Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kaipa tämä nyt on oikea paikka minne viestin kirjotan...
Eli musiikin siirtämisestä XO:n kovalevylle on kyse. Mitäs keinoja tuohon on. Saako CD-levyltä siirrettyä biisejä, entä mp3-muodossa olevia kappaileita?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jugger1 sanoi:
Kaipa tämä nyt on oikea paikka minne viestin kirjotan...
Eli musiikin siirtämisestä XO:n kovalevylle on kyse. Mitäs keinoja tuohon on. Saako CD-levyltä siirrettyä biisejä, entä mp3-muodossa olevia kappaileita?

tavalliselta musa cd:ltä saat siirrettyä kovolle, millään muulla tavalla et.
mp3 biisejä ei voi siirtää edes cd:ltä.

helpoimmalla pääsee kun tunkee mp3 soittimen usb piuhalla kiinni ja streamaa sieltä musat.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

pelle sanoi:
tavalliselta musa cd:ltä saat siirrettyä kovolle, millään muulla tavalla et.
mp3 biisejä ei voi siirtää edes cd:ltä.

helpoimmalla pääsee kun tunkee mp3 soittimen usb piuhalla kiinni ja streamaa sieltä musat.

Ok. Kiitos tiedosta.
Valittettavasti mp3 soitinta en omista, joten täytyypi poltella muutama levyllinen mukavaa rilluttelumusaa, jotta pääsee pelatessa kuuntelemaan :p .
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ostin premium paketin viime tiistaina Anttilasta ja sattui olemaan maanantai kappale. Grafiikka häröjä PGR3:sessa ja kaatuilua peleissä. Boxi oli valmistettu 0206. Kävin vaihtamassa setin toiseen premium pakettiin ja nyt sattui 0106 valmistettu boxi, jossa Samsungin asema, joka pelittää niinkuin pitääkin. :confused: Ei taida olla kovin kaksinen tuo lähtevien konsolien testaus Kiinan tehtailla...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

PaavoGold sanoi:
Mun Saksasta lähetetty uusi Fifa toimii ihan ok, vaikken olekaan kauhean paljoa sitä ehtinyt pelailemaan.

P.S. En lukenut koko 15 sivuista rihmaa, joten jos näitä kysymyksiä on jo puitu tässä, niin elkää murhatko, vaan ohjatkaa minut kyseisen infon ääreen ennemmin, kiitos. :)

sama juttu en oo lukenu, sorry kaverit. Mutta kuitenkin piti kysyä..mitä kautta vaihdoitte fifa-pelin myyjältä vai jostakin mikkisoftan tukinumeron kautta? Harmittaa pelata pelkästään demoja..

kiitos jo valmiiksi.

-htu-
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jauhanpas vielä hetken tätä omaa ongelmaani, kun tuo boksi ei taho tykätä fn3:sta(kaan) jonka hommasin juuri, eli hyytyy jonkun puolentunnin jälkeen. Sama muilla peleillä. Paitsi fifa mikää hyytyy noin 3 minuutin kohdalla. Eli veisittekö minun tilanteessa tämän "lodjun" takaisin anttilaan, josta tämän ostin, vai alanko microsoftin aspaan rinpauttelemaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Zos kia cultus sanoi:
Jauhanpas vielä hetken tätä omaa ongelmaani, kun tuo boksi ei taho tykätä fn3:sta(kaan) jonka hommasin juuri, eli hyytyy jonkun puolentunnin jälkeen. Sama muilla peleillä. Paitsi fifa mikää hyytyy noin 3 minuutin kohdalla. Eli veisittekö minun tilanteessa tämän "lodjun" takaisin anttilaan, josta tämän ostin, vai alanko microsoftin aspaan rinpauttelemaan.
Varmaan nopeinta olisi viedä takaisin Anttilaan ja vaatia toinen kone tilalle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kukaan lähettäny konettaa huoltoon tai soittanut asiakaspalveluun liian kovan metelin takia? Oma boxini pitää paljon kovempaa meteliä kuin yksikään toinen mitä olen nähnyt.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kaverilta hajosi nyt sitten boxi. Pitkälti tämän vuoden puolella hankittu (premiumissa ei saanut edes sitä kaukosäädintä mukaan enää). San Andreasta pelatessa jumitti ja bootin jälkeen pelkkää mustaa ruutua...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

fDiamond sanoi:
Onko kukaan lähettäny konettaa huoltoon tai soittanut asiakaspalveluun liian kovan metelin takia? Oma boxini pitää paljon kovempaa meteliä kuin yksikään toinen mitä olen nähnyt.
Minä lähetin asiakaspalveluun sähköpostia samaisesta asiasta, eipä tullut koskaan vastausta.
Oma boxini pitää todellakin myös kaameaa meteliä, eikä kyseessä ole DVD-asema. :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

noose01 sanoi:
San Andreasta pelatessa jumitti ja bootin jälkeen pelkkää mustaa ruutua...

Voikos olla mahdollista että piuha olisi hajonnut? Orkkis piuha on käytössä kuvaputkitelkkarissa. Kummastuttaa vaan se ettei näytä yhtään mitään vaikka päälle lähteekin. Täytyypä viedä oma piuha ja kokeilla sillä jos vika olisikin niinkin helppo korjata :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Paolo sanoi:
Minä lähetin asiakaspalveluun sähköpostia samaisesta asiasta, eipä tullut koskaan vastausta.
Oma boxini pitää todellakin myös kaameaa meteliä, eikä kyseessä ole DVD-asema. :mad:

Melko turha sinne on postia lähetellä. Vastaus tulee puolen vuoden kuluttua tai ei ollenkaan :rolleyes:

Kantsii soittaa kiltisti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Legge sanoi:
Melko turha sinne on postia lähetellä. Vastaus tulee puolen vuoden kuluttua tai ei ollenkaan :rolleyes:

Kantsii soittaa kiltisti.

Niin, onkos joku menestykseekkästi valitellut puhelimitse metelöivästä laitteesta?
Olisi kyllä aivan mieletön juttu jos saisi vaihdettua hiljasempaan...! :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No niin, soitetlin piruuttani asiakastukeen, oli muuten mukavan oloinen tytsä langanpäässä. ;)

Eli ilmeisesti pelkkä melu ei riitä syyksi toimenpiteisiin, mutta "onneksi" omassa laitteessani
levykelkka nikottelee, ei mene kiinni ilman pientä tönäisyapua. Tämä laitettiin pääasialliseksi
syyksi raporttiin ja kone lähtee vaihtoon! :D

Niin, saapa nähdä tuleeko takaisin vieläkin meluisampi yksilö...?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Paolo sanoi:
Niin, saapa nähdä tuleeko takaisin vieläkin meluisampi yksilö...?

Parhaimmassa tapauksessa saat takaisin lähettämäsi yksilön, joka on saanut saksalaisen teknikon valohoitoa kolme viikkoa :) Tälläistäkin on nimittäin tapahtunut ja loota on lähtenyt paluupostissa takaisin viiksien luvattuun maahan. Toivotaan nyt kuitenkin parasta ja kerro miten kävi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nisupulla sanoi:
Parhaimmassa tapauksessa saat takaisin lähettämäsi yksilön, joka on saanut saksalaisen teknikon valohoitoa kolme viikkoa :)
Ja parhaassa tapauksessa lisäksi joudut maksamaan turhasta huollosta ja rahdit. Toivottavasti ei kuitenkaan näin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Zos kia cultus sanoi:
Jauhanpas vielä hetken tätä omaa ongelmaani, kun tuo boksi ei taho tykätä fn3:sta(kaan) jonka hommasin juuri, eli hyytyy jonkun puolentunnin jälkeen. Sama muilla peleillä. Paitsi fifa mikää hyytyy noin 3 minuutin kohdalla. Eli veisittekö minun tilanteessa tämän "lodjun" takaisin anttilaan, josta tämän ostin, vai alanko microsoftin aspaan rinpauttelemaan.

suosittelen vahvasti sinua soittamaan Microsoftille, koska he haluavat itse hoitaa nämä takuuasiat. Näin säästyt yhdeltä turhalta välikädeltä. Poikkeuksena tietysti se, että olet ostanut koneen pari päivää sitten.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

fDiamond sanoi:
Ja parhaassa tapauksessa lisäksi joudut maksamaan turhasta huollosta ja rahdit.
Jos jotain tällaista ilmenee niin sitten alkaa välittömästi sellainen äläkkä että oksat pois!
Puhelimessa asiakastuen kanssa tehty suullinen sopimus käsitti vain ja ainoastaan sen
että he haetuttavat konsolini pois ja tuovat uuden tilalle. Missään vaiheessa en ole sitoutunut
maksamaan tästä rumbasta mitään, joten sellaista on M$:n aivan turha odottaakaan.

Olen asiakas, siis oikeassa. Ainakin tässä tapauksessa! :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kaveri soitteli eilen Prismaan siitä boxistaan ja microsoftin kautta menee, soitti sinne sitten ja aspan tyyppi oli sitä mieltä että se komponentti/scartti piuha olisi se viallinen. Ja että sen voi lähettää heille tarkistettavaksi kunhan maksaa kulut. Käyn oman piuhani kanssa kokeilemassa vielä...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onkohan tolla anttilalla mitään velvollisuutta/onko mahollisuuksia saada uutta lodjua tilalle heti, jos heillä hyllyssä moista on? huomenna olisi tarkotus mennä sinne.
 
Ylös Bottom