Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

Vastaus: WipEout HD

Jos mä käyttäsin sitä autopilottia, niin en todellakaan ajaisi edes sitä vauhtia mitä nyt ajan. Turha kapistus.

Katellaan illemmalla jos osuttas samoihin kisoihin. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Pelasin tossa 19.00 jälkeen ja aika huonosti meni.No ei aina huonolla kuskilla voi kohtuullisesti tai peräti hyvin mennä, mutta
otti muutamalla radalla vähän pattiin, kun muilla oli virittää miinoja joka nurkkaan ja meikä tietty ajoi aina niihin ja oli vielä pommeja kytiksessä.
Ei tullut niissä kisoissa yhtään mitään karmeaa taistelua etten räjähtänyt taivaan tuuliin.

Ajan kuitenkin kisat aina loppuun meni sitten miten meni.
Tänne ei pitäis viritellä näitä peli sessio tietoja, mutta ilmoitukseski laitan nyt uuden alkamisajan tonne online osastoon.

Niin ja toi headset systeemi toimii ihan hyvin ainankin session alkamis tauolla, vaikka siinä ei paljoa kehtaa ja jouda turisemaan.No ei tossa kisan aikana olisikaan aikaa jutella.
Tälleilä pitäisi olla oikeastaan muissakin peleissä toi kommentoimisen painike jäisi jonnen joutavat juttelut peli session aikana pois...ehkä.
Ostin uudet kuulokkeet sennheiser vaikuttavat todella hyviltä kuulokkeilta.
 
Vastaus: WipEout HD

Pelasin tossa 19.00 jälkeen ja aika huonosti meni.No ei aina huonolla kuskilla voi kohtuullisesti tai peräti hyvin mennä, mutta
otti muutamalla radalla vähän pattiin, kun muilla oli virittää miinoja joka nurkkaan ja meikä tietty ajoi aina niihin ja oli vielä pommeja kytiksessä.
Ei tullut niissä kisoissa yhtään mitään karmeaa taistelua etten räjähtänyt taivaan tuuliin.

Ajan kuitenkin kisat aina loppuun meni sitten miten meni.
Tänne ei pitäis viritellä näitä peli sessio tietoja, mutta ilmoitukseski laitan nyt uuden alkamisajan tonne online osastoon.

Niin ja toi headset systeemi toimii ihan hyvin ainankin session alkamis tauolla, vaikka siinä ei paljoa kehtaa ja jouda turisemaan.No ei tossa kisan aikana olisikaan aikaa jutella.
Tälleilä pitäisi olla oikeastaan muissakin peleissä toi kommentoimisen painike jäisi jonnen joutavat juttelut peli session aikana pois...ehkä.
Ostin uudet kuulokkeet sennheiser vaikuttavat todella hyviltä kuulokkeilta.

Joo sama homma, ohi mennään oikeelta j vasemmalta ylhäältäkin. Tietenkin ihan odotettavaa jos muut on reenannu tota puolivuotta joka päivä 5 tuntia, että osalle on varmaan jo radat jääny vähän mieleen.

Välillä pärjää tuurilla yhden kisan vein silleen kun tuli se "aalto" mikä pisti varmaan kaikki muut toppii paitsi mulla kilpi päällä niin pääsin karkuun ja voittoon. Mutta taso on kyllä tosi kova ja näillä pelitunneilla voittoon tarvitaan tuuria. Yhtään turneeta en ole vielä voittanut, mutta kakkoseksi päässyt kun osa luusereina lopettaa turneen kesken kun pisteiden valossa ei ole enää palaa voittaa -> säälittävää. Pelais nyt loppuun edes...

Toi juttelupointti on kyllä totta, ei tässä oikein muuta varmaan kerkee sanoon kun moi? Ja välillä huutaan jotain "saatana" tms. :D Ehkä kuulumisien vaihteluun ja mukavien jutteluun sopii joku toinen peli paremmin. Mutta eipä siinä mitään välttämättä lätistä tarvikaan, ehkä lobbyssä kerkeis jonkun sanan vaihtaan?

Joo taitaa olla toi privapelien sopiminen näillä pelaajamäärillä vähän toivotonta? :( Ite varmaan joskus myöhään pääsen taas vetämään. Kai sitä joutuu taas randomien kanssa vetää, mutta vois siä kai kaverikutsuakin sulle laittaa niin vois yrittää tähtäillä samaan peliin? Maxi nyt onkin jo listoilla, ehkä voisi jotain viestitellä ja koittaa saada natsaamaan. Vois yrittää turnauksissa vähän "liittoutua" ja säästellä pommit lähinnä ulkomaalaisille :)
 
Vastaus: WipEout HD

Mutta taso on kyllä tosi kova ja näillä pelitunneilla voittoon tarvitaan tuuria. Yhtään turneeta en ole vielä voittanut, mutta kakkoseksi päässyt kun osa luusereina lopettaa turneen kesken kun pisteiden valossa ei ole enää palaa voittaa -> säälittävää. Pelais nyt loppuun edes...

Toi juttelupointti on kyllä totta, ei tässä oikein muuta varmaan kerkee sanoon kun moi? Ja välillä huutaan jotain...

Joo taitaa olla toi privapelien sopiminen näillä pelaajamäärillä vähän toivotonta? :( Ite varmaan joskus myöhään pääsen taas vetämään. Kai sitä joutuu taas randomien kanssa vetää, mutta vois siä kai kaverikutsuakin sulle laittaa niin vois yrittää tähtäillä samaan peliin? Maxi nyt onkin jo listoilla, ehkä voisi jotain viestitellä ja koittaa saada natsaamaan. Vois yrittää turnauksissa vähän "liittoutua" ja säästellä pommit lähinnä ulkomaalaisille :)

Taso on tosiaan kova pakko myöntää.En ole itsekkään voittanut koko turneeta ja tuskin voitan.
Jep toi keskeyttäminen on typerää jos menee huonosti tai voittoon ei mahdollisuuksia ole enää, ellei tietty ole jokin muu pakollinen syy keskeyttämiseen.

Näyttää toi sopiminen ainankin viikonloppuna olevan mun peli valikoimalla surkealla tasolla :(
Ei tullut kuin yksi ulkomaalainen, mutta sekin oli parempi kuin minä.

Mutta eiköhän me ainakin kolme jolloinkin saada viritettyä pelit pystyyn ja vielä jos saisin kaverini mukaan.
En tiedä onnistuisiko toi liittoutuminen miten kokeileminen tietty välttämättä haittaa, mutta mutta...
 
Vastaus: WipEout HD

Mulla olisi tähän peliin mielestäni kunnon lisä juttu.

Pääsis erinlaisista osista kasaamaan itse mieleisen aluksen ominaisuuksilla ja näöllisesti myös maalaus / tarrat.
Mutta ominaisuudet pyörisi tietyissä rajoissa, ettei alusta saisi liian ylivoimaiseksi pää piirteittäin ulkonäöllisesti.
Ois kivaa rakennella oma alus tai omia aluksia :)
 
Vastaus: WipEout HD

Vai että räjähtelette? No, räjähtelen minäkin, varsinkin kun lentelen tuolla Icaraksella, mutta muistakaa sulauttaa ympyränäppäimellä niitä aseita aluksen energiaksi niin ette räjähtele niin usein. ;)
 
Vastaus: WipEout HD

Vai että räjähtelette? No, räjähtelen minäkin, varsinkin kun lentelen tuolla Icaraksella, mutta muistakaa sulauttaa ympyränäppäimellä niitä aseita aluksen energiaksi niin ette räjähtele niin usein. ;)

Olen välillä muistanut ja välillä en ja välillä sulattanut vahingossa vaikka ei pitänyt, vaan piti ampua ja sekös sapettaa :(

Osa noista radoista oli aika outoja ja välillä meni miten meni niin kuin muuloinkin :D repesin omaan kirjoitukseeni.
Siinä niitä oppii kyllä ajaessa kumma juttu.

Välillä iski herrasmies neuroosi minulle en kärsinyt Maxxia ampua ja välillä en Gimbleäkään.
Kerrankin ajoin Gimblen perässä ja sain kiinne menin viereen ja sitten ammuin ketä lie ammuin.

No kerran taas tein samoin ja Gimble heittikin pommin keulan eteen, sitten yritin tulittaa perään mutta liian myöhäistä
tästä opittuani ei se suomalaisten varominen toimi kun ei tossa hässäkässä tiedä missä olemme milloinkin.
Tiedän ettei Gimble välttämättä tiennyt kuka on takana ja hän tais ottaa uutta lastia kehiin.
 
Vastaus: WipEout HD

Vai että räjähtelette? No, räjähtelen minäkin, varsinkin kun lentelen tuolla Icaraksella, mutta muistakaa sulauttaa ympyränäppäimellä niitä aseita aluksen energiaksi niin ette räjähtele niin usein. ;)

Olipas hyvä, että tuli puheeksi. Pitikin tuosta kysyä, että onko ne aseet aina pakko käyttää. En mä muistanut tätä koko toimintoa :D

Joo alko sujuun vähän erilailla sen jälkeen kun otti tän käyttöön. 8 kisan turneessä räjähdin yhteensä kerran kun aiemmin luku tuppas oleen jotain luokkaa 5.

Joo ihan hyvää peliä, tarvi vaan noi radat opetella. Se eka turnee ei ollut kovin nautittava ajaa kun osassa ratoja en ollut ajanut kertaakaan aikasemmin. :(
 
Vastaus: WipEout HD

Välillä iski herrasmies neuroosi minulle en kärsinyt Maxxia ampua ja välillä en Gimbleäkään.
Kerrankin ajoin Gimblen perässä ja sain kiinne menin viereen ja sitten ammuin ketä lie ammuin.

Ei helevetti. :D Ens kerralla et tunne mitään armoa. Tässä ei ole mustia lippuja eikä varikon läpiajorangaistuksia.

Noita pommeja kannattaa pudotella nopeus- ja power up -lätkien päälle, etteen ja heti taakse. Estääpähän ainakin vastustajan ottamasta niitä jos ei aja pommiin. Miinoja tiukkoihin mutkiin. Eniten hyötyä saa jos pudottelee ne heti mutkan jälkeen, jolloin reaktioaika jää todella lyhyeksi. Plasman voi sulauttaa lähes aina, sen verran tuuripeliä sen kanssa osuminen on. Radasta riippuen autopilot -power upin voi myös sulauttaa, sillä siitä on hyötyä vain tiukkamutkaisilla radoilla.
 
Vastaus: WipEout HD

Radasta riippuen autopilot -power upin voi myös sulauttaa, sillä siitä on hyötyä vain tiukkamutkaisilla radoilla.

Haha. Tuli tuosta mieleen, että on myös ratoja, joissa Phantom-nopeusluokassa ei kannata autopilottia edes käyttää. Pilotti meinaan ohjaa ajokkisi liian nopeassa vauhdissa mutkista ulos ja spawnauttaa takaisin radalle turhan vuoksi. Ainakin ubermall väärinpäin ajettuna on yksi tällainen. Jos autopilotin käyttää siinä shikaanissa ennen ylämäkeä ja kahteen suuntaan haaroittuvaa risteystä, niin auto saattaa lentää tieltä pois. Liian kova pala jopa autopilotille tuo kohta.
 
Vastaus: WipEout HD

Ei helevetti. :D Ens kerralla et tunne mitään armoa. Tässä ei ole mustia lippuja eikä varikon läpiajorangaistuksia.

Radasta riippuen autopilot -power upin voi myös sulauttaa, sillä siitä on hyötyä vain tiukkamutkaisilla radoilla.

Olen pelannut niin paljon pelkkää Ferrari peliä, että herrasmies ajo jäänyt osittain päälle.
Täytyy jatkossa koittaa tulitella ketä näkyy.
Välillä menen vaan sekaisin mikä on mikä paukku osa paukkujen kuvista on aika saman näköiset.

Autopilotin olen sulatellutkin suurimmaksi osaksi käytin vain jollain mutkaisilla pätkillä.
 
Vastaus: WipEout HD

Pitää lähteä testailemaan taas miten pärjää nettipelissä, jos sattuis suomalaisia vaikka samaan sessioon.
Huomasin että tonne online osastoon aika turhaa heittää tästä pelistä aikatauluja ei se oikein toimi.

Täytyy katsoa mitä trophyjä vois saada, niin tekisi sen mittaisen session.
 
Vastaus: WipEout HD

En tiedä uskaltaako tänne enää kirjoittaa, kun taas yksin keskustelen.
Mutta ihan juttu aihetta on.

Nihkeää oli saada 12 session peliin pelaajia, kun halusin saada 12 sessio trophyn.
Sitten yksi englantilainen tuli ja se oli aivan yli voimainen parin kisan jälkeen se keskeytti, kun meikäläinen jäi sekuntti sodalla jälkeen :(

Taas alkoi odotus jos joku edes pelaisi 12 session loppuun.Onneksi ranskalainen tuli, pelasi ja voitti koko session.
Yhden tai kaksi kisaa vain voitin, mutta sain edes trophyn.
Otti se kyllä vähän pattiin, kun kahdestaan pelattiin ja minä lähes koko ajan viimeinen.
Olen surkea tossa pelissä ei mahda mitään :(

Tämän jälkeen koitin hakea flash -nopeusluokka kisoja, mutta ei meinannut millään löytyä.
Kunnes oli yksittäinen helpoimmalla nopeudella menin sitten sinne ja tahkosin parit kerrat, mutta en voittanut sitäkään..uskomatonta.

No sitten löysin flash 4 session kisan ja tungin sinne.
Siellä oli vain englantilaisia eka sessiossa tuntui että heillä oli alussa taktiikkaakin, kun latoivat meikäläistä seinelle ja ulos radalta.
Sitkeänä päätin jatkaa tulin kokonais kisassa toiseksi.
Päätin yrittää sessin vielä kerran jos he jatkavat.He jatkoivat paitsi edellinen voittaja jostain syystä poistui ja jännitys tiivistyi sitä myöten.
Johdin ennen viimeistä kisaa kahdella pisteellä ja seuraava rata oli vähän hankala muutama mutka,
mutta tuurin kaupalla sain alkuun pommin ja miinoja joitten avulla pääsin karkuun ja hih hei voitin ekan session :D
Olihan se lyhyt sessio, mutta minulle suuri voitto.
 
Vastaus: WipEout HD

Tämän jälkeen koitin hakea flash -nopeusluokka kisoja, mutta ei meinannut millään löytyä.
Kunnes oli yksittäinen helpoimmalla nopeudella menin sitten sinne ja tahkosin parit kerrat, mutta en voittanut sitäkään..uskomatonta.

Mun mielestä tuo Venom on melkeinpä vaikein nopeusluokka nettipeliä ajatellen. Ehkä sillä luokalla onnistuu helpommin ajamaan ratoja ilman törmäyksiä seinään, mutta niin onnistuvat myös vastustajatkin. Lisäksi tuolla nopeusluokalla on vaikea kiriä kovin kummoista välimatkaa muihin pelaajiin (jos ensimmäisenä viilettää), niin luotia tulee vähän liiankin helposti kokoajan perseeseen.

Kun kerran oppii ajamaan Phantom-luokan kisoja oikein, niin ei noihin hitaampiin luokkiin tahdo edes palata. Aivan mahtavaa mättöä kyllä, kun viilettää nopeimmalla menemään. Harjoittelullahan tuo lähtee luistamaan... ;)
 
Vastaus: WipEout HD

Se on vähän että mistä tykkää. Oon kaikilla luokilla lennellyt noita online kisoja ja Flashista tykkään eniten. Rapierkin on jees, ainoa vain että kisat kestää liian vähän aikaa noilla nopeimmilla luokilla.

Noilla hitaimmila (Flash ja Venom) taktikointi on isommassa asemassa kuin nopeimmilla luokilla. Mutta kuten sanoin, se on vähän että mistä tykkää. Itse hitaammista. Mutta mun lemppari ajopelihän on yhä PS1:n TOCA. TOCA 2:kin menee. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Mulle riittää ja tulee riittämään venom ja flash -nopeusluokat.
Flashillakin törmäilen seiniin ja toisiin pelaajiin aivan tarpeeksi.

Onhan se osittain tottakin, että jos harjoittelee tarpeeksi niin pitäisi nopeammatkin luokat toimia mutta en en minä.
Kyllä noi hitaammat mukavampia kerkeää edes tälläinen hidas savolainen jotain ajattelemaankin :D

Jaa parhaat ajopelin jossain tuolla main mullakin yksi Toca peli on, mutta en muista oikein sen koko nimeä, joku Toca world touring cars vai mikä se oli tossa oli varikko käynnit yksin tai kaksipelissä ja eri autoja paljon oli esim. jopa Saab, Volvo, Nissan ja vaikka mitä lähes vakio kalustoa tietysti myös tehokkaampia autojakin.
Paras ajopelini thourist trophy -moottoripyöräpeli.
 
Vastaus: WipEout HD

Noi TOCA:t 1 & 2 keskittyivät vain brittien vakioautosarjaan. Olihan se TOCA WTC:kin kiva, liian arcade vain.

On topic: hitaampi vauhti sopii mullekin paremmin. Olisipa vain jo lisää ratoja ostettavissa.
 
Vastaus: WipEout HD

Nyt kun taas muistin kurkata tännekin ni paukkas pieni WipEout -himo päällensä. Pitää varmaan
tossa huomen iltana kerääntyä online -kilvoitteluun?

Onko noista lisäradoista ollut jotain virallisempaakin puhetta jossain? Linkkiä kenelläkään?
 
Vastaus: WipEout HD

Onko noista lisäradoista ollut jotain virallisempaakin puhetta jossain? Linkkiä kenelläkään?


Olen koittanut etsiä, mutta ei mun onkeen ole tarttunut mitään tietoa uudista radoista, mutta mulla ei aivan kiire ole, kun vasta ostin pelinkin.

Eikö ne uudet radat pitänyt nyt "keväällä" tulla vai?
Vai olenko ihan hakoteillä.
 
Vastaus: WipEout HD

Hieman on tämä hieno peli ollut unohduksissa, mutta huomenna (ainakin Jenkkilässä) ilmestyy päivitys versioon 1.30. Päivitys tuo moninpeliin uusia ominaisuuksia, mm. 50 tason ranking-listat, palkintopalliruudun, spectator moden sekä mahdollisuuden kutsua kaverilistalta helpommin mukaan samaan kisaan.
 
Ylös Bottom