Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Kaipa sitä talkoovoimin saisi vaikka millaisen saitin pystyyn, suurempi kysymys onkin kuka sitä päivittäisi ja ylläpitäisi? Itseäni ei ajatus suuremmin nappaa, vaikka auttaisin varmasti alkuun sisällön kanssa.
Voidaanhan me lähteä ensin keräämään/kääntämään vähän tavaraa ja sitten katsoa josko sitä tuntuu kertyvän tarpeeksi. Itsellänikin on laudatur-englanti alla.
- ManjiMaru
jep.. tuo keskustelufoorumi on helppo homma, ilmaisia (ja valmiita) sellaisia on netti täynnä, sen kun vaan valitsee mihin sen laittaa.. sen takia sitä ehdotinkin, en tiedä olisiko sille edes käyttäjiä, mutta sinne voisi ainakin hyvällä omatunnolla laittaa vähän syvällisempääkin tekniikka-analyysiä.
olettaen että saitti tehtäisiin, niin olisiko huono idea aloittaa jollain geocitiesillä yms ja antaa passit useammalle henkilölle? sieltähän sen saa kyllä helposti tarvittaessa laitettua muualle, ja ainakin geocities on tosi helppokäyttöinen, siinä tietysti tulisi kaikenmaailman bannereita kylkiäisinä..
Itse en kyllä viitsi mitään admin hommaa ottaa, mutta sisältöä voin tehdä.. periaatteessa voin aloitella piakkoin.. aoista ei taida oikein kunnollista gaidia olla edes vfdc:ssä, mutta uskon saavani ihan asiallisen aikaan muutamassa viikossa.. lähinnä siitä kai tulisi liikeanalyysiä, taktiikkaa ja kombo-osuutta.
no mutta turha on ruveta mitään kiirehtimään.. mulla tosin on noita kaikenmaailman muistiinpanoja niin paljon, että ne on pakko koota ennemmin tai myöhemmin.
Heittolista mulla on sattumoisin jo valmiina.. siitä saa pienellä editoinnilla listan jokaisen hahmon heitoista ja yhteenvedon mitä throw escapeja kannattaa tehdä ketäkin vastaan.. nää on pikkasen muuttuneet verC:stä, ja varmasti olisi hyödyllinen varsinkin aloitteleville pelaajille.. hehe, yritin itsekin karata tänään Sarahia vastaan etualaviistolla (sellaista ei ole)... tulee vaan tuo taakse, eteen, etualas lähes automaattisesti..
Asiasta neljänteen, tänään tuli lopultakin questissa vastaan ensimmäinen oikea pelaaja, OhsuAkiran Sarah.. turpaan tuli komeasti 3-1, mutta replay on tallessa.. en tainnut saada koko matsin aikana heitettyä kuin kerran tai kaksi... (erät olivat toki varsin tasaisia ilmankin).