Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

:D Asiat menee hyvin perille kun samat äijät heittää läppää kahdella foorumilla. Olen itse vielä toipilas, jote en jaksaisi pitää mitään maratonsessioita muutamaan viikkoon, mutta voin aina luvata asennetta. Meillä oli tarkoitus pitää Joensuun alueella (place unknown) sellaiset reilun viiden gurun sessiot. Tasoeroja voi tulla paikallisten suhteen. Kaikki ovat toki tervetulleita, mukaan lukien norjalaiset kaksoset. :)

Täällä idässä on pitkät perinteet klassisten SF-pelien suhteen ja taso on aika korkea, mutta VF "is a different balll game". Monet varmaan vieläkin parjaavat sarjaa koska se kuulostaa, tuntuu ja tuoksuu yhä hieman puristiselta. Aina saa selitellä ja perustella kamuille, miksi juuri VF:ään kannattaa erityisesti syventyä. Nykyinen tekosyy nro 1 tuntuu olevan tuo nettipelin puute. Toinen tekosyy on juuri se minkä mainitsit (mikä on jo syy, oikeastaan).
 
hmmm... no en mä nyt varsinaisesti lopettelemassa ole, mutta kiireitä on ollut sen verran paljon että on jäänyt treenaaminen liian vähille.
Olikos se niin, että seuraava miitti on siinä 10.4. paikkeilla? jos sinne yrittäisi sitten taas ilmestyä.........
 
Kiva että miehiä vielä mättöjen kruunamaton kuningas(?) kiinnostaa. Itse ajattelin ihan inspiksellä tehdä oppaan Pai Chaniin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
hmmm... no en mä nyt varsinaisesti lopettelemassa ole, mutta kiireitä on ollut sen verran paljon että on jäänyt treenaaminen liian vähille.
Olikos se niin, että seuraava miitti on siinä 10.4. paikkeilla? jos sinne yrittäisi sitten taas ilmestyä.........

Erittäin mukava kuulla! Tule toki jos pääset.

10. päivä - Joo, näinhän sitä oli ajateltu, ja koska nyt on tullut sitten yhteydenottoja vähän enemmän kuin tavallisesti (esim. Valaskalas) niin tuolloin se pidetään.

;) Varoituksen sana, mitä miitteihin tulee, niin minulla on käynnissä Absolution-treeni mikä tarkoittaa kaksinpeliä melkein niin usein kuin on mahdollista. Viimeksi eilen tuli mätettyä sellaiset 8 tuntia (w/ Pexi, Jupsi, THR), sitä ennen perjantaina ja torstaina neljä per päivä ja olo on niinku että huhhuh.. Pahinta on se, ettei peli ole millään muotoa väsähtänyttä vaan että Pexi kiristää turboruuvia samaa tahtia kuin minä (yritän). Kun katsoin jälkikäteen matsejani replayltä tuli mieleen että onko tässä fast forward päällä tai jotain.. Jos tämä tahti jatkuu seuraavat kolme viikkoa absoon asti niin olen siellä kyllä hullu kuin pullosta tullut.. :D

Kai muuten olet huomannut että Arctic Charge goes public?
http://www.arctic-charge.tk/

- Manji
 
West?

No niin aika jälleen tullut. Kuukausittainen VF-mittelö on jälleen täällä. Lauantaina(10.3) 12.00->.

West, pääsisitkö kenties? Kaikki muut on varmaan tulossa ja yksi uusi (Valaskalas). Nyt olisi hyvä tilaisuus tulla...

- Manji

ps. Kiitos, Neo :)
 
Tulen jos mulla ei ole mitään "pakollista" ohjelmaa. Olen jopa hieman pelannut viimeaikoina. ( aloitin questin Lion:illa )
 
Terve :)

Siitä onkin jo pieni ikuisuus kun tänne olen postaillut. Evon päivittäinen pelaaminen jäi, mutta ei voi mitään. Kiinnostaisiko ketään teistä ostaa Horin VF-tikku? Kuva löytyy vaikkapa tuolta - tikku tosin on punainen versio. Tikulla on muutamia satoja matseja pelattu, jos sitäkään.

Hintapyyntö on 50 euroa, ja mieluiten tietysti Pk-alueelta, sillä postikulut tulisivat kohtalaisen suuriksi.
 
Moro Taarne! Pitkästä aikaa! Mitäs? Lopetatko VF:n pelaamisen? Älä ihmeessä, jatka harjoittelemista ja tuu pieksee meidät miitissä :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Taarne
Terve :)

Siitä onkin jo pieni ikuisuus kun tänne olen postaillut. Evon päivittäinen pelaaminen jäi, mutta ei voi mitään. Kiinnostaisiko ketään teistä ostaa Horin VF-tikku? Kuva löytyy vaikkapa tuolta - tikku tosin on punainen versio. Tikulla on muutamia satoja matseja pelattu, jos sitäkään.

Hintapyyntö on 50 euroa, ja mieluiten tietysti Pk-alueelta, sillä postikulut tulisivat kohtalaisen suuriksi.

Jos vielä olet tätä myymässä niin minä saattaisin olla kiinnostunut.. Olen havainnut tiettyä väsymistä Hori-tikkuni mikrokytkimissä.. ;) Vastaileppa..
 
Vastaus: Virtua Fighter 4 Evolution

Onkos täällä uusia Evo-pelaajia?

Mun Lion on slayer-tasolla...(blääh)

Keskustelua, kiitos!
 
Vastaus: Virtua Fighter 4 Evolution

Mahtavaa... Onhan täällä niitä tappelupelien pelaajiakin. Omasta mielestäni kaksintaistelupelit ovat peleistä kaikista parhaita. Koska tässä pelityylissä tulee esiin taktiikka, taito, tekniikka ja oveluus.

Itse pelailin kaverin kanssa aikoinaan Tekken 4:sta vastakkain (mitenkäs muuten) ja tämä oli sanoinkuvaamattoman siistiä. Meni monta viikonloppua joina emme tehneet mitään muuta kuin pelasimme tekkeniä kahdeksan tuntia päivässä.
Miten sitä jaksoi pelata niin kauan saman kaverin kanssa? Helposti, kun peliä oli pelannut jo noin 50 tuntia kaveria vastaan(ei silti yhtäjaksoisesti.) Kummatkin alkoivat tuntea toisen taktiikat ja kombot. Tässä vaiheessa peli alkoi mennä mielenkiintoiseksi. Samat hyökkäykset eivät enään toimineet ja ne täytyi pukea eri asuun ja niitä täytyi naamioida.

Tämä on se asia miksi taistelupelit ovat niin hienoja. Samaa taktiikkaa jatkuvasti käyttämällä tulee vain häviö joten tilanteeseen täytyy mukautua. Lopulta Tekkeniinkin kyllästyi...

No miten tämä nyt liittyy VF4:een? Ostin pelin ja odotin että saisimme jälleen hakata toisiamme maailman tappiin. Mutta toisin kävi.
Tekkeniä jo paljon pelanneena tiesin että harjoittelu tuottaa tulosta. Harjoittelin "liikaa" alussa ja voitin kaverini miten vain ja hänen peli-intonsa odotettavasti lopahti.
VF4 on loistava peli mutta mistä saan vastustajan joka on itsekin taistelupelifanaatikko ja pelaa VF:ää?
 
Vastaus: Virtua Fighter 4 Evolution

On kumma että löysin itseni vasta nyt näille threadeille. Käyn kumminkin konsolifinissä päivittäin, mutta tätä threadia pitää alkaa seuraamaan... :eek:
 
Vastaus: Virtua Fighter 4 Evolution

No hitto vie, jos Oulusta olet niin otapa yhteys Izhaan...elikkäs hallitsevaan Suomen mestariin VF4Evossa. :)

Ihan ensimmäiseksi kannattaa kuitenkin siirtyä osoitteeseen www.arctic-charge.tk , josta siis löytyy kaikki mitä suomalainen tappelupelien pelaaja tarvitsee. Ennen kaikkea tervetuloa ACE:n foorumille, linkki löytyy siitä etusivulta. Täällä on kaikki mätkintäkeskustelu ollut ihan kuollutta sen jälkeen kun saatiin kaikkia asiantuntijat ja muut tappelupelien ystävät samaan paikkaan...eli sinne Arctic Chargeen. Toki aina silloin tällöin tännekin eksytään.
 
Vastaus: Virtua Fighter 4 Evolution

No sehän sattui, Oulusta ollaan ja vastustajia kaivataan.
Pitääpä käydä kattelemassa...
 
Vastaus: Virtua Fighter 4 Evolution

Philosopher sanoi:
Mahtavaa... Onhan täällä niitä tappelupelien pelaajiakin. Omasta mielestäni kaksintaistelupelit ovat peleistä kaikista parhaita. Koska tässä pelityylissä tulee esiin taktiikka, taito, tekniikka ja oveluus.

Itse pelailin kaverin kanssa aikoinaan Tekken 4:sta vastakkain (mitenkäs muuten) ja tämä oli sanoinkuvaamattoman siistiä. Meni monta viikonloppua joina emme tehneet mitään muuta kuin pelasimme tekkeniä kahdeksan tuntia päivässä.
Miten sitä jaksoi pelata niin kauan saman kaverin kanssa? Helposti, kun peliä oli pelannut jo noin 50 tuntia kaveria vastaan(ei silti yhtäjaksoisesti.) Kummatkin alkoivat tuntea toisen taktiikat ja kombot. Tässä vaiheessa peli alkoi mennä mielenkiintoiseksi. Samat hyökkäykset eivät enään toimineet ja ne täytyi pukea eri asuun ja niitä täytyi naamioida.

Tämä on se asia miksi taistelupelit ovat niin hienoja. Samaa taktiikkaa jatkuvasti käyttämällä tulee vain häviö joten tilanteeseen täytyy mukautua. Lopulta Tekkeniinkin kyllästyi...

No miten tämä nyt liittyy VF4:een? Ostin pelin ja odotin että saisimme jälleen hakata toisiamme maailman tappiin. Mutta toisin kävi.
Tekkeniä jo paljon pelanneena tiesin että harjoittelu tuottaa tulosta. Harjoittelin "liikaa" alussa ja voitin kaverini miten vain ja hänen peli-intonsa odotettavasti lopahti.
VF4 on loistava peli mutta mistä saan vastustajan joka on itsekin taistelupelifanaatikko ja pelaa VF:ää?

ootat että tulee onlinetappelupeli!!! jee! street fighteristä tulee kurkoa.
 
Vastaus: Virtua Fighter 4 Evolution

Yksi nyyppäkysymys. Pystyykö VF4 Evossa pelaamaan ns. muistikorteilla vastakkain niin että kummatkin saavat omat vaatteensa kehiin??
Ilmeisesti eivät ainakaan videoiden perusteella...
 
Ylös Bottom