Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

Koska tämä threadi on ollut koomassa taas aika pitkän aikaa niin tässäpä muutamia Aoi-comboja kaikkien iloksi:

Counterhitillä Paihin:

f, f+P+K, G, PPPK 66
f, f+P+K, G, P, f+K, K 67 (Toimii ainakin Kageen avoimessa stanssissa)

f, f+P+K, G, P, f+P+K, P 64 (suljettu stanssi)
f, f+P+K, G, P, f,f+P+K, P 67 (Avoin stanssi, toimii Kageen)

f, f+P+K, G, PPf+PP 69 (suljettu stanssi)

b,b+P+K, P, G, PPPK 60

K+G, P, G, f+P, P 62
K+G, P, G, f,f+P+K, P 69 (suljettu stanssi)
K+G, P, G, PPPK 70 (suljettu stanssi, toimii Kageen)
K+G, P, G, f+K, K 69


- Manji
 
Niin, varmaan on hyvä tännekin ilmoittaa...

Eli VF4Evon saa tilattua play.comista hintaan 9.99£ (= 14.70), ja toimituskuluja ei siis tule! (Varsin mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että VF4 maksaa samassa lafkassa sen "normaalihinnan" eli yli kolme kertaa enemmän.)

Jos joku ei vielä Evoa omista niin nyt hyvin nopeasti tilaamaan. Nyt kun ei kerran ole kyse mistä tahansa pelistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Eli VF4Evon saa tilattua play.comista hintaan 9.99£ (= 14.70), ja toimituskuluja ei siis tule!
Jep, tilasin pari päivää sitten. VF4 ei oikein iskenyt kun lähinnä yksin jouduin peliä hakkaamaan ja yksinpelimoodit oli mitä oli. Ehkäpä evo toimii paremmin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Niin, varmaan on hyvä tännekin ilmoittaa...

Eli VF4Evon saa tilattua play.comista hintaan 9.99£ (= 14.70), ja toimituskuluja ei siis tule! (Varsin mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että VF4 maksaa samassa lafkassa sen "normaalihinnan" eli yli kolme kertaa enemmän.)

Jos joku ei vielä Evoa omista niin nyt hyvin nopeasti tilaamaan. Nyt kun ei kerran ole kyse mistä tahansa pelistä.

Kiitos vinkistä! Pistin saman tien tilauksen sisään tuon viestin luettuani!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Jep, tilasin pari päivää sitten. VF4 ei oikein iskenyt kun lähinnä yksin jouduin peliä hakkaamaan ja yksinpelimoodit oli mitä oli. Ehkäpä evo toimii paremmin...

Heh heh, ei kukaan käske yksin pelaamaan, tuli mieleen kun vilkaisin tuota profiilisi paikkakuntaa heh heh..


Toivottavasti tuo tarjous lisää vielä entisestäänkin Evopelaajien joukkoa, ja mainostanpa vielä kerran että vaikka kaksinpeli onkin kyseessä niin Evon yksinpeli >>>>> VF4 yksinpeli.

- Manji
 
Joo, minäkin tuon Playsta tilasin, kun uuden Mastercardin olin saanut niin johonkin sitä oli pakko testata... en nyt hirmusti tappelu-pelejä harrasta, mutta ainahan sitä on kiva kaveri piestä virtuaalisesti! :)
 
Kiva kiva.. Olisi mukava kuulla tosin sitten vielä kuukaudenkin päästä miten VF iski tai ei iskenyt.

Kyllä ainakin Helsingin alueella pitäisi kaksinpeliseuraa löytyä jos täällä ilmoittelee. Kaksinpelihän on taistelupelin idea. Yksinpeli vain treenaa kaksinpeliä. Sitäpaitsi kesän alussa tulee kuitenkin rautanyrkki 3 joten nyt treenaamaan, ihmiset!

- Manji
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Kiva kiva.. Olisi mukava kuulla tosin sitten vielä kuukaudenkin päästä miten VF iski tai ei iskenyt.
Tänään tuli postissa peli, täytynee kertoa mietteitä tänne kunhan pääsee testailemaan. Virtua fighter 1&2 oli aikanaan kovassa kulutuksessa PC:lla ja arcadena, sittemmin en ole tappelupelejä juuri pelaillut. Viime viikolla ostin myös Soul Calibur 2:n kun sai anttilasta 29 eurolla, se kyllä imaisi mukaan oikein kunnolla. Törkeän hyvä peli. Ehkäpä tässä jaksaa taas perehtyä enemmän mätkintägenreenkin, mitä nyt PES3:lta ehtii.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Sitäpaitsi kesän alussa tulee kuitenkin rautanyrkki 3 joten nyt treenaamaan, ihmiset!
Tuskinpa on aikaa treenata peliä niin paljon, että noihin kehtais lähteä kuonoon ottamaan...
 
Tervehdys jälleen. Olin sairaalassa letkuissa viikon, joten mukavaa lukea uutta tekstiä täälläkin. Itse ostin Evon suoraan hyllyltä julkaisun aikaan (75€, right ON!) enkä ole oikein mitään muuta peliä niin paljoa tänä vuonna rummuttanut. Kybällä suosittelen peliä naurismaan aidoillekin...

Surffailkaa myös ihmeessä www.virtuafighter.com
 
Sori vaan kaikille tappelupelien ystäville, mutta eipä tämä oikein iskenyt... Oli sellainen käsitys että Virtual Fightereissa tappelujen tuoksinnassa vähän maisematkin muuttuisivat, mutta samalla tatamilla näemmä vain mätkitään... Ja aivan liian monimutkaisiksi menee nuo näppäily-yhdistelmät jotta saapi yhden uuden potkun taikka lyönnin arsenaaliinsa, enpä ole jaksanut niin perehtyä... ennemmin sitten vietän aikaa jonkun seikkailupelin ongelma-kohdan kanssa kuin hion näppäilysarjoja, eli väärä genre vain meikäläiselle.

Mutta kaipa tämä on sentään hyvä sitten kännispäissä kavereitten kanssa välienselvittelyyn! joten ei ihan hukkaostos! :D
 
Ilmoitanpa tännekin että pistin pari hassua matsivideota tällaiseen osoitteeseen:

http://koti.mbnet.fi/jplaukka/media

Nämä videot ovat ilman ääntä kun en saanut kaappausta toimimaan kunnolla.

Lissä videoita on varmaan tulossa kun entomo ehtii uploadata tuonne Arctic chargeen

http://www.arctic-charge.tk/

- Manji
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Sori vaan kaikille tappelupelien ystäville, mutta eipä tämä oikein iskenyt...
Ja aivan liian monimutkaisiksi menee nuo näppäily-yhdistelmät jotta saapi yhden uuden potkun taikka lyönnin arsenaaliinsa, enpä ole jaksanut niin perehtyä... ennemmin sitten vietän aikaa jonkun seikkailupelin ongelma-kohdan kanssa kuin hion näppäilysarjoja, eli väärä genre vain meikäläiselle.

Mutta kaipa tämä on sentään hyvä sitten kännispäissä kavereitten kanssa välienselvittelyyn! joten ei ihan hukkaostos! :D
Täytyy yhtyä tuohon mielipiteeseen. Siis ihan hyvä pelihän tämä on, mutta ei vaan kiinnosta sen vertaa, että jaksais opetella liikkeitä ja taktiikoita eri hahmoja vastaan. Rasittavia näppäinyhdistelmiä. Lisäksi ilman arcade-tikkua pelaaminen on hankalaa.
Ihan mukavaa mäiskettä lauantai-iltaisin kaverin ja sixpäkin kera, mutta yksinpeli ei tempaise yhtä hyvin mukaansa kuin esim. Soul calibur 2:ssa. Ja olihan tuo törkeän halpa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Sori vaan kaikille tappelupelien ystäville, mutta eipä tämä oikein iskenyt... Oli sellainen käsitys että Virtual Fightereissa tappelujen tuoksinnassa vähän maisematkin muuttuisivat, mutta samalla tatamilla näemmä vain mätkitään... Ja aivan liian monimutkaisiksi menee nuo näppäily-yhdistelmät jotta saapi yhden uuden potkun taikka lyönnin arsenaaliinsa, enpä ole jaksanut niin perehtyä... ennemmin sitten vietän aikaa jonkun seikkailupelin ongelma-kohdan kanssa kuin hion näppäilysarjoja, eli väärä genre vain meikäläiselle.

Mutta kaipa tämä on sentään hyvä sitten kännispäissä kavereitten kanssa välienselvittelyyn! joten ei ihan hukkaostos! :D

Kolmosessa olivat käytössä ns. undulation-areenat, jotka kumpuilivat ja vaikuttivat komboihin ja sen sellaiseen. Nelosessa Sega palasi tasaiselle alustalle ja neliökenttiin, koska pelaajat tykkäsivät siitä enemmän.

Mitä tulee tuohon "kaljailta"- juttuun, voin sanoa, että tuskin mikään taistelupeli on kauempana kyseiseen ajanviettoon sopivuudesta (sarkasmi-asteikolla). VF-sarja on ollut VF kakkosesta lähtien käytännöllisesti katsoen katkotta Japanin suosituin arcadipeli ja siellä sattuu olemaan arcadihalleja enemmän kuin Venäjällä tupakka-automaatteja. Huippupelaajat pääsevät siellä telkkariin ja saavat pesää kuin WWF-painijat jenkeissä. Arkadi-koneiden esiintymissuhde Tekkeneihin/Soul Calibureihin 10/1 (VF:n eduksi). Eli kyse ei ole pelkästään media-ilmiöstä, kaljoittelukisailusta tai flat´n square tekorealismimätöstä vaan -> Uskonnosta.
He, jotka vieläkin pelaavat peliä (vanhat pierut) vannovat hallelujaa sarjan nimeen ja pitävät vieläkin riemukaasti yllä aitoa hardcore-asennetta pelaamiseen, joka on kokenut rampauttavan inflaation nykyisen peelokulttuurin kourissa. VF is top tier.

Kyllä, kuulun lahkoon. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Täytyy yhtyä tuohon mielipiteeseen. Siis ihan hyvä pelihän tämä on, mutta ei vaan kiinnosta sen vertaa, että jaksais opetella liikkeitä ja taktiikoita eri hahmoja vastaan. Rasittavia näppäinyhdistelmiä. Lisäksi ilman arcade-tikkua pelaaminen on hankalaa.
Ihan mukavaa mäiskettä lauantai-iltaisin kaverin ja sixpäkin kera, mutta yksinpeli ei tempaise yhtä hyvin mukaansa kuin esim. Soul calibur 2:ssa. Ja olihan tuo törkeän halpa.

Halpa? Evon saa tosiaan netisä törkeään 9,99 hintaan, suosittelen kaikille!

Mitä tuohon yksinpeliin tulee, itseäni rassa tuo Soul Calibur 2:n "pelaa kymmenen tuntia ja ihaile saamaasi sälää"-mentaliteetti, joka ei motivoi pelaajaa muuten kuin voittamaan keinolla millä hyvänsä. Kuka tahansa voi valita yhden hahmon ja alkaa mättämään naama ruvella peliä läpi -> eikä ole tarpeellista tajuta pelistä mitään olennaisempaa.

Evon yksinpeli sen sijaan on takuulla parasta mitä taistelupeleissä on nähty. Evo palkitsee pelaajan joka käyttää päätään, taktikoi ja harjoittaa ajoitustaan. Eikä niitä komboja siihen voittamiseen aina tarvita. Keinoäly on erinomaista, sälät eivät sotke pelattavuutta j akaikilla hahmoilla pitää pelata että pelin pääsisi läpi kokonaan. Itselläni on mennyt hommassa jo yli puoli vuotta eikä lopua näy. Tikku on makuasia, lähes kaikki tarvittava onnistuu loistavasti padilla (Akiran liikkeet, just-frame kombot jne)

Nuo moninpelijutut on aina enemmän tai vähemmän makuasioita mutta molempia pelejä pelanneena voin sanoa että pidän enemmän Evosta, koska siinä totaalinen keskittyminen ja omistautuminen palkitaan, vaikka peli on hauskaa ekasta minuutista alkaen. Soul Calibur on asteen enemmän hupimätön puolella, vaikka hyvin kehittynyt peli onkin. Kysen onkin mielestäni enemmän siitä että pitääkö japaninmestarin (taktinen ja tyylittelevä) tyylistä enemmän kuin amerikanmestarin (rujo ja armoton).

Virtua Fighterin partypelipotentiaalia dissaavat oikeasti näyttävät vain vihaavan sitä faktaa, että todella kovat pelaajat eivät ota siinä juuri koskaan nekkuunsa, toisin kuin kvintiljoonassa muussa mättöpelissä. Jos pelistä tekee paremman se, että siinä voi aina kehittyä paremmaksi, Virtua Fighterilla ei ole paljoa kunnon kilpailijoita...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minä en ole koskaan ajatellutkaan VF:ää 'partypelinä' vaikka se minun 'uskontoni' onkin. Kävitkö Cavalera muuten Games SM:issä jotka oli menneenä viikonloppuna? Pro evo soccer-turnauksen voittajalle 2000..

Neonomide, milloinkas huristat Hesaan niin saadaan matsattua?

- Manji
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Minä en ole koskaan ajatellutkaan VF:ää 'partypelinä' vaikka se minun 'uskontoni' onkin. Kävitkö Cavalera muuten Games SM:issä jotka oli menneenä viikonloppuna? Pro evo soccer-turnauksen voittajalle 2000..
VF sopii mun mielestäni sekä vakavampaan mäiskeeseen, että partypeliksi (tosin silloin se on aika rävellystä...).
En viitsinyt lähteä nolaamaan muita sinne kilpailuun ylivoimaisuudellani ;) ...vaikka ihan houkutteleva potti siellä oliskin ollut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru

Neonomide, milloinkas huristat Hesaan niin saadaan matsattua?

- Manji

En itse vieläkään tajua mitä *itun väliä on nakuttaa joka toipumistilanteessa jotain neekerin ETEG/XXXX-bösää, kun vähemmälläkin pärjää,ainakin täällä korvessa. Kakkoset onnistuu, kolmoset hyvänä päivänä, neloset päiväunissa. Tykkään panostaa hahmoihin ja turhanpäiväiseen(kin) teorisointiin eri tilanteista. Jos tulen niin pahasti ottamaan teoltä Hesan pojilta nekkuun niin olkoon niin. Suhtaudun peliin enemmän oppimisprosessina.

Kesemmällä voisin oikeasti tulla siellä pistäytymään. Pitäisi vain saada joku heebo messiin. Toisaalta matkaa on sen verran, että sessioiden pitäisi olla myös kunnolliset (halpoja motelleja?), parin päivän VF-leiri kuulostaa jo joltain. Katellaan. Häviäminen on luusereille, btw... :cool:

Ai niin Manji, en pääse loggautumaan VF.comiin joten en pääse vastaamaan Izhan matsitarjoukseen mitenkään. Voisitko välittää viestiä että matsit onnistuu vasta muutaman viikon kuluttua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
En itse vieläkään tajua mitä *itun väliä on nakuttaa joka toipumistilanteessa jotain neekerin ETEG/XXXX-bösää, kun vähemmälläkin pärjää,ainakin täällä korvessa. Kakkoset onnistuu, kolmoset hyvänä päivänä, neloset päiväunissa. Tykkään panostaa hahmoihin ja turhanpäiväiseen(kin) teorisointiin eri tilanteista. Jos tulen niin pahasti ottamaan teoltä Hesan pojilta nekkuun niin olkoon niin.

Vastasitko johonkin mitä en kirjoittanut, vai mistä tämä vuodatus? Minä haluan pelata uusia vastustajia vastaan. Period. Minulla on tunne että suuhuni asetetaan sanoja.. :mad:

Kukin pelaa omalla tyylillään. Siksi uusien pelaajien tapaaminen onkin niin kehittävää. Ei pidä vain jäädä omiin ympyröihin pyörimään koska mukamas luulee olevansa jotenkin muita huonompi. Suomalaisten perisynti.

Suhtaudun peliin enemmän oppimisprosessina.

Näin oikein. Niin minäkin.

Kesemmällä voisin oikeasti tulla siellä pistäytymään. Pitäisi vain saada joku heebo messiin. Toisaalta matkaa on sen verran, että sessioiden pitäisi olla myös kunnolliset (halpoja motelleja?), parin päivän VF-leiri kuulostaa jo joltain. Katellaan. Häviäminen on luusereille, btw... :cool:

Hyvä. Katsotaan. Yöpymispaikkoja löytynee varmasti. Pointtihan on että haluan PELAAJIA. En tykinruokaa. Samanlaisia "heeboja" kuin sinun kaverisi pelaamaan vastakkain, pitämään hauskaa ja oppimaan toisiltaan. Minä haluan myös oppia.

- Manji
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Vastasitko johonkin mitä en kirjoittanut, vai mistä tämä vuodatus? Minä haluan pelata uusia vastustajia vastaan. Period. Minulla on tunne että suuhuni asetetaan sanoja.. :mad:

Kukin pelaa omalla tyylillään. Siksi uusien pelaajien tapaaminen onkin niin kehittävää. Ei pidä vain jäädä omiin ympyröihin pyörimään koska mukamas luulee olevansa jotenkin muita huonompi. Suomalaisten perisynti.

- Manji

Ei ollut tarkoitus lukea kenenkään tekstiä rivien välistä, avauduin vain kritisoimaan yleiseltä tuntuvaa snobilinjaa VF:n peliohjauksesta puhuttaessa. Toisaalta myönnän että monet jutut VF:ssäkin riippuvat vielä pelityylistä, vaikka noita machi-bastardeja ei niin enää välttämättä näekään kuin silloin sarjan alkuaikoina. Olen kai enemmän tällainen filosofi/teoria-tyyppi, kuin tikkuihme. Filosofiahan on tietty aika turhaa ellei sitä edes yritä soveltaa jotenkin. Toisaalta selittely voi olla joissain piireissä niin erottamaton osa pelaamista (itse kommentoin välillä kuin Mertaranta) että selittelyn puuttuessa tuntee tulleensa vankileirille... :D

Korpimetsittymisessä on kai juuri se heikko puoli, että pelaajat tuntuvat ihastuvan yksinpeliin liikaa. Ennen kuin alan väittämään, että ne ovat aina kaksi eri maailmaa, täytyy myöntää, että yksinpelaaminen jossain Evossakin voi mennä aivan täydelle huoraamislinjalle. Kaveri pelasi Jackyn championille reilulla 700 matsilla ja käyttämällä enimmäkseen vain f+P, P, K ja P+K, P stringejä. Eniten ärsytti se, että muutaman matsin ajan ne menivät sisään. Etenkiin oma MachiAkirani imi niitä ärsyttävän usein (josta pääsimme taas selittelylinjoille). Yleisesti ottaen tällainen pelityyli kyllä voi olla hauskaa, "retroa" ja itsessään ihan mielenkiintoista yksinpelin kannalta, mutta pelaajalta (kuten tässä tapauksessa kaveriltani) on kehityksessä tapahtunut pientä jumittumista kyseisen taktikoinnin takia. Voittaminen on vain liian helppoa, eikä viikkotolkulla jatkuneen yksinpeli-whoringin seurauksena tyyppi ei jaksanut tehdä juuri mitään yllättävää/riskaabelia kaksinpelissä. Boring. Sitten päädyimme tietty isutmaan perisuomalaiseen tyyliin tylsistyneinä (selittelyn lomassa) ja pian kaveri alkoi jälleen katsomaan kelloa, "tää on sitten viimeinen matsi". Minustahan se oli aina se toiseksi viimeinen, koska janosin uutta matsifiilistä. Enkä tunnusta koskaan olevani mitenkään "huonompi" vaikka vähän nekkuun tulisikin. Ihmisillä on kyllä kumma tapa huomautella satunnaishäviöistä ihmeelliseen kuittaustyyliin...

"Don´t think, feel", kuten Bruce Leekin sanoi. Taisi Brucekin ymmärtää tunteen merkityksen.

Taannoin vaahtosin kuin painepesuri pelien tasapainon tärkeydestä ja monisyisyydestä, mutta tietenkään asia ei ole noin yksinkertainen. Ihmistä ei ole tietenkään kovin älykästä syyllistää mistään pelkästään sen takia, että jättää käyttämättä päätään ja ottamatta jossain pelissä riskejä, vaan enemmänkin siksi, että vain voittaminen olisi tärkeää. Kuinka olla sitten "hyvä" voittaja ja "hyvä " häviäjä? Ehkä kannatta meidän kaikkien joskus heittää koko voitto/häviö-ratingeilla vesilintua ja keskittyä kommunikoimiseen. Huoraamistakin olisi vain se, että toinen ei tykkää tai ymmärrä, mitä toinen tekee. Täydellisesti pelinsä tuntevia uber-demoneita on kumminkin nykyaikana aika harvassa. Itse pystyin mättämään jopa Bloody Roar nelosta kamun luona tunnin putkeen vaikken tajunnut pelistä oikein mitään. Ei se hauskanpitoa haitannut, koska kaveri antoi köyttä ja neuvoi ja avautui hävitessään minkä kerkisi. Olo ei tosiaan ollut kuin keskitysleirillä. Todellakin se oli sitä omalaatuista, itseään toteuttavaa nappienhakkaamista, joka tekee minusta elävän. Elämä ei aina oo vain sitä knaiffii. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Oli ehkä hieman riskaabelia pistää sitten tuo minun quoteni siihen vuodatuksen eteen, heräsi outoja ajatuksia :)

Mutta täällä minun luonani olen havainnut että peli on paljon nautittavampaa kun kaikki asianomaiset osaavat pelata suht hyvin. Silloin matsia voi tarkastella analyyttiselta kannalta varsin hyvänä matsina vaikka pelaajat jaarittelivatkin niitä näitä matsin aikana :) Fiilis on hyvä myös tällä tavoin. Siis se, että treenaa tekniikkaa ei automaattisesti tarkoita mitään ryppyotsaisuutta (paitsi jos otan otan tauluuni liikaa :D).

Minä itse olen kokenut olevani usein välikädessä, toisaalta haluaisi treenata itsensä mahdollisimman hyväksi pelaajaksi ja pärjätä turnauksissa, toisaalta tarjota peliseuraa ja mukavaa peliä matti meikäläisille. Jälkimmäinen on osoittautunut yllättävän vaikeaksi tehtäväksi kun joskus olen tuntenut oloni lähinnä vaivautuneeksi kun tuntuu että sormeni voittavat matseja ihan itsestään.. Kun toisaalta täällä suomenmaassa ketkään muut eivät tunnu ajavan virtua fighterin asiaa kuin minä ja kenties sinä, niin ei voi mitään. Tämän vuoksi toivoisin saavani useita ALOITTELEVIA pelaajia pelaamaan toisiaan vastaan ja oppivan. Jos aloittelevat pelaajat joutuvat pelaamaan pelkästään minunkaltaisiani vastaan niin.. Meiltä puuttuu VF-pelaajien keskikasti kokonaan. Huoh. (Tuntuu että Mezattella on pitkälti samansuuntaisia ongelmia GGXX:ssä.. Erona se että minulla on sentään kolme kaveria joiden kanssa olen melko samalla viivalla)

Nytkin kotonani pidetyt peli-illat ovat muuttuneet ihan itsekseen jonkinlaiseksi "elitistiseuraksi" vaikka minä koko ajan olen sanonut että tänne voi tulla kuka vaan VF-pelaaja, mutta kukaan muu kuin "The four VF-horsemen of Helsinki" ei tunnu uskaltavan. Samat starat olivat asialla jo ennenkuin VF4 tuli pleikalle.. Gazzakin on ilmeisesti lopettelemassa VF:n pelaamista.. :( Pleikan mukanaan tuoma uusien pelaajien aalto herätti jo vähän toiveita mutta nyt ollaan vajoamassa takaisin samaan vanhaan jamaan.


EDIT: Oho, en huomannut tuota Izha-matsitarjousta aikaisemmin. Voitko antaa tarkempaa tietoa?
 
Ylös Bottom