Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Nää vikat oli kyllä helvetin hienoja kuvia. En voi käsittää miten ne on saaneet pelistä näin hienon ja vielä 60fps :eek:
 
Vastaus: WipEout HD

Eilen illalla tuli taas pitkästä aikaa pelailtua. Pelasin jotain brittiä vastaan, jonka pelitaidot olivat kyllä aivan eri luokkaa kun muilla. Otettiin turnaus ja itse sijoituin joka kerralla toiseksi ja tämä britti voitti jokaisen kisa. En tajua miten ne kurvit voi ottaa niin hyvin, että joka kisan voittaa melkein kymmenen sekunnin marginaalilla. Itselläni oli vielä omasta mielestäni parempi alus. Kerran kun tultiin maaliin aivan peräkanaa niin kaveri lähetti vielä ivallisen messagen: "nice try". Meinas pelit kyllä loppua siihen.:D

Oli minulla yksi kysymyskin, miten saa turbolähdön? Toisin sanoen missä kohtaa kaasu pitää painaa pohjaan?
 
Vastaus: WipEout HD

Viikonloppuna ostin tämän Storesta parin promillen nousussa ja Slipstream 500(PC Klassikko) nostalgioissa. Kyllähän tätä pelaa ja toki maistui paremmalle kun pelasi eteenpäin, mutta ei ihan SS500 tasolle päässyt. Ky**ii tässä pari asiaa, kuten aika nopeasti nouseva vaikeustaso, sekä ahtaat putkimaiset kentät. Alus menee seinästä seinään klonk-klonk-klonk.
WTF-olo on kun pelaa noita väridiscokenttiä. Ei vieläkään valjennut, mikä niissä on ideana. Ajanut vaan eteenpäin kunnes liituri on levinnyt. :D

Olen nyt jumissa jo toisessa sarjassa, jossa pitäisi se vasemman yläkulman kisa päästä läpi. Yleensä ilmamopo kosahtaa osasiksi pääsuoraa edeltävässä "shikaanissa". Ja vaikeustasona on HELPPO?!? Ilmeisesti tämä peli taitaa olla suunnattu Wanhan ajan HC-arcadeparroille, joille sitä epäinhimillistä vaikeustasoa pitääkin olla. :o
 
Vastaus: WipEout HD

... ahtaat putkimaiset kentät. Alus menee seinästä seinään klonk-klonk-klonk.

Ahtaat putkikentät alkaakin tuntua mahtavilta kunhan saa tuon klonk -ilmiön vähenemään.

... väridiscokenttiä. Ei vieläkään valjennut, mikä niissä on ideana. Ajanut vaan eteenpäin kunnes liituri on levinnyt. :D

Ideanahan onkin päästä pitkälle ja saada mahdollisimman iso tulos siihen ruudun yläreunaan
ennen kuin alus hajoaa.

... osasiksi pääsuoraa edeltävässä "shikaanissa". Ja vaikeustasona on HELPPO?!?

Vaikeustasohan vaikuttaa vaan tekoälypilottien nopeuteen, ei pelaajan suojien vahvuuteen ;) .

Yritystä sulla ainakin ton viestisi perusteella on. Eli senkun harjottelet vaan lisää niin alkaa peli
avautumaan täydessä koukuttavuudessaan :D !
 
Vastaus: WipEout HD

Jaahas, ensimmäinen viesti kun tänne nyt vihdoin ja viimein liityin. Ja mikä sen mukavampaa kuin heti postaus tänne Wipeout-threadiin.

On kyllä koukuttava peli. Paljon olisi vielä tehtävää, nyt lähinnä olen jäänyt koukkuun aika-ajoihin. Mikäs sen mukavampaa kuin koittaa saada monta kierrosta peräjälkeen täydellisiksi, jotta loppuaika olisi mahdollisimman hyvä. Kyllä siinä saa olla tarkkana, heh.. :)

Kuvaeditori on ihan kiva värkki, tässä tuloksena muutamia kuvia:

Räjähdys
Toinen räjähdys
Atomipommi?

Ainoa narinan aihe (mistä ovat muutkin jo maininneet) on tuo parhaitten aikojen päivittyminen listoille. Tuntuu, että se homma matelee tällä hetkellä... :mad:

Ihan ylpeä olen Chenghou Project:n aika-ajon tuloksestani Venom-tasolla (joo, joo, etanavauhtiahan siinä ajetaan :D ). Sija 14 tällä hetkellä 121000 ja risat päälle pelaajan joukosta.
 
Vastaus: WipEout HD

Mun eka postaus oli myöskin WipEout topicissa ;) . Tervetuloa foorumille!

Siistit kuvat, tykkään varsinkin tosta ekasta.
 
Vastaus: WipEout HD

Mun eka postaus oli myöskin WipEout topicissa ;) . Tervetuloa foorumille!

Siistit kuvat, tykkään varsinkin tosta ekasta.

Kiitos! :) Siinä kamerajutskassa on ihan mukavasti säätö- ja kääntömahdollisuuksia, niin onnistuu ihan hienotkin kuvat kun vähän aikaa niitä hioo.

Sinun PSN-tunnarisi olen tainnut nähdä tuolla moninpelin puolella, jos nyt en väärin muista.
Olen tainnut jopa samassa moninpelissäkin olla kanssasi (tai sitten muisti tekee tepposet...).

Olen yllättynyt, kuinka hyvin tuo nettipeli pyörii. Itselläni Pleikka pyörii langattomalla 54 Mbps-yhteydellä eikä hidastelua ole ollenkaan. Plus JP eli japsi-poikiakin vastaankin on tullut pelattua ja hyvin rullaa. :)
 
Vastaus: WipEout HD

TheSixthAxis vihjailee, että WipeOut HD:hen olisi tulossa lisää ratoja DLC:n muodossa. TSA:n lähde on kuitenkin brittiversio Hevosmiesten uutistoimistosta, joten kannattaa suhtautua huhuun varauksella.
 
Vastaus: WipEout HD

TheSixthAxis vihjailee, että WipeOut HD:hen olisi tulossa lisää ratoja DLC:n muodossa. TSA:n lähde on kuitenkin brittiversio Hevosmiesten uutistoimistosta, joten kannattaa suhtautua huhuun varauksella.
Onhan tuo taas tiedetty, oh, I don't know, AINA, vaikkei mitään konkreettista ollakaan ilmoitettu. :p Ihan alusta asti on ollut tarkoituksena julkaista tuo 8 radan pakkaus, jossa vain uudelleenlämmitettyjä PSP-ratoja ja sitten on ollut puhetta, että joskus tulevaisuudessa niitä tulee saataville lisää DLC:n muodossa (lisää remade klassikoita vai täysin uusia, siitä ei ole ollut mainintaa).
 
Vastaus: WipEout HD

Lisäradat kelpais, vaikka onhan noissa alkuperäsissäkin vielä höylättävää. Mulla tuli tossa jokunen
aika sitten mieleen että se, mitä mun mielestä pitäis tulla, on tuki omille alusten ulkoasuille. Vahvasti
tekis mieli värjätä alukset "omiin väreihin". Tietääkseni jossain PSP:n WipEoutissa niitä on ollutkin.,..
 
Vastaus: WipEout HD

Ainakin Pelaaja-lehden jutun mukaan myös musiikkia on tulossa ratojen lisäksi ladattavaksi, joka on loistava homma. Toi 5.1 miksaus musiikissa on vaan niin perhanan hyvä homma.
 
Vastaus: WipEout HD

1.20-päivitys julkaistu, kooltaan vähän päälle 9 megaa.

Sisältää muutokset:

- kampanjatilan timetrial ja speed lap kisoihin lisätty kaksi vaikeustasoa
- online puolella kisa alkaa automaattisesti minuutin päästä kun lobbyssä on 4 tai enemmän pelaajaa ja jos lobby on täynnä kisa alkaa 20 sekunnin päästä
 
Vastaus: WipEout HD

1.20-päivitys julkaistu, kooltaan vähän päälle 9 megaa.

- online puolella kisa alkaa automaattisesti minuutin päästä kun lobbyssä on 4 tai enemmän pelaajaa ja jos lobby on täynnä kisa alkaa 20 sekunnin päästä

Tuon päivityksen vuoksi voisinkin ruveta pelaamaan Wipwoutia ahkerammin netissä näin ihan muuten vaan, nyt senkin jälkeen kun trophyt sain kerättyä. Ärsytti suunnattomasti aikaisemmin, kun nuo nettipelikisat alkoivat välillä niin hitaasti. Jos hosti ei tajua startata kisaa viiden sekunnin kuluessa siitä, kun viimeinen pelaaja astuu huoneeseen, niin puolet pelaajista poistuu samantien ja odottaminen on aloitettava alusta.
 
Vastaus: WipEout HD

Se mitä käytännössä havaitsin tuosta päivityksestä oli se, että juuri kun olin saanut ajettua kaikki kultamitalit jokaisen osion jokaiseen soluun, niin huomasin, että kaikki kampanjaosioiden kisa- ja turnaussolut olivat saaneet uudet ns. blancot helpon vaikeustason kultamitalit. Joten pitää sitten nämä kaikki kisat ajella uusiksi vaikeimmalla tasolla, jotta saisin ne vaikeimman tason mitalit niihin.

Noh, olisi tietenkin kampanjan aikana pitänyt aina ajella nuo kisat vaikeimmalla tasolla, mutta enpä sitten tajunnut sitä silloin.

Mutta hyötyä noista uusista mitalitasoista on niille kuskeille, jotka ovat tuskailleet kultamitalien hankinnan kanssa. Nyt ne mitalit saa hankittua joka soluun ehkä helpommin.

Ja tuo moninpelipäivitys on tarpeen, sillä itseäni on suuresti muutaman kerran raivostuttanut, kun liityn vaikka 8 pelaajan turnaukseen ja isäntä se sitten ties missä ruokatauolla antaa muiden pelaajien odotella kisan alkua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Postasin tonne PS3 verkko-ongelmat topicciin, mutta postaan tännekin, jos WipEout -epeleillä
ois enemmän hajua asiasta...

Hmm,.. Pikkasen alkanu kyrsimään eräs nettiongelma mikä ilmaantuu aina välillä joten tulipa
mieleen onko kenelläkään muulla käynyt samallaista ja saanut sen selvitettyä.

Eli homma ilmeni taas eilen illalla kun pelasin WipEout HD:tä netissä. Heti lähdössä muut
alukset jäävät ghosteina siihen lähtöasetelmaan koko kisan ajaksi. Eli mun ruudussa muita
pilotteja ei näy muualla kuin pääsuoralla. Myöskään miinoja ja vastaavia ei näy, ennen kuin
niihin ajaa. Kisan jälkeen tuli viesti kisassa mukana olleelta ettei nähnyt mun alusta ollenkaan,
mutta huomasi ase pick-uppien katoamisen suoraan edestään. Nopeasti selitettyäni asian
etten "hujjaa" tahallani, kyseinen epeli kommentoi ilmiötä "it looks like netspeed is too high".
Mitä lie tarkoittaa, mutta jos siitä on jotain apua tässä niin,...

Onko mitään hajua mistä tuollainen johtuu? Välillä on pukkaillut DNS -erroreita (esim. 807101FF
ja 80710102). Ei tosin vähään aikaan.

(Yhteyteni on 2M laajakaista ja PS3 on kytketty verkkokaapelilla.)
 
Vastaus: WipEout HD

Vieläkös olis porukkaa vailla Bling Brigade -trophya? Alkaa olemaan aikalailla viimeinen pysti jota itse olisin vailla ja ei niin millään tule kyllä tuo onnistumaan randomeilla onlinekisoilla.

Ihmetyttää tuollaiset turhaketrophyt muutenkin jotka eivät liity yksilön tekemisiin mitenkään.
 
Vastaus: WipEout HD

Oli hyvä joululahja Sonylta. WipEout HD alennettuun hintaan sekä Snake-asu ja MGS-kenttiä ja tavaroita LBP:hen. Kiitos! :)

Ohjaus on vielä(kin) hakusessa, koska olen pelannut vain PSP:n WipEout Purea ja Pulsen demoa. Jo helpoimmalla vaikeustasolla ja toisella nopeusasteella saan taistella ihan hiki hatussa päästäkseni kolmen parhaimman joukkoon :D

Trophyja olen saanut vasta 3. Noista jotkut kyllä tuntuvat niin mahdottomilta, etten edes jaksa yrittää niitä.

WipEout HD ison Full HD-television ja kunnon kotiteatterin kanssa on todella makeaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Tähän jää koukkuun :cool:
 
Vastaus: WipEout HD

Et kai pelaa Pilot Assistilla? Pelkkää haittaa moisesta härpäkkeestä.

En sanoisi näinkään. Kyllä siitä alkuun on etenkin mm. Sebenco Climbilla enemmän kuin hyötyä. Mutta jos siihen turvautuu liikaa, niin siitä on vaikeaa päästä eroon, kun yrittää tavoitella jotain Beat Zico -trophya. Joutuu opettelemaan ajamisen uusiksi.
 
Ylös Bottom