Meni lopulta npc-apurien kanssa, piti olla todella agressiivinen.Hermoni alkoivat kiinnostumaan.
Näissä pomoissa on hämmentävä ero vaikeusasteissa, eka pomo, Lu Bu ja tämä ovat olleet ihan törkeän vaikeita, loput ihan vitsejä. Tämä spoilerissa oleva on vaikea vain huonon suunnittelun tuloksena.
Nyt ois viimeinen taistelu edessä, en tiedä haluanko ng+ jatkaa, ilmeisesti ne uudet varusteet on niin harvinaisia etten välttämättä jaksa alkaa hermoja raastamaan sellaisen grindin vuoksi.
Tämä oli sinänsä lopulta vähän pettymys, tästä puuttui paljon sellaista mikä teki Nioh2:sta erittäin hyvän pelin. Tämä on vähän samaa luokkaa kuin Stranger of Paradise, ihan kelpo seikkailu mutta ei oikein mitään sellaista mitä jäis kaipaamaan. Kentät aika tylsiä ja geneerisiä, vihuvariaatio niin heikko että samat naamat joka kentässä, bosseissa vain muutama jotka jäi mieleen hyvällä tavalla, varusteakrobatia lopulta aika köykänen. Esim mitään buildeja ei juurikaan tarvi miettiä ja hahmosta tulee silti aika op kunhan valitut virtua-pisteet vastaa sen aseen skaalausta jota käytät. Mulla on ollu sama miekka käytössä 90% pelistä, nyt toki +9 ja toi repii kaikki rikki.
Nioheissa oli pakko koittaa uusia ihan jo sen takia että varusteissa oli levelit, tuon myötä myös tuli enemmän kokeiltua eri buildeja pelin edetessä. Tässä ei oikein ole tarvetta, sillä voit niin helposti vaihtaa varusteen perkkejä, tämä siis tekee lootit käytännössä turhiksi.
Tulee vähän nuristua pelistä mutta tän ois pitäny suoraa vaa olla Nioh 3 ja vaikka esiosa, kun Nioh 1 ja 2 tais olla jossai 1600-luvulla. Oisivat pitäneet kaikki mekaniikat mutta parantaneet niitä ja läjäpäin QoL juttuja mukaan. Nyt tää on joku outo kokeilu jonka kanssa on menty takapakkia.