Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Onkohan etusivulle tulossa koko kauden pistetaulukkoa kuten viime kaudella?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kahva edellä ajaminen on vaan niin paljon mukavampaa. Itse olen pyrkinyt välttämään ns. kiskoilla ajoa ja mieluummin heittelen vähänkin hitaammalla tiellä autoa luistosta toiseen (on muuten hiton vaikeaa tuolla kapeissa lumiränneissä). Hieman tuolla tyylillä taitaa jäädä noille parille kärkiäijälle, mutta onpahan ainakin kivaa. Vauhdin kannalta ainakin omasta mielestäni tärkeintä on varsinkin nopeisiin paikkoihin osata kääntää oikealla hetkellä mutkaan sisään, jotta pääsee oikealla linjalla ja maksimaalisella vauhdilla mutkasta ulos.

Joo, tuo tyyli on mukavaa, mutta tosiaankin vähän hitaampaa. Eilen sen näki varmaan parhaiten Sågenin ja Kirkenesin ekalla sektorilla, jossa on noita peräkkäisiä mutkia. Vasta tähän ralliin reenatessa hoksasin miten tuo osuus pitää ajaa. Monesti ihmetellyt onlinessä kun sillä osuudella tulee jo sekuntitolkulla turpaan, mut tuossa pitää just malttaa vähän hidastaa niin saa parhaat ajolinjat. Aiaisemmin tuli vaan paiskottua autoa liikaa poikittain noihin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Testailin äsken Meksikoa Volkkarilla, täytyy sanoa, että loistavan kompakti auto. Juuri oikean kokoinen tuollaisille ahtaille ja yllättäville teille, tosin kaupunkiosuudella meinaa heittää ympäri joten siitä voi tulla ongelma. Mutta jos tuo osuus sujuu ongelmitta, niin tulen olemaan vähintään yhtä kovan tasoinen kuin viime kaudella Meksikon kisassa :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itse en ole oikein kerennyt testaamaan, kun nämä yo-kirjoitukset häiritsee harrastustoimintaa. :D No jos sitä tänään illalla koettais, kuinka paljon jää kärjelle kun lähtee kylmiltään kisaan. Toivottavasti saataisiin taas yli 10 autoa viivalle.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kyselisin vaan yhdestä asiasta, etten tee ranskan ralleja tänään, että saako seuraavista paikoista oikaista tai ajaa muuten, kuin tien mukaisesti:

1. Guanajuatiton kolmannessa mutkassa pystyisi ajamaan muualta kuin normaalia ajolinjaa, myös seuraavilla pätkillä toiseen suuntaan ajettuna oikaisumahdollinen.

2. Guanajuatiton viimeinen mutka, jossa pystyy ottamaan reilusti sisältä.

3. Comanjillan hyppymutkat heti kaupunkipyörityksen jälkeen (ei tässä varmaan hirveästi ajallisesti hyödy, mutta ei mene varsinaisen tien mukaan kyseisessä kohdassa)

4. Laskeva, mutkitteleva tie, El Cubileten alussa ja muistaakseni Los Mexicanosin maalia edeltävä kohta, juuri ennen ykköskohdassa mainitsemaani mutkaa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

En tunne noita paikkoja kovin hyvin, mutta hyvä sääntö näihin on, että mentäisiinkö niistä paikoista oikeilla ralliautoilla.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

En tunne noita paikkoja kovin hyvin, mutta hyvä sääntö näihin on, että mentäisiinkö niistä paikoista oikeilla ralliautoilla.

No sovitaanko näin, että tuon Comanjillan paikan saa mennä mistä haluaa, sillä auto osuisi tosi herkästi vuorenseinämään, jos yrittäisi pilkuntarkasti tuota ''tielinjaa'' noudattaa. Ei siinä tosiaan edes voita kovin paljoa ajassa.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kyselisin vaan yhdestä asiasta, etten tee ranskan ralleja tänään, että saako seuraavista paikoista oikaista tai ajaa muuten, kuin tien mukaisesti:

1. Guanajuatiton kolmannessa mutkassa pystyisi ajamaan muualta kuin normaalia ajolinjaa, myös seuraavilla pätkillä toiseen suuntaan ajettuna oikaisumahdollinen.

Tuossa voi mun mielestä jonkun verran leikata, kuhan nyt ei monen auton verran mene tien ulkopuolelle

2. Guanajuatiton viimeinen mutka, jossa pystyy ottamaan reilusti sisältä.

Sehän on muistaakseni siimoitettu, eli yritetään pysyä tiellä

3. Comanjillan hyppymutkat heti kaupunkipyörityksen jälkeen (ei tässä varmaan hirveästi ajallisesti hyödy, mutta ei mene varsinaisen tien mukaan kyseisessä kohdassa)

Ihan ok hakea suorempaa ajolinjaa

4. Laskeva, mutkitteleva tie, El Cubileten alussa ja muistaakseni Los Mexicanosin maalia edeltävä kohta, juuri ennen ykköskohdassa mainitsemaani mutkaa.

pysytään tiellä tässä.

Ja yleensäkin nuo siimoitetut/nauhoitetut alueet ois hyvä yrittää pysyä tiellä. pelin tiimellyksessä nyt saattaa vähän vahingossa mennä niiden yli, mut ei ainakaan tarkoituksella lähdetä missään tuollaisissa kohdissa leikkaamaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itse en ole oikein kerennyt testaamaan, kun nämä yo-kirjoitukset häiritsee harrastustoimintaa. :D No jos sitä tänään illalla koettais, kuinka paljon jää kärjelle kun lähtee kylmiltään kisaan. Toivottavasti saataisiin taas yli 10 autoa viivalle.

Sopiiko muuten teppoil tänään et heti kun kello lyö 20.00 niin menoks ja vehkeet viivalle? itel on taas tänä iltana pikkuse kiirus et en joutele odottamaan jos ei heti 20 kisa ala.. toivottavasti ois 20.35 mennessä ohi niin silloin hyvin kerkiää =)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mitäs helv... sinne meni voitto lol. Olin jo toiseksi viimeisessä mutkassa Otateksella johtoasemassa ja sit naps...Mikäs Sawaldolla oli ku tulit myöhässä?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mitäs helv... sinne meni voitto lol. Olin jo toiseksi viimeisessä mutkassa Otateksella johtoasemassa ja sit naps...Mikäs Sawaldolla oli ku tulit myöhässä?

Tosiaan unohdin kokonaan edes saapua ekalle eekoolle, seuraava ek meni sen lisäksi väärällä autolla... Muuten itse ralli oli itselleni kamala, onnistuin hyvin vain yhdellä ek:lla ja jokaisella muulla osui kaiteeseen, paaliin tai puuhun... mutta kiitos kaikille osallistuneille
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

SuomiFIN:n kanssa tiukkaa vääntöä. Hiukan jopa jännitti viimeisellä ek:lla. :eek: Kokonaisuudessa aivan hirveää, pari kaatoa ja spinnauksia..huoh.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Sain sitten taas kolmannen sijan tarjottimella. Kyllähän nämä tietty kelpaavat kun vauhti ei yksinkertaisesti riitä paremmille, mutta silti... Tietyt splitit pitäisi kai opetella ajamaan seuraamalla jotakuta, nyt tulee huolella turpiin. Toisaalta jos olisin yhdenkin pätkän saanut vedettyä puhtaasti, niin sijoitus olisi ollut vielä yhtä pykälää parempi. Josko sitä Portugalissa tai viimeistään Argentiinassa saisi revittyä itsestä irti ne viimeiset sekunnit.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itse jään 5 sekkaa niissä kylissä joiden läpi menee asfaltti/mukulakivitie. :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

No joo, tänään kyllä tuli voitto, mutta Nakke olis kerenny edelle jos olis yhteys pelannu hyvin ja Sawaldokin jos olisi muistanut tulla ekalle pätkälle. Vähän ''luovutusvoittofiilis'' mutta voihan oikeissakin ralleissa tulla yhtäkkiä teknisiä vikoja. No mut, pistetilanteessa kuron kiinni kumpaakin arkkivihollista ja voitto on aina voitto :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ite en kyllä vastaavassa tilanteessa voittoa ottais vastaan...mut ihan miten vaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mitäs se nakke vikisee..?

Ei mulla muuta, ihmettelen vaan miten väität , että olisit voittanut vaikka arska taisi ajaa pohjat 3 tai 4 eka pätkälle...?? Ja eipä se tietenkään arskan eikä kenenkään muunkaan vika oo jos ei netit kestä...
 
Ylös Bottom