Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

Vastaus: WipEout HD

En sanoisi näinkään. Kyllä siitä alkuun on etenkin mm. Sebenco Climbilla enemmän kuin hyötyä. Mutta jos siihen turvautuu liikaa, niin siitä on vaikeaa päästä eroon, kun yrittää tavoitella jotain Beat Zico -trophya. Joutuu opettelemaan ajamisen uusiksi.
Millään radalla ei saa kunnollisia ajolinjoja PA päällä. Etenkin vaikeammilla radoilla meno on pelkkää laidasta laitaan siksakkia. Vielä kun otetaan huomioon ~90% nopeusrajoitin en näe mitään syytä sen päällä pitämiseen. Nimenomaan ei ole mitään järkeä ensin alkuun opetella ajamaan Assist päällä ja sitten opetella ajamaan ilman.
 
Vastaus: WipEout HD

Kertaakaan en oo assistia käyttänyt. Turha härpäke. Ehkä kun nyt 2 vuotias poikani joskus tulevaisuudessa haluaa opetella wipeoutittamaan niin laitan sen hänelle päälle. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Millään radalla ei saa kunnollisia ajolinjoja PA päällä.

Kyllä meikäläinen ainakin sai Assistin kanssa hyviä linjoja vedettyä, mutta eihän ne tietenkään aivan yhtä tarkkoja ole kuin mitä ilman assistia. Sellaisia pieniä sadasosan pudotuksia tulee tiukimmissa paikoissa. Ei se auto poikkoile, jos osaa oikeat linjat. Ei siitä Assistista silleesti haittaa ainakaan ole, jos ekoja kertoja peliä pelaa ja yrittää opetella ratoja ja hyviä reitteja ulkoa. Näin Eddyn tilanteessa suosittelisin ainakin kokeilemaan sitä. Mutta jos tuntuu siltä, että ajo luonnistuu ilman Assistia, niin mitäs sitä turhaan käyttämään sitten.

Mutta sen vaan sanon, että viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan ajamaan vaikean tason kilpailuja, niin tuosta assistista on syytä luopua. Silloin sadasosilla on paljon merkitystä lopputuloksen kannalta.
 
Vastaus: WipEout HD

Onneksi tuli demo markkinoille ja sitä kautta koukutuin täysin tähän peliin. Siitä onkin about 14 vuotta:eek: kun viimeksi olen Wipeoutia pelannut, melko nostalginen fiilis.

Tämä on kyllä mielestäni ensimmäinen PS3 peli jota voi kutsua jo elämykseksi. 47" Full HD telkulla kun pelailee, niin on kyllä melkonen kokemus. Vielä kun saadaan kotiteatteri vehkeet kuntoon niin fiilikset nousee tappiin. Ei voi kyllä kun suositella tohon 15 hintaan.
 
Vastaus: WipEout HD

Itse pelailin myös demoa, mutta sama juttu häiritsi kuin ensimmäisessäkin Wipeoutissa. Autopeleistä tykkään paljon, oli sitten GTR, GT tai Burnout, mutta tässä oli jotenkin niin olematon tuntuma tuohon lentolaitteeseen että pelifiilis oli vain edes takaisin ohjailua. Törmäyksetkin olivat jotenkin todella ärsyttäviä kolauksia ja turbolaattoihin osuminen / osumattomuus vie aika paljon makua kilpailusta muita vastaan.

Sen jälkeen kun oli ajolinjat opittu demon rataan niin olihan se vähän tylsää kokoajan kaasu pohjassa painaa menemään. Tavoitteena oli vain osua jokaiseen turbolaattaan ja pidemmän päälle moinen konsepti kävi kyllästyttämään. Aseet eivät tuo muuta kuin ylimääräistä satunnaisuutta kisaan. Itse haluisin kuitenkin mieltää tuon kisana, ja siksi toivoi enemmän tekemistä itse ajamiseen eikä sattumalta saatavia aseita. Varmasti kiinnostuisin parantamaan kierrosaikoja ja kehittymään mikäli mutkan selvittäminen vaatisi jotain muutakin kuin vain tatin vääntämisen vasemmalle oikeassa kohtaa.

Enkä ymmärrä kyllä tuota grafiikoista hehkuttamista. Onhan siinä paljon pikseleitä ruudulla, mutta muuten rata oli varsin yksinkertaista ja tylsää katseltavaa. Ei sillä niin väliä, onhan se asfalttiratakin monessa pelissä varsin kliini. Asfaltistakin voi kuitenkin saada todella hyvännäköisen, ja uskoisin että täysin mielikuvitukselle vapaan radan olisi saanut mielenkiintoisemmaksi. Tuollainen kiillotettu, kliininen, täydellinen ja siten etäinen miljöö ei oikein iskenyt itseeni. Sama vika on muissakin peleissä mitä olen nähnyt, on niin paljon pikseleitä ettei niille riitä käyttöä ja kuva on vain hiton tarkkaa muttei juurikaan yksityiskohtaista.

En tiedä olisiko koko versiosta fiilikset parantuneet suuremman vauhdin, mielenkiintoisempien ratojen tai jonkun muun myötä, mutta demoon jäi tällä kertaa.
 
Vastaus: WipEout HD

Itse pelailin myös demoa, mutta sama juttu häiritsi kuin ensimmäisessäkin Wipeoutissa. Autopeleistä tykkään paljon, oli sitten GTR, GT tai Burnout, mutta tässä oli jotenkin niin olematon tuntuma tuohon lentolaitteeseen että pelifiilis oli vain edes takaisin ohjailua. Törmäyksetkin olivat jotenkin todella ärsyttäviä kolauksia ja turbolaattoihin osuminen / osumattomuus vie aika paljon makua kilpailusta muita vastaan.

Sen jälkeen kun oli ajolinjat opittu demon rataan niin olihan se vähän tylsää kokoajan kaasu pohjassa painaa menemään. Tavoitteena oli vain osua jokaiseen turbolaattaan ja pidemmän päälle moinen konsepti kävi kyllästyttämään. Aseet eivät tuo muuta kuin ylimääräistä satunnaisuutta kisaan. Itse haluisin kuitenkin mieltää tuon kisana, ja siksi toivoi enemmän tekemistä itse ajamiseen eikä sattumalta saatavia aseita. Varmasti kiinnostuisin parantamaan kierrosaikoja ja kehittymään mikäli mutkan selvittäminen vaatisi jotain muutakin kuin vain tatin vääntämisen vasemmalle oikeassa kohtaa.

Enkä ymmärrä kyllä tuota grafiikoista hehkuttamista. Onhan siinä paljon pikseleitä ruudulla, mutta muuten rata oli varsin yksinkertaista ja tylsää katseltavaa. Ei sillä niin väliä, onhan se asfalttiratakin monessa pelissä varsin kliini. Asfaltistakin voi kuitenkin saada todella hyvännäköisen, ja uskoisin että täysin mielikuvitukselle vapaan radan olisi saanut mielenkiintoisemmaksi. Tuollainen kiillotettu, kliininen, täydellinen ja siten etäinen miljöö ei oikein iskenyt itseeni. Sama vika on muissakin peleissä mitä olen nähnyt, on niin paljon pikseleitä ettei niille riitä käyttöä ja kuva on vain hiton tarkkaa muttei juurikaan yksityiskohtaista.

En tiedä olisiko koko versiosta fiilikset parantuneet suuremman vauhdin, mielenkiintoisempien ratojen tai jonkun muun myötä, mutta demoon jäi tällä kertaa.
Allekirjoitan aivan täysin saman. Kyllähän siinä vauhtia on, mutta ei tunnu edes sen 15 arvoiselta. Valitettavasti. *painuu takaisin 14 Purea pelaamaan*
 
Vastaus: WipEout HD

Itse pelailin myös demoa, mutta sama juttu häiritsi kuin ensimmäisessäkin Wipeoutissa. Autopeleistä tykkään paljon, oli sitten GTR, GT tai Burnout, mutta tässä oli jotenkin niin olematon tuntuma tuohon lentolaitteeseen että pelifiilis oli vain edes takaisin ohjailua. Törmäyksetkin olivat jotenkin todella ärsyttäviä kolauksia ja turbolaattoihin osuminen / osumattomuus vie aika paljon makua kilpailusta muita vastaan.

Sen jälkeen kun oli ajolinjat opittu demon rataan niin olihan se vähän tylsää kokoajan kaasu pohjassa painaa menemään. Tavoitteena oli vain osua jokaiseen turbolaattaan ja pidemmän päälle moinen konsepti kävi kyllästyttämään. Aseet eivät tuo muuta kuin ylimääräistä satunnaisuutta kisaan. Itse haluisin kuitenkin mieltää tuon kisana, ja siksi toivoi enemmän tekemistä itse ajamiseen eikä sattumalta saatavia aseita. Varmasti kiinnostuisin parantamaan kierrosaikoja ja kehittymään mikäli mutkan selvittäminen vaatisi jotain muutakin kuin vain tatin vääntämisen vasemmalle oikeassa kohtaa.

Enkä ymmärrä kyllä tuota grafiikoista hehkuttamista. Onhan siinä paljon pikseleitä ruudulla, mutta muuten rata oli varsin yksinkertaista ja tylsää katseltavaa. Ei sillä niin väliä, onhan se asfalttiratakin monessa pelissä varsin kliini. Asfaltistakin voi kuitenkin saada todella hyvännäköisen, ja uskoisin että täysin mielikuvitukselle vapaan radan olisi saanut mielenkiintoisemmaksi. Tuollainen kiillotettu, kliininen, täydellinen ja siten etäinen miljöö ei oikein iskenyt itseeni. Sama vika on muissakin peleissä mitä olen nähnyt, on niin paljon pikseleitä ettei niille riitä käyttöä ja kuva on vain hiton tarkkaa muttei juurikaan yksityiskohtaista.

En tiedä olisiko koko versiosta fiilikset parantuneet suuremman vauhdin, mielenkiintoisempien ratojen tai jonkun muun myötä, mutta demoon jäi tällä kertaa.

Ollaankohan me pelattu edes samaa peliä?:) Omat mielipiteeni pelistä ovat kyllä täysin päinvastaiset! Hitaimmalla nopeudella pelissä ei todellakaan ole mitään hankalaa ja se on äärimmäisen helppo ja ehkä tylsäkin. Sitten kun nopeustasot nousee ja radat vaikeutuu, niin pitää vetää kyllä 100% keskittymisellä että pärjää mukana. Tietysti avustukset pois päältä. Itselle riitti jo pelkkä demo vakuuttamaan asiasta. Eilisen päivän kun tahkosin niin alko vasta menee kentät/kontrollit tajuntaan ja ajat hioituivat paremmaksi. Nämä ovat tietysti makuasioita mutta mielestäni grafiikka on loistavan futuristinen. Itsellä on ainakin semmonen fiilis, että tulipa saatua röyhkeään alihintaan koko peli.
 
Vastaus: WipEout HD

onko tässä hyvä grafiikka full hd:nä koska minulle on tulossa tuo sony 40W4500. mutta eikös tästä oo demokin stores,vois sitä sit ensin kokeilla.
 
Vastaus: WipEout HD

onko tässä hyvä grafiikka full hd:nä koska minulle on tulossa tuo sony 40W4500. mutta eikös tästä oo demokin stores,vois sitä sit ensin kokeilla.
Vastasit itse itsellesi. Eli lataa demo ja arvioi itse. ;)
 
Vastaus: WipEout HD

Ollaankohan me pelattu edes samaa peliä?:) Omat mielipiteeni pelistä ovat kyllä täysin päinvastaiset! Hitaimmalla nopeudella pelissä ei todellakaan ole mitään hankalaa ja se on äärimmäisen helppo ja ehkä tylsäkin. Sitten kun nopeustasot nousee ja radat vaikeutuu, niin pitää vetää kyllä 100% keskittymisellä että pärjää mukana. Tietysti avustukset pois päältä. Itselle riitti jo pelkkä demo vakuuttamaan asiasta. Eilisen päivän kun tahkosin niin alko vasta menee kentät/kontrollit tajuntaan ja ajat hioituivat paremmaksi. Nämä ovat tietysti makuasioita mutta mielestäni grafiikka on loistavan futuristinen. Itsellä on ainakin semmonen fiilis, että tulipa saatua röyhkeään alihintaan koko peli.

Hmm, täytyis kyllä jossain päästä kokeilemaan koko versiota ensin. Ei uskalla näillä fiiliksillä maksaa kyseisestä pelistä. Sitten jos se ajaminen oikeasti muuttuu radikaalisti nopeammissa luokissa niin sit voisi olla oikein makoisaa. Täytyy väijyä siis jos joku tuttu hankkii ja käydä koittaa :)
 
Vastaus: WipEout HD

Hmm, täytyis kyllä jossain päästä kokeilemaan koko versiota ensin. Ei uskalla näillä fiiliksillä maksaa kyseisestä pelistä. Sitten jos se ajaminen oikeasti muuttuu radikaalisti nopeammissa luokissa niin sit voisi olla oikein makoisaa. Täytyy väijyä siis jos joku tuttu hankkii ja käydä koittaa :)

No kyllä minä mielelläni maksoin tuon 15 euroa tästä pelistä, mutta täytyy sanoa, että kyllästyminen iski noin kuukauden pelaamisen jälkeen. Online -pelaaminen on tässä pelissä se kantava voima ja onkin hemmetin hauskaa. Ja jos trophyja metsästää, niin sekin on hyvä syy hankkia. Itse en tätä harrasta, mutta niille jotka harrastaa, on tässä helppoja, vaikeita ja turhia trophyja.

Rapier luokasta lähtien kisoissa on tosiaan haastetta. Tämä peli kuuluu siihen sarjaan jotka on helppo oppia mutta vaikea kunnolla hallita. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Olen varmaan oikeassa siinä, että tästä trial demosta ja näistä demoista yleensäkin ei saa trophyja, eikö?

Aika ärsyttävää olisi jos sinne jäisi jostain pelista merkintä, että on kerätty jotain 5% tropheista sellaiseen peliin mitä ei kuitenkaan aio hankkia.
 
Vastaus: WipEout HD

En tiedä olisiko koko versiosta fiilikset parantuneet suuremman vauhdin, mielenkiintoisempien ratojen tai jonkun muun myötä, mutta demoon jäi tällä kertaa.

olethan varmasti pelannut peliä ilman ajoapua, sillä jos se on päällä ei pelissä oikeasti tarvitse tehdä juurikaan muuta kuin käännellä välillä tattia. apu pois päältä ja vauhtiluokka minimissään kolmoseen niin takaan, että peli ei todellakaan ole mitään tatin kääntämistä. paljon tärkeämpää on osata käyttää jarruja jotka samalla kääntää alusta. neljännellä nopeusluokalla mennään jo niin lujaa, että saa kyllä melkein olla skywalker, että ei seiniin törmäile.

ja jos olet pelannut ilaman ajoapua ja kovimmalla nopeusluokalla, etkä siltikään osu seiniin, niin olet yksinkertaisesti vain liian hyvä! ;) . tuolla hinnalla millä peliä myydään niin meikäläisen mielestä aika must hankinta. vetää sitten vaikka vain läpi ja poistaa, mutta rahoille saa varmasti vastinetta!
 
Vastaus: WipEout HD

15 tällaisesta pelistä on naurettavan pieni summa. Yksi parhaita arcadeajeluita koskaan ja puoli-ilmaiseksi... Ja todellakin, kun mennään ajoluokissa ylemmäs, ajaminen ei todellakaan ole helppoa.
 
Vastaus: WipEout HD

En ole ikinä ollut kiinnostunut wipeout peleistä ja ostin tämän joskus kun ei ps3:lle oikein ollut sillä hetkellä mitään pelattavaa. Enpä ole katunut hetkeäkään! Parhaimpia ajelupelejä pitkään aikaan.
 
Vastaus: WipEout HD

1.26 päivitys on ladattavissa. Kukaan ei vain tiedä, mitä se tekee.
Toivottavasti valmistelee peliä ladattavaa lisäsisältöä varten.
 
Vastaus: WipEout HD

ja jos olet pelannut ilaman ajoapua ja kovimmalla nopeusluokalla, etkä siltikään osu seiniin, niin olet yksinkertaisesti vain liian hyvä! ;)

Kaikki ajoavut olin tökkivinäni pois päältä kyllä, mutta demossa ei ollut kaikkia nopeusluokkia. En tiedä huomasitko viestistäni että arvostelin vain demon perusteella, en ole nopeimpia luokkia kokeillut. Toistan nyt vielä itseäni: demon perusteella en vakuuttunut -> jäi ostamatta. :)
 
Ylös Bottom