Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Vastaus: World of Tanks

Onko tankkikohtaiset kokemuspisteet (hopeinen tähti) sama kuin miehistön kokemus? Jos ei ole, mistä sen miehistön kokemuksen näkee?

Entä onko mitään hyötyä pelata sellaisella tankilla, johon on jo kaikki varustepaketit avattu?

Olen vasta aloittanut pelin ja noilla alkupään tankeilla hinkannut harjoitustehtäviä ja opetellut karttoja. Samalla haen sitä omaa pelitapaa ja sitä, millainen tankki olisi minulle paras. Kertyyhän siinä niitä hopeisia tähtiä ja vähän kultaisiakin, mutta olisiko parempi siirtyä toisten tankkien pariin?
 
Vastaus: World of Tanks

Onko tankkikohtaiset kokemuspisteet (hopeinen tähti) sama kuin miehistön kokemus? Jos ei ole, mistä sen miehistön kokemuksen näkee?

Entä onko mitään hyötyä pelata sellaisella tankilla, johon on jo kaikki varustepaketit avattu?

Olen vasta aloittanut pelin ja noilla alkupään tankeilla hinkannut harjoitustehtäviä ja opetellut karttoja. Samalla haen sitä omaa pelitapaa ja sitä, millainen tankki olisi minulle paras. Kertyyhän siinä niitä hopeisia tähtiä ja vähän kultaisiakin, mutta olisiko parempi siirtyä toisten tankkien pariin?

Suattaapi olla että pääset helpoimmalla kun katsot ensin pelin sisäiset tutorial videot läpi ja lisäksi Youtubesta vähän settiä. Esim. tästä. Monet videot ovat pelin toimistotuoli-versiosta, mutta asia on kuitenkin suurinpiirtein samaa kuin konsoliversioissa.
 
Vastaus: World of Tanks

Onko tankkikohtaiset kokemuspisteet (hopeinen tähti) sama kuin miehistön kokemus? Jos ei ole, mistä sen miehistön kokemuksen näkee?

Jeps, on. Miehistö kerää naksaa siinä missä tankitkin, paitsi jos miehistö on loukkaantuneena matsin lopussa, silloin saattaapi tulla vähemmän. Miehistöjä ei oikeastaan kannata treenata/siirtää tankista toiseen ennen vitostieriä, koska uuden tankin saa graindattua nopeammin kuin miehistö ehtii kouluttautua uuteen tankkiin. Poikkeuksena Premium-tankit, mutta otaksun, että se ei ole vielä ajankohtaista kohdallasi?

Entä onko mitään hyötyä pelata sellaisella tankilla, johon on jo kaikki varustepaketit avattu?

On, tankki on parempi :) Ja sitten, kun olet saanut avattua myös seuraavan tierin tankin, niin graindaamasi tankki muuttuu Elite-tankiksi, jossa miehistö kerää naksaa vähän nopeammin.

Olen vasta aloittanut pelin ja noilla alkupään tankeilla hinkannut harjoitustehtäviä ja opetellut karttoja. Samalla haen sitä omaa pelitapaa ja sitä, millainen tankki olisi minulle paras. Kertyyhän siinä niitä hopeisia tähtiä ja vähän kultaisiakin, mutta olisiko parempi siirtyä toisten tankkien pariin?

Online-matseja vääntämään vain, ja uutta tankkia kehiin sitä mukaa kun kykenet niitä ostelemaan. Vitostieriin asti jauhaa nopeasti, joten kannattaa kokeilla eri maiden tankkeja ja eri tyyppejä, sieltä ne suosikit löytyy omaan pelitapaan. Ja monipuolisesti eri tankkeja kokeilemalla oppii nopeiten karttojen hyvät spotit eri tyypeille, ja tämä tulee auttamaan vihollisten liikkeiden ennakoimisessa.
 
Vastaus: World of Tanks

[video=youtube;RRqZ_OFEmt4]https://www.youtube.com/watch?v=RRqZ_OFEmt4[/video]
Lisäsin muutaman videon oman Wot uran ajalta sieltä voi katella vähän kulmaamista, mistä saa läpi jne. En oo lisänny mitään selostusta mut ehkä joku saa jotain niistä irti :D
Video näyttää miten käy kun ei huomioi ympäristöään ;)
 
Vastaus: World of Tanks

Onko tankkikohtaiset kokemuspisteet (hopeinen tähti) sama kuin miehistön kokemus? Jos ei ole, mistä sen miehistön kokemuksen näkee?

Entä onko mitään hyötyä pelata sellaisella tankilla, johon on jo kaikki varustepaketit avattu?

Olen vasta aloittanut pelin ja noilla alkupään tankeilla hinkannut harjoitustehtäviä ja opetellut karttoja. Samalla haen sitä omaa pelitapaa ja sitä, millainen tankki olisi minulle paras. Kertyyhän siinä niitä hopeisia tähtiä ja vähän kultaisiakin, mutta olisiko parempi siirtyä toisten tankkien pariin?

Tosiaan ehdottomasti minäkin alleviivaan pois sieltä harjoitus tehtävistä muita vastaan pelaamaan. Siellä oppii parhaiten tutoriaalien jälkeen ja matsien latausruudut kertovat paljon olennaisia juttuja pelistä.

Tämmöinenkin olisi taas tulossa, joten ranskan vaunuja vaan aloittamaan :D
https://console.worldoftanks.com/en/news/game-events/fight-forthe-amxcdc/
 
Vastaus: World of Tanks

Ranskan AMX linjaa esim. suosittelen yhdeksi linjaksi [video=youtube;rzkIxmgc-Tc]https://www.youtube.com/watch?v=rzkIxmgc-Tc[/video]

Ja tieriä alempi amx 38 ei ollu paha sekään [video=youtube;3sVoMhamH1M]https://www.youtube.com/watch?v=3sVoMhamH1M[/video]

HUOM! molemmissa tarvitaan premium ammuksia joten varatkaa niitä :D
 
Vastaus: World of Tanks

Suosittelen perehtymään eri tankkien heikkouksiin ja sitä minne niitä kuuluu ampua. Turha kiillottaa sädekehää jonkun tankkisoturin yläpuolella vain sen vuoksi että itse ei saa kuteja läpi [emoji56].
 
Vastaus: World of Tanks

Suosittelen perehtymään eri tankkien heikkouksiin ja sitä minne niitä kuuluu ampua. Turha kiillottaa sädekehää jonkun tankkisoturin yläpuolella vain sen vuoksi että itse ei saa kuteja läpi [emoji56].

Totta mutta en ymmärrä miten toi liittyy mun suosituksiin :confused: AMX 38 ei ollu läpäsy ongelmia 45mm normi kuulalla sen videossa mut amx 40 on vähän eri juttu 75mm läpäsy normikuulalla ja pz 2 j ps on 80mm panssari edessä joten ei ihme ettei mene sisään tarkkuuden ollessa 0,46.... Videoista ehkä huomaa miksi niitä suosittelin. Itse ei saa kuteja läpi? nii kuuluiskohan ne ton amx 40 heikkouksiin? :D Ja joo takaa saa sisään, mutta ehkä tajuaa että sinne ei pääse koukkaamaan? :D Ihan mielenkiinnosta millä meriiteillä niit vaunuja pitäis suositella? Meni vähän ohi tuo kommentti...

Tolla itse ei saa kuteja läpi logiikalla voisin kutsua E75 turhaan kehutuksi kun sen läpäsee kuitenkin kupolista, perseestä tai kyljistä alempi tierisillä vaunuillakin:p´


Sun amx 38 ja 40 statseista päätellen et oo huomionu sitä jumalattoman huonoa läpäsyä molemmissa joka on ennen parhaita tykkejä. Suosittelin nimenomaan tuota ranskan linjaa, koska se on ehkä helpoin alottaa
 
Vastaus: World of Tanks

Puskaradio kertoo että AMX CDC ei vaatisikaan ranskan tankeilla pelaamista, koska linja julkaistiin vasta PS4. Vahvistusta odotellessa :cool:
Ranskan vaunuilla pelaaminen kun tuntuu olevan turhan usein tälläistä...
[video=youtube;BJGn_HL80Iw]https://www.youtube.com/watch?v=BJGn_HL80Iw[/video]
 
Vastaus: World of Tanks

Totta mutta en ymmärrä miten toi liittyy mun suosituksiin :confused: AMX 38 ei ollu läpäsy ongelmia 45mm normi kuulalla sen videossa mut amx 40 on vähän eri juttu 75mm läpäsy normikuulalla ja pz 2 j ps on 80mm panssari edessä joten ei ihme ettei mene sisään tarkkuuden ollessa 0,46.... Videoista ehkä huomaa miksi niitä suosittelin. Itse ei saa kuteja läpi? nii kuuluiskohan ne ton amx 40 heikkouksiin? :D Ja joo takaa saa sisään, mutta ehkä tajuaa että sinne ei pääse koukkaamaan? :D Ihan mielenkiinnosta millä meriiteillä niit vaunuja pitäis suositella? Meni vähän ohi tuo kommentti...

Tolla itse ei saa kuteja läpi logiikalla voisin kutsua E75 turhaan kehutuksi kun sen läpäsee kuitenkin kupolista, perseestä tai kyljistä alempi tierisillä vaunuillakin:p´


Sun amx 38 ja 40 statseista päätellen et oo huomionu sitä jumalattoman huonoa läpäsyä molemmissa joka on ennen parhaita tykkejä. Suosittelin nimenomaan tuota ranskan linjaa, koska se on ehkä helpoin alottaa

Kommenttini oli siis tarkoitettu yleisenä neuvona uusille tankkeilijoille, ei sinun AMX-videoihin liittyen millään tavalla.

Minun AMX statseja on turha ihmetellä. Pelannut vain mahdollisimman nopsasti niillä et sais sen vitosen auki. Ei oikeen nappaa nuo vitosta alemmat tankit paria ykköstä ja kakkosta lukuunottamatta [emoji16].
 
Vastaus: World of Tanks

Oletteko ostaneet PS storesta tankkeja? Tuleeko sieltä joku tiedosto, joka ladataan/asennetaan vai aktivoiko se heti tuotteen käyttöoikeuden kyseiselle käyttäjätunnukselle.

Siellä esim. Cromwell Knightin kuvauksessa lukee: "One-time licence fee to download to multiple PS4 systems." Mietin, että pystyykö tuolta ostamalla saamaan saman tankin käyttöön myös toiselle käyttäjätunnukselle samalla PS4:lla tai jos on taloudessa kaksi pleikkaa, niin "lataamaan" sen molemmille koneille ja ottamaan käyttöön toiselle käyttäjätunnukselle toisella laitteella.
 
Vastaus: World of Tanks

Oletteko ostaneet PS storesta tankkeja? Tuleeko sieltä joku tiedosto, joka ladataan/asennetaan vai aktivoiko se heti tuotteen käyttöoikeuden kyseiselle käyttäjätunnukselle.

Siellä esim. Cromwell Knightin kuvauksessa lukee: "One-time licence fee to download to multiple PS4 systems." Mietin, että pystyykö tuolta ostamalla saamaan saman tankin käyttöön myös toiselle käyttäjätunnukselle samalla PS4:lla tai jos on taloudessa kaksi pleikkaa, niin "lataamaan" sen molemmille koneille ja ottamaan käyttöön toiselle käyttäjätunnukselle toisella laitteella.

Taitaa aktivoitua tunnukselle, ellei jollain oo jotain parempaa tietoa... En ole ostanut suoraan storesta, vaan kullalla wot storen kautta mutta eipä niissä taida mitään käytännön eroa olla
 
Vastaus: World of Tanks

Taitaa aktivoitua tunnukselle, ellei jollain oo jotain parempaa tietoa... En ole ostanut suoraan storesta, vaan kullalla wot storen kautta mutta eipä niissä taida mitään käytännön eroa olla

Jep mäkin olen wot storesta tankit ostanut tähän asti. Pitää testata ps storen kautta tankin ostoa kun tuo Cromwell Knight himottaa ja saa sen sitä kautta aiemmin kuin wot storesta.

AMX CDC opsin suorittaminen muilla kuin ranskalaisilla taisi olla vodkan voimalla lipsautettu huhu russia foorumin moderaattorilta. Kyllähän tuo helpottaisi urakkaa huomattavasti, jos muiden maiden tankkeja saisi käyttää.
 
Vastaus: World of Tanks

Jep mäkin olen wot storesta tankit ostanut tähän asti. Pitää testata ps storen kautta tankin ostoa kun tuo Cromwell Knight himottaa ja saa sen sitä kautta aiemmin kuin wot storesta.

AMX CDC opsin suorittaminen muilla kuin ranskalaisilla taisi olla vodkan voimalla lipsautettu huhu russia foorumin moderaattorilta. Kyllähän tuo helpottaisi urakkaa huomattavasti, jos muiden maiden tankkeja saisi käyttää.

Vahvistettu http://forum-console.worldoftanks.c...the-amx-cdc-coming-soon/page__st__140#topmost
Eli kaikilla pitäsi olla todella hyvät mahdollisuudet saada tämäkin vaunu omaan talliin. Luultavasti todella kova tekemään silveriä, mutta tulee vaatimaan varovaisempaa tyyliä pehmeän armorin vuoksi :)
 
Vastaus: World of Tanks

Hmmm... En oikein tiedä mitä mieltä olisin tuosta AMX CDC:n operaation muuttamisesta mahdolliseksi suorittaa millä tahansa tankilla.

Ymmärrän kyllä, että pelkkien ranskisten käyttö olisi ollut vaikeaa Pleikkari-pelaajille, mutta siinä olisi ollut sentään jotain logiikkaa. Nyt tuntuu, että Wargaming on vain suunnitellut koko operaation huonosti, koska tuollaiseen kompromisiin jouduttiin turvautumaan.

Toisaalta operaatioon vaadittavat kokemusmäärät ovat onneksi hemmetin paljon korkeammat kuin Motherlandissa. 120 000 xp:tä tarvitaan enemmän, jotta CDC irtoaa. Motherland kärsi ainakin aluksi hirveän inflaation, kun matchmaking oli tulvillaan noita palkintotankkeja.
 
Vastaus: World of Tanks

Motherland toisaalta teki tosi hyvää pelaaja määrille, jotka nousivat selvästi eventin aikana. Sama pointti varmaan tässäkin, kun liian vaikeat tehtävät lannistavat casual pelaajia. Nytkin näkee ihan tuoreita pelaajia jotka on pelanneet alle 200 matsia... Tää vaatimusten vaihto saattoi olla markkinointi kikka liberten myyntien nostamiseksi :D
 
Vastaus: World of Tanks

On hyvää infoa tässä ketjussa. Muutaman oikean tehtävän pelattuani se Crew-osiokin ilmestyi näkyviin.

Näinkö oikein, vai saako tässä joskus sellaisia tankkipaketteja lahjaksi? Siis niitä, missä on tankki, läjä ammuksia ja premium-aikaa. Tuli ilmoitus, että kaupassa on minulle lahja, joten menin katsomaan ja sain 200 kultaa.

Sitten oli sellaisia tankkipaketteja, enkä ainakaan huomannut hintaa missään. Menin takaisin tallille katsomaan millaisia vaunuja minulla ei ole (tank destroyer). Sen jälkeen kaupassa näkyi erilaisia paketteja ja niissä kyllä oli hinnat ihan selkeästi.
 
Ylös Bottom