Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuchang: Fallen Feathers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippenator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ny tais tulla eka oikeasti kakkapylly bossi.

Lätäkkö, commander hoglan.:mad:

Aa että miten ärsyttävä, piti googlettaa juustoja. Pieksemällä ei sit tullut hommasta yhtää mitään, sit jotain buildeja suosittelivat internetis mut en oo fani et aina joudun sen takia sit jotain pisteitä muuttamaan siel taulukos että tämä on nyt se paras tälle bossille, vaikka onki ilmaista se tehää mut silti jotenki ei sit nappaa yhtään.

Noh täs nyt en tiie montako yritystä ollut ku meni jo laskuis sekasin, paras tulos tähän mennes ollut tylsähkö mut melko varma et tekee vaa väistöjä et saa spellin käyttöön ja sit heittää niitä salaman nuolia mitä lie yks kerrallaan sen naamaa, taas väistöjä ja spelliä naamaan. Tämmöset pitkät väistöt ja kikkailut alkaa meitsi vaa väsyy ja menettää sen keskittymisen, mut kuitenkin toiseen vaiheeseen ja siitä vähä eteenpäin pääsi. Kai se on vaa hyväksyttävä et tämä on se keino voittaa, tämä on kai se "easy cheese". En kyl easyks sanois, enkä juustoks. Noh katotaa nyt pitääkö alkaa uhkailee deletellä, tuun sit tänne paukuttaa henkseleitä kun pääsen sen läpi joskus ja sanon viel "no ei tää ny nii vaikeeta ollut". :D
Tästä on puhuttu :D "jos tämän läpäsee niin..."

Prrrkle! Menihän se, nyt oli yrityksiä ja paljon. Ja tämä "juusto" systeemi vaatii perhanasti ainakin meikäläiseltä kärsivällisyyttä vaan rauhassa väistää niitä lyöntejä ja heittää sitä salamaa sen naamaan. Monesti oli lähellä mut sit herpaantui keskittyminen ja se oli siinä, nytki oli lähellä feilaita mut oli enää yhen salaman päässä nii keskityin ja pääsin.

Eihän tää nyt niin vaikeeta ollut. ;):D

Prrrkle! Menihän se, nyt oli yrityksiä ja paljon. Ja tämä "juusto" systeemi vaatii perhanasti ainakin meikäläiseltä kärsivällisyyttä vaan rauhassa väistää niitä lyöntejä ja heittää sitä salamaa sen naamaan. Monesti oli lähellä mut sit herpaantui keskittyminen ja se oli siinä, nytki oli lähellä feilaita mut oli enää yhen salaman päässä nii keskityin ja pääsin.

Eihän tää nyt niin vaikeeta ollut. ;):D
Onneksi olkoon! Tosin kyllä tuosta vaikeampiakin vihuja tulee vielä. Tai ainakin minun mielestäni. En tosin itsekään tuota vihua tuossa vaiheessa olisi päässyt ilman sitä taikabuildia. Myöhemmin tulee toki tuosta kovempi versiokin, mutta siihen taisteluun auttoi itseäni se ethereal form-taika varsin paljon. Noilla tietyillä taioilla peli tosiaan helpottuu loppua kohden. Aika epeli on kyllä, jos joku pelin vetää läpi puhtaalla melee-buildilla ja ilman niitä väistely ja suojaloitsuja.

Onneksi olkoon! Tosin kyllä tuosta vaikeampiakin vihuja tulee vielä. Tai ainakin minun mielestäni. En tosin itsekään tuota vihua tuossa vaiheessa olisi päässyt ilman sitä taikabuildia. Myöhemmin tulee toki tuosta kovempi versiokin, mutta siihen taisteluun auttoi itseäni se ethereal form-taika varsin paljon. Noilla tietyillä taioilla peli tosiaan helpottuu loppua kohden. Aika epeli on kyllä, jos joku pelin vetää läpi puhtaalla melee-buildilla ja ilman niitä väistely ja suojaloitsuja.

Tuskin maltan odottaa tosta vielä vaikempia bosseja! :D

Interneteissä ihmiset puhuu kuinka tämä "whiplash" greatsword katana on ihan OP ja paras ja best in the game jonka saa vielä tosi alussa peliä. Noh mä oon kokeillut sitä ja jotenkin tuntuu kun jollain narulla löis, mikään ei tunnu oikeestaan niin hyvältä kun tämä greataxe niin daman kuin "liikeratojen" takia jos ymmärrätte mitä tarkoitan, esim kirveellä saa niitä 360 huitasuja jne.

Vai johtuukse se siitä että olen vain tottunut kirveesee ku sillä nyt pelannut vai onko sen takia ku en vielä ole panostanut siihen greatsword kykypuuhun vastan kun vähän että se on nyt jotain +1, ei varmaa senkää takia tunnu vielä niin vaffalta? Ite veikkaan et oon vaa tottunut tähän kirveeseen, mut ei pelkästään sitäkään sillä ei se whiplash katana vaa musta tee niin paljon lämää mitä internetissä on puhuttu, vai onko tässä jotain nerfattu peräti jo?

Interneteissä ihmiset puhuu kuinka tämä "whiplash" greatsword katana on ihan OP ja paras ja best in the game jonka saa vielä tosi alussa peliä. Noh mä oon kokeillut sitä ja jotenkin tuntuu kun jollain narulla löis, mikään ei tunnu oikeestaan niin hyvältä kun tämä greataxe niin daman kuin "liikeratojen" takia jos ymmärrätte mitä tarkoitan, esim kirveellä saa niitä 360 huitasuja jne.

Vai johtuukse se siitä että olen vain tottunut kirveesee ku sillä nyt pelannut vai onko sen takia ku en vielä ole panostanut siihen greatsword kykypuuhun vastan kun vähän että se on nyt jotain +1, ei varmaa senkää takia tunnu vielä niin vaffalta? Ite veikkaan et oon vaa tottunut tähän kirveeseen, mut ei pelkästään sitäkään sillä ei se whiplash katana vaa musta tee niin paljon lämää mitä internetissä on puhuttu, vai onko tässä jotain nerfattu peräti jo?
Täälläkin meni peli läpi tuolla ”piiska” katanalla, ja tykkäsin siitä kyllä kovasti. Hurja ulottuvuus, ja tekee myös erinomaista damaa kaiken kaikkiaan. Ei toki ihan niin hyvä ole staggerointiin, kuin sinun suosimasi kirves, mutta melkein kaikessa muussa taitaa ollakin tuo piiskamiekka kyllä parempi, ja varsin hyvin silläkin saa vihuja staggeroitua. Mutta ei sitä yhtä ja oikeaa asetta ole tässä pelissä onneksi. Esim. taikabuildit toimivat tosi hyvin, ja jotkut ovat kehittäneet totaalisia OP-buildeja myös noille tuplaveitsille, vai mitä nyt ovatkaan? Itsekin tein pelissä puolenvälin jälkeen tuplaveitsistä kakkosaseeni, ja käytin niitä joissakin tilanteissa, mutta lopulta sitten kuitenkin päädyin siihen asetelmaan, että ykkösaseena oli piiskapitkämiekka ja toisena vaihtoehtona se yhden käden puumiekka, joka vahvistaa taikoja ihan tolkuttomasti. Tuolla kombolla mentiin useampi loppupuolen bosseista sitten lopulta.

Viimeksi muokattu:
Tässä on kyl hyvä systeemi näiden aseiden päivitys, korjatkaa jos olen väärässä. Kun yleensä soulseis on et päivität sen yhen tai pari sun lempiaseen niillä kivillä tai mitä ne materiaalit onkaan, tässä taas kun on tämä kykypuu että jos esim päivität kirveen sinne +10, muut aseet +10 jne niin sen jälkeen kaikki löytämäsi aseet ovat automaattisesti se +10 ettei tarvitse jokaista asetta alkaa erikseen päivittää. Hyvä systeemi mun mielestä.

Mulla on kakkosaseena se piiska-katana kyl käytössä ja kyl sil välil tulee huitastu, en tiie ei vaa jotenki tunnu niin vaffalta. Mut silti ajattelin viel yrittää ja seuraavaksi alanki päivittää sitä greatsword kykypuuta jospa se siitä vielä paranis.

Mä menin sillä piiskalla pelin läpi ja kyllä se perkeleesti damagea teki :D Tossa vaiheessa peliä kun olet niin +1 on iha liian vähän. Skaalauskin paranee mitä enemmän plussaa. Ja muistaakseni se piiska skaalaa voimasta ja agilitystä, kirves polussa on vaan voimaa ja jotain muuta, staminaa? Joten sult jää joku 50% damagesta uupumaan.

Mä menin sillä piiskalla pelin läpi ja kyllä se perkeleesti damagea teki :D Tossa vaiheessa peliä kun olet niin +1 on iha liian vähän. Skaalauskin paranee mitä enemmän plussaa. Ja muistaakseni se piiska skaalaa voimasta ja agilitystä, kirves polussa on vaan voimaa ja jotain muuta, staminaa? Joten sult jää joku 50% damagesta uupumaan.
Juu, voimasta ja agilitystä skaalaa tosiaan. Ja on kyllä ihan perkeleen vahva siinä vaiheessa, kun noihin on kunnolla satsannu. Ja tosiaan pitää kyllä olla aseen levelin samalla tasolla kuin sen toisenkin aseen, että pystyy kunnolla vertaamaan niiden tehokkuutta. Itselläni oli myös jossain vaiheessa kirves kakkosaseena ja molemmissa leveli sama, mutta totesin, että vaikka se kirves teki vielä paremmin staggeria kuin piiskakatana, niin hävisi tosiaan kaikessa muussa, ja vieläpä yllättävänkin selvästi. Toki oma juttunsa on vielä @Remeded :in mainitsemat liikeradat, joilla on merkityksensä. Toisille pelaajille sopivat pelityyliin paremmin tietynlaiset liikeradat, ja sen lisäksi jotkut vihutkin voivat olla helpommin haavoitettavissa tietyillä liikeradoilla. Päälle sitten vielä aseiden erikoisskillit ja niiden erilaiset vaikutukset.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom