Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkohan etusivulle tulossa koko kauden pistetaulukkoa kuten viime kaudella?
Kahva edellä ajaminen on vaan niin paljon mukavampaa. Itse olen pyrkinyt välttämään ns. kiskoilla ajoa ja mieluummin heittelen vähänkin hitaammalla tiellä autoa luistosta toiseen (on muuten hiton vaikeaa tuolla kapeissa lumiränneissä). Hieman tuolla tyylillä taitaa jäädä noille parille kärkiäijälle, mutta onpahan ainakin kivaa. Vauhdin kannalta ainakin omasta mielestäni tärkeintä on varsinkin nopeisiin paikkoihin osata kääntää oikealla hetkellä mutkaan sisään, jotta pääsee oikealla linjalla ja maksimaalisella vauhdilla mutkasta ulos.
En tunne noita paikkoja kovin hyvin, mutta hyvä sääntö näihin on, että mentäisiinkö niistä paikoista oikeilla ralliautoilla.
Kyselisin vaan yhdestä asiasta, etten tee ranskan ralleja tänään, että saako seuraavista paikoista oikaista tai ajaa muuten, kuin tien mukaisesti:
1. Guanajuatiton kolmannessa mutkassa pystyisi ajamaan muualta kuin normaalia ajolinjaa, myös seuraavilla pätkillä toiseen suuntaan ajettuna oikaisumahdollinen.
2. Guanajuatiton viimeinen mutka, jossa pystyy ottamaan reilusti sisältä.
3. Comanjillan hyppymutkat heti kaupunkipyörityksen jälkeen (ei tässä varmaan hirveästi ajallisesti hyödy, mutta ei mene varsinaisen tien mukaan kyseisessä kohdassa)
4. Laskeva, mutkitteleva tie, El Cubileten alussa ja muistaakseni Los Mexicanosin maalia edeltävä kohta, juuri ennen ykköskohdassa mainitsemaani mutkaa.
Itse en ole oikein kerennyt testaamaan, kun nämä yo-kirjoitukset häiritsee harrastustoimintaa. No jos sitä tänään illalla koettais, kuinka paljon jää kärjelle kun lähtee kylmiltään kisaan. Toivottavasti saataisiin taas yli 10 autoa viivalle.
Mitäs helv... sinne meni voitto lol. Olin jo toiseksi viimeisessä mutkassa Otateksella johtoasemassa ja sit naps...Mikäs Sawaldolla oli ku tulit myöhässä?
Ite en kyllä vastaavassa tilanteessa voittoa ottais vastaan...mut ihan miten vaan.