Vastaus: Wii ja sen säälittävä pelivalikoima
Artikkeli aiheesta:
http://www.gamingnexus.com/Default.aspx?Section=Article&I=1449
Artikkeli aiheesta:
http://www.gamingnexus.com/Default.aspx?Section=Article&I=1449
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Centauri sanoi:
ShereKhan sanoi:Zorry, nyt sujahti mun nystyröille hieman liian korkealta. Mä en nimittäin ymmärrä, miten tämä valittaminen liittyy odottamiseen. Odottaminen ei tarkoita passivoitumista ellei sitten tarkoita sitä, että nyt kannattaisi olla Nintendoon yhteydessä, että pelejä nopeasti!
Kuinka monetta kertaa sitä pitää sanoa että tämä pelitilanne johtuu suurimmalta osalta vain ja ainoastaan siitä että pelintekijät huomasivat wiin kunnolla vasta E3:n esittelyn seurauksena joten ne hyvät pelit nyt vain tulevat vuoden jälkijunassa. (en meinaa että kaikki on hyviä mutta ajattele esimerkikse Resident Eviliä, No more heroesia, opoonaa jotka kaikki kuulostaa tosi lupaavilta!)made44 sanoi:Oli ihan pakko rekisteröityä Konsolifin-foorumille, kun huomasin tämän aiheen avauksen. Itse olen valitellut moneen kertaan Wiin tämän hetkistä, että tulevaa pelitarjontaa. Nintendo on konsoli konsolin jälkeen onnistunut aina pettämään vähänkin vanhemmat Nintendo-konsolin omistajat. Nyt Wiillä näyttää tapahtuvan jälleen kerran tämä meille Nintendon tuotteen tukijoille tutuksi tullut mantra, pelejä ei riitä ja pelitarjonta kohdistuu suurimmalta osin lapsille. Tämä jos joku on aivan käsittämätöntä, sillä suuret rahamassat liikkuvat vanhempien pelaajien mukana, eikä pienten lasten mukana. Jo Cuben aikana olin todella tympääntynyt Nintendon toimintaan, kuten oli kaikki muutkin Cuben omistajat. Hittipelejä tuli vuosittain 0-2, kun muille konsoleille tehtiin 5-10 huippupeliä(sisältää turhautumista).
Nyt olen ajatellut ostaa X0:n, koska Microsoft tuntuu keskittyvän enemmän vanhempien pelaajien mieltymyksiin (esim. Assassins Creed, RE5, Bioshock, Blue Dragon, The Darkness jne jne). Tänä vuonna X0:lle on luvattu monta hittipeliä, kun taas Wiille on luvattu vain muutama sellainen, ja tähän kun otetaan huomioon Nintendon Euroopan aikataulut, niin tämän vuoden julkaisuthan saattavat viivästyä ensi vuodelle.
Nintendo voisi ottaa itseään niskasta kiinni, sen verran naurettavaa yhtiön toiminta on tällä hetkellä.
made44 sanoi:pelitarjonta kohdistuu suurimmalta osin lapsille.
made44 sanoi:pelejä ei riitä ja pelitarjonta kohdistuu suurimmalta osin lapsille.
extreme_02 sanoi:Minäkin olen vähän pettynyt Wiin pelitarjontaan. Kone kiinnostaa pirusti, mutta sille ei ole yhtään semmoista "must have" -peliä. Tässä on suunnitteilla hommata Wii, mutta tuntuu että, se jää vähän pölyttymään nurkkiin, kun ei ole mielenkiintoista pelattavaa. Noh saas nähä.
Pyramidhead sanoi:Tämä on juurikin sitä mitä tässä on toisteltu. Kannattaa lukea ketju ennen tänne kirjoittamista meinaan onhan se nyt selvää, että niitä pelejä vielä tulee. Tämän hetken tarjonnan mukaan laitetta ei kannata vielä tuomita. Mutta jos sinua kiinnostavia pelejä ei ole niin ei tietenkään kannata sitä vielä ostaa.
spineshank sanoi:SSX Blur= Tämäkö hyvä!?! Kökköinen ohjaus ja ankeat graffat(Fakta on ettei XO ja PS3:n jälkeen mikään edellisen sukupolven peli näytä graafisesti oikein miltään. HD-varaus tähän siis). Huono peli, joka pilaa hyvän pelisarjan maineen.
Niin ja ennenkuin Nintendofanit tulee mussuttamaan, niin kerron, että olen hankkinut 90-luvun puolivälistä asti kaikki ilmestyneet konsolit, joten minkään erityisen koneen fanittamisesta on turha tulla minulle aukomaan. Pää pois perseestä jokainen, niin maailma näyttää valoisemmalta.
tsinivuo sanoi:Jumalauta, sälli hehkuttaa vähän väliä uusissa ketjuissa jotain vuoden vanhaa multiplattaritauhkaa uusiksi messiaspeleiksi ja sitten kehtaa sanoa noin. No itsesuggestio on hyvä asia.
spineshank sanoi:Kyllä sieltä noin 5 helmeä löytyy, mutta jos niiden genre ei maistu, niin heikosti on asiat.
Jooseppi sanoi:V*ttu vähän järkee nyt tähän hommaan! Itse olen vahvasti sitä mieltä että tällaista peeloilua ei hyväksyttäisi muilla alueilla.