Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

RAW2

ei hyvin mee, mä odotan vieläki et raw2 tulis tänne espoosee.

olenko mä ainut kellä tätä peliä ei oo yhyy! ! !

ja tänään on kaupat kiinni voi PE****E ! ! !


onks joku teisä espoosta:(
 
Eikö olisi helpompaa tilaa peli esim Dosesta? Saisit sen tiistaina tosin kyllä se varmaan maanantaina on suurimassa osassa kaupoista mitä esim Tapiolasta löytää ;)
 
Mä sain sen!!! Mä sain sen!!! (jo eilen)...

No niin. Eli nyt on pintaraapaisu peliin tehty, ja olen seuraavaa mieltä:

En ole pettynyt peliin ollenkaan, vaan päinvastoin. Ensimmäisessä ottelussa (en ole vielä koettanut seasonia) tuli monta "oijoi!" "vähä siisti!"- huudahdusta. Grafiikka on kohdillaan, ja tuosta selätys- bugista ei 6h pelin jälkeen ole tietoakaan. Pari kertaa easyllä vastustaja jumahti paikoilleen vähäksi aikaa, mutta vähän ajan päästä veti kyllä ihan normaalisti turpiin. Peli on suurimmaksi osaksi sitä mitä odotinkin, eli parempi kuin RAW 1, mutta kuitenkin puutteita löytyy. CAS:ään olin tyytyväinen, kun en ole Smackin CAS:ää päässyt kokeilemaan, joten en todennäköisesti tiedä paremmasta, mutta hyvä näin. :D

Kirjoittelen lisää illalla, kun alotetaan kaverin kanssa Season.
 
Mä olen espoost ja en tajua miksi sä huudat ja valitat että peliä ei oo tullu suunnilleen johonkin top ten:iin kyllä sun pitäisi tajuta että nopeinten saa pelit tilaamal netistä.
 
Nixte, vai ei ole selätysbugista tietoakaan? Ainoa selitys on, että olet pelannut pelkkiä Table-, ladder yms. -matseja, etkä lainkaan sellaisia, joissa tavoitteena on selättää vastustaja. Tai sitten olet jo niin kova tekijä, että vastustaja ei koskaan onnistu pieksemään sinua henkihieveriin ja näin ollen selättämään. Juttu menee nimittäin niin, että kun vastustaja kerran yrittää selätystä, voit olla varma että se tekee sitä koko loppu matsin ajan, ellei onnistu välttelemään sen liikkeitä ja lopettamaan matsia pikaisesti.



CAS on hyvä, toivoisin vain etten olisi pelannut Smackdown-sarjaa, koska silloin en huomaisi niitä puutteita joita siinä on. Kyllä sen CAS-moodin parissa hauskaa on, jokin aika sitten tein maskittoman Kanen, ja pakko myöntää että aika hieno siitä tuli. Muutaman maskiton Kane vs. originaali Kane -matsin jälkeen olin suorittanut tarpeeksi vertailuja, ja sain omasta Kanestani suunnilleen oikean kokoisen. Ihonvärin kanssa on ollut paljon säätämistä, mutta nyt se alkaa olemaan tarpeeksi punakka...:D



RAW 2:ssa on muuten edistyneempi tekniikka siltä osin kuin muissa pelaamissani painipeleissä, että liikkeet menevät melko tarkasti sinne minne pitääkin. Esimerkiksi Smackdown! -peleissä jos 220-senttinen painija tekee Chokeslamin 180-senttiselle painijalle, pitkä mies tarttuu lyhyttä kiinni otsasta, ja paiskaa maahan. RAW 2:ssa pitkä painija kumartuu hieman, jotta saa otteen kurkusta. Tein tästä hauskan testin, ja tein kaksi painijaa CAS-editorilla: n. 3-metrisen jättipainijan, ja ½-metrisen pikkumiehen. Kun pienellä miehellä tarttuu isoa kurkusta, on jättiläisen on oltava kyykyssä jne.



Kannattaa muuten kokeilla tuollaista ison ja pienen miehen matsia, välillä saa oikeasti nauraa, kun jättimäinen painija lentää ilman halki eikä limsapullon kokoista painijaa näy missään. Jotkut liikkeet bugaavat tuolloin erittäin pahasti, ja entrancetkin ovat surkuhupaisia tuon kokoisilla painijoilla.



Ääh, en osaa lopettaa kirjoittamista...vielä on sanottava jotain...


Valituksen aihetta: eilen pelasin seasonissa todella pitkän matsin: yli 20-minuuttisen. Hallitsin ottelua, ja pitkän mäiskimisen jälkeen aloin yrittämäään selätystä. Valitettavasti tuomari oli Hebner (?), se todella hitaasti laskeva nuija. Oli aika turhauttavaa turhaan yrittää selättämistä. Voiko Hebnerin tuomaroimissa matseissa selättää lainkaan? Vastustajakaan ei siinä ole koskaan onnistunut. Lopulta ottelu päättyi, kun painijani joutui luovuttamaan Sharpshooterin takia...erittäin ärsyttävää, voitto olisi todellakin kuulunut minulle.
 
Hebnerin matseissa kannattaa yrittää submissionia tosin kyllä sen selätyksenkin saa kun tekee vaan tarpeeksi vaihtelevan combon pisin matsi tähän mennessä on ollut 12 minuuttia ja se oli Lesnaria vastaan tuota selätys bugia ei ole tullut sen jälkeen kun on oppinut pelaamaan :) pelissä on kyllä hulluja liikkeitä niinkuin Ninja Headbutt hell in a cellin katolta :D
 
Mites seasonissa pystyy pelaamaan kaverin kanssa tag teamina? Kun tarkoitus oli pelata teamina koko seasoni, mutta tähän mennessä on ollut kaikki matsit vastakkain. :(

Ja onko tosiaan niin ettei voi olla kuin yksi season menossa kerrallaan?
 
Tässä pelissä näköjään on sittenkin "Mitä enemmän pelaat, sitä enemmän pidät"- efekti! Aiemmin jo synkimpinä hetkinä arvelin pistäväni pelin myyntiin parin viikon sisällä, mutta nyt peli tuntuu paljon paremmalta kuin Smackdown! -sarjan pelit! Olen tehnyt CAW:lla omien painijoiden lisäksi jo Metal Gear-sarjasta tutun Solid Snaken, maskittoman Kanen, Linda McMahonin, ja myös itseni - realistisella koolla ja realismiin pyrkivällä naamalla. Säälittää katsoa sitä rääpälettä, kun vastustaja hyökkää täydellä teholla. :D


Jotkut liikkeet on toteutettu ärsyttävästi, esimerkiksi Ankle Lock päättyy aina siihen, että nöyryytettävä vastustaja potkaisee nilkkalukon tekijän pois, ja näin liikkeestä kärsii pelaaja enemmän kuin vastustaja jonka nilkkaa on murjottu. Spesiaalilla en ole nilkkalukkoa kokeillut, mutta ainakin tavanomainen nilkkalukko päättyy aina samaan tulokseen. Muitakin vastaavia liikkeitä on.



Pah, pian tämä ketju kuolee, ja RAW 2:sta ei puhu enää kukaan. Tämä ja Gamefaqsin board ovat liki ainoita foorumeita, joissa tästä puhutaan. Saa nähdä kuinka kauan innostus säilyy yllä. Äsken tekemäni Entrance oli niin upea, että niiden tekoonkaan ei varmaan ihan heti kyllästy. Tarpeeksi ilotulittamalla saa aikaan tyylikkään slow motion-efektin... :rolleyes:


Oma huvinsa on myös valmiiden painijoiden entrancen muokkailussa. Väsyneimpinä hetkinä voi vaikkapa laittaa Kanen tulemaan Stacy Keiblerin kävelytyylillä, ja laittaa Kanen musiikin tilalle vaikkapa Smurffeja ;)
 
Siis voi jumankavita. Mä asun hämeenlinnassa, eikä MISSÄÄN liikkeessä, jossa on pelejä, ole tietoakaan Raw2:sta. Paitsi anttilassa, jossa sanotaan: "On se kyllä tossa tilauslistalla....".
Siis rupeaa oikeasti nyppimään, ku kaikki täällä hehkuttaa sitä, ja minä käyn joka päivä kysymässä kaupoista, aina samoin tuloksin.
Ja mun tuurilla en viitti tilata netistä, kun aina jos olen sen pelin tilannut, siinä toimittamisessa kestää niin kauan että se on jo ilmestynyt kauppaan, ja kun laskee postikulut mukaan, se olis ollu kaupassa halvempi... Siis voi "#%@£@"#%!)"!¤ kun alkaa oikeasti nyppimään... Siis pärkele.
Eli niille ketkä itkevät että "Mä olen ainoa jolla ei sitä ole, nyyh" niin voin luvata, että oli mikä tahansa peli kyseessä, niin se on mulla viimesenä :p

Ainiin. Sen verran vielä, että pystyykö sisääntuloissa laittaa useammat pamaukset kuin yhden? Eli kun äijä tulee sisään, ja siinä pamahtaa, ja sitten vielä kehässä toinen pamaus?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hmmm onko kenenkään mielestä tuo manuaali vähän huono ei siitä saa oikeastaan mitään selville :( onko kenelläkään tullut niitä Feud välikohtauksia?
 
Eipä ole tainnut feud-kohtauksia tulla...


Eilen huomasin oudon jutun, onkohan tämä bugi, vai kuuluuko asiaan...nimittäin eilen menin Seasonissa puuttumaan matsiin (interfere), ja ajattelin iskeä Goldbergistä ilmat pihalle. Hakkasin kehässä Goldbergiä noin minuutin, jonka jälkeen AI alkoikin kontrolloimaan painijaani, ja veti turpaan sekä Rikishiä että Goldbergiä! Lopulta painijani loikkasi ulos kehästä ja pystyin taas kontrolloimaan sitä. Periaatteessa kehään ei pitäisi päästä takaisin kun on sieltä kerran lähtenyt, mutta otin pitkät tikkaat kehän alta ja hyppäsin - ja päädyin takaisin kehään. Taas tekoäly alkoi komentaa ukkoani, ja taas vedin turpaan kaikkia! Mitä helvettiä?


Pelissä häiritsee myös 1-10 -laskennan nopeus. Jos olet maassa kun laskenta alkaa, voi olla varma että matsi päättyy tasatilanteeseen kun kumpikaan ei ehdi kehään ennen kymmentä.
 
On tullut feuduja..paljonkin. Noilla välikohtauksilla ei kylläkään ole mitään väliä ja ne voi hypätä suoraan ohi kun on kerran nähnyt mitä siinä tapahtuu. Siis ne eivät vaikuta mihinkään ystävyyssuhteihteisiin tms.

Minullakin tuli tuo interference hommeli..ilmeisesti sillä on yritetty estää, että ei voi ottelun loppuun asti olla kehässä pieksemässä. Kyllähän nekin kun tietokone tule hakkaamaan jollain ukolla interferenceä niin nekin lähtevät pienen ajan kuluttua pois kehästä ja jäävät hillumaan sinne kehän ympärille. (Joka on välillä ärsyttäävääkin, kun potkasee vastustajan pihalle jossain matsissa, jossa ei tule count-outtia..niin siellä voi olla jopa 5 AI ohjaamaa hahmoa hakkaamassa sitä yhtä tietokonetta, joka ei pääse enää millään takasin kehään ja aika loppuu kesken eikä itse voita ottelua. Ainut tapa tästä on selvitä menemällä hakkaamaan niitä muita tietsikan ukkoja ja saada se vastustajasi sinne kehään takaisin jotenkin.)
 
Olihan tuo season ihan hauska kaverinki kanssa.
Voi kuinka hauskaa oli laittaa niitä ansoja ja manipulate hommeleita.

Pin :naus oli yhtä ikävää kuin tietokonetta vastaan, mutta onneksi kaveria voi aina iskeä nyrkillä päähän kun tommosia ilkeyksiä tekee.;)
 
Nyt tuli pelattua yksi season läpi koko seasonin aikana sain vain yhden title shotin ja voitin sen enkä saannut vyötä :( vaikka jätkän suosio oli koko ajan 100 tosin ei se pahemmin haittaa aloitin seasonin nyt omalla jätkällä :) toivottavasti menee paremmin
 
Heh, löysin tänään jostain oppaan, jolla saa itse tehdystä naishahmosta alastoman.


No joka tapauksessa, jos teitä kiinnostaa tämä homma ihan vain "onhan sitä kiva kokkeilla" -perusteella, niin pistän ohjeet tähän...


Luo naispainija, älä vaihda tämän vaatetusta, mutta vaihda Upper- ja Lower body (rintaliivit ja pikkuhousut) väriltään pikimustiksi, eli Highlight: 0, Hue: 0, Shadow: 0. Kun homma on hoidettu, mene Entrance-editoriin ja laita titantron-videoksi Original, ja siihen vaikkapa Sexy Pose animaatioksi. Tallenna painija ja valitse tavallinen Exhibition-matsi, ja laita areenaksi Summer Slam. Nyt kun naispainijan entrance alkaa, naikkonen poseeraa titantron-pätkässä ilman rihman kiertämää. Entrancen liikkeet kannattaa lainata The Rockilta, jolloin titantronia kuvataan pitempään kuin muilla painijoilla.


Varmaan myös pelin originaaleista WWE divoista saisi alastomia, kunhan vain jaksaa vaihtaa näiden vaatteet tummiin bikineihin. Eihän tuosta nyt mitään mahtavaa iloa ole, mutta hauska juttu kuitenkin. Väittävät vielä, että tuo olisi bugi... :D
 
Pitää kokeilla tänään tuota alaston juttua.

Kannattaa myös kokeilla sisääntulo liikkeinä niitä valmiiks tehtyjä.
Yhdessä ainakin äijä kiipeää tolpalle ja putoaa sitten selälleen maahan, eikä enää liiku.
 
Ylös Bottom