Qi ei välttämäti sitte siirryPääsin sitten maksimilevelille demossa, siis demossa se on taso 20. Nyt vaan hamstraan qi'ta p*rkeleesti.
Muoks: Reddit vahvistaa että kaikki siirtyy
Viimeksi muokattu:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Qi ei välttämäti sitte siirryPääsin sitten maksimilevelille demossa, siis demossa se on taso 20. Nyt vaan hamstraan qi'ta p*rkeleesti.
Joo, siis tarkistin tuon itsekin.Qi ei välttämäti sitte siirry
Muoks: Reddit vahvistaa että kaikki siirtyy
Toi on muuten ihan totta, muutamia pelejä tullut pelattua missä ei voi hypätä ja vaikka sitä ei tarvitsisikaan pelin läpäisyyn niin semmosen peruskomennon puuttuminen häiritsee itseäni suunnattomasti. Esim god of warin suurin yksittäinen puuteDemoa kokeiltu, ja tuttua juttuahan tämä pitkälti on. Uudistuksena, niinkin innovatiivinen asia kuin hyppynappi, tuo paljon lisää pelailuun ja kenttädesigniin.
Kerrassaan mainio teos, mitäs sitä turhia kaunistelemaan!
Kuulostaa pirun hyvältnäin niin kun team ninja fanin näkökulmasta , tämän arvostelun kiteytys kuulostaa siltä miten todennäköisesti Fanit tulevat pelin parissa viihtymään ja mistä demo antoi jo viitteitä.
Wo Long: Fall Dynasty is a near flawless game and what I hope is just an intro to this fantastic world. Team Ninja have crafted a game that takes the basic structure of Nioh and other Souls-likes and creates their own unique, rewarding, and brutally challenging experience. In its almost forty hour campaign I was constantly surprised by the amount of new locations, creative boss fights, and sheer ambition of the game. It may be early in the year, but I'd be surprised if any game beats Wo Long for the top of my year-end list.
Villi veikkaus: ensimmäinen pomo oli se vaikein?Tosi hyvä kyllä, ihan Nioh meininkiä ja tykkään. Jokusen bossinki jo pudottanu, yhdestä ollu toistaiseksi haastetta.
No juu mut tää oli joku neljäs tai viides mikä tuotti harmaita hiuksia. Hyvä bossi seki mut hanurist sen liikkeet.Villi veikkaus: ensimmäinen pomo oli se vaikein?