Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

SapeMies

New Member
Miten toimii tämä uusi xboxlive x360:llä? Kun jos x360:n mukana saa Silver tason liven, niin hyvin loogisesti on myös Gold tason live. Mutta miten nämä eroavat ja onko esimerkiksi molemmissa tämä vanhan liven luottokorttipakko? :confused:
 
Vastaus: Xboxlive360?

Tiivistettynä Xbox 360 -FAQista:

  • Xbox Live: Verkkopalvelusta on saatavilla sekä ilmainen että maksullinen versio. Ilmaisen Silver-tilin saa käyttöönsä jokainen, joka kytkee Xbox 360:n verkkoon. Silver sisältää monia uusia Live-ominaisuuksia, kuten Marketplacen (ladattava sisältö), demot, trailerit, parannetut chatit, pelaajakortit ja integroidun Xbox Live Arcaden (klassikkopelit). Silverin ero maksulliseen Goldiin on se, että ainoastaan Goldilla on vapaa pelioikeus ja mahdollisuus käyttää kehittyneitä pelihakujärjestelmiä. Silveriä käyttävät joutuvat tyytymään ennalta määrättyihin peliaikoihin. Nykyiset Live-tilaajat saavat automaattisesti Gold-tilin.
 
Vastaus: Xboxlive360?

Hakkiz sanoi:
Tiivistettynä Xbox 360 -FAQista:

  • Xbox Live:.. Nykyiset Live-tilaajat saavat automaattisesti Gold-tilin.

Eli jos myyn nykyisen Xboxin mutta en peru Liveä, niin marraskuussa voin jatkaa livettämistä Xbox 360:lla automaattisesti omalla GamerTagillani? :confused:
 
Vastaus: Xboxlive360?

Batou sanoi:
Eli jos myyn nykyisen Xboxin mutta en peru Liveä, niin marraskuussa voin jatkaa livettämistä Xbox 360:lla automaattisesti omalla GamerTagillani? :confused:

Ainakin näin minä olen homman käsittänyt. Gold-accountin saa tieten Account recovery -tyyliin Xympyrälle siirrettyä eli kunhan on oikeat tiedot ylhäällä niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
 
Vastaus: Xboxlive360?

Paavi^ sanoi:
Ainakin näin minä olen homman käsittänyt. Gold-accountin saa tieten Account recovery -tyyliin Xympyrälle siirrettyä eli kunhan on oikeat tiedot ylhäällä niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Täydennetään sen verran, että Gamertag pitää olla liitettynä Microsoftin .NET Passporttiin, jotta sen voisi siirtää Xbox 360:lle.

Pelitallennuksia ei voi siirtää uudelle Xboxille. Myös kaikki jo ostetut Xbox Live Arcade -pelit on ostettava uudelleen, jos niitä haluaa pelata Xbox 360:llä.
 
Vastaus: Xboxlive360?

Uuteen X-Boxiin tulee tosin myöskin ns. Pre-paid kortteja, joita saa ostettua pelikaupoista yms. Eli näillä näkymin ei pitäisi tarvita enään luottokorttia, mutta minä en sitten ole kuullut lainkaan, miten nämä ladattavat maksulliset laajennuspaketit sitten tuolla toimii. Mutta eiköhän tuokin toimi ihan hyvin.
 
Vastaus: Xboxlive360?

Von Wiensburgh sanoi:
--mutta minä en sitten ole kuullut lainkaan, miten nämä ladattavat maksulliset laajennuspaketit sitten tuolla toimii. Mutta eiköhän tuokin toimi ihan hyvin.

Omalle Live-tililleen voi ilmeisesti ostaa pisteitä, joilla maksaa sisältöä.
 
Vastaus: Xboxlive360?

Lueskelin tuolta noita gamestopin xbox360 bundleja ja Premium-paketissa näkyy olevan kuukauden ilmainen gold-tason kokeilu.
Onko tuo pelkästään gamestopin/jenkkejen oma juttu vai tuleeko tuo ilmainen kuukausi mukana myös täälä Euroopassa?
 
Xbox 360 Live =)

Nyt täytyy myöntää et microsoft on ylittänyt itsensä uuden xbox 360 live palvelun helppokäyttöisyydellä. Siis aivan älyttömän kätevä systeemi kaikin puolin ja kyllä toimii. Onko muilla mielipiteitä / mietteitä kyseisestä systeemistä? Ja kyllä tavallinen TV tarvitsee RGB ulostulon xboxista. Komposiitilla, joka tulee kalliimman xbox verion mukana kuva on aivan käsittämättömän huono.


-Oliver-
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Demojen imurointi edelleen luvattoman hidasta. Muuten palvelu on aivan ykkönen. Varsinkin Arcade.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

TeKe sanoi:
Demojen imurointi edelleen luvattoman hidasta. Muuten palvelu on aivan ykkönen. Varsinkin Arcade.
Toistan samat sanat. Liven kehitysaskeleet ovat oikeaa next-geniä konsolipelaamisessa. Nyt sohvan pohjalta voi tehdä melkeinpä mitä vaan, ostaa uusia pelejä, katsella trailereita tai latailla demoja. Njam :)
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Juuh, Uusi live ja sen ominaisuudet on kyllä aivan käsittämättömän hyvin suunniteltu kokonaisuus ! Peli demotkin mahdollistaa sen että porukka testailee sellaisiakin pelejä jotka ei normaalisti pahemmin kiinnosta Esim. Kameon demo vakuutti siinä määrin, että ostaahan se täytyy kun kerkiää :) Myöskin Need For Speedin demo oli paljon parempi mitä uskalsin odottaa.. josko vaikka sitten alelaarista tuonkin noukin. Vielä kun saavat noi download nopeudet korjattua ja pidettyä uuden materiaalin julkaisu tiheyden sopivana niin hyvä tulee.

Erityismainintana Live Arcade on aivan loistava keksintö. Tuntuu, että enemmän aikaa menee tällä hetkellä pelaillessa Arcadea kun noita "oikeita" 360-pelejä. Hexiciä tuli eilen väänneltyä pari tuntia kun siinä on full version ominaisuudessa ne archievmentsit käytössä. (loisto keksintö nuokin saavutukset.. lisää kummasti pelin elinikää kun yrittää keräillä noita) Noista muista nyt ei vielä demolla hirveesti saa irti, mutta ainakin Geometry Wars 2, Bejeweled 2, Mutant Storm, Outpost Kaloki X, Joust ja Smash TV kiinnostaa kosvasti.
Jos pystyisi Arcadea pelaamaan downloadin aikana niin ei hitaat yhteydetkään haittaisi ;)

Juuri tässä mietiskelen, että mitkähän noista arcade peleistä lunastaisi Full versioiksi.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Kokeilkaapa painaa starttia ja resume game, kun Smash TV heittää ruudulle sen trial game ilmoituksen. Tällaisia bugeja lisää..! :p
 
Xbox 360 live ongelmia

Olisiko kenelläkään antaa neuvoa tämmöisen juttuun... Kun menee liveen ja alkaa testaamaan yhteyden toimivuutta niin, se tyssää aina siihen IP-kohtaan. Valittaa failurea. Oon koittanu pistää manuaalilla ja automatikilla muttei toimi. Mikä neuvoksi? :confused: Oon liittäny boksin suoraan nettilaatikon kautta.
 
Vastaus: Xbox 360 live ongelmia

Mulla tulee tuo uusi xbox vasta 16. päivä mutta kyselisin etukäteen että voinko xboxin laittaa suoraan verkkopiuhalla tuohon nettipurkkiin kiinni kun siinä ennestään on jo tietokone netissä, eli toimivatko samaan aikaan vai tarvinko jonkun hubin tai sit sillein että katkasee aina tietokoneen siksi aikaa kun käyttää xboxia livessä?
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Heh kiitokset vinkistä. Vapaasti pääsi pelailemaan ton jälkeen :) Kyllä se prkl pistää jo pelkän online scoreboardin takia houkuttelemaan toi full versio monesta pelistä, mutta täytyy nyt vielä harkita, että mitä jaksaa sitten pitemmän aikaa tahkota. Kukaan testannu tota Smash TV Co-oppia, että onko siinä kaks tollasta jannua ruudulla yhtä aikaa vai miten se toimii ?
 
Vastaus: Xbox 360 live ongelmia

Just mun tuuria: live on nurin kun yrittää rekisteröityä sinne. Ei pääse boxista eikä selaimella pc:stä

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error

Do-oh.
 
Vastaus: Xbox 360 live ongelmia

Ketju siirretty Xbox 360 -alueelta. Pidetään Live-ongelma- ja -kaverikeskustelut omalla alueellaan.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Multakin uusi Live saa täydet pisteet.

Mitäköhän muuten sitten tapahtuu, jos kovalevy hajoaa? Meneekö ostetut pelit sen sileän tien vai antaako Microsoft uuteen levyyn pelit ilmaiseksi?
 
Ylös Bottom