Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Oma konsoli toiminut tähän mennessä hyvin. Konsoli tuli ostettua toisesta saapumiserästä.

Kannoin omani kotiin julkaisupäivänä ja toimii edelleenkin ihan hyvin. Nooh, GRAWin on muutaman kerran tunnistanut dvd:ksi pelilevyn sijaan mutta levykelkkaa aukomallahan siitä on selvinnyt... :D

Kone ostettu kesällä, pelit jumii melko nopsaan. Eli varmaan hajonnut jostain, lähdössä huoltoon.

Kyllähän toi julkaisussa ostettu kone sitten lopulta laukes, aika kauan se kestikin.

Ostin koneen kesäkuun alkupuolella,sano sopimuksen irti tossa parisen viikkoa sitten ilmottamalla ruudussa system error eikä tosiaa mikää toiminu siitä eteenpäin..seuraavana päivänä lähti saksaan, tuli takaisin toissapäivänä perjantaina..kyseisesenä päivänä en kerenny kokeilee mutta tänää kun oli tarkotus tuskaisten päivien odotusten jälkee jatkaa pelailua....masiina ei tunnista levyjä!!!!!!!!!!!siis suoraan korjaamolta tuli aivan yhtä paska tilalle!!dvd-puoli toimii..mut tänäänkin leffan kattomisen aikana tuli n. 10 kertaa teksti attempting to read disc ja jumitti hetken...mut tosiaa ku pelejä yrittää...osa ei inahdakkaa vaa ilmottaa että käytä levun kanssa xbox 360:stä..ihan kun oisin niitä johonki digiboxii tunkemassa...osan päästää alusta vähän pidemmälle jonka jälkee ilmottaa että putsaa levyä ja kokeile uudellee...pelit toimii kaverin boxilla joten niissä ei vikaa!!Ei voi olla taaas ku äärimmäisen tyytyväinen microsoftin toimintaa!!:mad:

Ensimmäisestä erästä ostettu Premium oli jo valmiiksi hajalla kun sen sain, ei kestänyt päälläoloa kuin 10 minuuttia, sitten heitti Dashboardiin. Uusi kone kesti puoli vuotta ennen kuin hajosi, jumitti kokonaan kolmen punaisen valon voimin. Seurava kappale eli nykyinen kone on toiminut moitteettomasti tähän asti, saa nyt nähdä kuinka kauan tämä yksilö kestää. :rolleyes:

6kk käytössä ollut konsoli hajosi. Ei suostunut lukemaan pelilevyjä enää. Uuden sain ja nyt vain odottelen milloin tämä hajoaa :(

Ei oo hajonnu eikä tuu hajoaankaan.En käytä konetta kun lomalla. Sillonkin aika vähän paitsi jos on joku sika hyvä peli. Sillon pelaan joku neljä-viis tuntia päiväs mutta muuten 2 tuntia päiväs.

Muuten toiminut hyvin mutta vanhan boxin peleissä ei jostain syystä tuo live pelitä ollenkaan. :)

Julkasupäivänä ostettu kone hajosi viimeviikolla ja on nyt saksassa korjattavana. Siinä vaan paloi 3 punaista valoa ja en osaa sanoa miksi hajosi. Hajos kuitenkin vasta, kun tuli hankittua jokunen aika sit adapteri siihen ja koitin saada boxia toimimaan netissä langattomalla yhteydellä. Ei toi asia kuitenkaan varmaan ole syy xboxini hajoamiseen vaan taitaa syy olla ehkä joku muu, mutta ihan sama kunhan sieltä saksasta vaan lähettäisivät ehjän koneen takas.

Minä odotan jännityksellä. Tuo minun on ostettu kevällä ja ostin sen siis nyt erittäin vähän käytettynä. Minun käytössä on varmaan tullut jo tunteja enemmän lasiin. Hajoaako se, on yksi risti kaksi. :D

Vastaus: Juuri meni

Owl70 sanoi:
Reilun parin kuukauden ongelmattoman käytön jälkeen boxi meni eilen ilman näkyvää syytä rikki. E74.

Onkos kukaan boxinsa hajottanut onnistunut saamaan hyvitystä (tms) ostetuista arcade-peleistä? Nehän toimivat ainoastaan omalla tunnuksella ja livessä uudessa boxissa. (Poika kyllä suuttuu, jos ei pääse pelaamaan kalapeliä)
Sain 12 päivässä uuden tilalle. Itse huollossa kone oli vain muutaman tunnin, UPS sitä lähinnä pitä hallussaan.

Uusi kone on vielä pari kuukautta vanhempi malli kuin minulla oli ensin. Mutta hyvin tuo on tuossa nyt pari viikkoa hyrissyt.

Ja tosiaan, arcade-pelit toimivat ainostaan jos olen itse kirjautunut liveen. En ole vielä tarkemmin selvitellyt sitä, miten saisin arcade-pelit toimimaan uudestaan kaikille boxin käyttäjille. Tukihenkilö sanoi tarkistavansa, mutta siitä on nyt viikko :-) Pitää soittaa uudelleen.

Joo, Boxi lahos muutama tunti sitten. Kolme punaista valoa vilkkuu ja mitään kuvaa ei tule. Pitäis kai soittaa sinne Mikkisoftan asiakaspalveluun... :eek:

EdIT: Aiemmin yritin yhdistää boxini langattomaan nettiin (kun se oli ennen yhdistymyt normaalisti), mutta IP-ositteen kohdalla tuli Failed. Tuskin näillä mitään yhteistä on, mutta kävi ny kaks ongelmaa samaan aikaan.

2/12/2005 ostettu kone hajosi pari päivää sitten..

Tänään ei boxi suostunu enää pyörittämään saints rowta, joten voitte lisätä mut listalle. Ilmottelen sitten jos menee toinenkin kone mäsäks.

Ensimmäinen boxi kesti n.3kk sitten hajosi, toinen naarmutti pelini täysin ja nyt kolmas menossa,,

Viime vuoden lopulla ostettu, ei ongelmia, tosin ei kovin raskasta käyttöäkään ole ollut.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom