Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

Vastaus: Wiin ennakotilaus

Tänään olis tarkotus maksaa Wii, wihdoinkin.
Samalla pistän tilaukseen Wii Play:n.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Lloyf sanoi:
Tuota kauppaa en suosittelis kenellekään. :(
Pelkkää huonoa palautetta kuullut.
Millaistakohan palautetta olet kuullut???

Joskus ajatellut tuolta jotain pelejä tilata, mutta tiedä sitten.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Lloyf sanoi:
Tuota kauppaa en suosittelis kenellekään. :(
Pelkkää huonoa palautetta kuullut.

Ja minulla pelkästään positiivisia kokemuksia.
Vanhaan xboxiin tilannut sieltä 2 ohjainta ja dvd kaken.
360:lle jokusen pelin ennakkotilauksena ja aina on ollut julkaisupäivänä postiluukussa. DOA taisi tulla jopa aikaisemmin...

Hyvä morkata jotain liikettä jos ei ole itse ollut missään tekemisissä ko puljun kanssa. Näin ne essonbaarijutut syntyvät: Työkaverin naapurin kaimalla kävi niin että...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

noose01 sanoi:
Hyvä morkata jotain liikettä jos ei ole itse ollut missään tekemisissä ko puljun kanssa. Näin ne essonbaarijutut syntyvät: Työkaverin naapurin kaimalla kävi niin että...

Kyllä Gamelifestä löytyy huonoja kokemuksia ihan tältäkin foorumilta ja myös itseltäni aivan omakohtaisesti. Niin kauan firman kanssa asiointi varmaan meneekin ihan OK kun on pelkästä rahastamisesta kyse, mutta sitten kun pitäisi ottaa jotakin vastuuta firman tekemistä virheistä tai esim. takuuasioista, onkin helposti toinen ääni kellossa.

Jotain asiasta kertoo jo sekin, että firma on joutunut vaihtamaan Huuto.netissä käyttämäänsä käyttäjätunnusta jo ties kuinka moneen kertaan...

Suosittelen tukemaan mieluummin sellaisia yrityksiä, jotka hoitavat velvollisuutensa kunnialla. Näitäkin onneksi on. (etunenässä mm. Konsolinet.fi ja vpd.fi).
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Xbugs sanoi:
Kyllä Gamelifestä löytyy huonoja kokemuksia ihan tältäkin foorumilta ja myös itseltäni aivan omakohtaisesti [...] Suosittelen tukemaan mieluummin sellaisia yrityksiä, jotka hoitavat velvollisuutensa kunnialla. Näitäkin onneksi on. (etunenässä mm. Konsolinet.fi ja vpd.fi).
Minulla on GL:stä kaksi kokemusta. Ensimmäisellä kerralla kaikki sujui erinomaisesti, toisella kerralla ei niin erinomaisesti. Kun taas Konsolinet on poikkeuksetta toimittanut kaikki tilaukseni ensiluokkaisesti, ei minun tarvitse tähyillä muualle. Yksikin pikku notkahdus ja epävarmuustekijä saa minut varpailleni, Gamelifeä ei minun tarvitse enää käyttää.

Konsolinetin kanssa on parast'aikaa menossa kunnon testi; tilasin 13.8. Zelda: Phantom Hourglassin ennakkoon ja maksoin sen samantien. Nyt odotellaan, koska ensinnäkin peli julkaistaan Suomessa ja taas toisaalta, vieläkö minut muistetaan ja peli saapuu kotiin. :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Ajattelin vain mainita että eikös gamelifellä ollut huono maine pari vuotta / vuosi sitten, mutta ovat koittaneet skarpata koko ajan? Siis ovat olleet amatöörejä kun ryhtyivät bisnekseen josta tuli huono maine?

Jos huuto.nettiä kattoo, niin nyt on vain 4 negatiivista tänä vuonna? Joku sanoo että sekin on liikaa, mutta sanoisin että on myöskin porukkaa jotka pistää vaan sähköpostia ja ihmettelee kun siihen ei ole päivässä kahdessa vastattu eivätkä uskalla soittaa liikkeeseen vaan pistävät heti negatiivistä ...

Mutta se siitä, itselläni on vain positiivia kokemuksia ja olen asioinut liikkeessä myöskin monta kertaa.

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, ajattelin odottaa ja kattella mitä tarjouksia jouluna tulee joten en ennakkotilaa. Ja siihen mennessä kuulee sitten kokemukset peleistä ja konsolista yleensä.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Masi sanoi:
Jos huuto.nettiä kattoo, niin nyt on vain 4 negatiivista tänä vuonna?

Kyllä niitä negoja löytyy enemmänkin, kun vain muistaa että Gamelife on joutunut sulkemaan jo useamman tunnuksen:

http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=pelikauppa&start=0&count=50&fbtype=-1

http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=game%20life&start=0&count=50&fbtype=-1

(Nuo ovat siis firman aiemmin käyttämiä tunnuksia. Lisää saa penkoa jos mielenkiinto riittää.)

Olishan se positiivista jos liike tosiaankin on viime aikoina ruvennut korjaamaan tapojaan, itseltäni vaan meni luottamus totaalisesti jo aikaa sitten.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Xbugs sanoi:

Nuo manitsevasi linkit ovat siis vuodelta 2004, eli niitä ei löydy enempää tältä vuodelta (eletään vuotta 2006) :rolleyes:
Toisella tunnuksella negatiivisia on 3% kaikista kaupoista ja toisella 2%, aika kusettaja lafka...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

noose01 sanoi:
Toisella tunnuksella negatiivisia on 3% kaikista kaupoista ja toisella 2%, aika kusettaja lafka...

Tyytymättömiä asiakkaita 12 % ja 8 % (plus ne, jotka eivät ole uskaltaneet valittaa negatiivisen kostopalautteen pelossa - tätähän Gamelife harrastaa myös). Mentaliteetista kertonee myös tuo tarve vaihdella tunnusta. Ongelmien esiintymisestä voinee päätellä jotakin myös siitä, että verkkokauppojen arvosteluissa Gamelife on saanut keskiarvon 4,63 pistettä ja 2,8 tähteä:

http://www.verkkokaupat.org/kaupat/195.php

http://www.kaupat.com/k/arvostelut.php?selected_shop_id=305

Mutta ihan hyvä jos olet itse saamaasi palveluun (tai palkkaan?) tyytyväinen. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki muutkin olisivat. Eiköhän tämä jo tullut selväksi.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Niin, kaksi vuotta sitten, tänä vuonna edelleen se muutama hassu negatiivinen palaute.
Mutta sehän on totta että jos maine kerran menee niin sitä on vaikea saada takaisin varsinkin tänä päivänä kun netissä harrastetaan varsin laajalti mustamaalaamista idioottien toimesta jotka eivät omaa henkilökohtaista kokemusta. (en viittaa tällä kehenkään henkilöön)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Aivan sama vaikka olisi kulunut kymmenen vuotta. Bisnesmallin kannalta tuollaisen maineen hankkiminen ei ole kovin kannattavaa. Asiakkaana itse sanoudun irti täysin kyseisestä puljusta jo näiden perusteella. Miksi ottaa riski kun on kauppoja kuten konsolinet, vpd tai pelitalo?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Puolihop sanoi:
Ei taida enää saada uusiin tilauksiin lahjakorttia.
Ei aukea vaihtopelit.net sivut täälläkään..

Olen jo varannut silloin, kun piti saada vielä se 20 lahjakortti.
Ehkä he uusivat sivustoaan?? Jos niin, niin he olisisivat voineet ilmoittaa siitä.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Cal sanoi:
Olen jo varannut silloin, kun piti saada vielä se 20 lahjakortti.
Ehkä he uusivat sivustoaan?? Jos niin, niin he olisisivat voineet ilmoittaa siitä.
Sivut eivät ole uudistumassa... Niillä on jotain häikkää niin ei pelitä. (Sivut pyörii heidän oman koneen kautta)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Cal sanoi:
Olen jo varannut silloin, kun piti saada vielä se 20 lahjakortti.
Ehkä he uusivat sivustoaan?? Jos niin, niin he olisisivat voineet ilmoittaa siitä.

Oman lahjakortin sain ainakin käyttää pelitilaukseeni. Kirjoitin vain tilausta tehdessäni viesti ruutuun, että haluan käyttää tilaukseen lahjakorttini.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Puolihop sanoi:
Oman lahjakortin sain ainakin käyttää pelitilaukseeni. Kirjoitin vain tilausta tehdessäni viesti ruutuun, että haluan käyttää tilaukseen lahjakorttini.

sama juttu, ite otin sillon 40e lahjakortin aikaan vielä ja käytinkin sen jo, ja kun tein uuden tilauksen laitoin siihen ruutuun et "haluan käyttää 40e lahjakorttini xxxx-tilauksestani tähän tilaukseen"
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mäksä sanoi:
sama juttu, ite otin sillon 40e lahjakortin aikaan vielä ja käytinkin sen jo, ja kun tein uuden tilauksen laitoin siihen ruutuun et "haluan käyttää 40e lahjakorttini xxxx-tilauksestani tähän tilaukseen"

Miten he sitten hyvittävät ne rahat?
 
Ylös Bottom