Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Itse olen vasta alussa ja mulla on jo nyt saman verran tilillä.
400.000 sain ison panoksen pokeripelistä.

Itse en noita pokereita sun muita ole pelannut. Suoraan vaan mennyt stooria sun muuta pikkutehtävää... Ja nylkenyt jengiä kadulla.

Periaatteessa peliin sopii se, että raha on arvotonta. Sillä saa mitä oikeasti tarvitsee, mutta raha on vain käsite nykyään.. Bittejä, ykkösiä ja nollia.
 
Vastaus: Watch Dogs

Hieman off topicia, kun nyt tässä vähän lukenut ketjua ym ja on valitettu copy paste sivutehtäviä ym jne. Muutama kuukausi sitten julkastu Infamous Second Son jossa ihan kirjaimellisesti ei ollut mitään muuta sivutehtäviä kun tuhota ne vaunut ja kamerat. Jostain kumman syystä se ei silti herättänyt ihmisissä niin suurta vihaa mitä Watch_Dogs sivutehtävät.

Mietin et onko ihmisillä vaan niin pahat muistot Ubisoftin aikasemmista peleistä? Onhan näissä kieltämättä sitä toistamisen makua, mutta esim vaikka Criminal Convoyssä voi ihan käyttää omaa mielikuvitusta miten ne pysäyttää. Se tuo jo aika paljon vaihtelua kun keksii erilaisia ansoja, sen lisäksi pelissä on aika paljon kaikkia minipelejä, joista sitäpaitsi saa vielä kaiken lisäksi palkintoja mitä pidemmälle pääsee. GTA5:ssa muistakseni oli vain 2 minipeliä, tennis ja golf. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vaikka kuinka paljon GTA 5:sta tykkäsinki, herää kuitenkin kysymys miksen jaksanut tehdä kaikkia pikku sivutehtäviä ja kerätä kaikkia avaruusromuja ja tilperhööriä? Tässä taas siitä huolimatta että on copypastet, lähtee niitä mielellään tekemään. Tarina on vasta ACT2 alussa, kuitenkin peliä sen verran jo pelannut että se alkuhuuma jo hype ja tärinät mennyt, silti sitä vaan mielellään tekee ja tutkii kaikkea.

Ympäristö on muutenkin todella yksityiskohtainen joka puolelta mappia. Toisten pelaajien hakkerointi ja päinvastoin kuten on jo sanottu, lisäävät peliin sitä vainoharhaisuutta ja on mielestäni tämän pelin suola.

Jos tämän pelin nimi olisi Gran Theft Auto 7, olisi ihmisillä todennäköisesti ihan eri ääni kellossa.

Vaikka kaikkea aina voi olla enemmän tämän tyyppisissä open world peleissä nyt ja tulevaisuudessa, on Watch_Dogs kuitenkin mielestäni ensimmäinen Open World peli josta on erittäin suurta potentiaalia haastamaan GTA sarja, on jo onnistunut nyt tekemään muutamia asioita paremmin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Kuinkas pelissä noita kerättäviä juttuja tulee kartalle lisää? Esim. Kadonneita henkilöitä olen puolet löytänyt ja sama puhelimissa, mutta mistään kartalta ei löydy merkkiä missä noita olisi lisää. Asekauppa on ainoa kerättävä minkä olen ratkaissut ja kaikki iOS paikat on vallattu.
 
Vastaus: Watch Dogs

Mietin et onko ihmisillä vaan niin pahat muistot Ubisoftin aikasemmista peleistä? Onhan näissä kieltämättä sitä toistamisen makua, mutta esim vaikka Criminal Convoyssä voi ihan käyttää omaa mielikuvitusta miten ne pysäyttää. Se tuo jo aika paljon vaihtelua kun keksii erilaisia ansoja, sen lisäksi pelissä on aika paljon kaikkia minipelejä, joista sitäpaitsi saa vielä kaiken lisäksi palkintoja mitä pidemmälle pääsee.

Samaa olen minäkin miettinyt. Onhan tässä toki hyvin paljon Ubimaisuutta (Far Cry 3, AC4), mutta tässä nuo sivutehtävät on tehty huomattavasti paremmin kuin edellisissä Ubin peleissä. Convoyt voi hoitaa monella eri taktiikalla, QR-koodien skannausmestoja saa toden teolla etsiä, hakkeroitavat ctOS laatikot on sijoitettu sellaisiin paikkoihin, että kameraa saa käyttää luovasti, jengien piilopaikka-tehtävät voi nekin hoitaa monella eri tavalla. Lisäksi pelistä löytyy hotspottien bongausta, ääninauhojen keruuta, minipelejä, digitrippejä, kadonneiden henkilöiden metsästystä, ajoneuvoihin liittyviä fiksaatiotehtäviä + kaikki random tapahtumat liittyen loistavaan 1 vs 1 hakkerointiin. Lisäksi tuohon lisätään vielä melko pitkä aiheeltaan tuore ja ajankohtainen yksinpeli. En todellakaan voi ymmärtää tätä Ubisoftin dissausta perustuen vanhoihin meriitteihin. Sitä paitsi, Far Cry 3 ja AC4 olivat nekin loistavia pelejä, mutta myönnettäköön, että niissä en jaksanut kerätä ja tehdä kaikkea. Nyt Watch Dogsissa on sellainen draivi päällä, että kaiken kerään ja kaiken teen :)

HIENOA UBISOFT!
 
Vastaus: Watch Dogs

Nyt Watch Dogsissa on sellainen draivi päällä, että kaiken kerään ja kaiken teen :)

Kyllä,

Itsellänikin on jo 35% pelistä pelattuna vaikka vasta ensimmäinen jakso juonta pelattuna. Eli hyvin pitkälti olen tehnyt vaan sivutehtäviä + multia.
Näissä "kerättävissäkin" on se hienous, että ne on tavallaan omia puzzlejaan kaikki. Eli joutuu miettimään mitenkä johonkin pääsee eikä vaan kartan mukaan juosta pisteen luokse, poislukien hotspotit.

Noi QR - koodit jää multa varmaan keräämättä, tasan kaksi olen vasta löytänyt vaikka useampaa olen etsinyt. :D
 
Vastaus: Watch Dogs

Ei hitto alkaa meneen maku tähän peliin. taidan vetää tarinan läpi ja thats it. En saanu enforcer trophyä vaikka olen jo estäny 20 rikosta tilastojen mukaan ja pitäis olla se trophy. Toinen sit se nettipuoli ei toimi ku valittaa sitä Nat juttua. Hanurista koko homma ku eka aattelin et vois koittaa platinaa tästä...
 
Vastaus: Watch Dogs

OMI3R loistava kiteytys! Olen samaa mieltä enkä olisi pystynyt asiaa esittämään yhtään paremmin. Juuri näin!

---

Enpä muista milloin viimeksi olisin uppoutunut pelimaailmaan näin syvästi. Peli-illat kuluvat aika pitkälti tunnelmaa hengittäessä. Valokuvaamiseen kuluu enemmän aikaa kuin pelaamiseen!

BpKC9BNIgAE1b6m.jpg:large


BpEzzGKIYAAtAz1.jpg:large


Bo8_AlRCUAEFwlE.jpg:large
 
Vastaus: Watch Dogs

Onko kenelläkään tietoa vaikuttaako kännykkäsovelluksella saadut lvl myös konsolipuolelle, eli siirtyykö ne sinne?
 
Vastaus: Watch Dogs

Täytyy sanoa, että on kyllä aika mainio peli kyseessä. En kuitenkaan voi sanoa Watch Dogsin olevan samalla tasolla GTA V:N kanssa ainakaan kaikilla osa-alueilla. Watch Dogissa on todellakin paljon hyviä uudenlaisia asioita ja tuo hakkerointi tuo omanlaisensa mausteen mukaan peliin. Ihmettelen suuresti jos joku tätä sanoo huonoksi peliksi, koska ei tämä missään nimessä sellainen ole. Pelaillut olen nyt PC:llä ja todennut, että grafiikat ovat kyllä häkellyttävänkin hyvät, konsoleista en toki tiedä. Ei ole tullut suurempia glitchejä tai ongelmia vastaan ja peli toimii kaikin puolin sulavasti. Se mikä ehkä eniten pelissä sitten ärsyttää on rahan käytön puute. Mielestäni pelissä on aivan liian vähän asioita mihin käyttää rahaa ja tuntuu, että tiliä ei saa tyhjäksi yrittämälläkään. Kuitenkin siis hyvä peli ja tätä kelpaa vielä monta päivää vedellä.
 
Vastaus: Watch Dogs

Tietääkö kukaan saako noita automaattitallennuksia mistään niinku gta:ssa sai valittuu itse mistä tallennuksesta lähet pelaamaan, painoin vahingossa uusi peli ja sehän tallentaa automaattisesti sitte entisen päälle. joutuuko tässä alusta koko homman alottamaan
 
Vastaus: Watch Dogs

Tietääkö kukaan saako noita automaattitallennuksia mistään niinku gta:ssa sai valittuu itse mistä tallennuksesta lähet pelaamaan, painoin vahingossa uusi peli ja sehän tallentaa automaattisesti sitte entisen päälle. joutuuko tässä alusta koko homman alottamaan

Palauta pilvestä?
 
Vastaus: Watch Dogs

Paljon näyttäs olevan bussi pysäkkejä, mutta yhtään bussia ei taida olla koko pelissä? :D
 
Vastaus: Watch Dogs

Mikäs moninpelimuoto tuo on kuin youtubissa katsonut videoita jossa kaksi nelihenkistä joukkuetta kilpailee? En ole tuommoiseen törmännyt itse moninpeli haussa, voi olla että mennyt ihan ohikin itsellä tuo.
 
Vastaus: Watch Dogs

Mikäs moninpelimuoto tuo on kuin youtubissa katsonut videoita jossa kaksi nelihenkistä joukkuetta kilpailee? En ole tuommoiseen törmännyt itse moninpeli haussa, voi olla että mennyt ihan ohikin itsellä tuo.
Suomenkielellä taisi olla salauksenpurku. Sieltähän se löytyy mistä muutkin online pelimuodot. En ainakaan itse tykästynyt pelimuotoon. Tätähän on myös välillä kaikki vastaan kaikki periaatteella. Turhauttavinta on, kun tänään pidin lähes kokomatsin hallussa tiedostoa ja jossain 98% kohdalla sitten menetin. Tappiohan siitä sitten tuli, kun joku viime hetkellä varastaa sen.
Paremmin mielestäni sopisi, että molemmilla joukkueilla on oma prosentti osuus. Kumpi joukkue saa ekana purettua salauksen tai se kummalla on enemmän prosentteja ajan loppuessa voittaisi.
 
Vastaus: Watch Dogs

Noi QR - koodit jää multa varmaan keräämättä, tasan kaksi olen vasta löytänyt vaikka useampaa olen etsinyt. :D

Ne on kyllä ihan mukavan haastavia kun niihin vähän perehtyy, pitää pystyä hahmottamaan että mistä suunnasta sitä lähtee kokoamaan, ja kun löytää oikean suunnan alkaa sitten etsimään sopivaa kameraa :) Välillä voi joutua menemään pitkänkin matkan pois itse kartassa olevan kuvakkeen kohdalta jotta löytää oikean kulman.

Tein nuo kaikki tuollaiset kerättävät (QR-koodit, Mauricen puhelimet jne.), jengipiilopaikat ja jotkut rikollissaattueet menee mutta niitä fikserikeikkoja en vain pysty tekemään :D Samaten meinaa käpy palaa joissakin rikollissaattueissa kun pitää kolkata pari tyyppiä sen tappamisen sijaan, en millään pysty siihen.

Tarinasta olen kyllä pitänyt paljon, siinä tulee aina fiilis että mitäköhän seuraavaksi tapahtuu, pakko jatkaa vielä yksi tehtävä :) Oon myös ottanut peliin ihan yleisestikin sellaisen lähestymistavan että pyrin tekemään kaikki tehtävät mahdollisimman paljon hiipailemalla, siitä tulee hyvä fiilis tehtävästä kun saa hiippailtua itseni vihollisten ohitse. Tosin välillä se on aika helppoa heittää se blackout ja juosta kaikkien ohitse hehe.

Ja tuosta Blackoutista tai esim. muuntajien posauttamisesta johtuvasta sähkökatkosta nostan Ubille peukkua, hillittömän hieno taito ja vaikutus ympäristöön on aika muikea, ensimmäinen kerta ikinä avoimen maailman peleissä kun oikein odotan innolla yöaikaa, yleensä kaikissa skyrimeissa sun muissa olen yöt skipannut :D Taitaa olla ihan oikeasti ensimmäinen peli jossa tuollainen on mukana.

Tiedän, on vähän ääni muuttunut pelin suhteen :D Hyvä peli tämä on, mielellään tätä kuitenkin pelailee, ja aion antaa myös Assassins Creed Unitylle mahdollisuuden. Omaan mielipiteeseeni tätä peli kohtaan vaikutti aiemmat kokemukset Ubisoftista niinkuin Omi3r ylempänä heittikin. En välttämättä pidä Ubin ratkaisuista joissakin kohtia tätä peliä, mutta silti kokonaisuudessaan onhan tämä ihan pirun hyvä peli kun pääsee systeemiin sisälle.
 
Samaten meinaa käpy palaa joissakin rikollissaattueissa kun pitää kolkata pari tyyppiä sen tappamisen sijaan, en millään pysty siihen.

Pelasin tänään yhden semmosen fixeritehtävän, jossa kaksi kaveria pakoili autolla ja ruudussa oli ohjeena "taltuta viholliset". Lopulta sain ne molemmat törmäämään ajoesteeseen jonka jäleen hyppäsin omasta autosta pois ja ammuin vihut autoihinsa kun en päässyt mitenkään niitä taltuttamaan = kolkkaamaan. Tehtävä meni läpi eli tappo riitti. Selkeä suomennosvirhe tuo "taltuta viholliset" tuossa kohtaa tai sitten väärät ohjeet.

Mutta juu, noissa convoy-tehtävissä pitää usein taltuttaa pääpahis tappamisen sijaan. Kannattaa käyttää fokusta ja napsia porukkaa vihu kerrallaan ja lopuksi kiertää pääpahiksen selkään ja klop, se on siinä :)

Ja kiva kuulla että Hutullekin on alkanut maistumaan :)
 
Vastaus: Watch Dogs

Pelasin tänään yhden semmosen fixeritehtävän, jossa kaksi kaveria pakoili autolla ja ruudussa oli ohjeena "taltuta viholliset". Lopulta sain ne molemmat törmäämään ajoesteeseen jonka jäleen hyppäsin omasta autosta pois ja ammuin vihut autoihinsa kun en päässyt mitenkään niitä taltuttamaan = kolkkaamaan. Tehtävä meni läpi eli tappo riitti. Selkeä suomennosvirhe tuo "taltuta viholliset" tuossa kohtaa tai sitten väärät ohjeet.

Mutta juu, noissa convoy-tehtävissä pitää usein taltuttaa pääpahis tappamisen sijaan. Kannattaa käyttää fokusta ja napsia porukkaa vihu kerrallaan ja lopuksi kiertää pääpahiksen selkään ja klop, se on siinä :)

Ja kiva kuulla että Hutullekin on alkanut maistumaan :)

Fokus? Wut? :confused: Mikä ihme se on? Puolet pelistä takana ja nyt vasta kuulen tosta :eek:

Joo ne suomennokset välillä laittaa pohtimaan että saako tappaa vai ei, siinä lukee jotain taltuta tai pysäytä tai jotain. Yleensä saanut paremman kuvauksen kun Aidan kertoo vähän siitä tehtävästä ja sanoo että joku pitää hoitaa pois elävien kirjoista tai sitten vaan piestä sairaalakuntoon :D
 
Vastaus: Watch Dogs

Fokus on ainakin itselle taisteluissa niitä tärkeimpiä juttuja, elikä oikeaa tatti painaa pohjaan niin fokus tulee käyttöön. Tuttu esim. RDR ja Max Paynestä.
 
Vastaus: Watch Dogs

Fokus on ainakin itselle taisteluissa niitä tärkeimpiä juttuja, elikä oikeaa tatti painaa pohjaan niin fokus tulee käyttöön. Tuttu esim. RDR ja Max Paynestä.

No perhana, eli siis joku bullet time tyylinen juttu. Vois ehkä auttaa niissä rikollissaattueissa hehe.
 
Ylös Bottom