Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

Hahha! Mä treenaan VF 10th Anniversarya sillä aikaa :rolleyes:
Jupsi tulee sit jossai klo 19.00 aikaan lauantaina, duuni loppuu 18.00.
 
Netrom : Manjimaru er sikkert god han, men jeg er bedre :D

Nyt alkoi treenit todenteolla.. :D lol

Kukaan ei ole huomannut että joku ruotsalainen vf.laun saitin "Vf junky" osiossa on laittanut Entomon suosikkipelaajiensa joukkoon.. :D Kansainvälinen maine kasvaa..

Ringname: genjuro, empor, Abu Dhabi, MsHitler
Age: Född 1982-12-31
Location: Sverige, Gotland, Visby just nu, planerar att flytta till finland /stockholm
Favorite game: ojoj, VF4evo, SF3:3s, Tekken Tag, Tekken 4, Devil May Cry, CvS2
Hobbies: Musik (Aphex Twin, Squarepusher, Autechre, Speedy J, Adam Beyer, Photek), Fighting-spel och verklig Fighting. Gillar UFC, Pride etc. Ligger mycket på gymmet.
Favorite player: Mad-dog Jin, Ryan Hart, MaxiMillian, Entomostracan, JoeKing, insanelee, shauno, tieTYT
Characters: Goh, Vanessa, Brad, Lau, Lei-fei (Hwoarang, Lee, Kazuya, Gun-Jack, Law, Heihachi i Tekken)

- Manji
 
aka Eemil. Jupsin ja Juhon tekken-kaveri. Muistaakseni on tulossa käymään Suomessa, en muista milloin. Juteltiin Jupsin kaa puhelimessa. Näyttää siltä se on alkanut pelata Evoa :)
Ois mukava testata sen tasoa.
 
Muista kysyä haluaako se pelata myös Evoa sitten suomessa? Voihan olla että tapaan sen tulevassa miitissä ruotsissa.

Foorumilla tuntuu olevan melko hiljainen hetki..

Oletko muuten lataillut turskavideoita VFDC:stä? Miltä ne näyttivät?

- Manji
 
Ei sikäli ettei nimeni varsin hyvin sopisi tuonne kansainvälisesti tunnettujen ja korkealle arvostettujenkin pelaajien joukkoon, mutta kyllä vaan, ystävämme Emilhän tuo. :p Oli Suomessa sivarissa vuoden 2002 ja on nyt tosiaan tulossa taas käymään täällä keskiviikosta 17.12. seuraavaan maanantaihin eli juuri silloin kun Ruotsissa on tuo VF-miitti. En tiedä kuinka hyvä Emil on VF:ssä, kun Gotlannissa ei kuulemma ole juurikaan muita pelaajia, mutta on sillä VF4 ainakin ollut jo pitkään. Jos ehditte ja haluatte niin mun luona sopii tulla käymään tuona aikana. Olettaen tietysti että Emiliä ylipäänsä kiinnostaa pelata VF:ää (en ole varma). :)
 
Meikä häipyy maasta torstai-iltana joten olisi kiva kuulla suht ajoissa haluaako Emil pelata VF.ää.. Keskiviikko-iltana voisin ehkä käväistä kylässä. Jos VF:ää pelataan vähän, niin voin sitten ottaa tauluuni myös Stevellä..

Sitäpaitsi, tuskin kaveri olisi laittanut hahmojensa joukkoon Evo-exclusive Bradia jollei mies pelaisi myös VF4Evoa..

- ManjiMaru
 
Joulukuun VF-miitti on sitten pidetty, jälleen kerran kiitos kaikille.

Harmi ettei Jupsi ehtinyt olla kovin kauaa, mutta tulihan kuitenkin pelattua. Saavutin myös yhden päämääräni, saimme nauhalle yhden Gazzan matsin jonka kehtaisi laittaa nettiin :) (Vaikkei siinä mitään ihmeellistä mielestäsi olekaan, ompahan ainakin siistiä peliä, okei comboja ja hyvää steppausta. Jäämme odottamaan sitä hyvännäköistä Gazza-peliä jonka Gazza vielä voittaisi.. ;) )

Pelitaso on noussut koko ajan, ihan hyvää harjoitusta itselleni ruotsia varten joskin hiottavaa on ainakin heitoistapakenemisten kohdalla, vai mitä Tommi ja Viet?

Akiran tilastot lauantailta (seassa myös Gazzan muutamia matseja) 96 voittoa/99 häviötä... Olisi voinut mennä paremminkin. Tosin väitän että olisi mennyt paremmin jos olisi pelattu sunnuntaina, olin vielä väsynyt.. :(

Toisaalta taas esimerkiksi omien nauhoitettujen matsieni kohdalta SgPm-SDE:n onnistumisprosentit: 65% (kokonaisyritysmäärä 26) ihan hyvin just frame-liikkeeltä... Ei sitä enää oikein muistakaan että kysymys on just-framesta, se on sen verran helppo..

Matseja saatiin varsin paljon talteen ja hyviä sellaisia. Katsotaan miten niitä saisi nettiin..

- Manji
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Jäämme odottamaan sitä hyvännäköistä Gazza-peliä jonka Gazza vielä voittaisi.. ;)

- Manji


Sitä saa odottaa vielä pitkään.. meikäläisen peli on sen verran tylsännäköistä.. :D joo, toi oli se mihin kiinnitin tällä kertaa huomiota toi "gazza-step".. sitä pitää kyllä kehitellä vielä, mutta ainakaan en jää paikalleni seisomaan..
siitä jos olet katsonut sen meidän akira vs akira matsin, niin ekan erän lopussa tulee taas semmonen kohta mistä puhuin sillon (yritin heittoa, väitän painaneeni oikeita nappeja ja mitään ei tapahtunut), ja se syy miksei heitto onnistunut selviää kun laittaa komennot päälle.. painoin sekä P:tä, että G:tä tasan yhden freimin ajan perätysten.. :D sama toistuu vielä vikassakin erässä... toi on mulle nykyään todella yleistä.
ainiin ja sitä mun Sarah- matsia, jonka tallensin ei sitten tarvitse laittaa nettiin... mulla on se omalla muistikortilla todistusaineistona ja se riittää... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
...ystävämme Emilhän tuo. :p Oli Suomessa sivarissa vuoden 2002 ja on nyt tosiaan tulossa taas käymään täällä keskiviikosta 17.12. seuraavaan maanantaihin...
Ei pääse tuo Emil sittenkään tulemaan. :(
 
Manji
Ei muuta kuin läpsit norskit turskalla ja svenskit myös! Onnea kisaan! Muista raportoida tilanteesta.
Btw Parantamisen varaa löytyy throw escape:ssa.
 
Piru kun on aktiivista postailua.
Ilmoitelkaatten sitten ketkä olisi tulossa vuoden ekaan VF-miittiin Lauantaina 3. päivä?

- Manji
 
Hei, tietääkö kukaan mihin hahmoihin toi Shunin u+K, uf+P+K+G, b,f+p,p,p osuu? Käyks ess NeoNännä enää täällä? Uuvet vuuvet kaikille! :)
 
Mr. N. Neo postailee tällä hetkellä lähinnä VFDC:hen, niinkuin suurin osa muistakin silmäätekevistä Veefereistä. Tämä foorumi on aika koomassa tällä hetkellä.

Shunin combosta en osaa sanoa muuta kuin että; se osuu niihin joihin saat sen osumaan free trainingissä.

- Manji
 
Muistutuksena kaikille, tulevana lauantaina 3.1. pidetään taas Helsinkiläisten kuukausittainen VF-miitti luonani. Saan taas paikalle videotykin, joten pelaamme kahdella pleikalla. Halukkaat ensikertalaiset ilmoitelkaa nyt, niin voin lähettää ohjeet perillepääsyyn privana. (Asun Helsingin Tammisalossa)

Tällä kertaa pidämme varmasti myös turnauksen.

- Manji
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Muistutuksena kaikille, tulevana lauantaina 3.1. pidetään taas Helsinkiläisten kuukausittainen VF-miitti luonani. Saan taas paikalle videotykin, joten pelaamme kahdella pleikalla. Halukkaat ensikertalaiset ilmoitelkaa nyt, niin voin lähettää ohjeet perillepääsyyn privana. (Asun Helsingin Tammisalossa)

Tällä kertaa pidämme varmasti myös turnauksen.

- Manji

Onko joku jo lupautunut tuomaan toisen pleikan miittiin? Itsekin voin tarvittaessa ottaa mukaan.
 
Voi olla etten pääse tänään tulemaan. Tuli hieman kiireistä työsiaa. Jos ehdin niin tulen, mutta älkää odottako. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paraloop Zwei
Hei, tietääkö kukaan mihin hahmoihin toi Shunin u+K, uf+P+K+G, b,f+p,p,p osuu? Käyks ess NeoNännä enää täällä? Uuvet vuuvet kaikille! :)

Käynhän minä, etenkin jos minulle keksitään uusia, ihania lempinimiä. Tuosta kombosta en tiedä, mutta se saa kyllä Shunin ainakin näyttämään älykkäämmältä hahmolta. :D
itse käytän F+p, f+p, p, k -komboa aina kun voin. Se f+pk ei ole niin hyvä kuin miltä voi näyttää... :rolleyes:
 
Ylös Bottom