Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Juu siis jos normisti ajelee niin ei kyl voita aikaa ja aina niissä enemmän tai vähemmän tahtoo kopsua itelläki. Mut jos ottaa sellaisen linjan, et menee vaan laitaa pitkin niin sit on eri, onlinessa noitakin valitettavasti näkee.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

HOX, Teppoililla ongelmia päästä multiplayeriin, sovittiin, et minä hostaan, jos ongelmat ei lopu. Ajetaan jos saadaan tarpeeksi osallistujia. Eli lisätkää mut varukselta kaveriksi, niin katotaan päästäänkö kisaamaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Jep sama homma mulla, ei anna kirjautua WRC:n palvelimelle. Eli kisa jää mun osalta tällä kertaa välistä. Jos ens viikolla sitten taas pelittäs. :cool:
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Joo ei päästä mua multiplayeriin ollenkaan. Lisätkää tosiaan Nakke kaveriksi psn:ssä.

Osasin kyllä pelätä tätä, kun viime kaudella oli täysin sama homma. Ilmeisesti olisi pitänyt olla jo ennen kuutta linjoilla.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Joo ei päästä mua multiplayeriin ollenkaan. Lisätkää tosiaan Nakke kaveriksi psn:ssä.

Osasin kyllä pelätä tätä, kun viime kaudella oli täysin sama homma. Ilmeisesti olisi pitänyt olla jo ennen kuutta linjoilla.
Kyllä siellä netissä pitäisi pystyy pelata silti vaikka olisi huoltokatko. Silloin ymmärtäisin jos ei pääsis kirjautuu ees sisään psn. Jos ei toimi niin ei toimi, ei maha mitään. Itellä meni kiltisi heti :eek:
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kannattaako noihin auton asetuksiin tehä muutoksia, helvetti miten voin aina jäädä alkupuolellakin vaikka vetäisin mutkat hyvin ja talla olisi pohjassa. Miten helvetissä vedätte noin lujaa, ei tolla foordilla ees pääse 130km/h lujempaa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kannattaako noihin auton asetuksiin tehä muutoksia, helvetti miten voin aina jäädä alkupuolellakin vaikka vetäisin mutkat hyvin ja talla olisi pohjassa. Miten helvetissä vedätte noin lujaa, ei tolla foordilla ees pääse 130km/h lujempaa.

Ei mulla ainakaan mitään säätöjenvaihdoksia ollut. Harjoittelet vaan ja koitat katsoa mikä olisi mahdollisimman nopea ajolinja, niin mäkin tein ja mahdollisimman paljon kaasua, jos meinaa mennä penkkaan niin sillon tietenkin jarrua.

Meni tuo paluukisa vähän kaksijakoisesti. Tein viime kauden Italiat, sillä tykitin pohjat ykköspätkälle, mutta seuraavilla pätkillä meni sitten enemmän tai vähemmän penkin alle. Toinen sija olisi ollut vielä powerille lähdettäessä tarjottimella, mutta sitten tuli tehtyä katon kautta ympärit ''heittävässä kolmoisshikaanissa'' ja peli meni siinä. Tepi ja NWih siinä ohi pääsivät. Noh, ensi viikolla pitäis olla iskussa kun silloin on meikäläiselle hyvä ralli :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kannattaako noihin auton asetuksiin tehä muutoksia, helvetti miten voin aina jäädä alkupuolellakin vaikka vetäisin mutkat hyvin ja talla olisi pohjassa. Miten helvetissä vedätte noin lujaa, ei tolla foordilla ees pääse 130km/h lujempaa.


No itse en auton asetuksiin koskisi enkä oo koskaan tässä wrc 3:ssa koskenutkaan =) Mielestäni tuntuma ainaki Citroenilla on niin hyvä muutenkin :p Tuttu tunne se että vaikka ite vetää talla pohjassa niin muut menee kovempaa.. Juurikin viime kaudella. Tällä kaudella nyt on vihdoin se murhe jääny ainaki tän ruotsin perusteella pois. Ei vaan auta että oot yhdessä splitissä 3 ja seuraavassa vedät pihalle, vauhtia löytyy nytten =) mut virheitä tulee hirveä määrä xD Vain harjoitus tekee mestarin!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Hyvät kisat oli! Pisteitäkin on jo miljoona enemmän kuin viime kaudella tässä vaiheessa =D Harmittaa se vaan että menetin 7 sijan vikalla pätkällä SuomiFinin paineen alla =) Ei kestäny nuppi, taaskaan =)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Hyvät kisat oli! Pisteitäkin on jo miljoona enemmän kuin viime kaudella tässä vaiheessa =D Harmittaa se vaan että menetin 7 sijan vikalla pätkällä SuomiFinin paineen alla =) Ei kestäny nuppi, taaskaan =)


Positiivista; 3 Citroenia 8 parhaan joukossa ;D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Jaahas, ansaittu podiumipaikka:D...no toisena päivänä olisi voinut kääntyä toisinkin päin. Kova yritys ainakin oli vielä sössiä tuo kun onnistuin spinnaamaan power stagen kapean osuuden alussa. Hyvä, että riitti silti. Ja puhtaallakaan ajolla sijoitus ei olisi ollut tuota parempi, että sikäli täytyy olla tyytyväinen
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Hyvä kisa oli tänään. Ykkös ek:lla tuli tehtyä virhe, joka maksoi mahdollisuudet voittotaistoon. Mutta muuten olin positiivisesti yllättynyt vauhdistani, pohja-aikojen makuunkin pääsin ensimmäistä kertaa sitten viime kauden avausrallin. Kiitoksia kaikille mukana olleille.

Itsekään en auton säätöihin ole viitsinyt koskea, todennäköisesti autosta tulisi vain huonompi. Toki tuon säätämisen varmaan oppisi, jos vain viitsisi testailla ajan kanssa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Tuli taas kynnettyä kuten Montessa. Perus ajoa itselleni. Kovempaakaan ei pääse kun heti napsahtaa. Ek 5:lla alkoi jo sen verran rajusti nojata penkkoihin että täytyi löysätä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ruotsin tulokset:

oax2jo.jpg


Pohja-ajat:

EK1: ArskaTehtaalla1
EK2: teppoil
EK3: Nakke
EK4: teppoil
EK5: Nakke
EK6: teppoil
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Olipas nihkeää vaikka voitto sitten lopulta irtosikin. Joka ek:lla jotain pientä sählinkiä, mut ei onneksi mitään pahoja. Kiitokset kaikille!

Make, ei se kaasu pohjassa posottaminen välttämättä nopein konsti ole, silloin menee monesti liian poikittain ja se taas tappaa vauhdin. Jouhevat ja siistit linjat niin hyvä tulee.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Make, ei se kaasu pohjassa posottaminen välttämättä nopein konsti ole, silloin menee monesti liian poikittain ja se taas tappaa vauhdin. Jouhevat ja siistit linjat niin hyvä tulee.

Kahva edellä ajaminen on vaan niin paljon mukavampaa. Itse olen pyrkinyt välttämään ns. kiskoilla ajoa ja mieluummin heittelen vähänkin hitaammalla tiellä autoa luistosta toiseen (on muuten hiton vaikeaa tuolla kapeissa lumiränneissä). Hieman tuolla tyylillä taitaa jäädä noille parille kärkiäijälle, mutta onpahan ainakin kivaa. Vauhdin kannalta ainakin omasta mielestäni tärkeintä on varsinkin nopeisiin paikkoihin osata kääntää oikealla hetkellä mutkaan sisään, jotta pääsee oikealla linjalla ja maksimaalisella vauhdilla mutkasta ulos.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Onnittelut kaikille kuskeille!
Itse oon Kanarian saarilla, mutta pääsen Meksikoon mukaan.
 
Ylös Bottom