Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hakkiz sanoi:Tiivistettynä Xbox 360 -FAQista:
- Xbox Live:.. Nykyiset Live-tilaajat saavat automaattisesti Gold-tilin.

Batou sanoi:Eli jos myyn nykyisen Xboxin mutta en peru Liveä, niin marraskuussa voin jatkaa livettämistä Xbox 360:lla automaattisesti omalla GamerTagillani?
Paavi^ sanoi:Ainakin näin minä olen homman käsittänyt. Gold-accountin saa tieten Account recovery -tyyliin Xympyrälle siirrettyä eli kunhan on oikeat tiedot ylhäällä niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Von Wiensburgh sanoi:--mutta minä en sitten ole kuullut lainkaan, miten nämä ladattavat maksulliset laajennuspaketit sitten tuolla toimii. Mutta eiköhän tuokin toimi ihan hyvin.
Toistan samat sanat. Liven kehitysaskeleet ovat oikeaa next-geniä konsolipelaamisessa. Nyt sohvan pohjalta voi tehdä melkeinpä mitä vaan, ostaa uusia pelejä, katsella trailereita tai latailla demoja. NjamTeKe sanoi:Demojen imurointi edelleen luvattoman hidasta. Muuten palvelu on aivan ykkönen. Varsinkin Arcade.

Myöskin Need For Speedin demo oli paljon parempi mitä uskalsin odottaa.. josko vaikka sitten alelaarista tuonkin noukin. Vielä kun saavat noi download nopeudet korjattua ja pidettyä uuden materiaalin julkaisu tiheyden sopivana niin hyvä tulee.
  Myöskin Need For Speedin demo oli paljon parempi mitä uskalsin odottaa.. josko vaikka sitten alelaarista tuonkin noukin. Vielä kun saavat noi download nopeudet korjattua ja pidettyä uuden materiaalin julkaisu tiheyden sopivana niin hyvä tulee.
 Oon liittäny boksin suoraan nettilaatikon kautta.
  Oon liittäny boksin suoraan nettilaatikon kautta. Kyllä se prkl pistää jo pelkän online scoreboardin takia houkuttelemaan toi full versio monesta pelistä, mutta täytyy nyt vielä harkita, että mitä jaksaa sitten pitemmän aikaa tahkota.  Kukaan testannu tota Smash TV Co-oppia, että onko siinä kaks tollasta jannua ruudulla yhtä aikaa vai miten se toimii ?
  Kyllä se prkl pistää jo pelkän online scoreboardin takia houkuttelemaan toi full versio monesta pelistä, mutta täytyy nyt vielä harkita, että mitä jaksaa sitten pitemmän aikaa tahkota.  Kukaan testannu tota Smash TV Co-oppia, että onko siinä kaks tollasta jannua ruudulla yhtä aikaa vai miten se toimii ?