Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

War Thunder

Vastaus: War Thunder

Peli ottaa niin herkästi komennot, että throttle menee mulla koko ajan itestään tappiin. Eli siis oikean sauvan lepoasennossa (joka vissiinkin on mulla mikroskooppisen vähän vinossa jostain syystä) moottori huutaa koko ajan armoa. Ts. pelikelvoton kunnes tähän patchataan kontrollien muokkaus tai lasketaan tattien herkkyyttä.
 
Vastaus: War Thunder

Asetuksista voi vaihtaa tatit toisinpäin. Jos ei halua ohjainta laittaa takuuseen?
 
Vastaus: War Thunder

Eli siis oikean sauvan lepoasennossa (joka vissiinkin on mulla mikroskooppisen vähän vinossa jostain syystä) moottori huutaa koko ajan armoa.
Eikös tämä ole enemmänkin rikkinäisen ohjaimen kuin pelin ongelma?

Itse en ole ainakaan törmännyt tälläiseen. Täällä throttle tatti (tässä tapauksessa oikea) pitää työntää nappiin saakka, jotta buusti saadaan päälle. Herkkyys vähän alle puolenvälin.

EDIT:

Onko muilla muuten ongelmia War Thunderin ja Share-toiminnon kanssa? En oikein hiffaa miten touhu tämän kohdalla toimii. Tuntuu etten saa oikein mitään nauhoitettua pelistä. Välillä peli nauhoittaa jotain. Välillä ei yhtään mitään. Väillä sinne taas ilmestyy vain omituisia, lyhyitä pätkiä. Koskaan en ole saannut napattua haluamaani pätkää talteen. Vai kuseeko toiminto ihan jollain yleisellä taholla?
 
Vastaus: War Thunder

Onko muilla muuten ongelmia War Thunderin ja Share-toiminnon kanssa? En oikein hiffaa miten touhu tämän kohdalla toimii. Tuntuu etten saa oikein mitään nauhoitettua pelistä. Välillä peli nauhoittaa jotain. Välillä ei yhtään mitään. Väillä sinne taas ilmestyy vain omituisia, lyhyitä pätkiä. Koskaan en ole saannut napattua haluamaani pätkää talteen. Vai kuseeko toiminto ihan jollain yleisellä taholla?

Itse muutin share napin asetukset jolla nauhoitus aloitetaan tai otetaan talteen ja nyt toimii niin kuin pitää. Sekoilin itse millon ottaa videon talteen ja milloin aloittaa nauhoituksen.
 
Vastaus: War Thunder

Eikös tämä ole enemmänkin rikkinäisen ohjaimen kuin pelin ongelma?

Itse en ole ainakaan törmännyt tälläiseen. Täällä throttle tatti (tässä tapauksessa oikea) pitää työntää nappiin saakka, jotta buusti saadaan päälle. Herkkyys vähän alle puolenvälin.

Sinänsä joo ohjaimen vika, mutta juuri tällaisista syistä tekijät yleensä tajuaa jättää tatteihin pienet "kuolleet" alueet. Esim. Ps3lla tatit parin vuoden jälkeen sojottaa väkisinkin vähän johonkin suuntaan ja vastaavanlaiset herkkyydet komennoissa ei tulisi kuuloonkaan. En ihmettelisi jos tämäkin tulee olemaan pari vuotta vanhalla ohjaimella melkoista tuskaa, ellei sitten Dualshock 4:n tatit kestä käyttöä paljon edeltäjäänsä paremmin.

Tattia ei tosiaan tarvi laittaa maksimiasentoon että saa moottorin ylitehoille. Millin kun kääntää ylös, niin tehot nousee hiljalleen tappiin asti. Mitään erityistä ongelmaa ei olisi, jos pysähtyisi siiheen 100:aan.

Asetuksista voi vaihtaa tatit toisinpäin. Jos ei halua ohjainta laittaa takuuseen?
Menis aika kauan totutella noihin tatteihin. Melkein sama kuin fps-peleissä yrittäis ruveta vasemmalla tähtäämään. En tiedä tuosta takuuhommasta, koska vika on oikeasti aivan säälittävän pieni. En olisi ikinä edes huomannut ilman War Thunderia.
 
Vastaus: War Thunder

Ilmeisesti konsolibetassa on hyvin yksinkertaiset asetukset ohjainten suhteen. Aikaisemissa gaijinin peleissä on voinut säätää konsolipeleiksi poikkeuksellisen paljon ohjaimia. Birds of steelissä toki oli paljon bugeja juurikin ohjausten konfigurointiin liittyen, mutta säätövaraa oli paljon.
 
Sitä itsekkin odottelen, pitää tyytyä simplified ohjausskeneen kun selkä ranka sanoo väärin. Onneksi on cockpit näkymä niin on edes vähän tunnelmaa pelaamisessa. Jotenkin tuntuu että tähtäys onnistuu paremmin näin.
 
Vastaus: War Thunder

Birds of steelissä oli kyllä varmaan PS3.sen monipuolisin layoutin säätö. Pystyi laittamaan vaikka kaks ohjausmenetelmää rinnan. Itellä oli tikussa kaikki oleellinen ja rinnalla pädissä kaikki harvemmin tarvittava, en jaksanut näppistä alkaa säätäämään rinnalle kun pädiinkin mahtu kaikki tikusta yli jäävä. Taka-ampumoa hallinnoi kanssa pädillä. Käytännössä kaiken sai säätää juuri niin kuin halusi.

Jotaan hämärää tossa nauhotunsessa on, viime viikolla nauhotin Gaijinille tuolla koneen omalla systeemillä mitä tapahtuu kun yrittää perustaa squadronin. Sain sen ehkä neljännellä kerralla onnistumaan. Tuntuu että tossa ei o mitään logiikkaa...

Tosiaan viime viikolla vihdoin Gaijinin heepot viimein otti yhteyttä ja niitä alko kummasti kiinnostaa kun kertoi ettei kukaan ole pystynyt squadronia 2-3 viikkoon perustamaan. Jos ne kohta sais taas nollat ja ykköset oikeeseen järjestykseen niin saatais avoin Suomi-kööri läjään.

Onko täällä kellään mitään nimi ehdotuksia? Meinasin laittaa Lentolaivue 27, (tarroista löytyy numero 27 ja tuolla numerolla ei ollut oikeasti laivuetta Suomella talvi- tai jatko-sodassa)

Ainoa vaan että noilla samoilla squadroneilla jatkuu peli kun tankit ja laivat tulee peliin mukaan joten ehkei lentolaivue ole hyvä nimi.

Ehdotuksia?
 
Vastaus: War Thunder

Rautanyrkki tai panohanska? Mutta jos avoin suomiryhmä nii ehkei sitte. Suomi-Finland?

Logo ois kiva joo. Joku helppo jonka löis koneen persiiseen ja myöhemmin tankkiin.
 
Vastaus: War Thunder

No miten olis ihan konsolifin aviation tai kfin squadron tai lentolaivue kfin. Logoksi kfin logo siivillä sun muilla lentämiseen liittyvällä. Propellilätsä logon päälle :)
 
Vastaus: War Thunder

Mulla ei lentsikat hirveenä hotsita, mutta tankit sen edestä. Täysin mahdollista, että siirtyy tankkiosuutta sitten pelaamaan itse ja varmasti foorumilla muitakin joita se homma kiinnostaa. Olisko tossa sitten järkevää Kfinin porukan nimi miettiä silleen, ettei se olisi aeroplane exclusive? Tarttis tankeille perustaa omaa divisioonaa sitten, olettaen tietty että peli yleensäkään antaa samassa klaanissa pelata tankeilla ja lentokoneilla.
 
Vastaus: War Thunder

Se on jo varmaa että samoilla squadroneilla pelataan kaikkia muotoja. Eli Ukkosenjumala on oikeessa. Tarvitaan nimi joka käy mustalakkisille, silakoille ja pilvi-veikoille.

Ihan KonsoliFin.llä voidaan toki myös vetää jollei mitään väännöstä keksitä.
 
Vastaus: War Thunder

Itse jättäisin KonsoliFIN nimen käyttämisen kokonaan pois. Innostus lentopeleihin täällä foorumilla on aina ollut todella pieni ja niin se on sitä nytkin. Ja sellainenhen tämä tulee aina olemaan: lentopeli. Tulevat tankki- ja laiva-päivitykset tuskin tulevat vaakaa paljon kallistamaan. Sakkia tulee tämän pelin kohdalla aina olemaan vähänlaisesti. Vääntäisin ryhmän suorilta vetoamaan kaikille suomalaisille. Tämä on myös huomattavasti realistisempaa koska PS4 mahdollistaa pätevät sosiaaliset puitteet.

Nimeksi: Finnish Defence Force (tähän nimeen mahtuu myös tankit ja laivat). Tagiksi: FIN tahi FDF. Motoksi: Qualitas Potentia Nostra (Suomen ilmavoimien motto).

Tämä olisi jatkumoa tuolle nykyiselle ryhmä-listaukselle. Siellä on porukat jo aika mukavasti ryhmittäytyneet omien maidensa väreihin.
 
Joo kuren tahot -RAF- ja -Ger- on paljon ollu samoissa peleissä ja aina hyvät väännöt tullu niin saataisiin maiden välistä suoraa konfliktia.
 
Vastaus: War Thunder

Finnish Defence Force passaa hyvin mullekin. Todellakin en tuota tankkipuolta ottanu huomioon ollenkaan.
 
Vastaus: War Thunder

Mä voin tarvittaessa myös moukaroida tuon ryhmän kasaan. Jos Jamppi haluaa säästää kotkia? Mulla noita poletteja on meinaan kertynyt jonkin verran jo varastoon.

Tuo tosiaan kusasee vielä toistaiseksi tuo ryhmän vääntäminen. Eli sitä ei nyt vielä saada pystyyn.
 
Vastaus: War Thunder

Sama se on mulla että noita kotkia on pirusti kun sen paketin lunasti. Sama se kuka sen tekee kuhan saadaan vaan helposti ukkoja läjään joka kellon aikaan. :D

Finnish Defence Forces taitaa olla voittaja. Eikö silti lyödä tagiksi ihan vaan FIN niin härmäläiset löytää helpommin riveihin kun pongailevat tagia pelin tiimellyksessä.
 
Vastaus: War Thunder

Ite tuun takasin pelaan ku tankit tulee. Ei oikee lentsikat uppoo ja taidosta myös kiinni. :D [FDF] kuulostaa hyvältä ehdotukselta :)
 
Vastaus: War Thunder

Kun tuo ehdottamani nimi näyttää kelpaavan, niin jos minä otan vastuun tuosta ryhmän pystyttämisestä? Ettei käy niin että siellä on kohta kaksi ryhmää ja kummankin kotkat tuhkana tuulessa.

Meneekö ihan natsimeiningiksi, jos peliin ottaisi sellaisen kevyen militantti asenteen? Olisi aika siistiä, jos tähänkin ryhmään saataisiin laivue, joka koostuu useammasta (kahdesta tai kolmesta) lentueesta. Yhteen lentueseen kuuluisi aina kolme-neljä lentäjää. Näissä tiimeissä voisi sitten hyvin harjoitella taktiikoita ja yleistä taistelutoveruutta. Tätä voisi harrastaa myös maa- ja merivoimilla. Touhu menisi meinaan aika makoisaksi dominoinniksi, kunhan tankit ja laivat saapuvat mukaan. War Thunderissa on kuitenkin paljon tilaa taktikoinnille ja suomipossessa se helpoiten onnistuisi.
 
Kuulostaa hyvältä ja varaan paikan pommilaivueeseen kun nuo pommikoneilla lentely on lähellä sydäntä ja sopii mulle. Ei toisaalta raskas hävittäjäkään ole hullumpia koneita.
 
Ylös Bottom