Itse pelailin myös demoa, mutta sama juttu häiritsi kuin ensimmäisessäkin Wipeoutissa. Autopeleistä tykkään paljon, oli sitten GTR, GT tai Burnout, mutta tässä oli jotenkin niin olematon tuntuma tuohon lentolaitteeseen että pelifiilis oli vain edes takaisin ohjailua. Törmäyksetkin olivat jotenkin todella ärsyttäviä kolauksia ja turbolaattoihin osuminen / osumattomuus vie aika paljon makua kilpailusta muita vastaan.
Sen jälkeen kun oli ajolinjat opittu demon rataan niin olihan se vähän tylsää kokoajan kaasu pohjassa painaa menemään. Tavoitteena oli vain osua jokaiseen turbolaattaan ja pidemmän päälle moinen konsepti kävi kyllästyttämään. Aseet eivät tuo muuta kuin ylimääräistä satunnaisuutta kisaan. Itse haluisin kuitenkin mieltää tuon kisana, ja siksi toivoi enemmän tekemistä itse ajamiseen eikä sattumalta saatavia aseita. Varmasti kiinnostuisin parantamaan kierrosaikoja ja kehittymään mikäli mutkan selvittäminen vaatisi jotain muutakin kuin vain tatin vääntämisen vasemmalle oikeassa kohtaa.
Enkä ymmärrä kyllä tuota grafiikoista hehkuttamista. Onhan siinä paljon pikseleitä ruudulla, mutta muuten rata oli varsin yksinkertaista ja tylsää katseltavaa. Ei sillä niin väliä, onhan se asfalttiratakin monessa pelissä varsin kliini. Asfaltistakin voi kuitenkin saada todella hyvännäköisen, ja uskoisin että täysin mielikuvitukselle vapaan radan olisi saanut mielenkiintoisemmaksi. Tuollainen kiillotettu, kliininen, täydellinen ja siten etäinen miljöö ei oikein iskenyt itseeni. Sama vika on muissakin peleissä mitä olen nähnyt, on niin paljon pikseleitä ettei niille riitä käyttöä ja kuva on vain hiton tarkkaa muttei juurikaan yksityiskohtaista.
En tiedä olisiko koko versiosta fiilikset parantuneet suuremman vauhdin, mielenkiintoisempien ratojen tai jonkun muun myötä, mutta demoon jäi tällä kertaa.