Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

Vastaus: WipEout HD

No millon olis sitten uus yritys tän homman kanssa?

NEVER! eli ei koskaan.. sori sää jäit nyt ilman.
Eli tod.näk. porukkaa ois vkl:na sen verta kasassa et säki sen saisit? eli et... en tiä. toivottavasti... :D ite voin varmasti tulla jos viel jalat kantaa ja nään ruudulle asti, sit vkl:na....
 
Vastaus: WipEout HD

sen verran ollut tänää säätöä sekä koulun, bioshockin, ja sosiaali elämän kanssa että tuli vahingossa missattua tämän päiväinen, noh katsoo jos halukkaita vielä löytyy myöhempään ajankohtaan. :p
 
Vastaus: WipEout HD

Päivityksen jälkeen mulla näkyy pelissä ennätyksissä nimen kohdalla vain pelaaja1. Mistä tuon nimen saa vaihdettua omaksi itsekseen? Onko muut huomanneet samaa?
 
Vastaus: WipEout HD

^^Mulla on sama homma, mutta ne on aina vähitellen vaihtunut mun omaksi käyttäjänimeksi.
Varmaan silloin kun peli on ne internetin listoille syöttänyt.
 
Vastaus: WipEout HD

muutamana iltana hetken onlinepelejä testaillut ja meinaa mennä hermot porukan romurallimentaliteettiin
 
Vastaus: WipEout HD

muutamana iltana hetken onlinepelejä testaillut ja meinaa mennä hermot porukan romurallimentaliteettiin

Totta, se ärsyttää. Mutta yleensä tuo romuralli kostautuu tässä pelissä riitapukarille itselleen, kun energia vähenee. Ja ei tuo toisten töniminen edes hidasta vastustajien vauhtiakaan. Miinuksen puolelle tuollaisesta toiminnasta jää armotta, jos joku sellaista uskaltaa ruveta harrastamaan.
 
Vastaus: WipEout HD

Paljonko niitä pojoja oikeen tarvitaan sen 2. kuoren avaamiseen jos ekaan tarvitaan 4000?
 
Vastaus: WipEout HD

piti tämä itekkin poistaa tossa vkl ja täytyy kyllä sanoa, että aika hieno peli kyseessä! en ole wipeout pelejä sitten sen ensimmäisen pelannut ja ehkä sen takia tuntuu kivalta vaihtelulta näihin normi ajopeleihin mitä nyt markkinoilla on (vaikka eihän nekään nyt huonoja ole).

pitäisi vaan se uusi töllö ostaa ton kivikautisen putkitelevision tilalle. voisi ehkä näyttää hieman hienommalta:rolleyes:
 
Vastaus: WipEout HD

Vieläkö löytyis porukkaa Bling Brigade-trophyyn?
Voisin hostailla peliä tänään, huomenna tai keskiviikkona joskus illalla. Halukkaat ilmoitelkaa tässä ketjussa tai laittakaa kaverikutsua. PSN ID löytyy vasemmasta reunasta.
 
Vastaus: WipEout HD

^^Voin tulla kurkkaamaan jos olen pelin ääressä illalla, että jos tarvii lisää kuskeja mukaan.

Tekaisin tässä ajan kuluksi taustakuvan. Reso on 1680x1050. Ihan kelvollinen tuli, vaikka itse
sanonkin. Harmi vaan, että vaikka kuvat tallentuukin fullHD resona suoraan pelistä, niin kuvan
tarkkuus ei sitä ole. Voi olla kyl et johtuu siitä kun mun tv on vaan HDready.

Löytyy täältä: http://ollite20.deviantart.com/art/Shield-Damage-101264685
 
Vastaus: WipEout HD

Vieläkö löytyis porukkaa Bling Brigade-trophyyn?
Voisin hostailla peliä tänään, huomenna tai keskiviikkona joskus illalla. Halukkaat ilmoitelkaa tässä ketjussa tai laittakaa kaverikutsua. PSN ID löytyy vasemmasta reunasta.
Tarkennetaan aikaa vielä sen verran että tiistaina ja keskiviikkona 20 jälkeen näillä näkymin hostailen peliä. Elikkäs pistäkää viestiä tähän tai kaverikutsua, vielä tarvitaan lisää porukkaa.
 
Vastaus: WipEout HD

Harmi vaan, että vaikka kuvat tallentuukin fullHD resona suoraan pelistä, niin kuvan
tarkkuus ei sitä ole. Voi olla kyl et johtuu siitä kun mun tv on vaan HDready.
WipeOut HD käyttää hyvin erikoista dynamic frame buffer -tekniikkaa, jossa resoluutiota vaihdetaan lennosta jopa yksittäisten freimien välillä. Niinpä pelistä otettujen screenshotienkin resoluutio voi hieman vaihdella.
 
Ylös Bottom