Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

Vastaus: WipEout HD

Jos ostaisin pelini vain demojen perusteella, jäisi aika moni hyvä peli ostamatta. Kannattaa lukea myös arvosteluja ja kuunnella muitten kommentteja pelistä vaikka demo ei vakuuttaisikaan. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Lueskelin täältä ja kysyin kaveriltani ja testasin demon, vaikka päätökseni olin tehnyt kun
hintakin vielä halpa.
Mukava saada yksi hyvä peli lisää, kun pelejä on niin vähän jotka kiinnostavat.

Ainut vika tai kompastus kivi oli visa electron kortti joka ei meinannut toimia ollenkaan.
Mutta sinnikkään kyselyn ja pankissa käyntien jälkeen kortti vihdoin alkoi toimia ja sain ostettua tämän pelin eilen.

illalla pelasin kuusi kisaa ja parit yksinpeli kisat päälle ja peliin tuntuu jäävän koukkuun, mutta päätin eilen pelaamisen jotta peliä jää muihinkin iltoihin.
Peli on hyvä.

Täytyy vähän harjoitella, jos sitten uskaltautuu nettikisoihin.Todennäköisesti kisoissa olen viimeinen tai häntäpäässä ainankin.
Olen aika huono tässä pelissä kurveissa törmäilen seiniin ja silloin tällöin muutenkin laahailua.
mutta pääasia on että osallistuu kisoihin ja on muiden mukana meni kisoissa sitten miten tahansa.
 
Vastaus: WipEout HD

Lueskelin täältä ja kysyin kaveriltani ja testasin demon, vaikka päätökseni olin tehnyt kun
hintakin vielä halpa.
Mukava saada yksi hyvä peli lisää, kun pelejä on niin vähän jotka kiinnostavat.

Ainut vika tai kompastus kivi oli visa electron kortti joka ei meinannut toimia ollenkaan.
Mutta sinnikkään kyselyn ja pankissa käyntien jälkeen kortti vihdoin alkoi toimia ja sain ostettua tämän pelin eilen.

illalla pelasin kuusi kisaa ja parit yksinpeli kisat päälle ja peliin tuntuu jäävän koukkuun, mutta päätin eilen pelaamisen jotta peliä jää muihinkin iltoihin.
Peli on hyvä.

Täytyy vähän harjoitella, jos sitten uskaltautuu nettikisoihin.Todennäköisesti kisoissa olen viimeinen tai häntäpäässä ainankin.
Olen aika huono tässä pelissä kurveissa törmäilen seiniin ja silloin tällöin muutenkin laahailua.
mutta pääasia on että osallistuu kisoihin ja on muiden mukana meni kisoissa sitten miten tahansa.

Ei kuule pelkoa häviöstä - jos minäkin olen kerran voittoon saakka päässyt online-pelissä niin eiköhän muutkin siellä pärjää... :) (okei, pelaajia taisi olla siinä kisassa 4)

Siellä on kyllä näkynyt kaikentasoisia pelaajia - rohkeasti kehiin vaan!
 
Vastaus: WipEout HD

Ei kuule pelkoa häviöstä -
Siellä on kyllä näkynyt kaikentasoisia pelaajia - rohkeasti kehiin vaan!

Joo.. pitää katsoa joku ilta.
Nyt en uskalla kammeta kehiin täytyy vähän pelailla kamppanjaa eteen päin.

Pystyykö tässä pelissä tekemään privat nettipelin.
 
Vastaus: WipEout HD

Tämä täytyy olla yksi PS3 aliarvostetuin peli? Pelattavuus on ihan rautaa ja kaikki toimii, offline (ja splittinä) + online myös.

Tämä on mun mielestä pakko-ostos jokaiselle onnelliselle PS3 omistajalle, koska:

- Tää vaan yksinkertasesti TOIMII ja on todella pelattava
- Sikakoukuttava (yksin ja kaverin kanssa)
- Tyylikkään näkönen ja kuulonen
- Ei turha vakava, mutta ei myöskään mikään tuuripeli (helppo oppia, vaikea halita)
- Ratoja on ihan sikana ja niitä voi vetää reversenä
- Online systeemit turnauksineen helposti käytettävät ja peliseuraa vaikka hur mycket, taso onlinessä on kova
- NAURETTAVAN HINTANEN :O

Melkein voisin sanoa, että tarvii olla melkein päässä jotain häikkiä, jos päättää tämän passata tuolla hintaa :D Ite ostin vähän sellasella hälläväliä meiningillä kun en mitään oikein tiennyt ja hämärät muistikuvat orggis wipeotista PC:llä oli jostain -90 luvulta, mutta onneksi tuli katottua. On kyllä vaikea kuvitella, että tähän joku pettyy jos kisaaminen millään tasollaa yleensäkkään napostelee.

Nyt kun on nähnyt kunnolla kuinka helmi tämä on niin maksaisin millon vaan tuosta täydenkin pelin hinnan. Tämä pyyhkii useilla kokohintasilla peleillä lattiaa ja seiniä mennentullen palatessa!

Erittäin iso "Gimble suosittelee" -leima tämän kylkeen!

PS. Tänään tai eilen tuli muuten joku päivitys tähän, onko kellään havaintoja sen vaikutuksista?
 
Vastaus: WipEout HD

Joo jos demossa ei kerran ole kahta ylintä nopeusluokkaa, niin ei TODELLAKAAN kannata vetää johtopäätöksiä pelin laadusta tai pelaamisen hauskuudesta demon perusteella. Vain Rapier ja Phantom nopeudet ovat järkeviä alkuopettelun jälkeen.

Päivityksen vaikutukset ei kai ole tiedossa, toivottavasti tosiaan valmistelevat päivityksellä peliä lisäsisällölle, kuten Oliver totesi.
 
Vastaus: WipEout HD

mulla ei ole mitään hajua tän nettipeli ominaisuuksista niin Pystyykö tässä pelissä tekemään privat nettipelin?

ois kiva saada suomi kisat pystyyn jos tässä toimisi privat systeemi tai joku vastaava jolla rajoittaa pelaajia.
 
Vastaus: WipEout HD

mulla ei ole mitään hajua tän nettipeli ominaisuuksista niin Pystyykö tässä pelissä tekemään privat nettipelin?

ois kiva saada suomi kisat pystyyn jos tässä toimisi privat systeemi tai joku vastaava jolla rajoittaa pelaajia.

Kaverilistalaisiin voit vastustajat rajottaa, that's it.
 
Vastaus: WipEout HD

Eipä tuolla onlinekisoissa hirveästi tunkua tällä hetkellä ole. Äsken kun kävin suhaamassa niin yksi kisa löytyi. :D
 
Vastaus: WipEout HD

Kaverilistalaisiin voit vastustajat rajottaa, that's it.

Eipä tuolla onlinekisoissa hirveästi tunkua tällä hetkellä ole. Äsken kun kävin suhaamassa niin yksi kisa löytyi. :D

Kiitos tiedosta.

Ommas hiljaiseksi mennyt.
No peli ilmestyikin jo ajat sitten ja joulua ennen tuli uusia pelejä jos ne nyt jotain pelaajaa kiinnosti, mutta
pitää nyt kuitenkin tänään testata.
 
Vastaus: WipEout HD

Nyt tuli testattua nettikisa sessiota ja kyllä siellä välillä pärjäsi näin huonommallakin ajotyylillä.

Kummassakin kisa sessiossa oli yhteensä neljä kuskia.
Ekassa yksi keskeytti.
Ekassa kisa sessiossa en voittanut yhtään kisaa, mutta muuten olin melkein aina toinen ja
loppu sijoituksissa olin toinen.

Toisessa kisa sessiossa meni aika huonosti, kun tuli vaihdettua vielä kalusto outoon värkkiin.
Olin melkein aina vika tai toiseksi viimeinen.
Mutta viimeisimpiin kisoihin sain vauhtia ja ripaus enemmän tuuria olin kerran toinen ja viimeisen voitin :)
 
Vastaus: WipEout HD

Eipä tuolla onlinekisoissa hirveästi tunkua tällä hetkellä ole. Äsken kun kävin suhaamassa niin yksi kisa löytyi. :D

En nyt ihan noinkaan sanoisi, vaan pikemminkin päinvastoin. Tunkua kyllä riittää, siis pelin ikä huomioon ottaen siis jopa yllättävän paljon imo. Tämä on ilman muuta kestosuosikiksi luokiteltava tapaus.

Kannattaa muistaa, että siinä listassa näkyy vain ne pelit joissa venataan pelaajia lobbyssä. Sen jälkeen kun kisa on päällä, niin ei ne pelit missään listassa enää näy. Kyllä siellä on koko ajan, myös tällä hetkllä hirveet väännöt käynnissä.

Itse kun olen tässä viime päivinä tehnyt pelin, niin normaalisti niihin tulee 6-8 pelaajaa about minuutissa ja kisaaminen voi alkaa välittömästi ilman mitään pahempaa kärvistelyä.
 
Vastaus: WipEout HD

En nyt ihan noinkaan sanoisi, vaan pikemminkin päinvastoin. Tunkua kyllä riittää, siis pelin ikä huomioon ottaen siis jopa yllättävän paljon imo. Tämä on ilman muuta kestosuosikiksi luokiteltava tapaus.

Kannattaa muistaa, että siinä listassa näkyy vain ne pelit joissa venataan pelaajia lobbyssä. Sen jälkeen kun kisa on päällä, niin ei ne pelit missään listassa enää näy. Kyllä siellä on koko ajan, myös tällä hetkllä hirveet väännöt käynnissä.

Itse kun olen tässä viime päivinä tehnyt pelin, niin normaalisti niihin tulee 6-8 pelaajaa about minuutissa ja kisaaminen voi alkaa välittömästi ilman mitään pahempaa kärvistelyä.

Ehkäpä kyse oli kohdallani ajankohdasta. Kello 13:00 koitin etsiä seuraa. :D Tänään illalla jo kisoja oli enemmänkin tarjolla. Ja kunhan saadaan lisää ratoja DLC:nä, niin tälle jo viilentyneetkin pelurit lämpenevät luultavasti uudelleen.
 
Vastaus: WipEout HD

Joo ei tuolla ollut oikein ketään joskus 23 jälkeenkään ja jos oli niin nopeusluokka oli sitä sarjaa,
ettei kiinnostanut mennä ja en jaksanut enää viritellä itse kisaa pystyy.Sitten jatkoinkin omaa peliä pelaamaan eteenpäin.
 
Vastaus: WipEout HD

Joo ei tuolla ollut oikein ketään joskus 23 jälkeenkään ja jos oli niin nopeusluokka oli sitä sarjaa,
ettei kiinnostanut mennä ja en jaksanut enää viritellä itse kisaa pystyy.Sitten jatkoinkin omaa peliä pelaamaan eteenpäin.

Ite pelasin Flashillä 23-01, oot varmaan ollu jossain "väärässä internetissä" tms. :D Kyllä siellä kisoja riittää koko ajan. Nytkin pelaan.
 
Vastaus: WipEout HD

Ite pelasin Flashillä 23-01, oot varmaan ollu jossain "väärässä internetissä" tms. :D Kyllä siellä kisoja riittää koko ajan. Nytkin pelaan.

Jaa.Mä olen sitten vissiin ollut väärässä internetissä tai sitten toi kellon aika oli jotain muuta milloin kävin katsomassa.
Mun mielestä toi flash -nopeusluokka on hyvä / sopiva tuolla ei ole liian hidas ja
jos nostaa nopeammaksi niin saattaa olla aika törmäilyä ja sähellystä ja joku guru taas saattaa olla niin korkeammilla nopeusluokilla että menee aina menojaan.
Nyt en pääse tulemaan, kun tänne meille paukkasi siskon lapsia...pelaaminen menee iltaan.
 
Vastaus: WipEout HD

Jaa.Mä olen sitten vissiin ollut väärässä internetissä tai sitten toi kellon aika oli jotain muuta milloin kävin katsomassa.
Mun mielestä toi flash -nopeusluokka on hyvä / sopiva tuolla ei ole liian hidas ja
jos nostaa nopeammaksi niin saattaa olla aika törmäilyä ja sähellystä ja joku guru taas saattaa olla niin korkeammilla nopeusluokilla että menee aina menojaan.
Nyt en pääse tulemaan, kun tänne meille paukkasi siskon lapsia...pelaaminen menee iltaan.

Joo no tänään sitten oikee interneeti päälle ja sitä rataa :) Joo mäkään en oikein osaa vielä ajaa ja tunne ratoja, niin Flash lähinnä tuntuu tässä vaiheessa nopeimmalta mahdolliselta mulle. Kyllä se ihan hitainkin on ok, menee aikamoiseksi taktikoinniksi aseiden kanssa joka sekin on kyllä ihan hauskaa vaihtelua...ja arpapeliä. Mutta siis ei se tietenkin pelkästään huono juttu ole, että pelissä on isompi arpaonnimomentti. Itseasiassa se on aika hauskaa, Flashissä tuntuu usein kisat menevä niin, että on nopeat, semi nopeat ja perä pitäjät...kaikissa 12 turnauksen kisassa tullaan maaliin about samassa järjestyksessä -> tylsää.
 
Vastaus: WipEout HD

Jospa sitä itsekin sattuisi lähtöviivalle illemmalla.

Kun sä Gimble opit vaan noi radat ja ilmajarrujen käytön hiukan paremmin niin kyllä se Flash -luokka tuntuu paremmalta. Venom on ainakin mulle melkoista tervan juontia, mutta kyllä mä niilläkin suostun lentelemään. Kuten sanoit, aseiden ja muiden power uppien kanssa saa kyllä taktikoida enemmän kuin nopeammilla luokilla, mutta kyllä Flash -luokassakin vielä taktikoinnin osuus on huomattavan tärkeä.

Rapier ja Phantom -luokista en juuri välitä onlinen puolella, kun se on virhe ja jonon hännille. Kyllä mä niitäkin suostun ajamaan, mutta en suosi.

Yksi asia mitä onlinepelaaminen kaipaisi olisi kierrosmäärien muokkausmahdollisuus, kisat ovat usein liian nopeasti ohi.

Täällä olis sitten tämmönen mihin vois höpötellä enemmän online peliseurasta. -------->http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=60350
 
Vastaus: WipEout HD

Joo siis sä luit Max väärin, yritin tuossa selittää että Flash tuntuu tällä hetkellä parhaalta mutta se Venomikin kyllä menee paremman puutteessa.

Yksi asia mitä onlinepelaaminen kaipaisi olisi kierrosmäärien muokkausmahdollisuus, kisat ovat usein liian nopeasti ohi.

Tää on kyllä totta, aika usein kisa ratkee alkuhärdellissä jos jotku pääsee karkuun, eikä siinä sitten hirveesti kiritä kun missleä tulee koko ajan perseelle jne.

Mut en tie sitten kärsiskö tasapaino jos olis pidemmät kisat? Äkkiseltään näyttää että ainakin Flash luokassa alukset on aika erilaisia mutta silti melko hyvin tasapainossa. Kyllä siellä mennään kovaa aikalaillakin eri aluksilla ja voitetaan kisoja hitaammilla mitkä kestää enemmän punishmenttia. Mikään alus ei tunnu ihan sikä ylivoimaselta -> hyvä.

PS. Käytättekö muuten sitä mamo asetusta, joka estää ajamasta seinää päin? Annanko tasotusta paljon kun mulla on se disabled? Ei oikein itsetunnolle te hyvää pitää tommosia "my first video game" -asetuksia päällä :D
 
Vastaus: WipEout HD

Jospa sitä itsekin sattuisi lähtöviivalle illemmalla.

Yksi asia mitä onlinepelaaminen kaipaisi olisi kierrosmäärien muokkausmahdollisuus, kisat ovat usein liian nopeasti ohi.

Täällä olis sitten tämmönen mihin vois höpötellä enemmän online peliseurasta. -------->http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=60350


PS. Käytättekö muuten sitä mamo asetusta, joka estää ajamasta seinää päin? Annanko tasotusta paljon kun mulla on se disabled? Ei oikein itsetunnolle te hyvää pitää tommosia "my first video game" -asetuksia päällä :D[/QUOTE]


Täytyy heittää sessio viritystä tonne onlinepeliseuraan nyt.

Jep vois olla ihan hyvin kierrosmäärien valinta per -rata valittavissa vapaasti peli sessio muodossa, vaikka 3-10 kierrosta.
Näin saisi kivasti lisä vaihtelua peli sessioihin.

Itse en käytä apuja...parempi opetella heti ilman apuja ja katsoa suuremmissa nopeusluokissa jos moista apua tarvitsee.
 
Ylös Bottom