Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xtn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Minä en jumankeuta meinaa saada selvää kenenkään puheesta, sellasta epäselvää pörinää tuntuu olevan aina :(

Eikun en meinannut että omissa luureissa olisi vikaa vaan ihan noissa muiden pelaajien mikrofoneissa. Joskus harvoin tulee joku vastaan kenellä on parempi äänenlaatu. Mulla tulee tosin peliäänet kuulokkeista samalla, vaikuttanee.
(on fatality hedari ja siinä adapteri että toimii mikki kans)

Eikun en meinannut että omissa luureissa olisi vikaa vaan ihan noissa muiden pelaajien mikrofoneissa. Joskus harvoin tulee joku vastaan kenellä on parempi äänenlaatu. Mulla tulee tosin peliäänet kuulokkeista samalla, vaikuttanee.
(on fatality hedari ja siinä adapteri että toimii mikki kans)

Jaa sä meinasit Fatalityjä? Nyt on puhe tuosta boxin virallisesta langattomasta kuulokkeesta :)

Hemmetti miten tän nyt oikein rautalangasta vääntäis.. Niin että meinaan että ei taida oikein kelvollista mikrofonia olla olemassakaan koko hemmetin konsolille, jos jotain päättelee siitä miltä muut aina kuullostavat.. Eli niitten kama on shittiä, melkein pelaajasta riippumatta
:D

Pitäsköhän mun mennä johonkin ilmaisutaito kurssille tms.? :p

Hemmetti miten tän nyt oikein rautalangasta vääntäis.. Niin että meinaan että ei taida oikein kelvollista mikrofonia olla olemassakaan koko hemmetin konsolille, jos jotain päättelee siitä miltä muut aina kuullostavat.. Eli niitten kama on shittiä, melkein pelaajasta riippumatta

Pitäsköhän mun mennä johonkin ilmaisutaito kurssille tms.? :p

Tai sitten herran omassa kuulossa on jotain vikaa? ;):p

Selailin sivuja taakseppäin mutta en ei osunu vastausta silmiin, eli onko jotain hyvää headsettiä olemassa korvaamaan tuota ms:n omaa mikä paketissa tuli? En tiedä onko tuo maanantai kappale mutta hemmetin heikosti siitä puheet kuuluu vaikka volumet on kaakossa.

Selailin sivuja taakseppäin mutta en ei osunu vastausta silmiin, eli onko jotain hyvää headsettiä olemassa korvaamaan tuota ms:n omaa mikä paketissa tuli? En tiedä onko tuo maanantai kappale mutta hemmetin heikosti siitä puheet kuuluu vaikka volumet on kaakossa.

Joo toi peruskuuloke on kyllä aika heikkoa laatua myös mun mielestä. Yksi vaihtoehto olisi tuo MS:n virallinen langaton kuuloke mutten voi sitä suositella kun en ole itse testannut. Haluatko ihan perus kuulokkeen mistä tulee puheäänet vai sillai että saat puheen ja peliäänet kuulokkeista?

Joo toi peruskuuloke on kyllä aika heikkoa laatua myös mun mielestä. Yksi vaihtoehto olisi tuo MS:n virallinen langaton kuuloke mutten voi sitä suositella kun en ole itse testannut. Haluatko ihan perus kuulokkeen mistä tulee puheäänet vai sillai että saat puheen ja peliäänet kuulokkeista?

pelkät puheäänet riittää, otan nuo peliäänet stereoideista ulos.

pelkät puheäänet riittää, otan nuo peliäänet stereoideista ulos.

Eipä tule muita mieleen kun tuo virallinen langaton. Play.comissa ois alle 39 euroa mut en tieä ostaako vai ei.. osta se ja kerro sitten onko hyvä ;)

Alle kymmenellä eurolla cdonista tuo adapteri ja joku kunnon headset kiinni ohjaimeen, on aivan pirun hyvä systeemi.

Alle kymmenellä eurolla cdonista tuo adapteri ja joku kunnon headset kiinni ohjaimeen, on aivan pirun hyvä systeemi.

no pörkele, näinhän minä sitten teen, tuo adapteri on varmasti paras ratkaisu minulle, eikun selaamaan cdonia. oisko sulla linkkiä siitä?

tarviiko tuo edes mitään extraplugia, tossa poksun headsetissä näyttää olevan ihan normi 3.5 millin plugari.
edit: sori eipäs olekkaan vaan pienempi.

Tuollanen. Itse olen kovasti tyytyväinen. Ainut vika ehkä että se oli aavistuksen hankala saada kiinni ohjaimeen mutta pysyy ja tiukasti!

SpeedLink SL-2337 Xbox 360 Live Headset Adapter - Kotielektroniikka - CDON.COM

EDIT:Olen näköjään hidas... ja tosiaan tossa ohjaimessa on 2,5mm liitin.. ärsyttävää mutta väittäisin että tarkoituksenmukaista tehdä standardin vastaisesti.. jälleen yksi tapa saada omaa rojuaan kaupaksi enempi.

EDIT2:Niin joo toimi mulla vieläkin pari päivää sitten toi pääsiäiskoodi eli laittaa tarjouskoodiksi "EASTER" niin ei tarvi maksaa postikuluja.

Iltaa, haluaisin kysyä semmosta asiaa kuin, olen hankkimassa uutta konetta ja haluaisin tietää onko mahdollista käyttää samaa headsettiä boksilla ja koneella. Meinaan että onko mahdollista käyttää koneella esim. jos pelaa BF2 ja haluaa kommunikoida mikin välityksellä joukkueen kanssa ja boksilla sama juttu ja myös että kuuluu pelaajien äänet ja pelin äänet. Olen tarkkaillut noita Turtle Beachin Ear Force X-kuulokkeita, mutta ne eivät taida toimia PC:llä, ainoastaan boksilla, ellen ymmärtänyt väärin. Toimiiko jos kokeilen sitä Xboxin adapteria tämä:Headset Adapteri - 9.90e - Xbox 360 - Puolenkuun Pelit niin tulisko peli -ja puheäänet kuulokkeista? Jos ette ymmärtäneet niin kertokaa, yritin selostaa parhaani mukaan :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos ostat ton adapterin, niin sun pitää se mikin piuha laittaa tohon adapteriin ja esim telkkariin/vahvariin sit se kuulokkeiden johto. Toi on vaan vähä vaikea toimenpide jos mikissä ja kuulokkeissa ei ole erillistä piuhaa. Ongelmaksi tolla tulee se et sun pitää boxin muuttaa ääni asetuksia.

Eli guide buttonia ja preferences ja sielt sit voice kohta josta pitää laittaa se chat äänet play through speakers. Eli et noi äänet tulee niistä kuulokkeista ja tossa tulee se inhottava puoli vastaan et yleensä ne chatti äänet jää peliäänien taakse esim. forzaa pelatessa mulla kisassa ei kuule mitään puheita. Ku äänet jää autojen ääniene taakse vaikka kuinka säätää niin ei ole kovin hyvä.

Mutta munki on vaan tohon tyydyttävä ku on muija ja 2v poika jotka nukkuu yleensä ku viikonloppuna pelailen niin ei voi pelata kaiuttimien kautta ku muuten ei paljoa tule nukuttua. Jos ei olisi tollasta tilannetta niin mielelläni käyttäsin vaan boxin headsettiä ja pelaisin kajareiden kautta, mutta ku ei onnistu.

To: Pa7riot

Sanotaan näin, että noista sun peleistä Cod4 & BF: BCjotka itsekin omistan, adapterihärdellin saa toimimaan vallan mainiosti. Käytän Fatal1tyn kuulokesettiä.

Ylös Bottom