Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Batou sanoi:
Päivitystä taas:

3 paska boksia hajonnut :mad:

Miten voitte saada noin monta hajoamaan. Siinä pitää olla todella huonoa tuuria tai hajottaa niitä itse käsittelemällä huonosti. Itelläni on heti julkaisussa hankittu X360 ja pelittää loistavasti! :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Qwertylizer sanoi:
Miten voitte saada noin monta hajoamaan. Siinä pitää olla todella huonoa tuuria tai hajottaa niitä itse käsittelemällä huonosti. Itelläni on heti julkaisussa hankittu X360 ja pelittää loistavasti! :D

Odotapas vaan, ensi kerralla kun potkaiset koneen käyntiin, saatat huomata olevasi itse samassa oravanpyörässä... :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Qwertylizer sanoi:
Miten voitte saada noin monta hajoamaan. Siinä pitää olla todella huonoa tuuria tai hajottaa niitä itse käsittelemällä huonosti. Itelläni on heti julkaisussa hankittu X360 ja pelittää loistavasti! :D
Taidat olla Hannu Hanhi?! Ei siinä mitään kikkoja tarvita paskan laadun lisäksi :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Ensimmäinen boxi:
Tilttaili ja pisti sinisiä palikoita ruudulle ja lopulta ei käynnistynyt ollenkaan.

Toinen:
Naarmutti kolme peliäni täysin.

Kolmas:
Tilttaili jatkuvast ja näytti punaista valoa kokoajan, lopulta sekään ei käynnistynyt ollenkaan.

Käsitellyt koneita olen todella hyvin, mutta ne vaan eivät pidä minusta.
Katsotaan miten neljäs boxi käyttäytyy, kunhan se tänne saapuu, uuden lupasivat lähdettää.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Toivottavasti saat toimivan koneen. :) Itse olen jo luopunut toivosta. Varmasti tämä korjauksesta tuleva konekkin hajoaa muutaman kuukauden sisällä. :(
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

1. boxi menossa... käytettynä ostin ja hyvin toimii vielä. toivottavasti myös jatkossa.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Voisikohan olla mahdollista, että moni hajoaminen johtuu koneen pitämisestä liian pienessä paikassa...? Itse nimittäin ainakin pidän koneen joka puolella noin 20 cm tilaa, että tuuletukset pelaa kunnolla eikä tule varmasti siitä johtuvia ongelmia...
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Pibe sanoi:
Voisikohan olla mahdollista, että moni hajoaminen johtuu koneen pitämisestä liian pienessä paikassa...? Itse nimittäin ainakin pidän koneen joka puolella noin 20 cm tilaa, että tuuletukset pelaa kunnolla eikä tule varmasti siitä johtuvia ongelmia...

Itsellä kone on laitetelineessä Topfieldin digiboksin päällä, tilaa yläpuolella 5cm, sivuilla 5-50cm, alhaalla 1-2cm (mitä se nyt nousee tassujen kanssa maasta)

Itsellä kone ei ylikuumene, eikä ole kuin pari kertaa (pelin takia) kaatunut.

Jos Xbox on jo 4 kertaa hajonnut, se voinee jo jotain kertoa käyttäjästäkin (?)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

kloever sanoi:
Jos Xbox on jo 4 kertaa hajonnut, se voinee jo jotain kertoa käyttäjästäkin (?)


Ihan noin ääneen pohdiskeltuna. Olisiko esim. mahdolista että virtaa tulee jotenkin "huonosti" pistokkeista, esim virta-piikkejä tai jotain? Sähköt vedetty jotenkin kämäisesti jne. Mulla oli edellisessä kämpässä mm. keskusimuri systeemi ja aina kun joku rupesi imuroimaan, kaikki valot, TV jne. räpsähtivät oikein kunnolla. Ei voinut kyllä muuta tehdä kuin miettiä kuinka se käy esim. kodin elektroniikan päälle. Kyllä mustakin 4-5 hajonnutta konetta per turpa on aika outo ilmiö, ellei sitten juuri tapahdu tuota kumuloitumista siksi että MS-possut laittaa hajonneita ja "korjattuja" koneita takasin asiakkaille jatkuvalla rundilla ja ne kerran jo "korjatut laukeaa uudelleen .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Grendel sanoi:
MS-possut laittaa hajonneita ja "korjattuja" koneita takasin asiakkaille jatkuvalla rundilla ja ne kerran jo "korjatut laukeaa uudelleen .
Näin on käynyt jokaisella kerralla, olen saanut jonkun vanhan rotiskon tilalle, senkin huomaa koneessa olevista jäljistä jne.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Wille__90 sanoi:
Näin on käynyt jokaisella kerralla, olen saanut jonkun vanhan rotiskon tilalle, senkin huomaa koneessa olevista jäljistä jne.

Kyllä mun mielestä olisi enemmän kuin kohtuullista esim juuri näissä multippeli hajoamisissa laittaa ihka uusi kone tilalle. Meneekö niitä niin paljon hajalle että se tulisi jo liian kalliiksi? Jouduin pari kertaa vaihtamaan vanhan XBOXini ja joka kerta tuli uusi kone avaamattomassa lootassa tilalle. Tokihan se oli halvempi ja niin edelleen, mutta silloin tuohon takuuseen todella luotti. Jos kone hajoaa, tilalle tulee uusi ja pelaaminen jatkuu. Eri juttu nyt kun tilalle saa jonkun jo valmiiksi löylytetyn luuskan :(
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Grendel sanoi:
Ihan noin ääneen pohdiskeltuna. Olisiko esim. mahdolista että virtaa tulee jotenkin "huonosti" pistokkeista, esim virta-piikkejä tai jotain? Sähköt vedetty jotenkin kämäisesti jne. Mulla oli edellisessä kämpässä mm. keskusimuri systeemi ja aina kun joku rupesi imuroimaan, kaikki valot, TV jne. räpsähtivät oikein kunnolla. Ei voinut kyllä muuta tehdä kuin miettiä kuinka se käy esim. kodin elektroniikan päälle. Kyllä mustakin 4-5 hajonnutta konetta per turpa on aika outo ilmiö, ellei sitten juuri tapahdu tuota kumuloitumista siksi että MS-possut laittaa hajonneita ja "korjattuja" koneita takasin asiakkaille jatkuvalla rundilla ja ne kerran jo "korjatut laukeaa uudelleen .

Virtapiikit ovat faktaa vikojen aiheuttajana. Esimerkkinä tuttavan kotona hajosi elektroniikan laitteita usein. Laitteiden ja töpselin väliin asennettiin Belkinin ylijännitesuoja, hajoamisia ei esiintynyt. Sähkömies yksi kaunis päivä tarkisti talon sähköverkon; tuloksena 3h välein esiintyvä muutamien volttien ylijännite, joka todennäköisimmin rikkoi laitteita. Näistä vioista ei oikein tahdo ketään saada vastuuseen.

Kannattaa muistaa; takuu ei korvaa sähkövioista aiheutunuita kuluja, kotivakuutus hoitaa tämän. Siksi kannattaa aina arvokkaat laitteet suojata ylijännitesuojalla. Ei sitä koskaan tiedä mitä voi tapahtua.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Ylijännitesuojat eivät paljoa maksa. Parilla kympillä saa jo monipaikkaisen.
Tuo hajonneiden X360:sten kierrättäminen on minusta outoa. En ymmärrä X360:n sielun eämää, enkä anatomiaa, mutta aika moni sanoo, että kun on takuuhuollettu boksi tullut, niin sekin on kotvan päästä lauennut. Tuntuu, että MS:llä hoidetaan oireita, mutta ei itse tautia. Voisiko olla, että se osa, mikä boksista on kärvähtänyt, ei aina olekaan koko totuus? Vaan joku toinen komponentti aiheuttaa toiselle komponentille vikoja, mutta vain kunnolla hajonnut korjataan. En tiedä.

Noista virtapiikeistä vielä sen verran, että voisin kuvitella sen hajoilun sitten kohdistuvan johonkin tiettyyn osaan boksin sisällä, mikäli se on virtapiikki, mikä niitä käräyttelee.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Lisätkää täältä yksi XO ketjuun. Toissapäivänä minun core alkoi vilkuttaa punaisia valoja. :(

En vielä ole jaksanut MS:n tukeen soitella. Kävin hakemassa uuden Coren. Näitähän katsos sitten voi lähetellä huoltoon vuoronperään. Tossa uudessakin laittessa on jo sisällä jotain irti. :D Mutta se toimii, niin en kysele...

Eli mun kohdalle voi siis lisätä 1 toimiva ja 1 paskana oleva
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

game over sanoi:
Mahtaisikohan johtua liika pelaamisesta eli ylikuumenemisesta.

Kulutustuotteen tulee kestää kulutusta, joten konsolin tulisi kestää mukisematta takuuajan verran.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

kloever sanoi:
Kulutustuotteen tulee kestää kulutusta, joten konsolin tulisi kestää mukisematta takuuajan verran.
niin pitäis en kyllä muuta keksi hajoamisien syysksi
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Itselläni vielä kun oli Xbox360 se muutaman kerran jäätyi ja pari kertaa tiletti oikein kunnolla, ei se oikein hajonnu mutta ongelmia oli.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom