Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Arttuu sanoi:Tässä olen nyt pari viikkoa Wiillä pelaillut ja aivan loistava kone on kaikinpuolin, mutta Zeldaa pelatessani häiritsee miekkatappeluissa tällainen asia: Ainakun vihollinen ottaa osuman niin peli tekee todella lyhyen pätkäisyn (arvio: 0.2 sek). Eihän tuo paljoa ole, mutta sitten jos vihollisia on monta niin alkaa se häiritsemään ihan kunnolla. Eli osaisiko joku sanoa mistä tämä voisi johtua?
Näin on.Voetto sanoi:Tämä kyllä minusta on ihan pelin ominaisuus.
Jontsu00 sanoi:Näin on.
Tuo on ihan tarkoituksella tehty tuolla tavalla, myös WW:ssä oli tuo samainen homma.
Yleensäkin noissa tarvikemuistikorteissa saattaa olla joskus pieniä ongelmia.. Niin oli alkuaikoina Cubenkin kanssa, mutta niistä tarvikevalmistajat taisivat päästä eroon? Ainakaan itselläni ei ollut koskaan mitään ongelmia. En lainkaan ihmettele jos kaikki tarvikekortit eivät 100% kunnolla toimi Wiin kanssa.Puolihop sanoi:En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta minulla on seuraavanlainen ongelma:
Pelaan Wiillä Super Mario Sunshineä ja käytän pelin tallentamiseen muutama viikko sitten ostamaani gc-tarvikemuistikorttia. Ongelma on se, että Marion tallennukset ei aina onnistu ja nyt sain jopa kortin tiedot korruptoitumaan siten, että ei auttanut muu kuin formatoida kortti.
Onkohan vika muistikortissa vai Wiissä?
Pitäisi kai vaan ostaa toinen kortti ja kokeilla sillä...
Puolihop sanoi:En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta minulla on seuraavanlainen ongelma:
Pelaan Wiillä Super Mario Sunshineä ja käytän pelin tallentamiseen muutama viikko sitten ostamaani gc-tarvikemuistikorttia. Ongelma on se, että Marion tallennukset ei aina onnistu ja nyt sain jopa kortin tiedot korruptoitumaan siten, että ei auttanut muu kuin formatoida kortti.
Legge sanoi:Enpä tosiaan yhtään ihmettelisi, jos vika olisi kortissa. Sinuna ostaisin alkuperäisen muistarin. Suomalaiset kaupat taitavat pyytää tuosta roistomaisia hintoja, mutta vaikkapa play-asiasta löytyy kohtuu halvalla:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-26-49-en-70-1pm.html
Jontsu00 sanoi:Minulla tismalleen sama homma.
Lähetin Nintendolle viestiä(tekninentuki@nintendo.fi) ja käskivät kertoa konsolin serial numberin(konsolin alla) sekä sen konsolin ID:n Message boardilta ja aikoivat laittaa homman eteenpäin Nintendo Of Europelle.
Sanoivat että minun oli 4. tälläinen tapaus.
Arttuu sanoi:Tämä selväMutta mitä hyötyä tästä "ominaisuudesta" sitten on? Ainakin omasta mielestäni hyvin ärsyttävä "ominaisuus"
pallokallo sanoi:Tota.. Mulla alko kursori pätkimään pikkasen kun päivitin wiin 2.1E versioon. Ennen se oli perfect smooth jne.. Mut nyt ihme pätkiminen koko aika. Senssien vaihto ja kynttilöiden/sensorin asettelu ei auta
Säädä asetuksista Sensor barin sensitivity suuremmalle, tällä ongelma poistuu.pallokallo sanoi:Tottakai haittaa jos ennen päivitystä kursori toimi paremmin
Scrollaa ylös..Jakke^ sanoi:Säädä asetuksista Sensor barin sensitivity suuremmalle, tällä ongelma poistuu.
Puolihop sanoi:En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta minulla on seuraavanlainen ongelma:
Mikä siitä kaapelista tekee niin helvetin kalliin?mikkoz sanoi:Ois se nyt kiva että toimis, kun kerran oon kuitenkin maksanu noista peleistä ja siitä helvetin kalliista kaapelista.