Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Boxi toiminut loistavasti. Tilaa sillä on joka suuntaan ja ei ole ylikuumentunut. Kerran peliin tuli disc read error tms.... mutta sekin hävisi kun puhdistin levyn. Kaikin puolin tyytyväinen olen konsoliin :)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

game over sanoi:
Mahtaisikohan johtua liika pelaamisesta eli ylikuumenemisesta.
Itse veikkaan hieman samaa, eli heikkoja piirikorttiliitoksia. Oma boxi oli paikallaan ja viileänä 2 kk, sitten vain vilkutti kolmea valoa. Mutta kyllähän se silti lämpenee, niin eiköhän heikot liitokset hieman liiku lämpötilavaihteluissa.

Toinen boxini on nyt toiminut moitteetta yli 3kk...

Netistä luin ja kuulin sellaisia lukuja, että 40% boxeista vaati korjausta. Jonkun pelilehden toimitus arveli omien boxien hajoamisen perusteella luvun olevan myös tuota luokkaa. Eiköhän uusimmat xbox360-erät ole merkittävästi laadukkaampia.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Oma boksini meni rikki (kolme punaista valoa) jo viikkoja sitten, mutten vain ole saanut aikaiseksi soittaa asiakaspalveluun, ennen kuin tänään. Hyvää palvelua tuli jopa!

hieman offtopiccina: Onko muiden pitänyt lähettää boksinsa jossain muussa kuin boksin omassa paketissa? Minua ainakin näin pyydettiin tekemään. Kuulostaa hämärältä :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Fool_ sanoi:
Oma boksini meni rikki (kolme punaista valoa) jo viikkoja sitten, mutten vain ole saanut aikaiseksi soittaa asiakaspalveluun, ennen kuin tänään. Hyvää palvelua tuli jopa!

hieman offtopiccina: Onko muiden pitänyt lähettää boksinsa jossain muussa kuin boksin omassa paketissa? Minua ainakin näin pyydettiin tekemään. Kuulostaa hämärältä :D

Joo, minuakin kehotettiin lähettämään jossain custom-paketissa. Eipähän mene perillä rikkinäiset ja uudet koneet sekaisin. :)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Mulla on mennyt 1 XBOX360 rikki,sain kyllä uuden sen tilalle:)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Fool_ sanoi:
hieman offtopiccina: Onko muiden pitänyt lähettää boksinsa jossain muussa kuin boksin omassa paketissa? Minua ainakin näin pyydettiin tekemään. Kuulostaa hämärältä :D

Ei saa lähettää boxin omassa laatikossa.
Syy: Olisi MS:lle melkoisen huonoa mainosta jos pakettifirmojen kautta kulkevasta tavarasta niin suuri osa olisi XO laatikoita. Parempi kun kulkevat tunnistamattomissa :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

noose01 sanoi:
Ei saa lähettää boxin omassa laatikossa.
Syy: Olisi MS:lle melkoisen huonoa mainosta jos pakettifirmojen kautta kulkevasta tavarasta niin suuri osa olisi XO laatikoita. Parempi kun kulkevat tunnistamattomissa :D

Kuitenkin todellinen syy saattaa olla se, että jos sen toimittaa omassa paketissa, se saattaa "mysteerisesti" kadota matkalla. Suomen Postissa on myös epärehellisiä työntekijöitä.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

kloever sanoi:
Kuitenkin todellinen syy saattaa olla se, että jos sen toimittaa omassa paketissa, se saattaa "mysteerisesti" kadota matkalla. Suomen Postissa on myös epärehellisiä työntekijöitä.

Aha. Taitaa postilla olla hitusen arvokkaampia vietäviä kuin esmes tuo boksi.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tintah sanoi:
Aha. Taitaa postilla olla hitusen arvokkaampia vietäviä kuin esmes tuo boksi.

Varmasti on. Helposti katoavat ne tuotteet, joiden paketeista ilmenee sisältö ja niiden mahdollinen arvo. Tämä ei mitään spekulointia ole, ihan mitä työelämässä on tullut vastaan.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

No... itse aikaani vietän Postin Kuljetuspalvelussa ja voin sanoa että eipä siellä mielessä nyysiminen käy kellään.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Julkaisupäivästä asit toiminut täydellisesti el iei ole hajonnut kertaakaan. Olisi myös aika monta kaveria kellä ei ole kenelläkään hajonnut mutta tässähän olikin vain oma kokemus.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tintah sanoi:
No... itse aikaani vietän Postin Kuljetuspalvelussa ja voin sanoa että eipä siellä mielessä nyysiminen käy kellään.

Uskon tämän, mutta tiedän kyllä, että siellä on myös näitä epärehellisiäkin.
Itse luotan Postiin arvottomissa lähetyksissä, mutta en muissa. Pakettien käsittely on siellä aivan käsittämätöntä välillä. (Sori, meni offtopic)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Hakkiz äänestyksenä tämä ei toimisi koska monet laittaisivat "on hajonnut" vaikka konsolia ei omistaisikaan.

Vaikka voihan nytkin monet kusettaa mutta eivät ne keistä tietää selvemmin mitkä konsolit omistaa.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

No joo, äänestyksenähän tämä ei oikein toimikaan juuri edellämainitusta syystä. Kuitenkin nämä 360-ongelmat on totisinta totta, mikä tässäkin ketjussa on tullut selkeästi esille. Oma kestänyt vaikkain käynnistäessä kuuluu kamala ääni, aivan kuin jokin leikkaisi kiinni ja pahasti...kulman taakse piiloon kun lyödään virrat päälle :cool:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Eipä vielä ainaakaan ole oma boksi menny rikki ja pitää toivoa, että ei menekkään.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

lostis sanoi:
Eipä vielä ainaakaan ole oma boksi menny rikki ja pitää toivoa, että ei menekkään.

Jep, Gears of War on postissa tulossa ja ny mä en uskalla pistää omaani edes päälle ettei vaan laukea ennenkuin pääsee GoW:ia kokeilemaan :D

(okei, tää rupeaa nyt kyllä menemään jo hysterian puolelle mulla :rolleyes: )
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

kloever sanoi:
Kuitenkin todellinen syy saattaa olla se, että jos sen toimittaa omassa paketissa, se saattaa "mysteerisesti" kadota matkalla. Suomen Postissa on myös epärehellisiä työntekijöitä.
Eiköhän tämä ole vain MS:n keksimä höpöhöpö syy.
Minkähän takia porukka pöllisi rikkinäiseksi tietämänsä konsolin?:rolleyes:

Takaisin tullessa 'ehjänä' tilanne voisi olla toisin. Epäilen hiukan tuotakin, joka jamppa kun on mulle konsolin kiikuttanut, on tiennyt mitä paketti sisälsi muutenkin...
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

muutama viikko ollut XO nyt eikä vielä ainakaan ole kärähtänyt..
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Grendel sanoi:
Jep, Gears of War on postissa tulossa ja ny mä en uskalla pistää omaani edes päälle ettei vaan laukea ennenkuin pääsee GoW:ia kokeilemaan :D

(okei, tää rupeaa nyt kyllä menemään jo hysterian puolelle mulla :rolleyes: )
Sama juttu täällä. Alkaa mennä luottamus boxiin, kun joka toinen kuukausi se kärähtää.
No, jos se nyt kestäisi hieman kauemmin....
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Marraskuun alussa ostettu Boxi levisi Gears of Waria pelatessa. Uutta takuusta odotellessa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom