Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Pexi, jos haluat tietoa tapahtumasta lähetä engl/ruot. kielinen posti tuolle lau.vf:lle. Mitä omassa sähköpostissani olen saanut selville:

gathering on ilmainen osallistua, paikalla voi yöpyä makuupussissa tms.

Muihin kuin laivaan pitäisi varata ehkä n.40 euroa (enimmäkseen bussimatkaan Nyköpingiin ja takaisin n.100km) plus ruoka. Muistakaa että kruunu on halpaa tavaraa verrattuna euroon..

Laivahinnat voi katsoa Viking Linen tai Silja Linen sivuilta.

- ManjiMaru
Kansipaikat alennetuilla hinnoilla 20-30 , riippuu milloin lähtee. Milloin aattelit lähteä sinne? Pari päivää ennen skabaa vai edellisiltana? Perjantaina alkaa sessiot. Ois aika mukavaa pyöriä siellä Nyköpingssä pari päivää ihaillen paikallista kulttuuria ja kaupunkia. Sen jälkeen rankat mättösessiot.
Hmm..kyllä kiinnostaa. Katsotaan järjestyykö rahat siihen mennessä.

Ehkä siten, että olisin perillä perjantaina. Minulla nyt ei kuitenkaan ole kaikkea maailman aikaa eikä Lau.vf välttämättä järjestä yöpymistä ihan kuinka pitkää aikaa tahansa. Yleensähän tuo on järjestetty vain miitin öinä.

- Manji

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan thr
Kannattaa olla varovainen b+K,P kombon kanssa, punch on erittäin helppo väistää ja sitten on kylmää kyytiä tiedossa. Itse teen joskus pelkan b+K, jos osuu, niin dashin lähelle ja heitän. Sitten kun vastustajat odottavat heittoa, niin käytän punch jatkoa. Kumminkin aika harvoin tulee tuota komboa käytettyä.

Miten olisi b+K, K? Osuu matalalle ja nappaa väistelijät. Ja joraus jatkuu... :D

Pexi ja thr, haluatteko treenata ensi viikolla jonain arki-iltana vielä ennen rautanyrkkiä? Tuleva viikonloppu ei sovi kyllä sitten lainkaan minulle. .

- Manji

Koko paikka meni sitten miittikeskusteluksi?...---... :confused:

Okei, keksitään jotain uutta: Onko täällä naispelaajia? :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Päätimme sitten siirtää miittikeskustelut privaattipuolelle, eihän niiden esittelystä täällä ole mitään iloa kun uusia pelaajia ei kuitenkaan ilmesty :(

- Manji

Päätimme sitten siirtää miittikeskustelut privaattipuolelle, eihän niiden esittelystä täällä ole mitään iloa kun uusia pelaajia ei kuitenkaan ilmesty :(

- Manji

Noh, äläs maalaile piruja seinille. Itse voisin tulla, sillä varauksella, että huolitte sellaisen, jonka taidot koostuvat taidokkaasta rämppäyksestä kaikilla paitsi Lei-feillä - Sain nimittäin Evon käsiini alle viikko sitten, mutta mutta.. :)

No hyvä ihme, tervetuloa!

Lei Feillä voi pärjätä rämppäämälläkin aika hyvin, kunhan ei jää sille tielle.. Sitäpaitsi jos osaa pelata edes yhdellä hahmolla niin sehän riittää.

Niin, olitko tulossa rautanyrkkiin? Voin antaa tutorointia Lei:llä pelaamiseen.. :)

- ManjiMaru

Niin, olitko tulossa rautanyrkkiin? Voin antaa tutorointia Lei:llä pelaamiseen.. :)

- ManjiMaru

Jep, tulossa ollaan, ellei jotain elämää suurempaa estettä tule eteen :)

Iso ongelma tässä vaiheessa tuntuu olevan monien liikkeiden suoritus 60hz-modessa padilla, käyttämättä valmiita P+K, P+K+G yms. nappeja. Aina vain tuntuu jokin painallus tulevan liian myöhään, ja sitten se meneekin jo sähläilyksi :D Taitaa olla pakko yrittää opetella pelaamaan monen sormen, ei peukalon, avulla :P Ääh, VF on vaikea %)

Minä en ainakaan aio kieltää shortcut-näppäimien käyttöä rautanyrkin VF-turnauksessa, sikäli kun sillä edes on mitään merkitystä. Minulla on myös edelleen ylimääräinen ascii-tikku jota voit testata rautanyrkissä. Saa nähdä kenelle sen kauppaan.

Ei siitä kauaa ole kun luulin että VF:ää on mahdotonta pelata padilla..

Oletko jo tsekannut tuon VFDC:n palstan? Melkoinen osa VF-keskustelusta käydään nykyään siellä.

VFDC versus city
Katso international-foorumi.

-ManjiMaru

Minulla on myös edelleen ylimääräinen ascii-tikku jota voit testata rautanyrkissä. Saa nähdä kenelle sen kauppaan.

Ei siitä kauaa ole kun luulin että VF:ää on mahdotonta pelata padilla..

-ManjiMaru
onko se tikku kuinka pätevä ja montako nappia siinä on (täysi ummikko mumisee...)? Padillako mahdotonta pelata? Mitähän Izha ja kumppanit tuohon sanoisivat :D

Asciissa on kahdeksan peukalon kokoista nappia eli vähän kummallisempikin peli sujuu. Sitten siinä on jotain ihmeellisiä valintakytkimiä joiden funktiota en ole vielä pystynyt selvittämään.
Napit ovat oikeastaan parempia Akiran polven tekemiseen kuin Horin vastaavat.

Tikku toimii hyvin, kunhan oivaltaa että se on tarkoitettu kovaan käyttöön ja sitä pitää "rääkätä" jotta sitä tulee käytettyä oikein. (Siis kaukana jonkun Horin hienostuneisuudesta) Ottaen huomioon että tikku on vanha kuin taivas ja minä ostin sen käytettynä Juhanalta joka oli sen taas ostanut sen käytettynä henkilöltä X joskus vuonna Y, niin ei voi sanoa muuta kuin että: Rakennettu kestämään. Käsittääkseni tikusta ei ole uusittu mitään koko aikana.. Akiran modified doublepalm lähtee silti kevyesti...

Neonomide, siksi minä sanoinkin että ON AIKAA KUN ja LUULIN.

- ManjiMaru

Asciissa on kahdeksan peukalon kokoista nappia eli vähän kummallisempikin peli sujuu. Sitten siinä on jotain ihmeellisiä valintakytkimiä joiden funktiota en ole vielä pystynyt selvittämään.
Napit ovat oikeastaan parempia Akiran polven tekemiseen kuin Horin vastaavat.

Neonomide, siksi minä sanoinkin että ON AIKAA KUN ja LUULIN.

- ManjiMaru

Jees, hyvä juttu. Mitä tuohon tikut vs padit skabaan tulee: "The day will come when you shall feel great pain, and the pain shall not be joint pain"

-Jeffry, whose ass was bitten by a small shark-

:D

Prkl!!! Tästä lähtien en lainaa pelejä siskolleni, ei kuulunu siitä mitään viimeksi siskokset olivat ilmiriidassa. On tullut pelattu Virtua Tennis 2, erittäin viihdyttävä peli. Ai Sugiyama ja Tim Henman :cool:

Offtopic: Justine Henin Hardennen yhden käden rysty on superi!!!

Heh heh, "turskat" heh heh. Juu kyllä tuonne on kiva päästä niin saapa sitten selville "skandinavian" Vf-tason. Top 3 turskat (köh köh) vetää lauantaiaamuna olevinaan kumitea (eli pelaa rundissa kaikkia halukkaita scrubuja vastaan). Täytyy näyttää Laulle että minäkin olen ehdokas kumitea vetämään tai tur.. norjalaiset saa vähän huonot voittoprosentit... Lau väitti että paikalle olisi tulossa noin 10 "hardcore virtua junkieta" tarkoittaakohan se sitä että muut on ihan taunoja, en tiedä. Tanskastakin SAATTAA tulla joitakuita.

On tuolla laulla ainakin intoa, se on sanottava. Vf-fani henkeen ja vereen.

- Manji

Kävin juuri entomon luona kaappauttamassa tekken 4 turnausmatsit. Samalla tuli kaapattua jonkin verran VF-matseja. Saatamme siis vihdoinkin saada vähän uudempia VF-matseja nettiin..

Kenties Entomo voisi pitää yllä pientä VF-videodownloadaussivua jossa sitten voisi kierrättää vf-matsivideoita..

- ManjiMaru

Hehe! Tuli enimmäkseen tallennettuu matsei mis saan selkään :rolleyes: Mun moka, olisi pitänyt painaa sitä select-nappia. On niin himo painaa sitä start-nappulaa :D

Ylös Bottom