Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuchang: Fallen Feathers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippenator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mul tuli muutama semihapokas bossi nyt vastaan. Laitan spoilereihin nimet

Bo Sorcerer ja Ferocious Tiger

Taisin missaa parit npc questit ku etenenin vähä miten sattui niin en saa apureit toho jälkimmäisee. Se on muuteki chapter 4 loppubossi ni on astet vaikeempi.

Edit:
Spoilerissa oleva eka bossi kaatui just.

Viimeksi muokattu:
Mul tuli muutama semihapokas bossi nyt vastaan. Laitan spoilereihin nimet

Bo Sorcerer ja Ferocious Tiger

Taisin missaa parit npc questit ku etenenin vähä miten sattui niin en saa apureit toho jälkimmäisee. Se on muuteki chapter 4 loppubossi ni on astet vaikeempi.

Edit:
Spoilerissa oleva eka bossi kaatui just.
Toi toka bossi minkä mainitsit oli aivan törkeen vaikee mulle.. Jouduin kattoo vähän tubesta apua oonko edes oikeilla jäljillä. No oikeestaan olin, toteutus vaa uupu :D

Äh luulen että mulle tuli nyt blokki tossa tiikerissä. En pääse sitä läpi mitenkään, monet "OP" buildit kokeillu. Ja feilasin parit npc questit niin en saa apuja tonne, normaalisti sinne sais kaksi kutsuttua apuun.

Arvostelun luin ja ei me olla ilmeisesti pelattu samaa peliä ollenkaan :D
Arvasin arvostelijan jo tästä kommentista. :D En antaisi isompaa painoarvoa, vaikka tokihan oma mielipide on muutenkin aina oleellisempi.

Sen verran hyvältä kuulostaa tämä peli, että täytyy laittaa ostolistalle. Menee vain hetki ennenkuin backlogia saan vähän tyhjennettyä.

Arvasin arvostelijan jo tästä kommentista. :D En antaisi isompaa painoarvoa, vaikka tokihan oma mielipide on muutenkin aina oleellisempi.

Sen verran hyvältä kuulostaa tämä peli, että täytyy laittaa ostolistalle. Menee vain hetki ennenkuin backlogia saan vähän tyhjennettyä.
Peli on hyvä, kun oppii kuolemaan sen muutama sata kertaa :D itse oon aika lopussa ja nyt meni niin vaikeeks et saa nähdä pääsenkö koskaan läpi. Apuja joutunu katsomaan kun en ole hyvä näissä.

Millään en haluaisi tätä keskenkään jättää vaikka tuntuma on että tähän ois kohtuu helppo palata tauonkin jälkeen.

ÖPeli on hyvä, kun oppii kuolemaan sen muutama sata kertaa :D itse oon aika lopussa ja nyt meni niin vaikeeks et saa nähdä pääsenkö koskaan läpi. Apuja joutunu katsomaan kun en ole hyvä näissä.

Millään en haluaisi tätä keskenkään jättää vaikka tuntuma on että tähän ois kohtuu helppo palata tauonkin jälkeen.
Ei tämä ole Soulsbornen ystävälle mikään isompi kynnys. Mulla on vaan pelaamatta vielä kovasti kehuttu Black Myth Wukong myös, mainitun backlogin vuoksi.

Mjoo ei mee toi tiikeri, antaa olla. Yleens ku pari päivää jumittaa näis peleis ni menee moti, siirrän vähäisen aikani muihin peleihin.

Gg Wuchang, gg.

Mjoo ei mee toi tiikeri, antaa olla. Yleens ku pari päivää jumittaa näis peleis ni menee moti, siirrän vähäisen aikani muihin peleihin.

Gg Wuchang, gg.
Yritin ite pysyy sen takana aina ku mahollista ja iskee sieltä ku saa healttia talismaanin avulla. Moti tossa kyllä meni, se on totta.

Ylös Bottom