Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan thr
Entä oletko löytänyt käyttöä Wolfin guard breakille (f+P+K)?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Tuolta "PS2 hardware" -foorumista löytyy ihan oma ketju aiheesta.![]()
X-kepin arvostelu:
http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/dec02/xarcade.html
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Uusina myytävistä tikuista varmimpia ostoksia netistä on mielestäni Horin tikut, joista pitää vain valita riittävän monella napilla varustettu versio jotta se sopii itse kunkin pelimakuun.
- ManjiMaru
Oot sekoittanu iha muuta piristettä kahvin sekaanLainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Olenpas hauskalla tuulella tänään. Johtuu varmaan kahvista.
Laun f+p,p sais olla vähän parempi jos se blokataan, kun ottaa huomioon muiden hahmojen kyynärpäät vastaavassa tilanteessa.
No ehkä se on parempi tollasena...ei mee liian ykspuoliseksi matsit.![]()
On, joo. Mun mielestä se on varmaan parempi tollasena. Kyynärpää jos napsahtaa blokkiin niin parempi jättää se toinen hitti tekemättä jos ei halua TE-satsia naputella... (näin ei ilmeisesti ollut vielä VF4:ssä) Toisaalta sitä toista voi aina viivästyttää.
Edelleen hyvä, muttei niin cheappi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Ihan kivalta tuo Horin SCII tikkukin tuntuu parin päivän hakkaamisen jälkeen. Ensimmäiseksi tikuksi ihan kiitettävä.ainoa mikä ärsyttää on tuo tikun juuressa oleva irtonainen läpyskä. ja kuuden napin ansiosta voi pelata muutakin kuin VF:ää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Mä en ole tullut huomanneeksi mikä elbow-palmin palautuminen on nykyään... Ilmeisesti se on muuttunut?
Uskaltaisin väittää että guaranteed throw situation. Tosin en pysty taas sanomaan mitä se oli VF4:ssä.