Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Itse ostin tuon Season Passin ja ei sillä viellä saa muuta, kuin yhden digital tripin lisää (Conspiracy) ja 1920 mobster outfitin.

Ok, eli passi voi hyvin odottaa alennusta. Ubin rihkamat tulee yleinsä nopeasti alennukseen.

Hassua että mainitsin aikaisemmin tuon varjostuksen. Arvatkaapa mitä kävi heti tänään kun pääsin pelin pariin? Duunailin niitä näitä junalaiturilla. Aloin ihmettelemään katutasolta kantautuvia, omituisia ääniä. Menin etismään lähdettä ja kappas vain! Laiturin alla kyyhötti hämmentyneen oloinen jantteri. Mutta eiväthän tavikset suojaudu? Harppaus kohdetta päin ja batonia naamaan. Ei näistä todellakaan varoiteta! Olin myös kokevini tänään normaalia enemmän invauksia omassa pelissä. Vaikuttaakohan kerätty maine tähän?

---

Pelin Chicago on kyllä saamarin upea. Stadi ansaitsee oman pikku tribuutti-pätkän. Musaksi valikoitui vähän tylsästi tehtaan oma tarjous. Lisenssien kanssa ei nyt jaksa tapella. Eikä tuo biitti nyt yhtään hullumpi ole.

Tässä on grafiikka itkijöille samalla luu kurkkuun tungettavaksi. Onhan tämä nätti kuin mikä!

[video=youtube_share;WynFVj-NTn4]http://youtu.be/WynFVj-NTn4[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs

Pelin Chicago on kyllä saamarin upea.

Vahva tämä. Kun vain pitää pelissä silmänsä ja korvansa auki, niin vastaan tulee hienoja tapahtumia. Eräässä tapauksessa kuljin sivukujalla yhden pariskunnan ohi ja sivukorvalla kuulin meneillään olevan riidan. Siinä nainen syytti miestään raukaksi, joka tarpeen tullen hakkaa naisia. Hetken valitusta kuunneltuaan mies tempaisee naista tauluun ja kysyy naiselta, että tätäkö hän halusi. Lopuksi nainen saa kerättyä kamansa ja juoksee kirkuen pakoon. Tässä vaiheessa hieman harmitti, että Aidenilla ei pysty pieksemään ketä tahansa. Mitähän tuolla vielä vastaan tulee?
 
Vastaus: Watch Dogs

Watch Dogs tuntuisi tarjoavan myös kelpo pohjan videotuotoksille, alla oma lyhyt film noir -tyylinen pätkäni, jossa sekoittelen Max Paynen audiota Watch Dogsin maisemiin.

[video=youtube;DhS4nYfkxjQ]https://www.youtube.com/watch?v=DhS4nYfkxjQ[/video]

No nyt on komia! Että ku joku tekis uuden Mafian tai LA Noiren kunnon Film Noirina.
 
Vastaus: Watch Dogs

Siinä nainen syytti miestään raukaksi, joka tarpeen tullen hakkaa naisia. Hetken valitusta kuunneltuaan mies tempaisee naista tauluun...
Haha, näin kävi myös itselleni! Ammuin naishakkaajalta polvilumpiot remonttiin...

Hauskin yksityiskohta tapahtui Pöllö Motelilla. Muija viskeli alakerrassa ruikuttavan miehen tavaroita maahan. Mies siinä sitten kirosi kallisarvoisten figuuriensa kunnon perään. Prioriteetit etusijalla. Pidän siitäkin että pelissä tapahtuu satunnaisia rikoksia. En nyt puhu niistä epäiltyjen kyttäyksistä. Itse olen kohdannu kadulla mm. joukkotappelun, murhan, kauppa ja pankkiautomaatti ryöstön. Nihkeämpää on se, että kaikki tälläiset rikokset päätyvät aina taka-ajoon. Olisi ihan veikeää vaikka käydä lyhyt tulitaistelu tälläisen tapauksen tapahduttua.

Yksityiskohdista hienoin on kuitenkin se, ettei siviilien idlaus rajoitu vain yhteen asentoon. Löytyy sylikkäin istuvia, nuolevia, flirttailevia, räppääviä, tanssivia, humaltuneita, kusevia, kerjääviä, lenkkeileviä, joogaavia ja ties mitä animaatioita. Tässä suhteessa Ubisoft vetää kyllä Rockstaria kuonoon. Maailma tuntuu perhanan elävältä ja monipuoliselta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs

sama saisse edelleen Natin kanssa jatkuu, ensimmäisen kerran sippas koko peli tänään, ctos mobile haasteella olen pari kertaa päässyt pelaamaan online, Ps4 kyseessä, hienoa Ubisoft jonka support on perseestä pahemman kerran, peli on hyvä mutta Ubisoft kusee.
 
Vastaus: Watch Dogs

sama saisse edelleen Natin kanssa jatkuu, ensimmäisen kerran sippas koko peli tänään, ctos mobile haasteella olen pari kertaa päässyt pelaamaan online, Ps4 kyseessä, hienoa Ubisoft jonka support on perseestä pahemman kerran, peli on hyvä mutta Ubisoft kusee.

Pidetääs pienempää suuta ja keskustelu asiallisena. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia verkkopelin kanssa (PS4) ja luultavasti ei monella muullakaan.
 
Vastaus: Watch Dogs

Tänään iltapäivän puhteena video Watch_Dogsista.

Tässä näkyy ensimmäisenä saattueen tuhoaminen. Mukavasti sallii erillaisia ratkaisuja ja tässä omani. Toisena kohtauksena kilpaileva fiksaaja seurasi varjona perässä ja kolmannessa taas itse vakoilemassa lippa syvällä. Toisinsanoen viikonlopun parhaimpia pelihetkiä.

[video=youtube_share;U_t2LZPjqC4]http://youtu.be/U_t2LZPjqC4[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs

Neljä tuntia tullut pelattua Xbox 360 versiota ja on todettava että melkein parin vuoden odotus päättyi pettymykseen. Auttamattoman huono käsikirjoitus on se isoin ongelma, mutta vielä pahempaa jälkeä tekee pelin totaalinen tylsyys. Tehtävät ovat yhtä toistoa, sivutehtävistä puhumattakaan. Far Cry kolmosen turhauttavat waypoint tehtävät on vedetty tähän yksi yhteen mukaan, eikä niitä tässäkään jaksa avata. Siihen päälle vielä ärsyttävä always online tyylinen meno ja kontrollien tönkköys niin johan on saatu kasaan yksi pahiten vesitettyjä pelejä pitkään aikaan.
 
Vastaus: Watch Dogs

Neljä tuntia tullut pelattua Xbox 360 versiota ja on todettava että melkein parin vuoden odotus päättyi pettymykseen. Auttamattoman huono käsikirjoitus on se isoin ongelma, mutta vielä pahempaa jälkeä tekee pelin totaalinen tylsyys. Tehtävät ovat yhtä toistoa, sivutehtävistä puhumattakaan. Far Cry kolmosen turhauttavat waypoint tehtävät on vedetty tähän yksi yhteen mukaan, eikä niitä tässäkään jaksa avata. Siihen päälle vielä ärsyttävä always online tyylinen meno ja kontrollien tönkköys niin johan on saatu kasaan yksi pahiten vesitettyjä pelejä pitkään aikaan.
Itse taas en käsikirjoitukseen tai tarinaan osaa olla pettynyt, ainakaan siinä määrin että sitä suurimmaksi ongelmaksi kutsuisin, sillä siltä osastolta kaikkein vähinten mitään odotinkaan Watch_Dogsin suhteen. Tarina ei tosin itselläni ole vielä edes toisen näytöksen puolessa välissä. Tarinatehtävien toiminnalliseen sisältöön en ole kuitenkaan vielä puutunut, ainakaan tällä kohtalaisen hitaalla etenemistahdillani. Mihinkään GTA V -tason vaihtelevuuteen ei toki olla niissä kuitenkaan päästy lähellekään. Sivutehtävistä onkin kaikki tarpeellinen jo sanottu pariin kertaan, eli ne ovat suurimmaksi osaksi sitä Ubisoftin perinteistä copypastea. Privacy Invasionin pieniä videopätkiä on kyllä ollut ihan hauska katsella.

Online-tunkeutujat saa kuitenkin tietääkseni halutessaan pois päältä, jolloin ei "always online"-menosta tarvitse kärsiä. Omasta mielestäni tosin nuo online-invaasiot ovat se pelin suuressa mittakaavassa selvästi merkittävin yksittäinen ominaisuus ja vieläpä ihan toimiva sellainen.
 
Vastaus: Watch Dogs

Online-tunkeutujat saa kuitenkin tietääkseni halutessaan pois päältä, jolloin ei "always online"-menosta tarvitse kärsiä. Omasta mielestäni tosin nuo online-invaasiot ovat se pelin suuressa mittakaavassa selvästi merkittävin yksittäinen ominaisuus ja vieläpä ihan toimiva sellainen.

Tunkeutujat ovat nimenomaan tuon vapaan maailman suola. Tekee sikäläisestä ilmapiiristä tarvittavan epävarman paikan, jossa myös sinä voit olla toisen tahon urkinnan kohteena. Tällä tavoin evoluutio etenee pelien puolella. Otetaan ideoita, kokeillaan kentällä ja jos menestyvät nähdään jatkossakin. Tässä nyt on yksi sellainen. Toivottavasti Rockstar on hereillä ja ottaa tästä kopin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Ja kyllä tehtävien copypastettaminen on kaikkien Open Worldien ongelma. Eräs nimeltämainitsematon R on myös pahimmasta päästä sen suhteen. Aja tai ratsasta paikkaan x, ammu 200 ihmistä ja se on siinä. Niissä ketjuissa kun kävin valittamassa asiaa niin mut suunnilleen lynkattiin, kun ei niiden poikien pelissä mitään vikaa ole.

Nyt ruikutetaan sitä Ubisoftin pelien ongelmaksi. Tässäkin kaikki on copy pastea, mutta muutamaa erilaista copypastea kun niissä toisen firman peleissä ne kaikki on yhtä ja samaa eri kuosissa ja vieläpä todella läpinäkyvästi.
 
Vastaus: Watch Dogs

Pitkä tauko gta:sta on kait ollut hyväksi. Ehkä se on osasyy miksi Watch dogsia jaksaa innostuneesti ja avoimin mielin pelata. Varsinkin itse päätarinaa olen säästellyt vaikka tunteja takana melko paljon. Nyt kun tarkemmin katselin edistymistä niin pelin pääjuoni taitaa olla aika pitkä eli säästelyä ei vissiin tarvitse kovin paljoa harrastaa ?

Itse tarinasta olen pitänyt. Aihealue joka on aika kuuma peruna nykyään kaikkine sivujuonteineenkin. Ainakin mitä olen alun perusteella pääjuonesta päätellyt niin siitä on kysymys. Mielenkiintoista saada selville että mihin lopputulemaan/päätelmään kaikki lopulta johtaa.

Olisin kaivannut enemmän palkitsemista stealth/hack kykyjen käyttämisestä vihujen eliminoinnissa. Toisaalta vihujen ammuskelu ja räjäyttely on välillä aika hauskaa sekin.
Harmi että badboy17:n oikea identiteetti ei tullut yllätyksenä. Hauska twisti silti :D

Kokonaisuutena antaisin arvosanaksi hyvän pelin lätkän. Jos on pelannut paljon gta:ta ja rdr:ää niin näkökulma voi olla toinen. Kun ei kiinnosta villi länsi tai gangsta teema niin ei kiinnosta, myös siksi Watch dogs.
 
Vastaus: Watch Dogs

Mulla on kans hyvin pitkä tauko Gta:sta ja ihan into piukeena jaksanu vääntää Wd:sia.

Tänäänkin ajattelin viihdyttää Kfinin porukkaa streamin merkeissä ;)
 
Vastaus: Watch Dogs

Ja kyllä tehtävien copypastettaminen on kaikkien Open Worldien ongelma. Eräs nimeltämainitsematon R on myös pahimmasta päästä sen suhteen. Aja tai ratsasta paikkaan x, ammu 200 ihmistä ja se on siinä. Niissä ketjuissa kun kävin valittamassa asiaa niin mut suunnilleen lynkattiin, kun ei niiden poikien pelissä mitään vikaa ole.

Nyt ruikutetaan sitä Ubisoftin pelien ongelmaksi. Tässäkin kaikki on copy pastea, mutta muutamaa erilaista copypastea kun niissä toisen firman peleissä ne kaikki on yhtä ja samaa eri kuosissa ja vieläpä todella läpinäkyvästi.

Turha noista enää taistella on. On se ihan selvä että tuollaisissa peleissä aina on vähän toistoa, mutta se miten se tuodaan pelaajalla on R* ja Ubisoftin peleissä ihan eri tasolla, R* osaa, Ubi ei, niin simppeliä se on. Enkä pysty ymmärtämään kun puhut läpinäkyvyydestä, tässä pelissä jos missä nämä sivutehtävät ovat heti ensimmäisten kertojen jälkeen täysin identtisiä toisiinsa nähden. Ota nyt hyvä mies ne Ubisoft-lasit pois päästä.

Mitä nyt viime päivinä tätä olen pelailut niin peli on jopa vastoin kaikkia odotuksia alkanut maistumaan, mutta oikeastaan vain päätarinan osalta. Noissa muutamissa sivutehtävissä oli potentiaalia, mutta Ubisoft ryssi niiden lopetukset taas tapansa mukaan kunnolla. Puhun siis niistä keräiltävistä, joista lopussa aukeaa erillinen "spesiaalitehtävä" niinkuin peli taisi niitä silleen mainostaa. Mun mielestä jos pelaaja laitetaan juoksemaan ympäri kaupunkia etsimässä näitä erinäisiä esineitä ja johtolankoja, niin pelinkehittäjien olisi silloin ollut järkevää palkita pelaaja normaalista poikkeavalla ja mieleenpainuvalla tehtävällä joka tukisi jo niitä kerättyjä esineitä/johtolankoja ja niiden luomaa taustatarinaa.

Mutta ehei, sen sijaan saadaan samanlaista takaa-ajoa tai rikoksen ehkäisyä kuin mitä ollaan tehty jo miljoonat ja kiljoonat kerrat. Laitan nyt varmuuden vuoksi spoileriin jatkon:

Esim. se sarjamurhaajakeissi joka liittyy niihin kadonneisiin naisiin, ensin alustetaan sarjamurhaajan ajatuksenjuoksua monen ruumiin verran, sitten se lopetetaan ikäänkuin kesken hoitamalla asia pois tavallisella rikoksenehkäisytyylillä, eli juokset sen sarjamurhaajan kiinni kadulla ja läpsit patukalla naamaan. Siinä se.. tosta keissistä olisi voinut tehdä vaikka minkälaisen normista poikkavan tehtävän.

Tai sitten nämä Mauricen puhelimet, ensin valotetaan tarinaa siitä miten Maurice on joutunut tuolle tielle, ja mikä hänet pitää fikserin hommissa mukana, kerrotaan jopa Mauricen nykytilanteesta mutta asiaan ei puututa sen jälkeen enää millään tavalla. Tuossa olisi taas ollut Ubilla mahdollisuus tehdä kiitoksena pelaajalla kaikkien puhelimien etsimisestä hyvä tehtävä jossa olisi vaikka pitänyt stealth-tyyliin auttaa Mauricen vaimo ulos jonkun kieroutuneen rikkaan talosta tai jotain. Sen sijaan Aiden on kuin joku wannabe-pahis-angstiteini, Mauricen takia sen siskontyttö kuoli mutta miestä kiristettiin vahvasti, mitä kukaan voi siinä tilanteessa tehdä. Aidenilla olisi ollut mahdollisuus osoittaa todellista sankaruutta auttamalla Mauricen vaimo pois pulasta ja samalla antaen Mauricelle uusi elämä.

Tosin en tiedä mitä päätarinassa tapahtu kun olen vasta päässyt Act3:een, joten tässä voi vielä käydä jotenkin tuon asian suhteen, mutta mikäli asiaa ei noteerata mitenkään, heristän nyrkkiä.

Ne muut keräiltävien erikoistehtävät loppuu ihan yhtä töksähtäen tehtävään jonka on jo tehnyt useita kertoja. Juuri tuollaistan typerien ratkaisujen takia Ubia kohtaan nousee aina jölli otsaan, se studio osaa tehdä hyviä juttuja mutta se osaa myös aika helposti ryssiä ne. Siinä tulee vain väkisinkin sellainen fiilis että miksi noita edes tekee kun ei siinä ole mitään erikoista, ei mitään porkkanaa niin sanotusti.
 
Vastaus: Watch Dogs

Turha noista enää taistella on. On se ihan selvä että tuollaisissa peleissä aina on vähän toistoa, mutta se miten se tuodaan pelaajalla on R* ja Ubisoftin peleissä ihan eri tasolla, R* osaa, Ubi ei, niin simppeliä se on. Enkä pysty ymmärtämään kun puhut läpinäkyvyydestä, tässä pelissä jos missä nämä sivutehtävät ovat heti ensimmäisten kertojen jälkeen täysin identtisiä toisiinsa nähden. Ota nyt hyvä mies ne Ubisoft-lasit pois päästä.

R:n peleissä sivutehtäviä on ehkä 2 erilaista pelistä huolimatta ja niitä copypasteillaan, tässä on ehkä 3-4 erilaista jota copypastetaan. Siltin vain tämän sivutehtävistä haukkuja kuulee. Pääjuonen osalta tämä onkin ollut jo huomattavasti monipuolisempaa kuin R:n tuotoksissa. Ja ei, ei ole mitään ubilaseja päässä, vaan en ymmärrä R:n arvostusta kun joka peli ollut tolkuttoman tylsää toistoa toiston perään ja sitä ylistetään, mutta kun ubi tekee samalla kaavalla, jopa hieman (huom hieman) monipuolisemmin, niin sitä haukutaan minkä kerkii.

En pidä kumpaakaan kympin pelinä, mutta ei se GTA V ollut kuin 7-8 arvoinen peli. Ihmiset ei vain näe sen puutteita koska se on suuren ja mahtavan R:n peli. WD on mun mielestä jopa ihan rahtusen parempi, mutta ei sekään yli kasia ansaitse. Sitä kuitenkin on helpompi mollata, koska nyt sattuu olemaan ubin tekele.
 
Vastaus: Watch Dogs

Ja kyllä tehtävien copypastettaminen on kaikkien Open Worldien ongelma. Eräs nimeltämainitsematon R on myös pahimmasta päästä sen suhteen. Aja tai ratsasta paikkaan x, ammu 200 ihmistä ja se on siinä. Niissä ketjuissa kun kävin valittamassa asiaa niin mut suunnilleen lynkattiin, kun ei niiden poikien pelissä mitään vikaa ole.

Nyt ruikutetaan sitä Ubisoftin pelien ongelmaksi. Tässäkin kaikki on copy pastea, mutta muutamaa erilaista copypastea kun niissä toisen firman peleissä ne kaikki on yhtä ja samaa eri kuosissa ja vieläpä todella läpinäkyvästi.
GTA V:ssä muun muassa
lennetään pienemmällä lentokoneella isomman sisään, etsitään esineitä merestä sukellusveneellä, laskuvarjohypätään, pyöräillään rannalla, luututaan lattioita, ammutaan lentokoneen moottorit paskaksi ja sen jälkeen seurataan sitä pitkin mäkiä ja teitä crossipyörällä, ajetaan crossipyörällä junan katolla, tunkeudutaan rakennukseen sukeltamalla viemäreitä pitkin sekä pukeudutaan moottoripyöräpoliiseiksi ja pysäytetään auto.
Täydet pisteet juuri siitä, että hommaa ei ainakaan ole hoidettu läpinäkyvästi, vaan erilaiset "mene ja tapa"-tehtävätkin on "naamioitu" erilaisiksi mitä vaihtelevimpien suorituspaikkojen ja tapojen avulla. Sivutehtävissä ainoat selkeät toistot tulevat autojen hinaamisesta.

Ubisoftin peleissä sivutehtävien copypastettaminen on koko peliteollisuuden räikeintä. Pelialue on jaettu pienempiin alueisiin, joilla on oma torninsa tai vastaavansa, joka pitää käydä aktivoimassa. Tämän jälkeen samat sivutehtäväkuvakkeet ilmestyvät kyseisen alueen kartalle. Watch_Dogsissa pitää vieläpä ensin käydä ottamatta alueen ctOS-serverit haltuun ja sen jälkeen avautuvat sitten vasta ne alueen kaksi tornia, jotka pitää käydä aktivoimassa. Kyllä ovat niin huikean pelimekaniikan mielestään keksineet, kun se pitää aivan jokaisen tekeleeseen tunkea, luki kannessa sitten Assassin's Creed, Far Cry tai Watch_Dogs.

R:n peleissä sivutehtäviä on ehkä 2 erilaista pelistä huolimatta ja niitä copypasteillaan, tässä on ehkä 3-4 erilaista jota copypastetaan.
Rockstarsin peleissä sivutehtävät ovat pääosin oman pienen tarinansa omaavia kadulta tietyiltä henkilöiltä löydettäviä hommia, jotka eivät mitkään ole suoria copypasteja toisistaan.

Harmillinen tuo Hutun kertoma tieto, että ne muutaman sivutehtäväkuvion päätöstehtävät eivät olekaan oikeasti mitään kunnollisia tehtäviä. Olin jo ajatellut, että hyvä, että ovat laittaneet mukaan sitten edes pari vähän merkittävämpää sivuhommaa, joissa olisi jotain muutakin kuin vain sitä samaa.
 
Vastaus: Watch Dogs

Tästä täytyis melkein saada taistelutantereen puolelle oma ketju, missä ois R vs. muut open world pelit.

GTA:n triathlon, saati se sukellusveneellä esineiden etsiminen oli puuduttavinta mitä muistan edellisellä sukupolvella. Jopa tour de france pelissä oli enemmän mielenkiintoa. GTA:ssa oli juonessa se koruliikkeen ryöstö todella loistava, muutoin noi oli puhdasta copy pastea ja se et välillä olit pukeutuneena poliisiksi oli juuri sitä räikeän läpinäkyvää copypastea. Vastaavaa ei ole vielä tullut WD:n juonessa vastaan, mutta taatusti tulee. GTA:n suurin pettymys oli se, että koruliikkeen ryöstö antoi odottaa, että vihdoin R on tehnyt muuta kuin copypastennut, ja sen jälkeen koko loppujuoni oli sitä samaa shaissea.

WD:n sivutehtävät toistaa itseään kyllä, mutta niin tekee R:n peleissäkin. Se et keräätkö 200 kukkaa, tai sukellusveneellä puuduttavassa kuolleessa maailmassa etsit jotain naurettavia osia on täysin sama asia, eikä se ole vaihtelua siltin. Puhdasta copypastea.

Myönnän kyllä, että kaikesta copypastesta huolimatta olen jaksanut WD:ssä jo nyt tehdä sivutehtäviä enemmän kuin GTA:ssa. GTA:ssa pelasin "väkisin" juonen läpi, enkä ole peliin sen jälkeen koskenut, vaan lainaillut kavereille. Koska juonen jälkeen siellä ei vain ollut mitään tekemistä. WD:ssä kohta 20h takana ja vasta 8 juonitehtävää tehtynä, sillä kaikki muu tekeminen napannut mukaansa niin hyvin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Harmillinen tuo Hutun kertoma tieto, että ne muutaman sivutehtäväkuvion päätöstehtävät eivät olekaan oikeasti mitään kunnollisia tehtäviä. Olin jo ajatellut, että hyvä, että ovat laittaneet mukaan sitten edes pari vähän merkittävämpää sivuhommaa, joissa olisi jotain muutakin kuin vain sitä samaa.

Joo tuo oli pieni pettymys sillä odotin näiltä tehtäviltä jotain erikoista, pelissäkin tosiaan lukee "kerää kaikki ja avaa erikoistehtävä" tai jotenkin noin. Ihmiskauppakeissinkin päätös oli
sellainen että siitä tehtiin tavallinen autolla takaa-ajo, ihan kuin joku tavallinen rikollissaattue missä pitää kohde eliminoida, mitä erikoista siinä oli? Mulla on vastaavia tehtäviä auki joku 10 ainakin tällähetkellä :D Kohteen nimi oli sen verran tutunoloinen että mulle tuli fiilis siitä ensimmäisestä E3-trailerista, jossa oltiin yökerhossa keräämässä tietoja, ja sen jälkeen viritettiin ansa tienristeykseen. Sillä peliä myytiin meille, sitten saamme saman tilanteen muutettuna triviaaliin rikollissaattuetehtävään, aika meh :D

QR-koodeissakin se viimeinen on sellainen tavallinen hakkerointitehtävä jossa tunkeudut talon tietoverkkoon, eli sellainen kevyt puzzle, niin, sellainen joita on auki joku 50 kappaletta normaalistikin..

Mutta, onhan ton pelin päätehtävä ihan mielenkiintoinen ollut tähän asti, sillä jaksaa jatkaa kyllä. Toivon hartaasti että se laatu pysyy yllä loppuun asti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs

Nyt vähän järkeä niiden tehtäväkuvausten kanssa. Sivutehtävä tai ei. Täällä on vielä paljon ihmisiä, joilla peli on vielä pitkälti pelaamatta. Se ettei itse pidä jostain, ei automaattisesti tarkoita sitä etteikö joku muu voisi siitä pitää.

Spoileri tagien käyttö ei maksa kenellekkään mitään. Safety first.

EDIT: Kiitos!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Watch Dogs

Siihen päälle vielä ärsyttävä always online tyylinen meno

Itse asiassa peli ei ole jatkuvasti online, sen voi muuttaa asetuksista. Jos haluaa ottaa kyseisen moodin pois päältä, voin vakuuttaa, että SUURI osa tämän pelin viehätyksestä häviää. Nyt kun olen lukenut arvosteluja ja katsellut arvostettujen Youtube-pelaajien gameplay videoita, kaikki ovat aivan pähkinöinä kyseiseen online hacking/tailing ominaisuuteen. Tapahtumat ovat sattumanvaraisia ja aina erilaisia. Ne ovat erittäin viihdyttäviä ja jännittäviä. Itsellä pääjuoni ei meinaa edetä ollenkaan, kun koko ajan tekee mieli 1 vs 1 hackingia :) Kaiken kukkuraksi, videoita noista lyhyistä online hakkeroinneista on myös todella mukavaa katsella. Kiitokset näistä mm. Nisulle ja Foemanille, niitä lisää!

Mites olettekos ehtineet kokeilla noita 3-8 pelaajan pelimuotoja, ovatko ne millaisia?
 
Ylös Bottom