Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jugger1 sanoi:Kaipa tämä nyt on oikea paikka minne viestin kirjotan...
Eli musiikin siirtämisestä XO:n kovalevylle on kyse. Mitäs keinoja tuohon on. Saako CD-levyltä siirrettyä biisejä, entä mp3-muodossa olevia kappaileita?
pelle sanoi:tavalliselta musa cd:ltä saat siirrettyä kovolle, millään muulla tavalla et.
mp3 biisejä ei voi siirtää edes cd:ltä.
helpoimmalla pääsee kun tunkee mp3 soittimen usb piuhalla kiinni ja streamaa sieltä musat.
PaavoGold sanoi:Mun Saksasta lähetetty uusi Fifa toimii ihan ok, vaikken olekaan kauhean paljoa sitä ehtinyt pelailemaan.
P.S. En lukenut koko 15 sivuista rihmaa, joten jos näitä kysymyksiä on jo puitu tässä, niin elkää murhatko, vaan ohjatkaa minut kyseisen infon ääreen ennemmin, kiitos.
Varmaan nopeinta olisi viedä takaisin Anttilaan ja vaatia toinen kone tilalle.Zos kia cultus sanoi:Jauhanpas vielä hetken tätä omaa ongelmaani, kun tuo boksi ei taho tykätä fn3:sta(kaan) jonka hommasin juuri, eli hyytyy jonkun puolentunnin jälkeen. Sama muilla peleillä. Paitsi fifa mikää hyytyy noin 3 minuutin kohdalla. Eli veisittekö minun tilanteessa tämän "lodjun" takaisin anttilaan, josta tämän ostin, vai alanko microsoftin aspaan rinpauttelemaan.
Minä lähetin asiakaspalveluun sähköpostia samaisesta asiasta, eipä tullut koskaan vastausta.fDiamond sanoi:Onko kukaan lähettäny konettaa huoltoon tai soittanut asiakaspalveluun liian kovan metelin takia? Oma boxini pitää paljon kovempaa meteliä kuin yksikään toinen mitä olen nähnyt.
noose01 sanoi:San Andreasta pelatessa jumitti ja bootin jälkeen pelkkää mustaa ruutua...
Paolo sanoi:Minä lähetin asiakaspalveluun sähköpostia samaisesta asiasta, eipä tullut koskaan vastausta.
Oma boxini pitää todellakin myös kaameaa meteliä, eikä kyseessä ole DVD-asema.
Legge sanoi:Melko turha sinne on postia lähetellä. Vastaus tulee puolen vuoden kuluttua tai ei ollenkaan
Kantsii soittaa kiltisti.
Paolo sanoi:Niin, saapa nähdä tuleeko takaisin vieläkin meluisampi yksilö...?
Ja parhaassa tapauksessa lisäksi joudut maksamaan turhasta huollosta ja rahdit. Toivottavasti ei kuitenkaan näin.Nisupulla sanoi:Parhaimmassa tapauksessa saat takaisin lähettämäsi yksilön, joka on saanut saksalaisen teknikon valohoitoa kolme viikkoa
Zos kia cultus sanoi:Jauhanpas vielä hetken tätä omaa ongelmaani, kun tuo boksi ei taho tykätä fn3:sta(kaan) jonka hommasin juuri, eli hyytyy jonkun puolentunnin jälkeen. Sama muilla peleillä. Paitsi fifa mikää hyytyy noin 3 minuutin kohdalla. Eli veisittekö minun tilanteessa tämän "lodjun" takaisin anttilaan, josta tämän ostin, vai alanko microsoftin aspaan rinpauttelemaan.
Jos jotain tällaista ilmenee niin sitten alkaa välittömästi sellainen äläkkä että oksat pois!fDiamond sanoi:Ja parhaassa tapauksessa lisäksi joudut maksamaan turhasta huollosta ja rahdit.