Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Niin ainahan uuden konsolin tapauksessa on joitakin häiriöitä, mutta eikö ala tuntumaan siltä että on harvinaisen heikko tämä onnistumisprosentti kestämisen suhteen?Aika monella on ongelmaa. Pelko oli valtava että oma boksi kestää ja myinkin sen eteenpäin ja harkitsen uuden ostoa vähän myöhemmin.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Annetaan sittenkin olla, en viihdy tilastojen huipulla;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Eipä toi kone ole yskähdelly pahasti, eli listaan 0 voi laittaa yhden nimen lisää.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Täällähän oli tällänen lista.

Meitsillä on hajonnut neljä konsolia.
- Eka meni heti Tammikuussa, ensin alkoi grafiikka sekoileen -> tuli ruutukuviota näyttöö -> ja lopuksi punaiset valot
- Toinen lähti äärettömän huonon dvd-aseman takia, viikko mulle tulonsa jälkeen vaihtoon. Problem reading diskiä tuli vähän väliä ja tän takia myös korruptoi save filejä
- Kolmas meni nyt Lokakuun alussa, kolme punaista ja general hardware failure
- Neljäs oli jo valmiiksi rikki mulle tullessaan 18.10, kesti palttiarallaa 5-10 minuuttia ennen ensimmäistä hyytymistä -> kolme punaista
- Viidettä hajonnutta odotellessa on se kuiten eilen lähtenyt meitsin suuntaan. Vielä ehtisi viides kyrvähtäään ennen ko tulee vuosi täyteen ;)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Ensimmäinen boksini sanoi itsensä heti irti (dvd:t ei pysynyt sisällä, eli sylki heti luukun sulkemisen jälkeen takaisin ulos.), toinen boksi onkin sitten toiminut tähän asti mallikkaasti *koputtaa puuta*

-Niko
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Omasta Xbox 360:stä irtosi USB-liittimien suojalevy, jolloin etulevy vaihdettiin uuteen. Vanha etulevy piti lähettää omalla kustannuksella Saksaan. Pari kertaa on konsoli mennyt jumiin ja pitänyt käynnistää uudelleen. Valmistuspäivämäärä on 2005-12-01.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

jarvis sanoi:
Täällähän oli tällänen lista.

Meitsillä on hajonnut neljä konsolia.
- Eka meni heti Tammikuussa, ensin alkoi grafiikka sekoileen -> tuli ruutukuviota näyttöö -> ja lopuksi punaiset valot
- Toinen lähti äärettömän huonon dvd-aseman takia, viikko mulle tulonsa jälkeen vaihtoon. Problem reading diskiä tuli vähän väliä ja tän takia myös korruptoi save filejä
- Kolmas meni nyt Lokakuun alussa, kolme punaista ja general hardware failure
- Neljäs oli jo valmiiksi rikki mulle tullessaan 18.10, kesti palttiarallaa 5-10 minuuttia ennen ensimmäistä hyytymistä -> kolme punaista
- Viidettä hajonnutta odotellessa on se kuiten eilen lähtenyt meitsin suuntaan. Vielä ehtisi viides kyrvähtäään ennen ko tulee vuosi täyteen ;)
Näin rajusti offtopiccina, eikös tuossa tule väkisin mieleen että jos oletettavasti vaikka virtalähde on alkuperäisestä boxistasi, niin se voisi hajoittaa nuo? Käsittämättömän kehno tuuri nimittäin.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Warra sanoi:
Näin rajusti offtopiccina, eikös tuossa tule väkisin mieleen että jos oletettavasti vaikka virtalähde on alkuperäisestä boxistasi, niin se voisi hajoittaa nuo? Käsittämättömän kehno tuuri nimittäin.
No neljäs rikko saatttaa johtua osittain myös virtalähteestä, kaikilla muilla kerroilla on vaihtunut konsolin lisäksi myös virtalähde & kovalevy.
Alkaahan tässä usko pikkuhiljaa horjua. Kolme näistä konsoleista on ollut ihan uusia, neljäs oli jonkun muun ns. korjattu konsoli.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Toinen boxi levisi viikonloppuna. Kesti kolmisen viikkoa. Eli saldo 2kpl. Vituttaa.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Pasi85 sanoi:
Toinen boxi levisi viikonloppuna. Kesti kolmisen viikkoa. Eli saldo 2kpl. Vituttaa.

Ihan mielenkiinnosta, käytitkö mahdollisesti Nyko Intercooleria jälkimmäisen kanssa?
 
Vastaus: Juuri meni

Owl70 sanoi:
Onkos kukaan boxinsa hajottanut onnistunut saamaan hyvitystä (tms) ostetuista arcade-peleistä? Nehän toimivat ainoastaan omalla tunnuksella ja livessä uudessa boxissa. (Poika kyllä suuttuu, jos ei pääse pelaamaan kalapeliä)
Tuli tähän asiaan hyvä päätös. Eli Microsoftin tuki kertoi, että heillä on nyt prosessi näiden arcade-pelien hyvityksille.

Ongelma on siis se, että takuuvaihdetussa konsolissa toimivat aikaisemmin ostetut arcade-pelit vain rajoitetusti. Eli vain se gamertagi, joka pelin osti, voi pelata... ja vain jos on logannut liveen.

Microsoft neuvoi luomaan uuden GamerTagin, jota sitten käytetään arcade-pelien uudelleen ostamiseen. Silloin konsoliin kirjautuu tieto ostosta, ja kaikki profiilit voivat pelata näitä ostettuja arcade-pelejä.

Sain siis eilen sähköpostissa kolme "Redeem Code" -koodia, joissa kussakin 2100 Microsoft Pistettä. Tuossa on jopa hieman enemmän pisteitä, kuin olin käyttänyt arcade-peleihin. Nuo koodit toimivat ainoastaan siinä uudessa luodussa GamerTagissä, joten en normaali-gamertagiin niitä voinut syöttää (testattu).

Vaikka tuossa menikin hieman aikaa, niin aika hyvin tuon sitten lopuksi hoitivat.

(Toivottavasti ei mene tämä boxi nyt sitten rikki...)
 
Vastaus: Juuri meni

Owl70 sanoi:
Tuli tähän asiaan hyvä päätös. Eli Microsoftin tuki kertoi, että heillä on nyt prosessi näiden arcade-pelien hyvityksille.
(Toivottavasti ei mene tämä boxi nyt sitten rikki...)
Eikös jos tallennusvälineellä se peli on, niin sitä tarvitse uudestaan ostaa. Siis kiintolevyllä, vai pitääkö sekin lähettää koneen mukana? Eli koskee Premium paketteja. Minä kun ostin Coren ja siihen myöhemmin HD:n irrallisena, niin käsittääkseni minun ei tarvitse asiasta huolehtia? Ellei sitten se HD mene paskaksi. :confused:
 
Vastaus: Juuri meni

tsinivuo sanoi:
Eikös jos tallennusvälineellä se peli on, niin sitä tarvitse uudestaan ostaa. Siis kiintolevyllä, vai pitääkö sekin lähettää koneen mukana? Eli koskee Premium paketteja. Minä kun ostin Coren ja siihen myöhemmin HD:n irrallisena, niin käsittääkseni minun ei tarvitse asiasta huolehtia? Ellei sitten se HD mene paskaksi. :confused:
Live Arcade -pelit sidotaan ostohetkellä koneeseen, jolla ne on ostettu sekä gamertagiin. Koneen vaihtuessa ei tule ongelmia, jos on ainoa koneella pelaava. Kuitenkin vaihtuneella koneella ostettujen LA-pelien kokoversioihin ei pääse enää käsiksi kuin sidotun gamertagin omistaja. Eli jos koneella pelaa useampi (esim. koko perhe, kaikilla omat gamertagit), eivät muut pääse enää pelaamaan kokoversiota.

Sillähän ei ole väliä onko peli tallennusvälineellä vai ei, koska pelin voi ostettuaan vaikka poistaa ja ladata ilmaiseksi takaisin. Tämä ei kuitenkaan muuta jo luotuja kytköksiä konsoliin.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

oma pelittää vielä *koputtaa puuta* mutta muutaman kerran laiteen päällä ollessa siitä tai virtalähteestä on kuulunut nopea ja kovaääninen pärinä, aivan kuin tuuletin olisi ottanut johonkin kiinni.

Onko oire tuttu kenellekkään?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom