Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan thr

Entä oletko löytänyt käyttöä Wolfin guard breakille (f+P+K)?

eikös se aiheuta aika ison staggerin onnistuessaan, jolloin b+P:n pitäisi toimia? ehkä frankensteiner? kai sillä voi mennä ylipassiivista vastustajaa tökkimään, ja vfdc:ssä kehottivat käyttämään seinästaggereissa..
nojoo, en kyllä tiedä wolfista juuri mitään..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Tuolta "PS2 hardware" -foorumista löytyy ihan oma ketju aiheesta. :)

Hups, ei tollaisia _alueita_ edes huomaa/tiedä kun niitä ei ikinä oikein tarvi. :)

Mutta silti minua kiinnostaisi kovasti nimenomaan VF4:sen kannalta mitä stickkejä suosittelette. X-arcadesta lähinnä sen takia tahtoisin tietää kun olkoonkin helevathan kallis niin silti sen saisi kytkettyä kaikkiin koneisiini (no ei vanhoihin nipoihin mutta eipä löydy pahemmin tappelupelejäkään niille =)

Tuosta arvostelusta ei käy ilmi sitä, mitä epäilen tikun ulkomuodon perusteella, eli että onko x-arcade kopio Namcon Tekken-arcaden tikusta. Mikäli olisi, en tikkua suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään. (Toisaalta monelle voi käydä se, mikä minulle ei käy)

Noh, parhaiten sen tietäisi jos käsiinsä saisi, mutta eipä taida moista olla täällä kellään?

Uusina myytävistä tikuista varmimpia ostoksia netistä on mielestäni Horin tikut, joista pitää vain valita riittävän monella napilla varustettu versio jotta se sopii itse kunkin pelimakuun.

- ManjiMaru

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Uusina myytävistä tikuista varmimpia ostoksia netistä on mielestäni Horin tikut, joista pitää vain valita riittävän monella napilla varustettu versio jotta se sopii itse kunkin pelimakuun.

- ManjiMaru

jep.. kolme nappia riittää aivan hyvin.. :D

Ihan kivalta tuo Horin SCII tikkukin tuntuu parin päivän hakkaamisen jälkeen. Ensimmäiseksi tikuksi ihan kiitettävä. :p ainoa mikä ärsyttää on tuo tikun juuressa oleva irtonainen läpyskä. ja kuuden napin ansiosta voi pelata muutakin kuin VF:ää.

Laun f+p,p sais olla vähän parempi jos se blokataan, kun ottaa huomioon muiden hahmojen kyynärpäät vastaavassa tilanteessa.

No ehkä se on parempi tollasena...ei mee liian ykspuoliseksi matsit. ;)

Laun f+p,p sais olla vähän parempi jos se blokataan, kun ottaa huomioon muiden hahmojen kyynärpäät vastaavassa tilanteessa.

No ehkä se on parempi tollasena...ei mee liian ykspuoliseksi matsit. ;)

Kyynärpäähän on siis f+P.
Sitä palm-osaa ei ole suinkaan pakko tehdä.

- ManjiMaru

On, joo. Mun mielestä se on varmaan parempi tollasena. Kyynärpää jos napsahtaa blokkiin niin parempi jättää se toinen hitti tekemättä jos ei halua TE-satsia naputella... (näin ei ilmeisesti ollut vielä VF4:ssä) Toisaalta sitä toista voi aina viivästyttää.

Edelleen hyvä, muttei niin cheappi.

On, joo. Mun mielestä se on varmaan parempi tollasena. Kyynärpää jos napsahtaa blokkiin niin parempi jättää se toinen hitti tekemättä jos ei halua TE-satsia naputella... (näin ei ilmeisesti ollut vielä VF4:ssä) Toisaalta sitä toista voi aina viivästyttää.

Edelleen hyvä, muttei niin cheappi.

Muista kuitenkin että ihmistä vastaan jo pelkkä uhkakuva palmista saa monet olemaan yrittämättä rangaista elbow:ta... (Siis jos et tee palmia)
Lauta vastaan ei ihan takki auki kannata hyökätä tai vanha kunnon konekiväärikäsi vie lifebarin ennenkuin ehtii silmää räpäyttää.

Cheapin Lausta tekee mun mielestä se että sillä on ihan mauttoman hyvät heitot ottaen huomioon sen muut edut. (neljä heittosuuntaakin.) Lauta vastaan tulee blokattua paljon....

Mä en ole tullut huomanneeksi mikä elbow-palmin palautuminen on nykyään... Ilmeisesti se on muuttunut?

f+P, G, f+P, d+K, P esimerkkistringi elbowista.

- ManjiMaru

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Ihan kivalta tuo Horin SCII tikkukin tuntuu parin päivän hakkaamisen jälkeen. Ensimmäiseksi tikuksi ihan kiitettävä. :p ainoa mikä ärsyttää on tuo tikun juuressa oleva irtonainen läpyskä. ja kuuden napin ansiosta voi pelata muutakin kuin VF:ää.

Se läpyskä on stressilelu. :)

- Manji

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Mä en ole tullut huomanneeksi mikä elbow-palmin palautuminen on nykyään... Ilmeisesti se on muuttunut?

Uskaltaisin väittää että guaranteed throw situation. Tosin en pysty taas sanomaan mitä se oli VF4:ssä.

Uskaltaisin väittää että guaranteed throw situation. Tosin en pysty taas sanomaan mitä se oli VF4:ssä.

f+P,P ? Ei varmasti ole! Korkeintaan -4. Se on kyllä niin hyvä liike, että sen palautumista kannattaisi huonontaa selkeästi. Siitähän pääsee vielä siihen Laun uuteen stanssiinkin, jolloin Laulla on etu vaikka molemmat hitit olisi torjuttu...

Heitot oli kyllä aivan riittävän hyvät jo verC:ssä, sitten sille vielä annettiin pari uutta vahvaa heittoa.. teksi mieli alkaa itsekin hieman pelaamaan Lauta..

Tuolla puhuvat toista:

http://virtuafighter.com/versuscity/showflat.php?Board=versus&Number=43681

Ja ite väittäisin että se tappio freimeissä on enemmän kun 4 Evossa (ver C:ssä se on just -4)... Tosin jos kovasti tappelette vastaan niin saattaisin kallistua siihen että EI ole varma heitto, ainakin sen perusteella mitä on tähän Questissa tapahtunut. Väärässähän noi voi tuolla VFDC:ssa olla. Ottakaa toki selvää jos jaksatte. Minä törmään asiaan takuuvarmasti vähän myöhemmin. Kuudes arcade btw menossa. Ja kivaa on. :)

Edit: Tiger-stance siihen perään ON ihan metka... :D

Edit2: Ja niistä heitoistahan pari tehokkainta voi helposti tech rollata niin vähentää pikkasen sitä damagea.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo, VFDC:n movelist sanoo ja että se on sen "disadvantage medium" blokissa (-3 tai -4), eli ei kai se mikään heiton paikka sit ole. En ole pettynyt. Muhahaaahaaaaa!

Mistäköhän toikin tieto on kotoisin?

http://www.dcn.ne.jp/~kazu68k/
Listaa palautumisen Laun f+P, P:hen olevan edelleen -4.

Kokeilin itse free trainingissä ja ainakin pelkkä b, f+P EI ole heittocounteroitavissa. f+P, P:tä en vielä saanut kokeiltua tietokoneen kanssa, tyhmä tietokone yrittää counteroida elbow:n ja palmin välissä....

Kun nyt toisen kerran katsoin tuota VFDC:N threadia niin se on yli vuoden vanha ja sijaitsee Junky's Junglessa, eli sitä ei ole edes viitsitty siirtää character trainingiin minne se kuuluisi. En viitsinyt edes vastata siihen kun se on selkeästi vanha ja out-of-place.

Don't trust everything you see.
- ManjiMaru

Ehdit tarkistaa itse. No, se on sitten sanottava että palm on aina ollut counteroitavissa jos vastustaja osaa kyykistyä sen alta...

- ManjiMaru

Ylös Bottom