Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-ongelmathreadi

Vastaus: Wii ongelmathreadi

jokela- sanoi:
Minulla on nyt ollu n. 2 viikkoa tuo että motet ei toimi. 2 motea omistan, kumpaankin laitoin uudet patterit, mutta valot vaan vilkkuvat eikä taho käynnistyä. Eli tarpeeksi kauan olen odottanut, ei sen puoleen. Synccaamistakin kokeillut, mutta valot vaan vilkkuu. Mitä pitäs tehä?

Olisikohan Wii sellaisessa paikassa että jäähdytysilma ei pääse kunnolla kulkemaan ja loota ylikuumenee? Mulle kävi juuri kuvaamallasi tavalla, kun siivouksen yhteydessä olin siirtänyt laatikkoa sen verran että ilmanottoaukot peittyivät. Paikkaa korjaamalla lähti taas pelittämään.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

KenSu sanoi:
Olisikohan Wii sellaisessa paikassa että jäähdytysilma ei pääse kunnolla kulkemaan ja loota ylikuumenee? Mulle kävi juuri kuvaamallasi tavalla, kun siivouksen yhteydessä olin siirtänyt laatikkoa sen verran että ilmanottoaukot peittyivät. Paikkaa korjaamalla lähti taas pelittämään.
Ei ollut, mutta ongelma korjautuikin sillain että otin johdon seinästä että koko laite sammuu. Sitten johto takaisin ja päälle, sitten alkoi pelittään.
 
Ongelmia

1.Wiin päivitys keskeytyy virhekoodiin 51330.
2.Shop channelia ladattaessa jämähti paikoilleen eikä sammunut kuin virtapiuhan irtiottamisella.
Software on 2.1E EDIT:Nyt on 2.2/3E katsotaan miten käyttäytyy...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Eli pikkuveljeni oli eilen selailemassa Wiillä nettiä, Moten patteria oli vielä 3 palkkia jäljellä. Yhtäkkiä Wiimote sammui eikä enää saa yhteyttä Wiihin. Olen jo kokeillut monia paristoja, niistä se ei ole kiinni. Olen yrittänyt painaa niitä punaisia nappeja Wiissä ja Motessa, ei auta. Olen koittanut kaikki liitännät ja sammuttanut koneen useita kertoja. En nyt millään saa toimimaan enkä keksi mikä on vikana. Meillä on myös toinen Mote ja sekään ei saa yhteyttä. Vian täytyy olla Wiissä mutta selaillessaan nettiä pikkuveljeni ei koskenutkaan Wiihin. Auttakaa :(
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Bamboocha sanoi:
Eli pikkuveljeni oli eilen selailemassa Wiillä nettiä, Moten patteria oli vielä 3 palkkia jäljellä. Yhtäkkiä Wiimote sammui eikä enää saa yhteyttä Wiihin. Olen jo kokeillut monia paristoja, niistä se ei ole kiinni. Olen yrittänyt painaa niitä punaisia nappeja Wiissä ja Motessa, ei auta. Olen koittanut kaikki liitännät ja sammuttanut koneen useita kertoja. En nyt millään saa toimimaan enkä keksi mikä on vikana. Meillä on myös toinen Mote ja sekään ei saa yhteyttä. Vian täytyy olla Wiissä mutta selaillessaan nettiä pikkuveljeni ei koskenutkaan Wiihin. Auttakaa :(
Oletko koittanut ottaa Wiin virtajohdon seinästä irti hetkeksi?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Luultavasti hermoilen suotta, mutta olen huomannut zeldaa pelatessani että television näytössä varsinkin zeldan intron aikana näkyy valkoisia "viivoja" sekä yksittäisiä valkoisia pikseleitä. Eli onko muilla samanlaista "ongelmaa" esiintynyt?

Käytössäni on siis ihan tavallinen wiin mukana tullut scart-kaapeli.
Televisioni ihan tavallinen grundigin kuvaputki.

Auttaisikohan nintendon RGB-kaapeli?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

kuupanaama sanoi:
Luultavasti hermoilen suotta, mutta olen huomannut zeldaa pelatessani että television näytössä varsinkin zeldan intron aikana näkyy valkoisia "viivoja" sekä yksittäisiä valkoisia pikseleitä. Eli onko muilla samanlaista "ongelmaa" esiintynyt?

Käytössäni on siis ihan tavallinen wiin mukana tullut scart-kaapeli.
Televisioni ihan tavallinen grundigin kuvaputki.

Auttaisikohan nintendon RGB-kaapeli?

Olisiko ongelma sama mistä täällä on puhuttu. Eli luultavasti johtuu uusimmasta päivityksestä. Oletko päivittänyt wiin tuohon uusimpaan versioon?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Ei nyt suoranainen ongelma mutta kysytään silti täällä. Jos haluan pelata gamecube pelejä Wiillä niin tarvitsen silloin Gamecuben ohjaimen ja muistikortin.?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Amono sanoi:
Ei nyt suoranainen ongelma mutta kysytään silti täällä. Jos haluan pelata gamecube pelejä Wiillä niin tarvitsen silloin Gamecuben ohjaimen ja muistikortin.?
huomaa, että muistikortille on vaihtoehtokin, SDcard adapteri.. niitä saa esim modpiiri.comista

sillä voit käyttää tavallista SD korttia muistikorttina

ite olisin tuollasen hankkinu kans jos olisin tiennyt että noita on mutta menin tilaan jo kesällä GCkortin ja ohjaimen ulkomailta :)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

eejapar sanoi:
huomaa, että muistikortille on vaihtoehtokin, SDcard adapteri.. niitä saa esim modpiiri.comista

sillä voit käyttää tavallista SD korttia muistikorttina

ite olisin tuollasen hankkinu kans jos olisin tiennyt että noita on mutta menin tilaan jo kesällä GCkortin ja ohjaimen ulkomailta :)

Onko kyseessä tämä:

http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=445&ak=3&cid=26

Eli, siis tuo tulee GC korttipaikkaan ja sitä voi käyttää myös virallisten GC-pelien tallennukseen? Kiinnostaisi kovasti... Onko kellään kokemuksia moisesta?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

taitaa olla (en saa juuri nyt tuota linkkiä auki:/)

mutta joo, näin olen asian antanut itselleni ymmärtää:) (joku voisi varmistaa jos tuollaisen (tai vastaavan) on ostanut)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Oma Wii meni hajalle, artifaktit ja sotku iski. Ensimmäistä erää, ja nyt saa sitten lähetellä konsolia joka paikkaan. Kyllä se on niin ihanaa olla maksava asiakas, nauttia hyvästä palvelusta ja toimivista koneista! Mikäköhän kone seuraavaksi hajoaa...
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

En tiedä miten tässä avautuisin mutta eikö nintendo teekään konsoleita lapsille. Ostin wiin ja komponenttikaapelin, mutta ei kuvaa ja ääni kyllä kuuluu. Olisiko jollain hyviä neuvoja vaan onko kaapeli söko. Xbox360:llä toimii komponentti ja kaikki on testattu. Toivottavasti joku osaisi auttaa...


EDIT::Sain toimiin sittenkin, mutta olipahan tehty hankalaksi ainakin minun tapauksessa. Laitoin vihreän video inniin ja sitten settingsseihin ed/hdtv päälle ja kaapelit oikeisii paikkoihin. Kuvanlaadussa ero huikea komposiittiin verrattuna. Kaikki muut pelit toimi paitsi vanha nes hitti gradius.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Bamboocha sanoi:
Juuri äsken koitin luettuani ylemmät viestit. Ei auttanut. :(
Minulla oli noin 2 kuukautta sitten sama ongelma. Varmista että kaikki johdot ovat hyvin kiinni, eritoten tuo töpseli. Kannattaa ottaa kaikki riti ja laittaa hetken päästä takaisin.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Onko ihan normaalia, että välillä konsolin muuntaja vinkuu kuin hammaslääkärin pora?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kaappis sanoi:
Onko ihan normaalia, että välillä konsolin muuntaja vinkuu kuin hammaslääkärin pora?

Ei minun mielestä ainakaan pitäisi vinkua.. Kannattaa varmaan kysyä huollosta.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kaappis sanoi:
Onko ihan normaalia, että välillä konsolin muuntaja vinkuu kuin hammaslääkärin pora?

Olinkin unohtanut vastata tähän... Mulla ainakin vinkui alussa, ihmettelin että mistä johtui. Kuulosti siltä kuin konkat latautuis tai jotain. Käytin wiitä päällä, ja kun siirsin sitä jouduin ottamaan töpselin irti. Äänet hävisi... Enää ei pidä sirinää, eli kokeile tuota töpselin irroitusta...
 
Ylös Bottom