Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Joulukuussa 2005 ostettu premiumi kuoli Saints Rown kaduille myös. Muutaman tuhat gamerpointsia kerkisin sillä tahkota että sikäli ikävää jos todennäköisesti hajoavat koneet eivät hajoakaan kuin yli vuoden päästä kevyellä käytöllä.

Kertaakaan ei kaatunut ennen saints rown hankkimista ja siinä kolme kertaa ja RIP.

Lisää Joergen 1kpl, viesti 101
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

On muuten helvetin huonoa mainosta näinkin korkeet lukemat. Jos en ois ostanut xbox360:a launchissa, harkitsisin kahteen kertaan ostoa näitä luettuani.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Eka boksi menossa, ja kohta kait 3 kk ollu käytössä. Ei ongelmia. ;)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Lisätään nyt omakin boksi hajonneiden listalle. Viikko sitten julkaisupäivänä hankkimani kone jämahti paikoilleen ja 3 pun. valoa syttyi päälle... UPS haki boksin seuraavana päivänä, saas nähdä kauanko uuden (tai tod. näk. jonkun toisen hemmon takuukorjatun) boxin saaminen kestää..
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

pertor: its a reiiiisss. Kummanko boksi tulee ennemmin? Perjantaina hakivat iltapäivästä. :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Hohoo. Toukokuussa ostettu boxi, jämähti kesken dead risingin ja nyt 3 punaista valoa. PAhus. Ja tukinumerokaan ei ole sunnuntaisin auki.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Joergen voittaja on selvinnyt, se olen minä, YES ;) 10 päivää meni yhteensä ja jo 27.9 UPSin trackerissa oli tieto: returned to the shipper eli 90% ajasta boksit vaan matkas suomi-saksa-suomi väliä.

Kone on vaihdettu hieman uudempaan (entinen valm. 28.10.05 ja tämä "uusi" 03.01.2006). DVD asema näyttää olevan sama Hitatchin rouskuttaja. No oon ihan tyytyväinen, jos tämä nyt toimii kunnolla. Pitää laittaa HUUTOA jos jotain häikkää ilmenee... and now back to the game.

 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

pertor sanoi:
Joergen voittaja on selvinnyt, se olen minä, YES ;) 10 päivää meni yhteensä ja jo 27.9 UPSin trackerissa oli tieto: returned to the shipper eli 90% ajasta boksit vaan matkas suomi-saksa-suomi väliä.

Kone on vaihdettu hieman uudempaan (entinen valm. 28.10.05 ja tämä "uusi" 03.01.2006). DVD asema näyttää olevan sama Hitatchin rouskuttaja. No oon ihan tyytyväinen, jos tämä nyt toimii kunnolla. Pitää laittaa HUUTOA jos jotain häikkää ilmenee... and now back to the game.


Todella nopeaa toimintaa, kun miettii sitä, että laite käy ulkomailla vaihdossa. Onnittelut! ITselläni kesti noin 3 viikkoa...
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Eka boksi menossa. Noin 3 kuukautta sitten ostin. Saa nähdä, että milloin tuo hajoaa... :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

pertor: oliko dvd trayssä teippi jne eli oliko koskematon vai refurb?

Omani pitäisi tulla sitten viikon päästä maanantaina jos 10pv menee.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Ei ollu teippiä eikä muutenkaan muoveissa, eli miltei varmasti jonkun toisen takuuhuollettu peli. Ei tosin mua häiritse jos toimii kunnolla.

Onhan tuo nyt sitten jonkun toimesta jo beta testattu ja heikoimmat komponentit kartoitettu ja vaihdettu :D . Hajoais nyt sitten vaan vuoden sisään jos on hajotakseen, niin sais takuuseen senkin.

Yllätyin kyllä kun töihin tänään soitettiin ja kysyttiin mihin boxin voi toimittaa, nopeasti hoitui homma, siitä thumbs up MS:lle. Toivottavasti saat omasi yhtä nopeasti.

Tuntui kyllä aika makeelta jälleen pelata GRAWia tykin kautta 80 tuumalla, kun oli 10pv pelannu läppärin näytöltä jotain mine sweepperiä yms :cool:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tänään hajos mun oma, eka tuli kivoi viivoja pari buuttia ni alko ne 3 punasta valoo näyy. Jipii. Mistäs ton numeron sai minne pitää kilauttaa?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

mickeyyy sanoi:
Tänään hajos mun oma, eka tuli kivoi viivoja pari buuttia ni alko ne 3 punasta valoo näyy. Jipii. Mistäs ton numeron sai minne pitää kilauttaa?

Microsoftin tuki hässäkkä 0800 119424
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Hmm... Eilen huomasin, että Oblivionin levyyn on ilmestynyt jotain outoja jälkiä, kun se on ollut tuolla Xbox 360:n sisällä. Pitäisi varmaan jo huolestua? :D Tai meinaan, että ei se varmaan ihan normaalia ole?

Edit: Niin ja ne naarmut eivät ole poikittain. Enemmänkin niinku levyn suuntaisesti. Vaikeaa selittää...
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

pertor sanoi:
Joergen voittaja on selvinnyt, se olen minä, YES ;) 10 päivää meni yhteensä ja jo 27.9 UPSin trackerissa oli tieto: returned to the shipper eli 90% ajasta boksit vaan matkas suomi-saksa-suomi väliä.

Kone on vaihdettu hieman uudempaan (entinen valm. 28.10.05 ja tämä "uusi" 03.01.2006). DVD asema näyttää olevan sama Hitatchin rouskuttaja. No oon ihan tyytyväinen, jos tämä nyt toimii kunnolla. Pitää laittaa HUUTOA jos jotain häikkää ilmenee... and now back to the game.


Mitenkäs, näkyikö tuo paluutoimitus sillä menosuunnan seurantakoodilla ups sivuilta?

Itselläni viime keskiviikkona loota lähti kotoota, ja aamulla se oli päässyt kohteeseen. Eli jos ensi viikolla boxin saisi takaisin niin olisi hyvä :)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Joona_89 sanoi:
Hmm... Eilen huomasin, että Oblivionin levyyn on ilmestynyt jotain outoja jälkiä, kun se on ollut tuolla Xbox 360:n sisällä. Pitäisi varmaan jo huolestua? :D Tai meinaan, että ei se varmaan ihan normaalia ole?

Edit: Niin ja ne naarmut eivät ole poikittain. Enemmänkin niinku levyn suuntaisesti. Vaikeaa selittää...

Tottakai pitää huolestua. Tuossa on vain se ongelma, ettei Microsoft suostu korvaamaan mahdollisesti jopa lukukelvottomaksi naarmuttamaansa levyä ennenkuin todistuspohjaa on laajemalti, ts. useampi levy naarmutettuna saman koneen toimesta. Jos levy kuitenkin toimii, katsoisin ehkä vielä kortit uudestaan ja vasta seuraavalla kerralla soittaisin huoltoon.

Moderaattorille: saa siirtää oikeaan viestiketjuun :)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Nisupulla sanoi:
Tottakai pitää huolestua. Tuossa on vain se ongelma, ettei Microsoft suostu korvaamaan mahdollisesti jopa lukukelvottomaksi naarmuttamaansa levyä ennenkuin todistuspohjaa on laajemalti, ts. useampi levy naarmutettuna saman koneen toimesta. Jos levy kuitenkin toimii, katsoisin ehkä vielä kortit uudestaan ja vasta seuraavalla kerralla soittaisin huoltoon.

Joo-o, aika reilua. Pitää siis antaa Xboxin naarmuttaa useampi levy ja vasta sen jälkeen Microsoft korvaa pelkän koneen?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Joona_89 sanoi:
Joo-o, aika reilua. Pitää siis antaa Xboxin naarmuttaa useampi levy ja vasta sen jälkeen Microsoft korvaa pelkän koneen?

Eihän tuo tosiaan reilua ole (eikä välttämättä laillistakaan). Jos nyt kuitenkin jo yksi pelilevy on naarmuuntunut eikä järjen puhuminen edes asiakaspalveluhenkilön esihenkilölle auta, ainahan voi naarmuttaa pari itselle arvotonta CDR:ää (itse poltettuja audio-CD:itä) ja pyytää sitten korvauksia myös näistä mittaamattoman arvokkaista uniikkikappaleista... ;)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Xbugs sanoi:
ainahan voi naarmuttaa pari itselle arvotonta CDR:ää (itse poltettuja audio-CD:itä) ja pyytää sitten korvauksia myös näistä mittaamattoman arvokkaista uniikkikappaleista... ;)
Mahdollinen korvaus pitää sisällään korkeintaan vain tuon arvottoman CDR:n arvon, vaikka sisällä olisi "väitetysti" mitä tahansa :o
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Psyko sanoi:
Mahdollinen korvaus pitää sisällään korkeintaan vain tuon arvottoman CDR:n arvon, vaikka sisällä olisi "väitetysti" mitä tahansa :o

Näinhän se tietysti oikeasti menee - eihän tuota nyt rahastusmielessä tietenkään pidä tehdä, vaan ihan kuittina Microsoftin älyttömälle käytännölle, joka omalta osaltaan kielii viallisten konsoleiden suuresta määrästä. Olisi hölmöä jäädä odottamaan, että viallinen laite hajottaa kolme kallista peliä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom