Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sopii hyvin. Lauantaina sitten niin Gazzakin pääsee.
Ja pelataan ilmeisesti ilman tykkiä tällä kertaa, eihän se haittaa.

Taarne?

- Manji

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Sopii hyvin. Lauantaina sitten niin Gazzakin pääsee.
Ja pelataan ilmeisesti ilman tykkiä tällä kertaa, eihän se haittaa.

Taarne?

- Manji

Itse en tänä viikonloppuna pääse, mutta varmaan te pärjäätte ilman Shuniakin...

jaaha ... voi tehdä tiukkaa. Maanantaina tenttit (kaksi) ja ainakin yksi viikonlopun päivistä on jo varattu.. :(

Jee! Sain vihdoinkin yhteyttä nuorempaan siskoon. Näyttää siltä he ovat sopineet riitansa ja meikä sää mun pelit takas :)

West, tuu mukaan. Luet vaikka Perjantai tai Lauantaina iltana. Kerran kuussa miitti, ei voi missata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Jee! Sain vihdoinkin yhteyttä nuorempaan siskoon. Näyttää siltä he ovat sopineet riitansa ja meikä sää mun pelit takas :)

West, tuu mukaan. Luet vaikka Perjantai tai Lauantaina iltana. Kerran kuussa miitti, ei voi missata.

Katsotaan... perjantai on jo buukattu eli kahteen tenttiin yksi päivä lukea... ei ei. Päivässä ei ehdi edes lukea materiaalia läpi edes kertaalleen.

Kaipa se sitten siirretään, tosin en nyt tällä hetkellä ole varma että sopiiko ensi viikonloppu minulle.

- Manji

Hahahaa!!! Just testasin tota VF 10th Anniversarya :D
VF1 Evon liikkeillä paitsi ei ole quick recovery eikä väistöä, graffa on suorastaan huippua :rolleyes:
Täytyy testata huomen vähän lisää :cool:
Vähän korviketta sillä aikaa kun saan oman Evon takas.

Jahas, nyt se ruotsalainen Lau on laittanut rautanyrkki 2-videoitani nettisivulleen..

Sinänsä loogista kun tilaisuus tarjoutuu ennenkuin minä sinne menen.

Ketkä kaikki muuten olisivat tulossa pelaamaan sitten ensi lauantaina?

Minulla on tentti perjantaina joten ei sitten etukäteistreenejä.

- Manji

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Jahas, nyt se ruotsalainen Lau on laittanut rautanyrkki 2-videoitani nettisivulleen..

Sinänsä loogista kun tilaisuus tarjoutuu ennenkuin minä sinne menen.

Ketkä kaikki muuten olisivat tulossa pelaamaan sitten ensi lauantaina?

Minulla on tentti perjantaina joten ei sitten etukäteistreenejä.

- Manji

Heh... alkoiko jo tulemaan paineita että pelitaidot riittää turskia vastaan. Mukana ollaan lauantaina. Saatko duunista projektorin? Voin siinä tapauksessa ottaa pleikkarin mukaan toiseksi koneeksi.

Mitä paineita? :rolleyes:

Enköpä minä saa projektorin lauantaiksi. Ja mitään estettäkään ei näy niin että treenaamaan (paitsi Pexi)

- Manji

Ylös Bottom