Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4

  • Viestiketjun aloittaja Mr.Dr.
  • Aloituspäivämäärä
Joo kyllä on mahtava tuotos tämä vf4. Kumite mode on aika addiktiivinen ja arcade modeakin jaksaa pelata. Kumite modessa voi kylläkin olla hermot vähän koetuksella joskus, kun tulee turpiin. Pelailen tällä hetkellä Jeffry:llä, joka oli suosikkini myös vf3tb:ssä. Mitä mieltä olette Lei-fei:stä? Mielestäni todella ärsyttävä hahmo, joka oli huono lisä vf4 taistelija kaartiin. Muistakaa, että tämä on vain minun mielipide. Vanessa taasen oli ihan hyvä lisäys.
 
Olen kohta lähdössä ostamaan tuota VF 4:sta, niin kertokaa että onko se grafiikka tosiaan niin paskaa kun täällä on puhuttu? Tiltissä näytti ainakin ihan mukavalta... Eihän se grafiikka peliä tee, mutta onhan se kiva kuorrute;)
 
no mua se grafiikka ei ainakaan ole mitenkään haitannut eikä varmasti ketään muutakaan sen verran nopea peli on...ihmiset vaan haluavat verrata doa3:een ja katsovat pelejä suurennuslaseilla pelin ollessa paikoillaan...taustoillakaan ei mielestäni ole mitään merkitystä koska niitä ei yksinkertaisesti kerkiä katselemaan peliä pelatessa...
 
Voisiko joku kertoa, onko mahdollista VS-modessa ladata molempien pelaajien Player Filet samalta muistikortilta? Jos on, miten se onnistuu? Tietty voisi käydä vaihtamaan muistikorttia slotista toiseen, mutta se olisi vähintäänkin epäkäytännöllistä.

Tämänkin ongelman vastaus on varmaan niin ilmiselvä, että saan jälkeenpäin hävetä. ;) Mutta kaikkea on kokeiltu ja ei vaan tahdo onnistua.
 
No voi He*****i! En sitten ostanutkaan kun ei ollut Prisma auki vaikka piti olla.
Ei kukaan täällä haluaisi myydä peliään?
 
while evade

miten ne liikkeet tehään jossa lukee "while evade tjsp." sain vf4 pari päivää enkä oo vieläkään noista perushommista perillä
 
Re: while evade

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan toivanos
miten ne liikkeet tehään jossa lukee "while evade tjsp." sain vf4 pari päivää enkä oo vieläkään noista perushommista perillä
Siis sivuväistön aikana pitää tehdä se liike. :p
 
No nyt ostin kyseisen pelin sitten ja täytyy sanoa että ompa vaikea! En osaa mitään kunnon liikkeitä ja prkl kohta palaa hermot! Kuinkas kauan pitää harjoitella että osaan edes jotakin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
No nyt ostin kyseisen pelin sitten ja täytyy sanoa että ompa vaikea! En osaa mitään kunnon liikkeitä ja prkl kohta palaa hermot! Kuinkas kauan pitää harjoitella että osaan edes jotakin?
ite ostin lauantaina ja alkaa sarahilla onnistua. ei se nyt loppujen lopuksi vaikeaa ole kun jaksaa treenata. en ole mikään hc-vf pelaaja
 
Kun joku puhui Lei Feistä ärsyttävänä niin itseäni ärsyttää ylivoimaisesti eniten Akira. Siis vastustajana. Mun mielestä sen liikkeet ei oo ees kovin hienoa kateltavaa kun äijä vaan syöksyilee sinne tänne pamahdusten säestämänä. Hatuttaa vaan hävitä sille koko ajan :mad: Jos kumitessa tulee Akira jolla on ranking jotain 1st danista eteenpäin niin turpaan tulee meikäläiselle aina ja se syö miestä. ;) Arcadessakaan en ole normal-tasolla Akirasta vielä selvinnyt.
 
No nyt osaan jo Lei Feillä ja Lionilla pari 'hyvää' liikettä, mutta aikamoiselta sohimiselta pelaaminen silti näyttää:D

no: "Kukaan ei opi lajinsa mestariksi päivässä"
 
no itseasiassa akira ei ole kovinkaan paha vastus kun oppii kunnolla väistämään ja hahmon floaterit...jotenkin tuntuu että akiraan vaan tepsii noi floater-iskut hyvin ja niistä saa aina pahaa tuhoa aikaiseksi kunnon juggleilla...
 
outoa?

tos arkades Akiran "SPoD" toimii mukisematta, mut täs ps2-versios on ollut tuskasta tehdä sitä >.<
Saattaa se johtuu sitä et mul on "Ascii" tikku, joka ei oo mikään huippu. Pakko modifioida DC-tikku!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
No nyt ostin kyseisen pelin sitten ja täytyy sanoa että ompa vaikea! En osaa mitään kunnon liikkeitä ja prkl kohta palaa hermot! Kuinkas kauan pitää harjoitella että osaan edes jotakin?
Hanki tikku! Sen jälkeen peliä paljon helpompi pelata:)
 
Samannäköisyys...

Onko kukaan muu huomannut selvää yhdennäköisyyttä Pain ja Star Warsin Amidalan välillä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

Hanki tikku! Sen jälkeen peliä paljon helpompi pelata:)

Hakusessa on parhainta aikaa. Ne jotkut liikkeet on miltei mahdottomia tehdä DualShockilla. Nyt menee muuten paljon paremmin pelit. Olen ottanut vakituiseksi äijäksi Lionin. Kukas muu pelaa kyseisellä hahmolla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono


Hakusessa on parhainta aikaa. Ne jotkut liikkeet on miltei mahdottomia tehdä DualShockilla. Nyt menee muuten paljon paremmin pelit. Olen ottanut vakituiseksi äijäksi Lionin. Kukas muu pelaa kyseisellä hahmolla?
ilmottele tänne jos löydät jostain tikun. pistä käyttökokemuksia yms. ite oon myös ettiny eikä taho(ei kirj.virhe.. se on savoa) mistään löytyä
 
Re: outoa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
tos arkades Akiran "SPoD" toimii mukisematta, mut täs ps2-versios on ollut tuskasta tehdä sitä >.<
Saattaa se johtuu sitä et mul on "Ascii" tikku, joka ei oo mikään huippu. Pakko modifioida DC-tikku!

Osaatko itse modifoina tuon Stickin?
 
Ylös Bottom