Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-ongelmathreadi

Vastaus: Wii ongelmathreadi

Itselläni WII on mennyt pari kertaa jumiin nämä jumitukset tuntuvat liittyvän Operan trial selaimeen, koska jumituksia on tapahtunut vain silloin kun kyseinen selain on ollut päällä/konetta ei ole sammutettu selaimen käytön jälkeen.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Tässä olen nyt pari viikkoa Wiillä pelaillut ja aivan loistava kone on kaikinpuolin, mutta Zeldaa pelatessani häiritsee miekkatappeluissa tällainen asia: Ainakun vihollinen ottaa osuman niin peli tekee todella lyhyen pätkäisyn (arvio: 0.2 sek). Eihän tuo paljoa ole, mutta sitten jos vihollisia on monta niin alkaa se häiritsemään ihan kunnolla. Eli osaisiko joku sanoa mistä tämä voisi johtua?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Arttuu sanoi:
Tässä olen nyt pari viikkoa Wiillä pelaillut ja aivan loistava kone on kaikinpuolin, mutta Zeldaa pelatessani häiritsee miekkatappeluissa tällainen asia: Ainakun vihollinen ottaa osuman niin peli tekee todella lyhyen pätkäisyn (arvio: 0.2 sek). Eihän tuo paljoa ole, mutta sitten jos vihollisia on monta niin alkaa se häiritsemään ihan kunnolla. Eli osaisiko joku sanoa mistä tämä voisi johtua?

Tämä kyllä minusta on ihan pelin ominaisuus.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Jontsu00 sanoi:
Näin on.
Tuo on ihan tarkoituksella tehty tuolla tavalla, myös WW:ssä oli tuo samainen homma.

Tämä selvä :) Mutta mitä hyötyä tästä "ominaisuudesta" sitten on? Ainakin omasta mielestäni hyvin ärsyttävä "ominaisuus"
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta minulla on seuraavanlainen ongelma:

Pelaan Wiillä Super Mario Sunshineä ja käytän pelin tallentamiseen muutama viikko sitten ostamaani gc-tarvikemuistikorttia. Ongelma on se, että Marion tallennukset ei aina onnistu ja nyt sain jopa kortin tiedot korruptoitumaan siten, että ei auttanut muu kuin formatoida kortti.
Onkohan vika muistikortissa vai Wiissä?

Pitäisi kai vaan ostaa toinen kortti ja kokeilla sillä...
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Puolihop sanoi:
En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta minulla on seuraavanlainen ongelma:

Pelaan Wiillä Super Mario Sunshineä ja käytän pelin tallentamiseen muutama viikko sitten ostamaani gc-tarvikemuistikorttia. Ongelma on se, että Marion tallennukset ei aina onnistu ja nyt sain jopa kortin tiedot korruptoitumaan siten, että ei auttanut muu kuin formatoida kortti.
Onkohan vika muistikortissa vai Wiissä?

Pitäisi kai vaan ostaa toinen kortti ja kokeilla sillä...
Yleensäkin noissa tarvikemuistikorteissa saattaa olla joskus pieniä ongelmia.. Niin oli alkuaikoina Cubenkin kanssa, mutta niistä tarvikevalmistajat taisivat päästä eroon? Ainakaan itselläni ei ollut koskaan mitään ongelmia. En lainkaan ihmettele jos kaikki tarvikekortit eivät 100% kunnolla toimi Wiin kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Puolihop sanoi:
En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta minulla on seuraavanlainen ongelma:

Pelaan Wiillä Super Mario Sunshineä ja käytän pelin tallentamiseen muutama viikko sitten ostamaani gc-tarvikemuistikorttia. Ongelma on se, että Marion tallennukset ei aina onnistu ja nyt sain jopa kortin tiedot korruptoitumaan siten, että ei auttanut muu kuin formatoida kortti.
Onkohan vika muistikortissa vai Wiissä?

Pitäisi kai vaan ostaa toinen kortti ja kokeilla sillä...

Enpä tosiaan yhtään ihmettelisi, jos vika olisi kortissa. Sinuna ostaisin alkuperäisen muistarin. Suomalaiset kaupat taitavat pyytää tuosta roistomaisia hintoja, mutta vaikkapa play-asiasta löytyy kohtuu halvalla:

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-26-49-en-70-1pm.html
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Legge sanoi:
Enpä tosiaan yhtään ihmettelisi, jos vika olisi kortissa. Sinuna ostaisin alkuperäisen muistarin. Suomalaiset kaupat taitavat pyytää tuosta roistomaisia hintoja, mutta vaikkapa play-asiasta löytyy kohtuu halvalla:

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-26-49-en-70-1pm.html

Oho.. onpas halpa verrattuna suomalaisiin kauppoihin, joissa tosta samasta kortista pyydetään kaksinkertainen summa. Täytyypä vissiin pistää tilaukseen. Kiitoksia linkistä.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Jontsu00 sanoi:
Minulla tismalleen sama homma.
Lähetin Nintendolle viestiä(tekninentuki@nintendo.fi) ja käskivät kertoa konsolin serial numberin(konsolin alla) sekä sen konsolin ID:n Message boardilta ja aikoivat laittaa homman eteenpäin Nintendo Of Europelle.
Sanoivat että minun oli 4. tälläinen tapaus.

Ok, pitänee sitten varmaan itsekin laittaa tuonne mailia. Jospa se siitä sitten vaikka jonkinmoisella päivityksellä tai taikasanalla paranis.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Arttuu sanoi:
Tämä selvä :) Mutta mitä hyötyä tästä "ominaisuudesta" sitten on? Ainakin omasta mielestäni hyvin ärsyttävä "ominaisuus"

Se on ihan tyyliseikka. Minä ainakin pitänyt sitä kivana. :(

Edit: Bläähh.. Typo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Tota.. Mulla alko kursori pätkimään pikkasen kun päivitin wiin 2.1E versioon. Ennen se oli perfect smooth jne.. Mut nyt ihme pätkiminen koko aika. Senssien vaihto ja kynttilöiden/sensorin asettelu ei auta
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

pallokallo sanoi:
Tota.. Mulla alko kursori pätkimään pikkasen kun päivitin wiin 2.1E versioon. Ennen se oli perfect smooth jne.. Mut nyt ihme pätkiminen koko aika. Senssien vaihto ja kynttilöiden/sensorin asettelu ei auta

Päivityksen jälkeen kursori pätkii minullakin valikossa. Mutta ainakin Zeldaa pelatessa ei pätki yhtään. Minua ainakaan valikossa pätkiminen ei haittaa, entä sinua?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Puolihop sanoi:
En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta minulla on seuraavanlainen ongelma:

Pelaan Wiillä Super Mario Sunshineä ja käytän pelin tallentamiseen muutama viikko sitten ostamaani gc-tarvikemuistikorttia. Ongelma on se, että Marion tallennukset ei aina onnistu ja nyt sain jopa kortin tiedot korruptoitumaan siten, että ei auttanut muu kuin formatoida kortti.
Onkohan vika muistikortissa vai Wiissä?

Pitäisi kai vaan ostaa toinen kortti ja kokeilla sillä...

Noniin.. nyt olen saanut play-asiasta tilaamani alkuperäisen gc muistikortin ja se näyttää toimivan niinkuin pitääkin. Eli tarvikekortti oli joko viallinen, tai ei muusta syystä suostunut toimimaan yhteen wiin kanssa.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Mullakin on ongelmia komponentti kaapelin ja VC pelien kanssa. Kaapelina Nintendon oma Komponentti kaapeli.
Bomberman toimii
Mario kart toimii
Super propotektor ei toimi
Street fighter ei toimi
Zelda 1 ei toimi
Ois se nyt kiva että toimis, kun kerran oon kuitenkin maksanu noista peleistä ja siitä helvetin kalliista kaapelista.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

mikkoz sanoi:
Ois se nyt kiva että toimis, kun kerran oon kuitenkin maksanu noista peleistä ja siitä helvetin kalliista kaapelista.
Mikä siitä kaapelista tekee niin helvetin kalliin?
 
Ylös Bottom