan hienon wallpaperin siitä vaivasta.. Aoin vastaava oli kyllä jostain todella syvältä..
paras sijotus WMAC2:ssa on mulla kolmas.. pitäisi varmaan vielä joskus jaksaa yrittää uudestaan..

no mutta, nyt takaisin Macross Plussan pariin... :D

Sori jos aihe on kivikautinen :D , mutta eikö akiran helpotettu DLC (tiedätte kyllä, kääntyy selin) vie yhtä paljon palkkia kuin se vaka vanha versio? Onko niitä combovariaatioita tarpeeksi että DLC:tä kannattaisi enää opetellakaan enää tulemaan (nopeasti kuin tuuli)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
itse asiassa tämä jakautuu näin:
1st Dan: 2 suoraa
2nd - 4th Dan: 3 suoraa, tai +3, demote 5 suoraan tai -7
5th - 7th Dan: 4 suoraa, tai +4, demote 5 suor tai -6
8th - 10th Dan: 5 suoraa,t ai +5, demote 5 /-5

vaaditaan 5 suoraa nousuun, tai +5,
demotion 3 suoraa tappiota tai -3

vaaditaan 7 suoraa, tai +7
demotion 3 suoraa, tai -3

10 suoraa, tai +10
demotion 3/ -3

Tarkennappas nyt vielä että keille voi menettää victorypisteitä. Onko se vain samantasoiselle vastustajalle vai saman tierin tyypeille vai mitä?

- ManjiMaru

ps. Mun Jacky on edelleen gladiator (ollut jo pari viikkoa), Lei Fei on kai 9. dan ja Sarah ja Goh on nousukiidossa.

Danke schön. Tosin noita FC df+p (MC) comboja ei oo vielä tullu käytettyä, enemmän menny sinne df+p+k -puolelle. Ja b,f+p -comboista tykkään ja, ne on ihan tyylikkäitä.

Major counteria (FC) d/f+P:iin kannattaa kalastella, lähinnä siksi että kys. liikkeestä ei enää floatstartterin palautuminen paljoa parane.

- Manji

Pieksin ekan Championin äsken. Jäi Chibita jalkoihin...oli ihan vässykkä. :D

Kysymys:

Mitkä ne seitsemännen arcaden kolme parasta pelaajaa on, vai vaihteleeko ne? Tuntuu että tossa voi mennä kaaaauan jos ei satu oikeat tyypit vastaan...

Pieksin ekan Championin äsken. Jäi Chibita jalkoihin...oli ihan vässykkä. :D

Kysymys:

Mitkä ne seitsemännen arcaden kolme parasta pelaajaa on, vai vaihteleeko ne? Tuntuu että tossa voi mennä kaaaauan jos ei satu oikeat tyypit vastaan...

Niillä 'oikeilla' tyypeillä on pokaalin kuva (kulta, hopea ja pronssi) nimensä alla. Samanlaisen saa itsekin kun pieksee arcadeitten turnauksissa.

- ManjiMaru

Ylös Bottom